lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.04.04 06:13
|
|
|
külmalt ei käivitu.
omk,
Lugesin enamus teemasid läbi, mis sobiks antud teemaga, kuid nendest abi ei leidnud.
koneks 2,3ng.
Probleem siis selles, et külmalt auto ei käivitu koheselt. Enamasti tuleb teha a´la 7-8 käivitamist ja siis hakkab asi alles looma. Seda ka
pikalt - st. käivitusi.
Kõik hakkas peale sellest, kui sai õhufilter vahetatud. Alates järgmisest hommikust auto enam käima ei läinud. Kuna sõbraga kahtlustasime
külmkäivituse andurit, mis sai ka vahetatud. Viimane ka asjale lahendust ei toonud. Auto hakkas tühikäigul küll paremini töötama, kuid hommikune
käivitus on ikkagi problemaatiline.
Kuid juhtmed, voolikud, lõdvikud paistavad kinni ja korras olevad, korduvalt kontrollitud.
oskab äkki keegi öelda kust viga otsida?
p.s> kui mootor külm pole, läheb ilusti käima.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 03.04.04 07:55
|
|
|
Vaata kindlasti külm käivitus pihusti üle. Äkki on pistik kehvasti otsas või pihusti ise tuksis. Et ei lasegi hommikul bena peale. Ja vaata kas see
suur kummi lõdvik mis selle pritse pea küljest kollektorisse läheb on ilusti paigas. Et sealt vahelt lisa õhku ei tõmba. Omal oli sellega üks kord
jama ja siis ei tahtnud ka käima minna, kuna segu on külma mootori jaoks lahja.
Aga jah nii moodi kui autot ei näe on raske diagnoosida.
|
|
|
|
doktorms
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 (1987 a.)
|
postitati 03.04.04 08:15
|
|
|
Kas kontroll-lampi proovisid külmkäivituspihusti asemele? Pane miski lambike külmkäivituspihusti asemele ja käita mootorit umbes 10 sekundit, lamp
peab põlema, olenevalt temperatuurist, mõned sekundid (1-8 sek.).
Kui eelnev toimib, siis kruvi see külmpihusti maha, suuna topsi ning siis aja mootorit ringi (soovitav on ka süütepooli kõrgepingejuhe ohutuse mõttes
massi lasta). Kas pihustab?
Jõud köidab alati madalate moraalsete omadustega inimesi. (A. Einstein)
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.04.04 15:07
|
|
|
sai asja lähemalt natukene uuritud ja külmkäivituspihusti juhtme sikutamisel tuli üks neist lahti. Nüüd kõik korralikult joodetud ja hommikut ootama,
et tulemust teada saada.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 04.04.04 04:59
|
|
|
Noh hommik on käes. Kuida läks
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 04.04.04 05:13
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Noh hommik on käes. Kuida läks |
kohe hakkan kooli ronima ja saame teada! 
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 04.04.04 05:14
|
|
|
Loodan parimat
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 04.04.04 06:11
|
|
|
  
arvan, et see ütleb kõik! 
Ammu pole auto nii ilusti käima läinud - ei taha küll ära sõnuda, kuid asi täna hommikul vähemalt toimis ideaalselt.
ja sellest külmkäivituse andurist oli kasu ka! 
kuid sellest juhtmest niipalju, et ma pole ainuke kellel see puruks on läinud.
tänud igatahes teile !
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 04.04.04 06:28
|
|
|
Üks asi jälle toimib, seega minul jälle kergem :
Mitte halvas mõttes.
|
|
|