Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi 100 2,3 vs audi 100 2,6 (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5140)
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 22.09.08 20:17 Tsiteeri
audi 100 2,3 vs audi 100 2,6



Selline küsimus, et kas tasuks esimest teise vasta vahetada? ja mis teise plussid ja miinused? Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 22.09.08 20:31 Tsiteeri


Teisel polegi plusse 2.3R5 ees, miinuseid aga jagub, alustades hoolduskuludest, kütusekulust ja lõpetades sellega, et kui 2.6`l miskit juhtub, siis teda on kindlasti kallim remontida.
Seda ka, et 2.3 on korras pritsega karastatum, st pommikindel mootor, tee mis tahad, ära ta ei koole :P

Kui minekut ka tahad, võta 2.8, selle eelis vähemalt on see, et ta liigub nobedamalt kui 2.3 ja samas õgides mõistlikkuse piires kütust.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.09.08 20:44 Tsiteeri


Kõik sõltub nii vanadel isenditel pigem reaalsest korrasolekust, kas tasub vahetada või mitte. Selle vahetuse tagamaid pole esimeses postis paraku välja hõigatud (äkki on 2,3 kohekohe suremas), seega pigem eeldaks teema postitajalt täpsustusi.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 23.09.08 11:07 Tsiteeri


Jah, ega seda 2.6 V6-t eriti ei soovita kah - on uimasem kui 2.3, küttekulu on tegelikkuses suurem, väga kallis hooldada (võrreldes R5-ga) ja R5 on töökindlam kui V6. Kui V6 sis juba 2.8, millel on kütusekulu sama mis 2.6 aga minek on hoopis teisest puust!


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.08 20:00 Tsiteeri


2.6 esivedu ei ole uimasem, kui 2.3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 09.10.08 20:20 Tsiteeri


huvitav kas need kes on siin sõna võtnud(peale kps'i) reaalselt on ka v6-ga sõitnud, hooldanud jne pikemat aega? Või teadmised on sealt maalt, et "tuttav rääkis"? Pole ta midagi nii s*tt mootor, kui on korras siis kütet tarbib alla 10L sajale linnas ja maanteel 8, ainuke miinus on õlileked aga neist saab ka lahti - uued tihendid ja korras ta on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 10.10.08 17:47 Tsiteeri


Vahetatud pritse pea, kat, kogu vedrustus ja veel nipetnäpet. Aga peale pritse vahetust jäi kuidagi tuimaks ja ei ole enam seda minekut nagu ennem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 11.10.08 02:48 Tsiteeri


Mul mõlemad olnud ja 2,3 on ilusama häälega ja ökonoomsem. Ja kindlasti ka erksam ja tundub nagu äkilisem. Maanteel kiiruste juures(150+) ilmselt läheks 2,6 muidugi ette, aga linnavahel tundub see 2,6 kuidagi raskesti pöördesse minev ja kohmakas. 2,3 minek on lõpuni välja, sest 2,6 läheb üle 5000rpm uimaks. Töökindluse poolest oleks 2,6 vast parem, sest 2,3e meh pritse on juba vana ja kulunud, aga 2,6'l on hoopis kaasaegsemad ja vähem liikuvaid ja kuluvaid osi sisaldavad pritse- ja süütesüsteem. Kui ilusti töötab ja tühikäigupöörded ei uju ja soojalt ka kiirelt käivitub, siis mina võtaks 2,3. Neid V6 mootoreid tuleb ikka veel ja veel, aga vana head "ridaviite" sa 10 aasta pärast enam kusagilt ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 11.10.08 15:32 Tsiteeri


Endal kogemus 2.0 R5 (100 C3 uuema sisuga) ja 2.8 V6. Ütleks, et juba see 2.0 astus hästi edasi - kui aga autos rohkem kui 2 inimest andis minek kõvasti tunda. Ainuke probleem R5 motoga 4a jooksul olid mõned vaakumvoolikud mis häirisid käivitumist ja tühikäiku. Muidu tiksus nagu kellavärk.

2.8 V6 on nüüd pea aasta olnud ning siiani ei ole miskit lagunenud, mis otseselt säästuremondi süü ei oleks. Nüüdseks on 3x 2000k järjest maha sõidetud ja kordagi pole teele jätnud. Ise selle moto poolenisti ka laiali tõmmanud ja kokku pannud (klapid jooksid pähe pärast geneka rihma purunemist kuna rullik oli õigel ajal vahetamata jäänud). Ei ütleks, et keeruline moto on... Hoolduskulud natu suuremad, kuid ei ütleks et rohkem bensu võtab kui 2.0 vui 2.3 Linnas keskmiselt 11,5 ja maantel 7,5 - 8.

Kui juba V moto siis kindlasti 2.8 - 2.6 on millegipärast paras uimakott...


