B4 2.0 94a ei käivitu.
Jama siis selles, et mingi hetk jooksis Cheetah-i immo peale ja mitte mingi vaemiga süütesse voolu sisse ei saanud. Ei tea, kas kellelgi on selle
firma "2 way upgradeable car security system"-iga kogemusi, aga selgus, et turvasüsteem on koguni nii hea, et tee mis tahad, käima mootorit ei saa.
Igatahes, selle pisikese vea kõrvaldasin ajutiselt. Kiskusin armatuuri alt lahti ja kookisin kogu selle suurepärase kaadervärgi välja. Selgus, et immo
ei lasknud voolu süütesse, niisiis ühendasin juhtmed taas nagu originaalis peaks olema. Sellega sain süüte, aga kütusepump järgi ei läinud, sukeldusin
uuesti juhtmetess ja sain kätte relee, mis takistas kütusepumba tööd. Kui kogu se värk tehtud, siis auto läks tööle ja kõik oli normaalne. Kuni
hetkeni, mil auto mind teepervele jättis. Esimese hooga arvasin, et küte otsas, aga peale lisamist ei muutunud midagi. Niisiis vaatasin uuesti juhtmed
ja ühendused üle, kõik oli nii, nagu eelnevalt, kui auto töötas. Igatahes, kui nüüd süüde sisse keerata, sis kostub justkui kütusepumba hääl, mis sis
peaks tõestama et pumbas asi pole, kuid ometigi auto käima ei lähe käiia palju tahad. Siit minu mõistus edasi minna ei oska, igaks kolmandaks juhuks
kontrollisin kaitsmed üle ja näppisin kõtusepumba releed, mis kaitsmekarbis oli, tulemus ikka 0.
Niisiis, oskab keegi midagi kosta? Kas võib immol mingi lisavidin veel olla kuskil, mis ei lase mootoril käivituda? vms?
Ahjaa, kui süüde sisse keerata, sis pump teeb oma töö ära ja jääb vakka, kuid kapoti all kostub kahest hallist juhtmest sihukest surinat, ei ole küll
kindel, kuid arvan et need on kütusevoolikud, mis tulevad kuskilt akukarbi alt ja siirduvad mootoriplokki. Miks sealt surinat ja värinat tuleb? Ja
kus kütusepump asetseb, seda sooviks ka teada. Ette tänades.
|