Lehekülgi: 1 2 |
JansaS4
huviline
Registreerunud 14.07.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI Avant
|
postitati 29.03.04 14:16
|
|
|
Uus nitro 3000 bensiin ?
Kas keegi on juba proovinud Uno-x´i uut kütust Nitro 3000 oktaan arvuga 95 ?
HydroTexaco lehelt loeb välja, et tegu analoogse kütusega nagu V-Power mida kunagi Shellis müüdi. Kui asi sama hea kui vana hea V-Power siis ise
hakkan kindlasti sellega sõitma 
|
|
|
El Nino
huviline
Registreerunud 09.05.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel ei ole enam audi
|
postitati 29.03.04 18:08
|
|
|
Mõtlesin paar nädalat tagasi ,et proovin ära.Nüüd sõidan siiani sellega.Ma ei tea ,kuidas teistel lood on ,aga minul võtab seda kütet 100 km peale
igatahes 2-3 liitrit vähem ,kui tavalist Uno-xi 95. Auto tundub kah kuidagi erksam.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 29.03.04 18:26
|
|
|
palju see nitro3000 liiter kah maksab prääga?
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 29.03.04 19:03
|
|
|
Minu audi ei arvanud sellest bensiinist midagi, tunne et tavalise 95-ga liigub paremini. Mul üldse hea auto, isegi 98-t ei taha.
|
|
|
JansaS4
huviline
Registreerunud 14.07.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI Avant
|
postitati 29.03.04 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja rass
palju see nitro3000 liiter kah maksab prääga? |
liitri hind on 10.35, aga kui mu mälu ei peta siis kunagi müüdi Shellis V-Power´it mille liitri hind oli 11 eeki 
|
|
|
v6
huviline
Registreerunud 30.11.03
Asukoht: haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: vectra v6
|
postitati 29.03.04 21:16
|
|
|
kas see v-power mitte sinna 16.- eeq kanti ei olnud
|
|
|
brunnts
huviline
Registreerunud 16.06.03
Asukoht: Tallinn - Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2,3
|
postitati 29.03.04 21:28
|
|
|
Tsitaat: |
Esialgne postitaja rass palju see nitro3000 liiter kah maksab prääga? liitri hind on 10.35, aga kui mu mälu ei peta siis kunagi müüdi Shellis
V-Power´it mille liitri hind oli 11 eeki
|
Kas Nitro 3000 polnud 9.50.
Life is hard. It's harder if u're stupid.
|
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 29.03.04 21:48
|
|
|
Nitro 3000 10.35 täna õhtuse seisuga Sõle tanklas VS tava 95 9.50
eks siis proovib järgmise paagitäie ära seda ja tsekib teie 2-3 liitri langust, mis on muidugi naeruväärne utoopia !
kui 1 l alla läeb per 100 km, siis olen nõus maibi kasutama seda kytet, aga 3 l per sada, klge komm oon ! SR.org jutukas juba 
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.04 22:56
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja v6
kas see v-power mitte sinna 16.- eeq kanti ei olnud |
V-power oli ikka 11 kanti ja see mis 16 maksis, oli mingi racing nimeline bensiin.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.04 05:33
|
|
|
See oli 99 Vpower vms selline.. sai järgi proovitud kah... 1.4 Civic 97a arvas selle kohta ainult 3-4 käigu parema minekuga, 1 sel ja teisel käigul
vahet ei tundnud ja võibolla ka 5es astus natuke meeldivamalt.
3 l väiksem bensukulu on vist jah paras utoopia...
Hetkel veel sõitev lennuk ei joo mul üldse 95te.. ainult 98xat ja järgmine liikur hakkab juba diislit jooma.. niiet tundub, et ei saagi proovida seda
kurikuulsat kütet
|
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.04 11:17
|
|
|
Tondi tn 20 saab sellist asja nagu Shell Green Racing. Pakitud 20L kankudesse, hind kui viimati ostetud sai eelmisel aastal 720.- Oktaan peaks olema
~99 väga hea bensiin 
K6ik arvamused on isiklikud!
