Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Jahutusvent töötab koguaeg... miks. B4 (korras) (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1186)
nek
huviline

Avatar


Registreerunud 08.06.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2 Q; Pego 407; Camaro; Sunny coupe

postitati 09.10.08 12:14 Tsiteeri
Jahutusvent töötab koguaeg... miks. B4 (korras)



Tere

Auto ei käivitu. Aku täitsa tühi. Laadisin ta siis täis ja nagu juhtmed külge said, hakkas jahutusventilaator tööle.

Nii ta siis käib ja selle aku tühjaks kurnab. Hetkel sai pistik tagant võetud.

Kuna tegemist õe autoga, siis uuriks natuke kasutajate käest, mis lihsamad trikid nipid oleks. Vent läheb käima Temp anduri info järgi?

Autoks 1995 B4 2,3L automaat ja kliima

Tänud ette heade mõtete eest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 09.10.08 13:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nek
Tere

Autol ei käivitu. Aku täitsa tühi. Laadisin ta siis täis ja nagu juhtmed külge said, hakkas jahutusventilaator tööle.

Nii ta siis käib ja selle aku tühjaks kurnab. Hetkel sai pistik tagant võetud.

Kuna tegemist õe autoga, siis uuriks natuke kasutajate käest, mis lihsamad trikid nipid oleks. Vent läheb käima Temp anduri info järgi?

Autoks 1995 B4 2,3L automaat ja kliima

Tänud ette heade mõtete eest


Radika otsas on eraldi andur ventika lülitamiseks. 2-3 juhtmega pistik. See kipub kinni jääma - aitab vahetus.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
nek
huviline

Avatar


Registreerunud 08.06.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2 Q; Pego 407; Camaro; Sunny coupe

postitati 10.10.08 07:22 Tsiteeri


kiirel pilgul ei leidnud seda andurit radika küljest.
temp andur on küll kohe vooliku küljes, mis mootoriplokist väljub...
selle pistiku eemaldamisel midagi igatahes ei muutunud

äkki saab pildi abil natuke juhatada...

http://i49.photobucket.com/albums/f268/nekvooli/Pilt010.jpg
http://i49.photobucket.com/albums/f268/nekvooli/Pilt012.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nek
huviline

Avatar


Registreerunud 08.06.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2 Q; Pego 407; Camaro; Sunny coupe

postitati 10.10.08 08:59 Tsiteeri


Jahutusvedelikku oli vähe. sai seda lisatud ja vent enam ei käi. Väga imelik tundub see see värk niimoodi töötab.

Kui kellegil paisupaaki on müüa, siis oleks huvitatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QBA
huviline



Registreerunud 27.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 quattro tdi ja A6 C7 allroad Bitdi

postitati 10.10.08 09:15 Tsiteeri


Andur, millest jutt oli asub siis radika all nurgas juhipool nurgas


Kui luiskan siis enda teadmata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.1% - SQL: 75.9%]