Lehekülgi: 1 2 |
rtc
huviline
Registreerunud 16.09.08
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi & A4 1.9TDi Quattro
|
postitati 22.09.08 19:00
|
|
|
2.5tdi (85kw) & 2.5tdi (103kw) erinevused
oskab keegi öelda kust need lisa 18kw tulevad ?
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 23.09.08 16:07
|
|
|
OTSING
Aga üldiselt aju ja turbo vahe. Üle jäänud kama peaks sama olema.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 23.09.08 17:40
|
|
|
Juttude järgi nii ta peaks olema küll, aga konkreetseid erinevusi pole keegi öelnud. Nt. 85kw (enda autol) turbo on K16, aga mis on 103kw-sel ei tea.
Kas õlifiltri suurus ja paigutuse erinevus ka mõne kw juurde annab (erinevus on) ei oska ka öelda.
|
|
|
|
Marx0
klubiliige
Registreerunud 25.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B6
|
postitati 30.09.08 13:40
|
|
|
end huvitaks ka see 2.5 85kW vs. 103kW kuna plaanis soetada sellise mootoriga a6
|
|
|
rtc
huviline
Registreerunud 16.09.08
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi & A4 1.9TDi Quattro
|
postitati 30.09.08 17:10
|
|
|
103 kw on palju erksama minekuga kui 85kw ja 103 võtvat isegi veidi vähem kütet .
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 19.10.08 19:06
|
|
|
aga mida peaks 85-l vahetama et 103 saada?
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 20.10.08 14:20
|
|
|
Erinevad on kütusepumbad(vähemalt väliselt, lahti võetud pumpasid kõrvuti pulkade kaupa võrrelnud ei ole), üks ühele pumpa vahetada ei saa, sest
pistikud on erinevad ja ka aju koodid on erinevad. Samal ajal on võimalik vahetada pumba pead,et pistikud jääks vanad. Ainult siis vist ei muutu kw-de
suhtes midagi
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 21.10.08 05:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rtc
103 kw on palju erksama minekuga kui 85kw ja 103 võtvat isegi veidi vähem kütet . |
Selle auto (103 kw) kütusekulust võib müüte juba rääkida..
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.10.08 10:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rtc
103 kw on palju erksama minekuga kui 85kw ja 103 võtvat isegi veidi vähem kütet . | Mul tekkis küsimus et palju ta siis vähem võtab?
On keegi arvestanud/mõõtnud?
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 21.10.08 11:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Tsitaat: | Algselt postitas: rtc
103 kw on palju erksama minekuga kui 85kw ja 103 võtvat isegi veidi vähem kütet . | Mul tekkis küsimus et palju ta siis vähem võtab?
On keegi arvestanud/mõõtnud? |
Kõige madalam kulu mis ise olen saanud on 5,9 l/100 km. Nii et Autoweek.nl välja reklaamitud 5,6 ei olegi utoopiline. See siis 95% maantee ja 5% linna. 5 inimest kogu aeg autos + mõned kotid pagasiruumis. Autoks
siis A6 Avant 2,5TDi Q C4. Palju 85 kW kütet kulutab, ei tea.
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 21.10.08 12:44
|
|
|
Noh ,minu 85kw-ne 5k man.võtab linnas natuke alla 8 (kohapeal käib ka omajagu)ja möödunud suvel sai u.1200 km mööda Eestit turismi arendatud,
keskmiselt tuli 4 inimest peal ja kont taga kuluks mingi 4,8-5 sajale.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 21.10.08 14:32
|
|
|
Et siis teemast ei oska keegi midagi rääkida vaid hakkame nüüd kõik konkreetse küsimusega teemas oma auto kütusekulust pajatama?!
Siiani arvasin, et tegu on vaid mootori juhtimise erinevusega, kuid tuleb välja, et miskit muud ka?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 22.10.08 07:27
|
|
|
Lähme siis teema juurde tagasi ja nagu eespool mainitud et erinevus ajus, pumbas ja 85 kw mootoril on K16 turbo. Mõni 103kw omanik võiks järgi vaadata
mis turbo peal on. Need siis ongi erinevused ja sealt tuleb 103kw ja kindlasti ka natuke-natuke suurem kütusekulu.
