Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Veakoodi nr. 17567 tähendus? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1705)
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 13.10.08 10:39 Tsiteeri
Veakoodi nr. 17567 tähendus?



Nii, nüüd kui olen mõnda aega saanud autoga kenasti kulgeda, panin vag-com juhtme järgi ja avastasin sellise veakoodi jälle:
17567/P1159/004441 - Signals from MAF-1 and MAF-2: Implausible Correlation

Mida see tähendama peaks? Vist et õhukulu mõõdikute poolt loetud õhukogused on erinevad, ehk ei kattu?

Avastasin, et veakood tekib kickdowni tehes, ehk kui pöörded järsult tõusevad. Ühtlasel kiirendusel ei teki.
Kas sõiduajal on võimalik jälgida kummagi õhukulumõõdiku näitu eraldi?
Teenindustest ilmselt abi otsida ei saa, kuna nagu öeldud, veakood tekib ainult koormusel ja pööretega, ehk kohapeal tuuritades (diagnostis) ei näita veakoode üldse.
Oma loogika ütleb, et äkki on probleem selles et 1 õhulugeja lihtsalt liiga uimane?

Edit: Mootoriks siis a8 3.3 naftapress ja auto aastast 2001


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 13.10.08 11:15 Tsiteeri


Üks õhukululugeja läbi.

Ka pisut seost: Kickdown


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 13.10.08 12:39 Tsiteeri


Ise mõtlen ka sama asja, kuid täna võtsin kordamööda juhtme tagant ära õhulugejatel, ning mõlemal korral läks minek oluliselt kehvemaks, ehk kui mõlemal ikka juhe järgi siis auto sõidab normaalselt, kuid näiteks 100kmh->kickdown, lükkab 3 käigu sisse, pöörded hakkavad tõusma kuid minek pole pepu tunde järgi päris see mis olema peaks ja kohe tuleb ka veakood.

Teoorias peaks vist vag-com-iga reaalajas olema võimalik õhukoguseid jälgida sõidu ajal....biturbo S4 mehed äkki on teadlikud kuidas täpsemalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 13.10.08 14:07 Tsiteeri


Aga biturbo essi meestel on üks MAF kahjuks,


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on foorumis

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.10.08 17:40 Tsiteeri


Lohutust ei oska pakkuda ,kuid kurvaks teha võin küll.
Vahetama pead ilmselt ikkagi mõlemad ,kuna see õhulugeja signaal peab olema nii täpne ,et juba 0,05 voldine kõikumine on täielik katastroof.
Reeglina nende eluiga jääb sinna 2-5 aasta vahele. Suurest sõltub ka auto hooldusest , kui ikka pestavat filtrit topid siis kuumkile mõõdik viskab suht ruttu lusika nurka.
Samuti ei kannata musta õhufiltrit.
Enne võiks aga kontrollida kõik ühendused MAF-ist mootoripoole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 13.10.08 18:01 Tsiteeri


Iseenesest oleksin isegi õnnelik kui teaksin kindlalt, et õhulugejates asi, vahetaks mõlemad ära ja asi ants :)...samas kui sellest abi jällegi pole siis oleks nagu suht suur summa mööda peed...

Nii, sõiduajal uurisin natuke näitusid vag-com->measure blocks->003 seal 2 lahtrit...1 tundub olema mingi arvutuslik (ajupoolt ettenähtud?) ja teine tundub olema õhukulumõõtjate poolt mõõdetud õhuulga summa?

kickdowni tehes on see nn "ettenähtud" igaljuhul miskit 1200mg/str vms ühikut kuid reaalne mõõdetud on kusagil 800 ühiku kandis...minu ebaprofessionaalne arvamus on et järelikult üks kahest õhulugejast paneb natuke villast?

Krt mõnesmõttes on põnev, kuid samas hakkab ära tüütama juba see ,et kõike seda jama on x2...õhulugejad, turbod,ajud...:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 14.10.08 21:14 Tsiteeri


Mida tähendab lühend - MAF?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 14.10.08 21:18 Tsiteeri


MAF - Mass Air Flow Meter - õhulugeja.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 15.10.08 04:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sospert
Mida tähendab lühend - MAF?

Sospert, sul ka sama veakood autol ajus jälle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]