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.10.08 18:04 Tsiteeri


Kas keegi tahab minu vestelda sel teemal :D.
Tsitaat:
Algselt postitas: raigo
2.6 esivedu ei ole uimasem, kui 2.3



Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 11.10.08 18:08 Tsiteeri


Vist mitte.... :D
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kas keegi tahab minu vestelda sel teemal :D.
Tsitaat:
Algselt postitas: raigo
2.6 esivedu ei ole uimasem, kui 2.3



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 11.10.08 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kas keegi tahab minu vestelda sel teemal :D.
Tsitaat:
Algselt postitas: raigo
2.6 esivedu ei ole uimasem, kui 2.3


kusjuures on uimasem :) kogemus siis 2.6 aut avant esivedu vs. 2.3 C3 avant quattro.

Isegi enda vana 2.0 R5 oleks pika puuga ära pannud - sellel 2.6 võis muidugi miskit "lahti" või "kinni" ka olla :p

Aga tegelikult tuleks siis konkreetsed katsed teha, et miskit adekvaatset vastust saada :)


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 12.10.08 05:55 Tsiteeri


Omasin kunagi C4 sedaani 2,8-t ja hetkel B4 Avandi 2,6-ga liiklen ja ei ütle küll, et umiasem oleks, masside vahe on küll väike B4-ja kasuks. Samas sõidab vahepeal sugulase, C4 2,8 Quattroga ja mingisugust kanniga tuntavat vahet minu 2,6-ga küll pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.08 06:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kas keegi tahab minu vestelda sel teemal :D.
Tsitaat:
Algselt postitas: raigo
2.6 esivedu ei ole uimasem, kui 2.3


no krt :P
endal oli 2.3 AAR C4, naabril 2.6 V6 ja no ei old uimasem :P Aga pakun et edasine vaidlus läheb mõttetuks :)

Üks küsimus veel, kas keegi seda autot on vaatamas käinud? Imho on see aparaat juba interneti algusaastatest müügis olnud :D http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/989/auto_php-id=133989-www_auto24_ee.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.08 07:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Ise selle moto poolenisti ka laiali tõmmanud ja kokku pannud (klapid jooksid pähe pärast geneka rihma purunemist kuna rullik oli õigel ajal vahetamata jäänud). Ei ütleks, et keeruline moto on...

Et nagu.. mootori tööpõhimõttest ikka tead midagi? sa võid selle genraatori sealt moto vahelt ka minema visata... klapid sellepärast nüüd küll pähe ei jookse.
Teema algatajale ongi siin kõik miinused V6 osas välja toodud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 12.10.08 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Et nagu.. mootori tööpõhimõttest ikka tead midagi? sa võid selle genraatori sealt moto vahelt ka minema visata... klapid sellepärast nüüd küll pähe ei jookse.
Teema algatajale ongi siin kõik miinused V6 osas välja toodud.

Tundub, et sina ranz ei tea asjast midagi :P V6-l purunenud genekarihma tükid lendavad koheselt hammasrihma vahele ja ongi valmis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.10.08 11:02 Tsiteeri


Kahel korral on geneka rihm lennanud nii 2,6 kui ka 2,8 motol (2,6 sai kiiruga vahetatud ja võtta oli ainult mingi vuffel mis lihtsalt ei kestnud, 2,8 motol lekkis roolivõimupump ja õli sõi genekarihma ära), nii et fugitive jutt päris 100% kindel pole. 99% tõenäosus, et v6'l kiilrihm rändab hammasrihmani, on AINULT sel juhul, kui eraldavad katted on lihtsalt puudu. Endal vedas, sest katted olid korralikult olemas. Üks rihm lahkus omajagu kehvalt ja vedas endaga kaasa kõik rullikud ja jubeda pauguga, tunne oli küll et nüüd käis saale ringi ära, aga ei miskit. Aga jah tõenäosus, et asi hammasrihma vahele satub on kindlasti 10x suurem kui rida mootoritel :). Mis puudutab v6 2,6 eelist r5 2,3 ees, siis seda tunneb alles kolmandast käigust ja suurematel kiirustel. 2,8 ja 2,3 ma enam ei võrdleks, sest seal on juba jõu ja väände vahe selgelt eristatav.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.08 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Et nagu.. mootori tööpõhimõttest ikka tead midagi? sa võid selle genraatori sealt moto vahelt ka minema visata... klapid sellepärast nüüd küll pähe ei jookse.
Teema algatajale ongi siin kõik miinused V6 osas välja toodud.

Tundub, et sina ranz ei tea asjast midagi :P V6-l purunenud genekarihma tükid lendavad koheselt hammasrihma vahele ja ongi valmis.

Paistab, et ei tadnud asju mida teada ei olnud vaja:P suht hoian eemale noist vanadest V6tesst.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.10.08 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kas keegi tahab minu vestelda sel teemal :D.
Tsitaat:
Algselt postitas: raigo
2.6 esivedu ei ole uimasem, kui 2.3


kusjuures on uimasem :) kogemus siis 2.6 aut avant esivedu vs. 2.3 C3 avant quattro.

