Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A8 3,3 TDI hammasrihm (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3514)
tiiger0000
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A8,3,3 TDI

postitati 12.09.08 17:44 Tsiteeri
A8 3,3 TDI hammasrihm



Ostsin auto ,oli vahetatud hammasrihm,aga ei olnud teda vist óigesti paika saadud,igatahes diagnostikas ,Karla Auto vist ,oli vaadatud et 1 hamba vórra rihm vale. Olen ise autoteeninduses tööl,paraku yle lahe,.Yritasin leida hammasrihma pilti,et täpseid märke leida ja igaks juhuks yle kontrollida ,et kas märgid ikka óiged.Aga Autodata ei anna sellele mootori mudelile ,mootoriks siis AFK.Tänud ,kui keegi oskaks aidata lingiga .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
RemyM
huviline



Registreerunud 29.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 12.09.08 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiiger0000
Ostsin auto ,oli vahetatud hammasrihm,aga ei olnud teda vist óigesti paika saadud,igatahes diagnostikas ,Karla Auto vist ,oli vaadatud et 1 hamba vórra rihm vale. Olen ise autoteeninduses tööl,paraku yle lahe,.Yritasin leida hammasrihma pilti,et täpseid märke leida ja igaks juhuks yle kontrollida ,et kas märgid ikka óiged.Aga Autodata ei anna sellele mootori mudelile ,mootoriks siis AFK.Tänud ,kui keegi oskaks aidata lingiga .


Kuidas sa aru said,et hammasrihm on valesti peale pandud või pole õieti paigas , mille järgi ? Tavaliselt peale vahetust ei pööra keegi sellele tähelepanu enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 12.09.08 19:54 Tsiteeri


Ja kust karla auto teadis et ta sul 1 hambavõrra valesti?
...viimati (kuuaega tagasi) kui seal käisin, polnud neil 3.3 kohta mittemingeid andmeid arvutis.

Mis puutub hammasrihma, siis kui alt vändamärk paigas, peavad nukkadele istuma ilusti tagant sisse lukustus rakised, kui need klapivad ja vända märk paigas, siis on kõik OK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tiiger0000
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A8,3,3 TDI

postitati 13.09.08 04:36 Tsiteeri


Sain omaniku käest diagnostika pabereid terve hunniku,ja seal avastasin et on käidud seal diagnostis,.Paraku on elu näitand et ka parimates töökodades kiputakse praaki tegema,nimetaks näiteks Reval TLN ja Pärnu! Isiklikest kogemustest! Autol aga sihuke kamm et kipub tahmama ja seda mitte vähe,kui ikka stardid,siis ei taha vahest taha vaadatagi=(.Avastasin yks päev kui hooldust tegin et 1 ,täpsemini parempoolse turbo hoovastik oli kinni ,natuke aega jamamist ja siis sai see tööle.Peale seda läks tahmamine tykk maad väiksemaks.Aga tahaks yle kontrollida ,igaks juhuks hammasrihma,täna hakkan sellega tegelema.Kasti óli vaja ka vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 13.09.08 07:50 Tsiteeri


Ennem kui hakkad hammasrihmaga jändama, soovitan sul teha väike eksperiment - nimelt tõmba EGR klappidel vaakub tagant ära ja tee väike proovring...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.08 08:26 Tsiteeri


Ja samuti tasuks kuulata ega kuskilt mingit susinat ei tule...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiiger0000
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A8,3,3 TDI

postitati 13.09.08 14:08 Tsiteeri
vastus sospertile



Mida peaks andma egr klappide lahti yhendamine? Täna vótsin yhe lahti,ja vaatasin et seest on nógine ,vajaks puhastust,aga klapp iseenesest toimis. Kuskilt tuleb mootoriruumi tahma,kui gaasi annad,hakkasin otsima et kust see tulla vóiks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 14.09.08 15:53 Tsiteeri


Võta mõlema EGR klapil vaakum tagant ära ja tee üks prooviring. Endal jäid need klapid kinni ja tahmas nagu "bellaruss". Need klapid peavad väga vabalt liikuma ja õigel ajal sulguma. Kui nii ei tee, siis jääb klapp avatuks kiirendamisel ja siis on tomu taga. Arvuti muid vigu ei näidanud kui ainult õhulugejad - vahetasin ka need, kuid miskit ei muutunud. Lõpuks sain jaole ja revalist tellimisel ca 5000.-. Nüüd tahmab ainult väga kõva tallamise juures - see norm.
See klapp peabki seest nõgine olema, sest tahm käib tast mööda. Kui sa veel teaksid kui must sul mootori sisselase on, siis vist enam magada ei saa. Ise võtsin sisselaske maha koos turbojahutusradikaga ja pesin puhtaks. Polnud lihtsamate killast töö, kuid nüüd hing rahul.

