Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootori temperatuuri info kliimaplokile? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1240)
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 11.10.08 11:59 Tsiteeri
Mootori temperatuuri info kliimaplokile?



Tere!

Küsimus selline, et kust saab kliimaplokk infot mootori temperatuuri kohta? Probleem selles, et hommikul külma autot käivitades näitab kliima displei kohe mootori temperatuuriks 50. Sellest tingituna hakkab ka puhur kohe puhuma. Ja hea oleks teada ka kuidas seda andurit kontrollida saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 12.10.08 17:58 Tsiteeri


kuidas muidu külmalt kävitub, kas laseb küünlad soojaks ka või lükkab kohe tagant ära kui süüte sisse keerad? temp andurid peakski läbi kliimaploki käima. kontrollida oleks lihne diagnostika abil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 12.10.08 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
Tere!

Küsimus selline, et kust saab kliimaplokk infot mootori temperatuuri kohta? Probleem selles, et hommikul külma autot käivitades näitab kliima displei kohe mootori temperatuuriks 50. Sellest tingituna hakkab ka puhur kohe puhuma. Ja hea oleks teada ka kuidas seda andurit kontrollida saab.


Kliima jaoks on eraldi temp andur - salongi mineva jahutusvedeliku vooliku küljes.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.10.08 18:38 Tsiteeri


Sellest on tegelikult päris palju juba räägitud, et see 51. kood seal ei kajasta tegelikult reaalset mootori temperatuuri. See väärtus tõuseb seal isegi käivitamata mootori korral mingi aja jooksul 90 kanti. Proovi järele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 12.10.08 18:47 Tsiteeri


Sellist probleemi varem ei esinenud. Külma mootori korral ei puhunud soojendusmootor praktiliselt üldse. Ehk paar kolm kriipsu kliima tablool. Nüüd hakkab kohe puhuma nii, et kriipsud poole peal. Olen ka enne seda kliima 51 koodi just huvi pärast vaadanud ja näinud seal ka numbreid 20+. Ei võtagi seda näitu seal väga tõsiselt aga see esimene koht, ma arvan, mida võiks kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 12.10.08 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Sellest on tegelikult päris palju juba räägitud, et see 51. kood seal ei kajasta tegelikult reaalset mootori temperatuuri. See väärtus tõuseb seal isegi käivitamata mootori korral mingi aja jooksul 90 kanti. Proovi järele.


S4l (võibolla ka teistel vanematel mudelitel) ei muutu see väärtus seal ilma mootori soojenemata. Samas enda A4 ja S6 keerad süüte sisse ja hakkab ülespoole tiksuma. Niiet võta nüüd kinni millest see sõltub.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 03.11.08 15:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
S4l (võibolla ka teistel vanematel mudelitel) ei muutu see väärtus seal ilma mootori soojenemata. Samas enda A4 ja S6 keerad süüte sisse ja hakkab ülespoole tiksuma. Niiet võta nüüd kinni millest see sõltub.


Samas on mul ka A4 millel see näit enne mootori soojenemist ei liikunud kusagile. Isegi langes :D. Panin korraks käima ja jätsin seisma. Peale süüte uuesti sisse keeramist ja tablool 51 valimist kukkus 11 pealt 10-le.:cool: Võta nüüd kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.08 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Sellest on tegelikult päris palju juba räägitud, et see 51. kood seal ei kajasta tegelikult reaalset mootori temperatuuri. See väärtus tõuseb seal isegi käivitamata mootori korral mingi aja jooksul 90 kanti. Proovi järele.

Ei ole kyll proovinud aga siis ei tohiks ju temp üldse langeda ka mitte. kerib aga 90'ni ja jääbki. omal olen vaadanud linna sõidul ja maanteel. siis maanteel näitab mõne kraadi madalamat tempi kui linnas fooride all seistes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitk
huviline



Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,4Q 2004

postitati 03.11.08 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Sellest on tegelikult päris palju juba räägitud, et see 51. kood seal ei kajasta tegelikult reaalset mootori temperatuuri. See väärtus tõuseb seal isegi käivitamata mootori korral mingi aja jooksul 90 kanti. Proovi järele.



Väidetavalt salvestunud temperatuurisensori vea korral ajus kasutatakse replacement väärtust, mis on käivitamisel 20 kraadi ja kasvab iga minutiga 10 kraadi. Maksimum on 85 kraadi. Siiski peaks see toimuma töötava mootoriga.
Temperatuurisensori viga salvestub kui alla 55 kraadise temperatuuriga käivituse järgselt 18 minuti pärast on temperatuur alla 70 kraadi või pinge temperatuurisensori ahelas on alla 0,1 V või üle 4,94 V kauem kui 1 sekund.
Allikas- ALLDATA, USA variant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.6% - SQL: 73.4%]