jaanus110
huviline
Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0 masuut
|
postitati 21.09.08 19:07
|
|
|
Vea kood - Needle lift Sensor(G80) mida tähendab?
Needle lift Sensor(G80)
30-10- Open or Short to B+Intermittent
Et mida see tähenda.
Ato ise töötab korralikult
A6 2000 2,5 TDI 132 kw
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 21.09.08 19:11
|
|
|
Midagi ei tähenda. Nii juhtub siis, kui diagnostikat, sry veakoode üritab lugeda inimene, kes neid lugeda ei oska. Kustuta ära ja unusta see viga.
Keegi on kunagi pistiku kuskilt lahti jätnud.
12.301@181km/h
|
|
|
|
jaanus110
huviline
Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0 masuut
|
postitati 21.09.08 19:17
|
|
|
proovisin kustutada aga tuleb kohe tegasi
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 21.09.08 19:35
|
|
|
Siis kontrolli pistik üle. Kui võimalus on, siis el skeem kätte ja järge ajama. Paraku ei tea peast, misasi g80 on diislil. Pakuksid "juhtmega
pihustit" aga pole kindel.
12.301@181km/h
|
|
|
|
jaanus110
huviline
Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0 masuut
|
postitati 21.09.08 20:58
|
|
|
Selge.
Tänud.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.08 21:20
|
|
|
Imestan, et auto veel töötab, minu kogemus mitme masinaga ja just sama veakoodiga on see, et masinal on kõrgsurve pump kutu ning enam ei ole seal
midagi parandada...
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 21.09.08 21:33
|
|
|
See jurakas on koos anduriga pihusti, paremal pool asub ja kolmas silinder - kaane all loomulikult. Väline pistik peaks pesitsema kapoti alla vaadates
tagaseinal 2-3 pistikut pundis. Nii palju kui sealt näha on ja ligi saad võid kõris olevad kaablid läbi kompida, et kuskilt nö. füüsiliselt läbi pole
närinud. Plastkate viska loomulikult mootori pealt minema, siis näed kah midagi. Tavaliselt saavad need välised paneelil olevad pistikud kannatada kui
tarkpead survepesuga hoolimatult kapoti alt läbi käivad ja pistikus enam klemmid korralikult ühedust ei anna ja "idanevad".
Veidi õllese peaga segane jutt tuli kokku, aga ehk miskit kasu ...
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
jaanus110
huviline
Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0 masuut
|
postitati 21.09.08 21:50
|
|
|
Auto töötab väga hästi vähemalt minu arust.
Ex ma vaatan esialgu need pistikud siis üle.
Ei tea nagu sellest autost ka veel suurt midagi kuna alles ostsin.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.08 05:24
|
|
|
Tegemist peaks olema juhtmega pihusti veaga, ehk selle pihusti mille pealt saab pump ja aju süüte ning vastavalt vajadusele reguleerib süüdet.
Hetkel aga signaali ei saada ning mootor ei tööta nii nagu ta peaks. Üldiselt pole ükski klient mootori tööst aru saanud, et selline viga on sees.
Kui nüüd aga peaks olema vaja süüdet reguleerida, siis on puuks sest arvutiga pole süüdet paika võimalik ajada, ainult käsitsi manuaalselt saab
(oleneb kuida õnnestub).
Seega kui rihmavahetus tulekul siis võid arvestada umbes 5 000.- lisakuluga, juhul kui pistik ja juhtmed korras on.
|
|
|
|
jaanus110
huviline
Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0 masuut
|
postitati 22.09.08 19:24
|
|
|
Siis on hea, sest rihma vahetus varsti tulemas.
|
|
|
paukpadrun
huviline
Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6, Cabrio
|
postitati 28.09.08 19:14
|
|
|
B4 1,9 Tdi-l oli sama kood ja veaks oli juhtmega pihusti, aru oli samuti saada, kiirendus puudus ja vahel puterdas ka , kui pihusti välja sai
vahetatud siis töötas ilusti ja töötab siiamaani.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.09 18:22
|
|
|
Needle lift sensor on tõesti anduriga pihusti mis asub 3ndas silindris. Kui see andur katki on siis auto töötab praktiliselt samamoodi edasi nagu
töötava anduriga, 2.5TDI oskab seda signaali asendada. Ainukesed hödad mis võivad olla sellega seotud on veidi suurem kytusekulu, kohati liiga
"jäik" mootorikäik, puudustega syytenurka korregeerimine. Ytleme nii et tunda seda praktiliselt ei ole, minek ja kõik jääb samaks, mis on kõige
imelikum minu jaoks.
|
|
|
|