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 30.03.04 15:08
|
|
|
20L ja 720.- eeku see ju siis 36eeku liiter
äkki ikka selle hind oli 270eeku 20L
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
El Nino
huviline
Registreerunud 09.05.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel ei ole enam audi
|
postitati 30.03.04 16:16
|
|
|
Ei tea ,miks kohe sellest 3 liitrist kinni hakati ,mis tundub ebaloogilisem.Ütlesin selle 2-3 l kulu vähenemist lihtsalt tunde järgi.Nüüd siis mõõtsin
ära sain oma tundele kinnitust-1.9 liitrit võttis vähem (LINNAVAHEL).Ma arvan ka ,et kubatuuril on siin üht-teist pistmist.Mina ka ei usu ,et 1,8 või
2 liitrine mootor ,mis niigi suht vähe võtavad-hakkavad nüüd äkki aurude najal liikuma.Minul on isendiks 2,8 ja tulemuse sain sellise.Kes ei usu-vahet
pole.
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 30.03.04 17:00
|
|
|
hubi pärast küsin, palju ta saul ennem võttis ja palju nüüd võtab? Mul endals ka 2,8 ja praegu võtab 13 l/100 kas peale selle võlujoogi sissekallamist
hakkab auto siis 11,1 võtma? Päris ahvatlev.
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 30.03.04 17:36
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JansaS4
Kas keegi on juba proovinud Uno-x´i uut kütust Nitro 3000 oktaan arvuga 95 ?
HydroTexaco lehelt loeb välja, et tegu analoogse kütusega nagu V-Power mida kunagi Shellis müüdi. Kui asi sama hea kui vana hea V-Power siis ise
hakkan kindlasti sellega sõitma |
Kas veidi lahjaks ei jää see bensiin. Ise olen ühekorra Uno-X`ist 95`te tankinud ja sellega küll eriti vajautada ei julge, sets tekkib detanatsoon.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.03.04 18:29
|
|
|
Kunagise Shell V-Power 99+ sai proovitud kütusekulu/läbisõit moodusel 93.a. fwd 2,6 coupega.
Kui tavalise 98E kulu oli 13-15 laksamisel keskmine, normaalsel sõidul 12-13 keskmine ja maanteel ~9-10 kanti siis
99+ puhul oli laksates 12,5 keskmine, norm keskmine oli 11,7 ja maantesõidu juures 95-105km/h Tartu Pärnu Tartu keskmiseks tuli hämmastav 7,6L. Kaua
ei testinud kuna tõmbes mingit pauku lahti ajavat vahet polnud ja hinnaklass oli kah 16EEK/L nii et hinna ja kütuse vähem võtmise suhe ei andnud kah
mingit kokkuhoidu.
Samas iga mingi 5000 km tagant, kui mootor hakkas "kinni" jääma, kallasin jälle paagitäie sisse, mõjus tunduvalt paremini kui mingid
pihustipuhastid Peale seda nurrus mootor jälle pikka aega muretult.
V-Power 95t proovisin ainult ühel korral ja selles mingit vahet 98Ega polnud, rohkem ei proovinudki.
Praegust VPow95t ilmselt oma farmeriga ei hakkagi proovima. Sõidab 98Ega kah rahuldavalt 
Racing kütust kasutavad targemad vennikesed selleks ehitatud mootori puhul, nt. vennikesed, kes oma autod Dragraceile treilaga kohale veavad. Neile
see nagu rusikas silmaauku sobib.
Mis puudutab VPow95t siis sellega võivad streetracerid oma opeleid turgutada tänavasõitudel 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 30.03.04 18:41
|
|
|
Sõber käis just tankimas ja komentaar oli
Neste 95 VS Nitro3000 ja võitis Nitro.
