Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Vedrude Lõikamine (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1995)
Anderook
huviline



Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi -05

postitati 29.09.08 17:08 Tsiteeri
Vedrude Lõikamine



Mul oleks selline kysimus, et kas keegi on kokku puutunud audi a4 b5 tagumiste vedrude lõikamisega? Eesmärk oleks siis auto tagaotsa natuke madalamaks saada. Sportvedrusid ei taha alla panna, sest nendega kaob sõidumugavus. Lihtsalt oleks vaja natuke vedrusid lyhemaks teha, et kas see on teostatav yldse ja kas keegi on kokku puutunud sellega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiMihkel
huviline

Avatar


Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal

Auto: Mitte audi

postitati 29.09.08 17:13 Tsiteeri


Küll tehtud sellised asju,aga nuputa välja kuidas sa vedru alumise otsa "sirgeks" saad:P


Loogika & Taktika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Anderook
huviline



Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi -05

postitati 29.09.08 17:20 Tsiteeri


Seda ma mõtlesin ise ka:D, et sellest võib probleem tekkida. Aga kui sirgeks ei aja, siis murdub ots ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 29.09.08 17:27 Tsiteeri


Ei murdu, kuid "sööma" hakkab toetuspinda


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Anderook
huviline



Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi -05

postitati 29.09.08 18:39 Tsiteeri


Aga milline siis kõige mõistlikum lahend oleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 29.09.08 18:44 Tsiteeri


Madaldus vedrud osta:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Anderook
huviline



Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi -05

postitati 29.09.08 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Madaldus vedrud osta:D






Nendega on eestis võimatu sõita ju:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 29.09.08 18:56 Tsiteeri


No kuumaga saaksid neid niipalju painutada kui vaja, aga ma ei ole kindel kui tugevaks nad sel juhul jäävad. Natuke pitsi ja toru ning teeb asja ära :D


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 29.09.08 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Anderook
Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Madaldus vedrud osta:D






Nendega on eestis võimatu sõita ju:D


Siin klubis on päris paljudel need kasutusel ja
neid madaldusi ju erineva kõrgusega olemas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 29.09.08 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Tsitaat:
Algselt postitas: Anderook
Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Madaldus vedrud osta:D






Nendega on eestis võimatu sõita ju:D


Siin klubis on päris paljudel need kasutusel ja
neid madaldusi ju erineva kõrgusega olemas.


Miks sa arvad et kui vedrul keerd maha lõigata on parem tulemus kui madaldus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.09.08 19:18 Tsiteeri


Mõttetu on verdu lühemkas nokkida. Vedru ei tööta täpselt ühtemoodi kõikide keerdudega. Otsast jupi võtmisega võid olulist lollust kokku keerata. Otsi madalam vedru, kasvõi originaal, võisiis miski tuningfirma madaldussari ca -20mm.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 29.09.08 19:20 Tsiteeri


Täpselt.
Muutub nii sõidumugavus kui auto juhitavus, vedru kaotab oma jäikuse. Selliseid asju tehti nõuka ajal, kui lihtsalt muud moodi ei olnud võimalik saada autot madalamaks. Mul oli autol tagumisel vedrul üks keerd ära murdunud, auto oli kui sült, õõtsus ja ebamäärane.

Pakutakse igasuguseid madaldusi, alates -20mm. Muidu ma ei ole 100% kindel, aga näiteks 2.8 142kw vedrud on vist juba tehasest - 15/20mm, seega otsi endale paugu pannud/varuosadeks toodud autolt 2.8 vedrud.

Edit: Jõuvanker jõudis just ette :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Anderook
huviline



Registreerunud 13.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0tdi -05

postitati 29.09.08 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Täpselt.
Muutub nii sõidumugavus kui auto juhitavus, vedru kaotab oma jäikuse. Selliseid asju tehti nõuka ajal, kui lihtsalt muud moodi ei olnud võimalik saada autot madalamaks. Mul oli autol tagumisel vedrul üks keerd ära murdunud, auto oli kui sült, õõtsus ja ebamäärane.

Pakutakse igasuguseid madaldusi, alates -20mm. Muidu ma ei ole 100% kindel, aga näiteks 2.8 142kw vedrud on vist juba tehasest - 15/20mm, seega otsi endale paugu pannud/varuosadeks toodud autolt 2.8 vedrud.

Edit: Jõuvanker jõudis just ette :)


Tänud sulle hea nõu eest:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.4% - SQL: 73.6%]