Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: võimendile jääb voolu väheks (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 4260)
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 29.09.08 19:21 Tsiteeri
võimendile jääb voolu väheks



probleem selles et võimendi tarbib liialt palju voolu. 30min kuulamisega tõmbas aku(2kuud vana) peaaegu tühjaks(mootor käis,tuled ei põlenud).

võimendi: http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/5422.html
woofer: http://www.audio-n-more.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=08S15L52&Category_Code=SUB15

oleks siis vaja lisaakut? kuidas ühendada?
ja pngekõikumise vastu aitaks 5F kondekas?

autoks urs4 2,2t


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kenno173
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: tartu,põltsamaa,valga
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.08 20:59 Tsiteeri


alustuseks tuleks muretseda uus korralik genekas mis kahte akut laadida jõuaks ja siis uus aku(aku olex soovitatav suure mahutavusega ) ja kondekas:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.08 21:33 Tsiteeri


Uuriks esmaselt, et milles see aku tühjaks tõmbamine väljendus kui auto käis? suri auto välja lõpuks? miskit muud? Kas kaablid on õige jämedusega (akust võimu) ning korralike kinnitustega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 30.09.08 00:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Uuriks esmaselt, et milles see aku tühjaks tõmbamine väljendus kui auto käis? suri auto välja lõpuks? miskit muud? Kas kaablid on õige jämedusega (akust võimu) ning korralike kinnitustega?

tühjakstõmbamine väljendus selles et tuled kustusid ära praktiliselt ja tõmmbas pöördeid bassi ajal alla kõvasti. esimesed ca10-15min polnud mingit tulede vilkumist. juhe on 35ruudune ja ühendused on väga korralikud. pingelangus juhtmest on 0,4v.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.08 04:55 Tsiteeri


Kuidas muidu laadimisega üldises mõttes lood on? Kui kõik voolu tarbivad seadmed välja lülitada, siis mitu V töötava mootoriga aku peal on? samamoodi testi mitu V alles jääb kui paned põlema tuled ning ventika põhja? äkki on selline asi, et genekas hakkab vaikselt kustuma ning ei suuda lihtsalt laadida enam.
Eks selline võim tarbib voolu ikka omajagu tõesti, kuid pool tundi ning töötava motoga on tiba liiga kiiresti.
Suuremat genekat on sinna juba suht keeruline panna, sest seal peal peaks juba olema tehase poolt vist kõige suurem mis neile pandi, 120A (110A?) peaks olema konditsioneeriga masinatel. Aga ennem kui miskit üldse muutma hakata tuleks nood pinge asjad üle vaadata mis eespool küsisin, sest kui laadimine väike on, ei aita sind ükski lisa aku ega kondekas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 30.09.08 12:51 Tsiteeri


seisva mootoriga.............................12,26
käiva mootoriga, ilma tarbijateta.......13,96 (14,4 ei peaks olema?)
kõik tuled+kliima vent põhjas...........13,76
tuled+kliima+muusika......................11,43

bassi vahepeal tõuseb ca 12,5v peale hetkeks.

mõõtetulemuste järgi ei tundugi nii jube kui silmajärgi hinnata võiks:) selge on see, et nii edasi sõita ei saa.
mida soovitate?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.08 13:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
mida soovitate?

Soovitan aku kriitilise pilguga üle vaadata sest seisva mootoriga olev pinge on korras aku omast 0,5V väiksem, ehk siis seal on miskit nihu.

EDIT: ei pannud kohe tähelegi, et kõik asjad + makk kah valju peal on pinge alla 12V. Paistab, et sellise süsteemi toitmiseks on sul tõesti vaja kangemat generaatorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 30.09.08 13:30 Tsiteeri


Tuled+kliima+muusika on madalam kui akupinge seisva mootoriga s.t. hetkel peal olev genekas ei suuda voolutarvet ära toita. On vaja kas võimsamat genekat või nõrgemat võimendit.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 30.09.08 13:55 Tsiteeri


kes pakub võimast genekat aan mootorile? genekat võimsamaks pole võimalik ehitada?
kui saab võimsama geneka kas siis 5Fradisest kondekast piisab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.08 14:10 Tsiteeri


5F kondeka võid sa ka kohe praegu panna, selleks võimsamat generaatorit vaja ei ole.
Eestist vist on selle võimsama geneka leidmine suht raskendatud, tuleb vist väljapoole riiki vaadata, üle suure lombi on saada ohio generaatorid miskid. Samas 1:1le sobivust oodata ei tasu, seal tuleb miskit juba aretada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 30.09.08 14:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
üle suure lombi on saada ohio generaatorid miskid. Samas 1:1le sobivust oodata ei tasu, seal tuleb miskit juba aretada.