Minek on peega tuntav 
Ja hind ka tuntav 10.65
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 30.03.04 19:35
|
|
|
kunagi ammu ostsin ka mingi 5 liitrit plastik kanistrisse seda Shelli 99+ või miskit sellist ja panin kanistri pagassi ja siis sai sõidetud ca 80
kilti ja siis tunnen et selline terav bensu hais autos läksin siis pagassi vaatama et mis värk on, ja kae imet kanister sulama hakanud ja ca 2.5
liitra juba välja jooksnud kanistrist
liiter maksis tookord mingi 15 eeku vist
sai ostetud proovi jaoks seda bensu aga mõtlesin et ei kalla enne sisse kui paak tühi, siis ehk toimet paremini tunda aga näe imet ei jõudnudki
niikaugele et paak tühjaks oleks saand vaid tuli juba varem sisse kallata kuna polnud võimalik enam kanistrisse jätta!
pidi ikka kange kraam olema!
ja see kord jäigi minu viimaseks kokkupuuteks selle bensiiniga 
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 31.03.04 05:00
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jaks
Tsitaat: | Esialgne postitaja JansaS4
Kas keegi on juba proovinud Uno-x´i uut kütust Nitro 3000 oktaan arvuga 95 ?
HydroTexaco lehelt loeb välja, et tegu analoogse kütusega nagu V-Power mida kunagi Shellis müüdi. Kui asi sama hea kui vana hea V-Power siis ise
hakkan kindlasti sellega sõitma |
Kas veidi lahjaks ei jää see bensiin. Ise olen ühekorra Uno-X`ist 95`te tankinud ja sellega küll eriti vajautada ei julge, sets tekkib detanatsoon.
|
Mis rõhuga sa sõidad et sul detoneerib ?
The replacement for displacement
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 31.03.04 06:16
|
|
|
Jah tollel hetkel oli rõhk keeratud peale, ehk 1,6 bar`i ülerõhku, aga nüüd on keeratud 1,2 peale.
Eks ma vaatan kuidas kasutajad seda bensiini kiidavad või laidavad, ning võibolla proovin ka järgi.
|
|
|
JansaS4
huviline
Registreerunud 14.07.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI Avant
|
postitati 31.03.04 07:34
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jaks
Tsitaat: | Esialgne postitaja JansaS4
Kas keegi on juba proovinud Uno-X´i uut kütust Nitro 3000 oktaan arvuga 95 ?
HydroTexaco lehelt loeb välja, et tegu analoogse kütusega nagu V-Power mida kunagi Shellis müüdi. Kui asi sama hea kui vana hea V-Power siis ise
hakkan kindlasti sellega sõitma |
Kas veidi lahjaks ei jää see bensiin. Ise olen ühekorra Uno-X`ist 95`te tankinud ja sellega küll eriti vajautada ei julge, sets tekkib detanatsoon.
|
Kus juures õiget juttu räägid Ühekorra kui ostsin tavalist 95 Uno- Xist siis
tõesti tekkis detanatsoon. Ma ei osanud arvatagi et see Uno-Xi kütusest on. Olen ostnud Nestest ka 95 ja pole seda juhtunud.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.04 08:28
|
|
|
Mina olen oma autol vaid ühe korra kasutanud 95 kütust ja minu arust ei õigustanud see odavam hind, kuna kütusekulu oli suurem (+1-1,5l/100km) ja
minek sitem võrreldes 98 kasutamisega.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 31.03.04 08:36
|
|
|
Sai ka proovitud seda uut ja huvitavat bena ... tavaliselt sõidan 98 ga ja tolle nitro 3000 ga oli minek kehvem, nii et jään siiski statoili 98 juurde

best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 31.03.04 08:38
|
|
|
Nitro 3000 enda tulemid on KUNI 3 % küttekulu vähenemist, krt mis autodega te siis nüüd sõidate ??? Vaatame, praeguse paagitäiega ÜLI öko sõitu
sõitnud, täna tangin enda rahustuseks seda kütet ja tsekime seda persega tuntavust ja kokkuhoidu 
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |