Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 vs S6 (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2192)
ott5
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.09.08 07:56 Tsiteeri
A6 vs S6



Tere!
Küsimus selline et kas A6 c4 ja S6 c4 tagatiivad on samad?
Auto on muidu avant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 25.09.08 08:18 Tsiteeri


On


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Auclimees
huviline



Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4 2.0 85 kW

postitati 01.04.11 23:41 Tsiteeri
A6 vs S6 automaat



Ennastki hakkas huvitama C4 kerega OOOO

Kop ees käikude ladumisest ja nüüd tahaks ainult automaati.

Sõelale jäid A6 2.8 Q 142 kW vs S6 2.2 TQ 169 kW automaadid.

Nüüd tulevad mõned lihtsad küsimused:

1. Mõlemad autod stardivad foori tagant. Kumb saavutab esimesena 100 km/h, eeldades, et Skodat või Subarut nurga peal ei seisa?

2. Mõlemad autod sõidavad kõrvuti 100 km/h. Äkitselt lööb mõlemale juhile paremasse jalga kramp. Kumb masin näitab tagatulesid ja millised on lõppkiirused?

3. Mõlemad autod sõidavad 100 km/h. Kui suured on sel hetkel autode mootoripöörded?

4. Kummal masinal on madalatel pööretel rohkem jõudu ja momenti?

5. Kas mõlematel masinatel on iseõppiv automaatkast?

6. Kas käiguvalitsa kõrvalt sport või winter nupu leiab?

7. Kumb mootor/käigukast on närvilisem?

8. Kumb mootor rohkem kuuma kardab?

9. Kummal masinal on reeglina rohkem lisavarustust?

10. Kumb masin sobib haagise veoks paremini?

11. Kumb masin on originaalis suurema kliirensiga?

12. Kas S6 on oluliselt jäigema vedrustusega kui A6?

13. Kütusekulu erinevus mnt/keskm/linn?

14. Oletame, et mulle jääb peale autoostu rahakotti järgi 1000 €. Kumma mootori puhul jätkuks sellest summast, et elementaarsed asjad vahetatud saaks?

15. Kui juba laristamiseks läks, siis kumma mootori puhul tuleks kapremont odavam?


Audi 80 B4 2.0 85 kW
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 02.04.11 00:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
1. Mõlemad autod stardivad foori tagant. Kumb saavutab esimesena 100 km/h, eeldades, et Skodat või Subarut nurga peal ei seisa?

Käigukastis Originaalsoftiga 0-60 võidaks ehk Chipitud S6. Chipitud käigukast teeb igapäevasõidu paremaks, aga foorirallis võib 0-60 kangutamises ka A6 ette jõuda.
Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
2. Mõlemad autod sõidavad kõrvuti 100 km/h. Äkitselt lööb mõlemale juhile paremasse jalga kramp. Kumb masin näitab tagatulesid ja millised on lõppkiirused?
S6
Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
3. Mõlemad autod sõidavad 100 km/h. Kui suured on sel hetkel autode mootoripöörded?
S6 puhul kuskil 2600
Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
4. Kummal masinal on madalatel pööretel rohkem jõudu ja momenti?
A6
Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
5. Kas mõlematel masinatel on iseõppiv automaatkast?
Jah
Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
6. Kas käiguvalitsa kõrvalt sport või winter nupu leiab?
Ei
Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
7. Kumb mootor/käigukast on närvilisem?
Käigukastid on identsed, 2.2T on vähe äkilisem mootor, aga käigukast rahustab selle maha.
Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
9. Kummal masinal on reeglina rohkem lisavarustust?
Enamasti S6, aga on täislisadega masinaid ja planke mõlemate mudelite hulgas
Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
10. Kumb masin sobib haagise veoks paremini?
Manuaal
Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
11. Kumb masin on originaalis suurema kliirensiga?
Pigem A6, aga sõltub sellest mis vedrustus originaalis telliti
Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
12. Kas S6 on oluliselt jäigema vedrustusega kui A6?
S6 on tõenäoliselt jäigem kui A6, "Oluliselt" on raske määratleda.
Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
13. Kütusekulu erinevus mnt/keskm/linn?
www.autoweek.nl andmetel on keskmine kulu S6 puhul väiksem (11.3 vs 11.9)