on keegi nendega tegemist teinud? hinnaklass? mõni link vahest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 30.09.08 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kevadlilleke
Tuled+kliima+muusika on madalam kui akupinge seisva mootoriga s.t. hetkel peal olev genekas ei suuda voolutarvet ära toita. On vaja kas võimsamat genekat või nõrgemat võimendit.


oskab keegi ütelda kui võimast genekat mul siis vaja läheb? 150A?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 30.09.08 17:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
oskab keegi öelda kui võimast genekat mul siis vaja läheb? 150A?
mõõda ampermeetriga ära mis reaalne tarbimine on.

veidi loll küsimus, aga kui genekas hakkab vanaks jääma, kas siis lisaks pingele ka voolutugevus kukub? võibolla ei anna originaal genekas enam tehasepoolt lubatud ampreid väljagi

edit: A * V = W, 120A*14V=1680W, selliseljuhul ei toida tehasegenekas mingi nipiga seda 2000W võimendit ära, 150A genekas toodaks 14V juures 2100W, ehk tulede toitmiseks ikka ei jätkuks
(lihtsalt teooria, praktikat pole mul halligi)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 30.09.08 17:41 Tsiteeri


See tarbimine võimu poolt ei ole pidev, Zoig. Hetkeliselt (ehk siis muusika bass) ei tohiks minu loogika järgi ka see 120A genekas väga hätta jääda. Pigem on ta väsinud ning ei reaalselt seda 120A ta ei tooda. Võta kasvõi laenuks korralik genekas ning tsekka siis enne kui hakkad tuhandeid kulutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ralf
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5

postitati 30.09.08 17:45 Tsiteeri


mis seal genekal saavad ära väsida. ainuke mis kuluvad on harjad .peaks neid kontrollima ja saab ka suurema pingeregulaatori panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 30.09.08 18:03 Tsiteeri


No näiteks a8 3.3TDI-l on 150A genekas...väliselt ei erine ta oluliselt (peale oma suuruse) urs4 4.2 genekast, ehk veits ehitamist ja saaks külge panna küll. Samas variant ka lihtsalt teine genekas juurde panna. Mul juhuslikult olemas ka üks S4-ja (4.2) 110A genekas, kui huvi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 30.09.08 18:07 Tsiteeri


Lisa genekas aga kuhu paigutada:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 30.09.08 18:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ralf
saab ka suurema pingeregulaatori panna.

ja kui suure siis panna saab? mina olen näinud ainult 14,4v.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.09.08 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Lisa genekas aga kuhu paigutada:o


vöimalus ka sedasi lahendada:

http://img.photobucket.com/albums/v518/meade916/quad%20alternators/DSC00530-1.jpg

lähikaader:

http://img.photobucket.com/albums/v518/meade916/quad%20alternators/PIC-0293.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 30.09.08 18:55 Tsiteeri


ega mul MTX Jackhammer-it vaja toita pole:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.09.08 19:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
ega mul MTX Jackhammer-it vaja toita pole:D



arusaadav.too lahendus oli möeldud 30 kw´le,kuid sulle piisaks ka vast ühest sellisest genekast.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 09.10.08 18:50 Tsiteeri


nonii, sai siis paigaldatud Impulse 5F kondekas. kasu on niipalju et pinge D'n'B -ga alla 12,3v ei kuku (täisvõimsusel). "tavalise" muusika puhul istub pinge 14,1 ja 13,8 vahel. numbrid täitsa kenad:D ja nagu pead keerasin et sõitma hakata siis selgus et ikka on hull "disko" tuledes:mad: Et nagu mida kuradit?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.08 06:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Et nagu mida kuradit?

Kuna hifonicks on kahjuks üks neist paljudest kes valetab oma võimu võimsuste osas... ja arvestades seda, et sul on L5 seeria Kicker mis on kõigest 750W RMSi siis ei anna too võim elusees 2KW välja, sest kui annaks... sul seda kõlarit enam ei oleks. (seda pikemalt siin lahkama ei hakka kuidas kannatab ja kuidas mitte, kui keegi teada soovib siis PS)
Nagu ka soovitasin, lase võim üle mõõta... mulle hetkel aina rohkem ja rohkem tundub, et võimendi on kogu selle süsteemi viga siin, tarbib rämedalt voolu, aga välundvõimsus on olematu :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 12.10.08 09:32 Tsiteeri


4ohm - 625w@14,2v 46Amp - 95%
2ohm - 924w@13,8v 80Amp - 84%
1ohm - 1275w@13,4v 130Amp - 73%


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.08 09:56 Tsiteeri


Sellisel juhul pead oma kuulamisharjumusi muutma, või lisa generaatori installima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]