ott5
huviline
Registreerunud 04.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.09.08 06:56
|
|
|
A6 vs S6
Tere!
Küsimus selline et kas A6 c4 ja S6 c4 tagatiivad on samad?
Auto on muidu avant.
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 25.09.08 07:18
|
|
|
On
|
|
|
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
postitati 01.04.11 22:41
|
|
|
A6 vs S6 automaat
Ennastki hakkas huvitama C4 kerega OOOO
Kop ees käikude ladumisest ja nüüd tahaks ainult automaati.
Sõelale jäid A6 2.8 Q 142 kW vs S6 2.2 TQ 169 kW automaadid.
Nüüd tulevad mõned lihtsad küsimused:
1. Mõlemad autod stardivad foori tagant. Kumb saavutab esimesena 100 km/h, eeldades, et Skodat või Subarut nurga peal ei seisa?
2. Mõlemad autod sõidavad kõrvuti 100 km/h. Äkitselt lööb mõlemale juhile paremasse jalga kramp. Kumb masin näitab tagatulesid ja millised on
lõppkiirused?
3. Mõlemad autod sõidavad 100 km/h. Kui suured on sel hetkel autode mootoripöörded?
4. Kummal masinal on madalatel pööretel rohkem jõudu ja momenti?
5. Kas mõlematel masinatel on iseõppiv automaatkast?
6. Kas käiguvalitsa kõrvalt sport või winter nupu leiab?
7. Kumb mootor/käigukast on närvilisem?
8. Kumb mootor rohkem kuuma kardab?
9. Kummal masinal on reeglina rohkem lisavarustust?
10. Kumb masin sobib haagise veoks paremini?
11. Kumb masin on originaalis suurema kliirensiga?
12. Kas S6 on oluliselt jäigema vedrustusega kui A6?
13. Kütusekulu erinevus mnt/keskm/linn?
14. Oletame, et mulle jääb peale autoostu rahakotti järgi 1000 €. Kumma mootori puhul jätkuks sellest summast, et elementaarsed asjad vahetatud
saaks?
15. Kui juba laristamiseks läks, siis kumma mootori puhul tuleks kapremont odavam?
Audi 80 B4 2.0 85 kW
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 01.04.11 23:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
1. Mõlemad autod stardivad foori tagant. Kumb saavutab esimesena 100 km/h, eeldades, et Skodat või Subarut nurga peal ei seisa? |
Käigukastis Originaalsoftiga 0-60 võidaks ehk Chipitud S6. Chipitud käigukast teeb igapäevasõidu paremaks, aga foorirallis võib 0-60 kangutamises ka
A6 ette jõuda.
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
2. Mõlemad autod sõidavad kõrvuti 100 km/h. Äkitselt lööb mõlemale juhile paremasse jalga kramp. Kumb masin näitab tagatulesid ja millised on
lõppkiirused? | S6
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
3. Mõlemad autod sõidavad 100 km/h. Kui suured on sel hetkel autode mootoripöörded? | S6 puhul kuskil 2600
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
4. Kummal masinal on madalatel pööretel rohkem jõudu ja momenti? | A6
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
5. Kas mõlematel masinatel on iseõppiv automaatkast? | Jah
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
6. Kas käiguvalitsa kõrvalt sport või winter nupu leiab? | Ei
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
7. Kumb mootor/käigukast on närvilisem? | Käigukastid on identsed, 2.2T on vähe äkilisem mootor, aga käigukast rahustab selle maha.
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
9. Kummal masinal on reeglina rohkem lisavarustust? | Enamasti S6, aga on täislisadega masinaid ja planke mõlemate mudelite hulgas
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
10. Kumb masin sobib haagise veoks paremini? | Manuaal
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
11. Kumb masin on originaalis suurema kliirensiga? | Pigem A6, aga sõltub sellest mis vedrustus originaalis telliti
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
12. Kas S6 on oluliselt jäigema vedrustusega kui A6? | S6 on tõenäoliselt jäigem kui A6, "Oluliselt" on raske määratleda.
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
13. Kütusekulu erinevus mnt/keskm/linn? | www.autoweek.nl andmetel on keskmine kulu S6 puhul väiksem (11.3 vs 11.9)
2.2T automaadi asemel uuri ka 4.2 S6 Automaati, 4.2 saab automaadi otsas oluliselt paremini hakkama.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
-=matu=-
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 Avant 4.2, Moskvits 2138 AZLK, ZAZ 968M
|
postitati 02.04.11 07:28
|
|
|
Mina soovitaks ka mõnda korraliku 4.2 automaati vaadata ja proovida. 
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.04.11 08:46
|
|
|
142 kW A6 A/T ja 169 kW S6 A/T valikust soovitaks mina esimest.
|
|
|
|
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
postitati 04.04.11 12:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
142 kW A6 A/T ja 169 kW S6 A/T valikust soovitaks mina esimest. |
Black, viitsid põhjendada, miks pärast sa V6 kasuks otsustasid?
Kuidas kõnealused mootorid möödasõitudel käituvad? Kuidas on lood S6-l turboviivitusega kickdowni ajal?
V8 kaalun ka.
Audi 80 B4 2.0 85 kW
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.04.11 13:19
|
|
|
Praktika näitab, et kui sa ostad 2.2T automaadi, siis jääb mingil hetkel ikka väheks ning siis vahetad nagunii käigukasti ringi või vahid nukra
näoga.
Kui S6 automaati tahad, vali 4.2. Seal on ka automaatkast ise tunduvalt tugevam.
2.2T automaadi peal on suhteliselt uimane. Sul on automaadi poolt tekitatud viivitus ning kui see lõpuks vedama hakkab, siis on lisaks otsa veel turbo
spoolimisest põhjustatud viivitus. Ehk siis topeltviivitus. 2.8q 142kw on minu arvates mõnusam/mugavam sõita automaatkastiga, kui 2.2T...
Kui sulle voori alt kiire minek tähtis on, siis mina valiks 2.2T manuaali.
|
|
|
|
TriKa3
huviline
Registreerunud 20.02.11
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1.8 '00
|
postitati 04.04.11 13:25
|
|
|
Kirjas ju, et automaati..
|
|
|
|
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 05.04.11 00:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
Ja minuteada ei ole siin foorumis keegi veel V6 vs R5 automaati võrrelnud. Samas, näitajate poolest suht tasavägised aparaadid.
| Mõtle mis masinal ja mis otstarbeks kasutati R5 20VT mootorit kõigepealt, ning kas tundub, et tegu oli lihtsalt rahumeelseks
automaadipoolt nüristatud kulgemiseks mõeldud aparaadiga?
Automaadi otsa on siiski õigem valik kas 2.8 või 4.2.
Et oleks raskem!
|
|
|
|