2.2T automaadi asemel uuri ka 4.2 S6 Automaati, 4.2 saab automaadi otsas oluliselt paremini hakkama.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
-=matu=-
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 Avant 4.2, Moskvits 2138 AZLK, ZAZ 968M

postitati 02.04.11 08:28 Tsiteeri


Mina soovitaks ka mõnda korraliku 4.2 automaati vaadata ja proovida. :)


http://images.spritmonitor.de/439333.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.04.11 09:46 Tsiteeri


142 kW A6 A/T ja 169 kW S6 A/T valikust soovitaks mina esimest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Auclimees
huviline



Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4 2.0 85 kW

postitati 04.04.11 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
142 kW A6 A/T ja 169 kW S6 A/T valikust soovitaks mina esimest.


Black, viitsid põhjendada, miks pärast sa V6 kasuks otsustasid?

Kuidas kõnealused mootorid möödasõitudel käituvad? Kuidas on lood S6-l turboviivitusega kickdowni ajal?

V8 kaalun ka.


Audi 80 B4 2.0 85 kW
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.11 14:15 Tsiteeri


Selle üle on väga kaua ja pikalt vaieldud. Aga alusta kõige lihtsamast - Tee endale selgeks, kas soovid manuaali või automaati. Siis läheb juba kõvasti lihtsamaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.04.11 14:19 Tsiteeri


Praktika näitab, et kui sa ostad 2.2T automaadi, siis jääb mingil hetkel ikka väheks ning siis vahetad nagunii käigukasti ringi või vahid nukra näoga.
Kui S6 automaati tahad, vali 4.2. Seal on ka automaatkast ise tunduvalt tugevam.

2.2T automaadi peal on suhteliselt uimane. Sul on automaadi poolt tekitatud viivitus ning kui see lõpuks vedama hakkab, siis on lisaks otsa veel turbo spoolimisest põhjustatud viivitus. Ehk siis topeltviivitus. 2.8q 142kw on minu arvates mõnusam/mugavam sõita automaatkastiga, kui 2.2T...
Kui sulle voori alt kiire minek tähtis on, siis mina valiks 2.2T manuaali.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
TriKa3
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.11
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8 '00

postitati 04.04.11 14:25 Tsiteeri


Kirjas ju, et automaati..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Auclimees
huviline



Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4 2.0 85 kW

postitati 04.04.11 21:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Selle üle on väga kaua ja pikalt vaieldud. Aga alusta kõige lihtsamast - Tee endale selgeks, kas soovid manuaali või automaati. Siis läheb juba kõvasti lihtsamaks.


Kindlasti AUTOMAAT ja QUATTRO, sest olen siiani esi- või tagaveduliste kepikastidega ringi vuranud ja sellest lõviaega ummikutes istunud. Q-t ei ole kunagi puudutanud.
Vaata, kui sööd purgitäie kondenspiima paljalt ära ja peale seda üksnes purgi nägemisest ropsimaik suhu tuleb, siis mul on nüüd täpselt sama teema manuaalkastidega autodega. :o:D

Aga jah, ega siin muud ei olegi, kui tuleb mõlemaga proovisõit teha ja oma jalaga ära proovida. Fooriteema tõin ainult kirevaks näiteks, muidu rullnox ei ole ja ei tegele igapäevaselt bussitaskutes varitsemisega ja kiirendusradadel koti pähetõmbamisega. :cool:

Ja minuteada ei ole siin foorumis keegi veel V6 vs R5 automaati võrrelnud. Samas, näitajate poolest suht tasavägised aparaadid.


Audi 80 B4 2.0 85 kW
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 05.04.11 01:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Auclimees
Ja minuteada ei ole siin foorumis keegi veel V6 vs R5 automaati võrrelnud. Samas, näitajate poolest suht tasavägised aparaadid.
Mõtle mis masinal ja mis otstarbeks kasutati R5 20VT mootorit kõigepealt, ning kas tundub, et tegu oli lihtsalt rahumeelseks automaadipoolt nüristatud kulgemiseks mõeldud aparaadiga?

Automaadi otsa on siiski õigem valik kas 2.8 või 4.2.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.1% - SQL: 65.9%]