Isegi enda vana 2.0 R5 oleks pika puuga ära pannud - sellel 2.6 võis muidugi miskit "lahti" või "kinni" ka olla :p

Aga tegelikult tuleks siis konkreetsed katsed teha, et miskit adekvaatset vastust saada :)


eks siin mängib rolli 2.6 vastu arvatavalt ka automaat kast,seda enam,et tegu oli c3-me puhul quattroga,mis ei lase rattaid niisama tühja lüüa.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alar008
huviline



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 Q, Audi Q7 3.0 171kw

postitati 12.10.08 17:14 Tsiteeri


kui v6 siis juba 2,8.Kütusekulu sõltub mehest endast ja loomulikut mootori korrasolekust.Õlileketest saab jagu.Ülalpidamiskulud? No kui teeninduse vahet joosta siis on igat autot kallis ülal pidada.Miinuseid ja plusse on igal autol.Mõni peab teise miinust hoopis plussiks.Sõltub mida keegi autolt ootab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alar008
huviline



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 Q, Audi Q7 3.0 171kw

postitati 12.10.08 17:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Et nagu.. mootori tööpõhimõttest ikka tead midagi? sa võid selle genraatori sealt moto vahelt ka minema visata... klapid sellepärast nüüd küll pähe ei jookse.
Teema algatajale ongi siin kõik miinused V6 osas välja toodud.

Genekarihma purunedes võivad rihmaribad lennata hammasrihma jooksurulli vahele ja sealt juba edasi, mille tagajärjel puruneb hammasrihm ja klapid ongi peas.Olen ise ühte sellist mootorit teinud.Vennal lendas trassil 100-se laulu pealt genekarihm.Paraku õnnetult st. et tuli ette võtta suurem remont.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Menthor
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.08.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audid

postitati 13.10.08 17:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
kusjuures on uimasem :) kogemus siis 2.6 aut avant esivedu vs. 2.3 C3 avant quattro.

Isegi enda vana 2.0 R5 oleks pika puuga ära pannud - sellel 2.6 võis muidugi miskit "lahti" või "kinni" ka olla :p

Aga tegelikult tuleks siis konkreetsed katsed teha, et miskit adekvaatset vastust saada :)

tainas kuubis oled? C3 kere on kergem, automaatkast on uimasem - mida sa veel tahad? Loogiline, et 2.3 on kiirem siis.

On kunagi olnud c4 2.3 esivedu manuaal sedaan - võibolla tiba uimasem kui c4 2.6 manuaal sedaan ja niiiiii palju ta nüüd ka seda kütust vähem ei võta. Remondi teema ei ole ka midagi hullu kui just mootorit kokku ei kavatse jooksutada - siis on nagunii remont kallis vahet pole mis mootor! 2.6 esivedu kütusekulu normaalselt(s.t. vahel vajutades ka ja mitte uimerdades) sõites ca 12l sajale linnas. 2.8 c4 kohta reaalset kogemust pole, kuid 2.8Q A4 C5 avant aut. alla 15 pole õnnestunud saada pigem selles kandis või üle.

Minu arvamus selline, et kui kiiremat autot tahad, siis osta ess. Seda ei taha, siis vahet pole väga millega sõidad ainus erinevus saab olema see, et mis on kütusekulu ja aeglus/kiirus rahvast täis autos.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuuno
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi200 2,2turbo/ 121 kw ja audi allroad 2.5,132kw.2003a

postitati 16.10.08 19:16 Tsiteeri


ma jälgin seda vestlust juba pikemat aega ja tundub ,et õige auto soovitamine on vaidluseks muutunud. kuidas küll see kindlaks teha kumb on töökindlam, ökonoomsen , jõulisem ja mugavam.ise arvan ,et see jääbki vaidluseks kuni teema lukku pannakse.:) võta 200 2,2 ja teed pika puuga mõlemale ära. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mybike
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant 2.6 no Q :(

postitati 16.10.08 19:25 Tsiteeri


Sellised teemad muutuvatki vaidlustex...alati millegipärast! ...mõni on 2,3 rondiga sõitnud ja siis 2,6 korralikuga ja siis kukub laimama või vastupidi...tegelikult sõltub kõik auto seisukorrast ja eelmistest omanikest v mis!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 29.10.08 10:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raigo

no krt :P
endal oli 2.3 AAR C4, naabril 2.6 V6 ja no ei old uimasem :P Aga pakun et edasine vaidlus läheb mõttetuks :)

Üks küsimus veel, kas keegi seda autot on vaatamas käinud? Imho on see aparaat juba interneti algusaastatest müügis olnud :D http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/989/auto_php-id=133989-www_auto24_ee.html


Seda autot sai 2006. aasta kevadel endale masinat otsides vaatamas käidud, mingeid ostumõtteid tollal küll ei tekitanud. Kui õieti mäletan, oli auto siit-sealt roostes (nähtavasti peale avariid viletsalt taastatud) ja salong nägi ka üpris armetu välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.2% - SQL: 56.8%]