|
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 22.10.08 07:29
|
|
|
103 kw-sel on turboks K14
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.10.08 09:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Lähme siis teema juurde tagasi ja nagu eespool mainitud et erinevus ajus, pumbas ja 85 kw mootoril on K16 turbo. Mõni 103kw omanik võiks järgi vaadata
mis turbo peal on. Need siis ongi erinevused ja sealt tuleb 103kw ja kindlasti ka natuke-natuke suurem kütusekulu. |
ka 85kw'sel on kasutusel vähemalt 3 erinevat mootori juhtplokki (nn aju), erinevaid pumpasid ning arvan, et ka turbod võivad suure tõenäosusega
erinevad olla. Milline on aga see erinevus mis on konkreetselt vaid 85 v 103kw isendil ning mida ei esine neil mõlemil? Mootori juhtimine kindlasti
kuid kas veel midagi?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.10.08 09:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Lähme siis teema juurde tagasi ja nagu eespool mainitud et erinevus ajus, pumbas ja 85 kw mootoril on K16 turbo. Mõni 103kw omanik võiks järgi vaadata
mis turbo peal on. Need siis ongi erinevused ja sealt tuleb 103kw ja kindlasti ka natuke-natuke suurem kütusekulu. |
Tegelikult võib kütusekulu samade sõidumaneeride juures väiksem tulla küll, kuna suurem turbo suudab paremini muidu kasutuna atmosfääri minevate
gaaside energiat utiliseerida. Kasutegur paraneb, sama energia saamiseks vajaliku kütuse kulu väheneb. Suurtel diislitel (laevad, rongid) on ammuilma
turbod just nimelt kasuteguri parandamise, mitte max võimsuse välja pumpamise eesmärgil.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.10.08 10:03
|
|
|
Tehniliste andmete põhjal on ju kütusekulu sama, vaid 4k automaatkastiga 85 kw versioonil on ta tiba suurem. See palju kellegi konkreetne isend kütust
tarbib ei anna küll mingit objektiivset alust kütusekulu võrdlemiseks.
A on siis 103 kw'sel kindlasti suurem föön?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 22.10.08 12:19
|
|
|
85kw mootoritel on kahte tüüpi kolvid. ABP-mootori kolbidel on kolvisõrmepuksid ja AAT-l pole (jutt on just kolbidest mitte kepsudest)sõrmede
stopperid siis ka erinevad. Vastavalt sellele on ABP kolvid ka oluliselt raskemad(olen isiklikult neid mootoreid kõrvuti lapanud). AAT ja AEL (so.
siis 103kw) sisu peaks sama olema välja arvatud need pumbad , juhtplokid ja genekarihmapingutid (aga 100% ma seda väita ka ei julge).
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 23.10.08 13:40
|
|
|
AEL motol ehk siis 103kW-sel on KKK K14 turps. alles hiljuti ise otsisin säärast inffi. sai isegi mõõdetud naljaviluks, palju see rõhku välja puhub
ning kell näitas nii 0.7 bar. erinevused mootoritel peakski siis põhiliselt olema ajus ja turbodes. ja nohh, kütusekulust siis... minul on see küll on
linnas 9 ja peale. pisut alla 6 saan maanteel küll aint siis, kui masin tühi ja kiirus 90. neid "keskmiselt tuli 4 inimest peal ja kont taga kuluks
mingi 4,8-5 sajale" jutte mina küll ei usu eriti. milleks siis veel toota 1.9 tdi motot, kui juba 2.5-ne ökoime on.
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 23.10.08 14:01
|
|
|
Aga mina usun, sest tean, et kui sõita tõesti 90ga saab umbes-täpselt 4.5/100le hakkama manteel. Tiksub üldiselt 4.1-4.3 olenevalt teest.
Näiteks just nimelt 4 inimest + pagas ja koguaeg kruiisiga spidokal 110km/h (tegelikult ca 104km/h) tuli keskmine kulu 5.6/100le 90% mantee sõidul
koos möödasõitudega-linnaga 2000km peale, koos kliima ja gaas põhjas möödasõitudega kui vaja. Räägin siis 103kw variandist. Lisaks tuli sama tulemus
nii kompuutrilt vaadates kui ka arvutades
EDIT: Kui nüüd veel järgi mõelda, siis üldine keskmine kulu on 6.2-6.5, talvel loomulikult suurem. Muidugi auto ei sõida ummikutes ega kesklinnas.
Näiteks uuema 2.5TDI V6 kütusekulu ei anna vana R5ga võrreldagi. Sama ajastu BMW 525TDS ei ole ka nii öko.
Üldiselt ma ei usuks ise neid kulu numbreid, kui ei teaks
1.9TDI on linnas ökonoomsem ja teoreetiliselt 90ga sõites ka manteel.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Marx0
klubiliige
Registreerunud 25.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B6
|
postitati 24.10.08 17:54
|
|
|
kas erinevused ei või olla ka intercooleris?
kuna tean et saksa diislitel märgitakse intercoolerit vähemalt kolme erineva i-ga ja see tähistab seda intercooleri kasutegurit.
on kõige tavaline i, siis on sinine i ja ka punane i
aga samas sellega viiakse ka pöördemoment kõrgemale mis pole diislile nii omane
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 25.10.08 20:18
|
|
|
Sinist "I" pole mina veel kohanud.
Sel ajal oli kasutusel tavaline "TDI" ja siis "TDI koos punase "I"ga" mis tähistas 103kw versiooni.
V6 võtab palju bensiini - selles mõttes kõik on suhteline/millega võrrelda Mina ei kurdaks
(kui oli tegu irooniaga, siis ei jõudnud kohale)
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 28.10.08 21:40
|
|
|
Ülistatakse kui ökonoomsusime c4 kerel. Mu automaatkastiga chipitud 85kw+22kw~107kw võtab keskmiselt 6,7L/100km
pool maantee, pool linn.
|
|
|
|
rtc
huviline
Registreerunud 16.09.08
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi & A4 1.9TDi Quattro
|
postitati 29.10.08 05:57
|
|
|
kas mineku vahe on oluliselt parem peale chippimist ?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |