Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 soojendus ei tööta. (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 3370)
marguzzz
huviline



Registreerunud 09.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.08 09:11 Tsiteeri
A4 soojendus ei tööta.



Selline mure, et 96 aasta A4 soojendus ei tööta (kliimaautomatik)
Termostaat korras, õhku puhub ka mühinal, ainult, et külma:(
oskab keegi aidata milles probleem võiks olla. Ise arvan ,et salongiradikas umbes. Olen kuulnud, et sellel autol pidavat olema mingid mootoriga avanevad õhu klapid? Äkki need ei avane? Kuidas teha kindlaks milles viga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 09.10.08 09:45 Tsiteeri


Palun kasuta otsingut, paremal ülaservas, sellest tohutult räägitud.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
estliiga
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td

postitati 10.10.08 12:05 Tsiteeri


Võta kliimaplokk, eest ära, siis tiri pistikud lahti ja võta üks aku ja kaks juhet salongi. Hakka lihtsalt miinuse ja plussiga pistikuid üle käima e. käid klapid üle. Jama seisneb selles, et need klapid kiiluvad kinni ja kliimaplokist tulev vool ei ole nii võimas, et neid kinni kiilunuid klappe liigutama. Minuarust oli see pistik musta värvi ja kõige suurem.


Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i, VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marguzzz
huviline



Registreerunud 09.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.08 08:48 Tsiteeri


Oskab keegi öelda palju läheb tosooli sinna masinasse, ja kust saab selle välja lasta. Olen kuulnud, et radika all on miski plastmass polt mille peab lahti keerama. Kas ploki küljes on ka kuskil koht tosooli välja laskmiseks või aitab ainult selle radika aluse poldi avamisest?
Sain muidu tänu salongi radika läbipesemisele sooja õhu tagasi salongi ainult, et tosool on süsteemis jube hägune.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 11.10.08 09:54 Tsiteeri


Radika all on jah keeratav kork. Oli vist vasakul pool, ei mäleta enam eriti. Igastahes kergesti leitav :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
anduvol
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro

postitati 25.10.08 07:44 Tsiteeri


Mingil juhul ei tohiks panna otse aku pealt juhtmootoritele pinget peale.Mootorid mõeldud ju 7V.töötama.
Kasvõi läbi kontroll lambi,aga mitte otse.Ja mitte igat suvalist proovida.
Otsad on mustas pistikus mootorite kaupa siis;2 ja10,3ja11,4ja12,5ja13


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.9% - SQL: 75.1%]