Jõudu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.09.08 16:11 Tsiteeri


Kui on hammasrihm hambavõrra vale, on koheselt arvutiga vastav veakood näha, eelkõige väike diagnostika ning seejärel mutreid/polte väänama kui vaja.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 14.09.08 16:12 Tsiteeri


Diislid on vägevad jah. Sisselase on kordades mustem, kui väljalase. Vahepeal tekib nende juures küll küsimus, miks seal ülde õhufiltrit vaja on. EGR kaudu tuleks nagu palju hullemat kraami.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 14.09.08 16:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sospert
Võta mõlema EGR klapil vaakum tagant ära ja tee üks prooviring. Endal jäid need klapid kinni ja tahmas nagu "bellaruss". Need klapid peavad väga vabalt liikuma ja õigel ajal sulguma. Kui nii ei tee, siis jääb klapp avatuks kiirendamisel ja siis on tomu taga. Arvuti muid vigu ei näidanud kui ainult õhulugejad - vahetasin ka need, kuid miskit ei muutunud. Lõpuks sain jaole ja revalist tellimisel ca 5000.-. Nüüd tahmab ainult väga kõva tallamise juures - see norm.
See klapp peabki seest nõgine olema, sest tahm käib tast mööda. Kui sa veel teaksid kui must sul mootori sisselase on, siis vist enam magada ei saa. Ise võtsin sisselaske maha koos turbojahutusradikaga ja pesin puhtaks. Polnud lihtsamate killast töö, kuid nüüd hing rahul.

Jõudu


Kas sul andis mingit sellist veakoodi : MAF 1 (G70) & MAF 2 (G247) implausible correlation?
Ehk siis sisuliselt õhulugejate poolt mõõdetavad õhukogused erinevad?
Mul oli ka selline asi,samuti toss taga.. põhjus oli ühes lekkivas turbo lõdvikus. Õhulugejad olid korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 14.09.08 17:41 Tsiteeri


ei ennem andis konkreetset vihjet õhulugejale. seda MAF teemat olen ka nüüd lähminevikus kohanud arvutiga vaadates. Netist otsides konkreetset vastust ei saanud ja pole sellega eriti enam tegelenud. Ainuke asi, mis härib on see, et maanteel piloodiga auto ei suuda otsustada millised pöörded valida. Seda harva juhtub - pöörded kõiguvad ca 100, 200 võrra. Auto ei jõnksuta ega midagi. Kui aga keegi seletaks selle MAF teema korralikult ära, siis hakkaks jälle lammutama. Nende mootorite puhul on eestis knouhaud ikka jube vähe...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.09.08 18:02 Tsiteeri


Kurat, kas Reval Auto Tallinnas ei saa jagu selle mootori jamadest? Arvan, et saab, ilusti.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 14.09.08 18:12 Tsiteeri


revaliga mul omad kogemused - õlilekke kõrvaldamine läks maksma natuke alla kümmne (10) tuhande krooni!!! See tegi nats ettevaatlikuks. Rehvirõhukontrollsüsteemi pidid ka testima. Arve peal oli tund diagnosti (ca 600 tund) ja siis öeldi, et pane uued andurid. Need olid pool aastat vanad! No tere talv! Polnud nagu enam midagi lisada, neelasin klimbi alla, maksin ära ja loodan, et enam tagasi minema ei pea. Kõigele millele mõistus peal hakkab teen ise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.09.08 18:17 Tsiteeri


Mnjah, oleneb, kus õlileke pesitseb, õlilekke kõrvaldamine võib ka veelgi kallimaks minna ehk, see summa ei ole argument, see on esindus. Uutemate ja haruldastema masinatega ei tee kodustes tingimustes suurt, kui just "nasa" remondivahendeid/tehnikat kodu garaazis ei oma:D Siiski haigete anomaaliate korral soovitan pöörduda esindusee, reeglina saavad hakkam, reeglina.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiiger0000
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A8,3,3 TDI

postitati 15.09.08 19:21 Tsiteeri
re Jóuvanker



Siiamaani pole Reval igatahes jagu sellest saanud,arved diagnostika eest ulatuvad igatahes 10sse tuhandetesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tiiger0000
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A8,3,3 TDI

postitati 15.09.08 19:30 Tsiteeri
re sospert



Revaliga mul omadki kurvad kogemused,Ostsin 2 a tagasi A6,c4 kerega.Minnes Ark ymberkirjutama,ei saand vótit syytelukust kätte.Mis seal ikka,omanik pani Revalis aja kinni,kirjutasime ymber auto ja viisime sinna.Mureks läks kirja (vóti ei tule välja).Ja jutt et kui kogu see värk yletab 500eeku,et helistataks mulle.Minna polnud kuhugi,seega tegin Roccas aega parajaks.Paari tunni pärast helistasin et kas auto valmis,öeldi et veel ei.Sóber oli juhuslikult Revali juures ja hellas et hea,su auto on valmis.Läksin siis sisse ja kysisin et kas auto valmis.Öeldi et ei ole!!!!!.Kysisin et miks ta siis välja aeti just.Siis hakati vabandama et oi jah,sai just valmis.Kysisin siis arvet,milleks oli 1700 eeku!,Kysisin et kuhu jäi jutt 500 eekuga?Meister oli arvanud et kui jutt puudutab materjali.Milleks pidi kirjade järgi olema syyteluku póhi,armatuuri valgustus,ja hunnik asju veel.ainukesena vahetati vist kella valgustus,syytelukk oli hiljutisel vaatlusel igatahes veel originaal,.Póhisyydlaseks osutus óngekonks ,mis oli kukkunud käikukangi vahele,.Töö oleks aega vótnud ca 15 min ehk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tiiger0000
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A8,3,3 TDI

postitati 15.09.08 19:35 Tsiteeri
re sospert



Kuskohas asub A8,3,3tdi turbo jahutusradikas?Kaevasin egr ja óhulugejad välja,puhastasin korralikult,.Homme proovima siis,et kuidas mójus=)!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 15.09.08 20:26 Tsiteeri


Kui sa intercoolerit mõtlesid, siis see peaks V vahel istuma.

Illustreeriv pildike vagcat.com'ist


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 16.09.08 04:55 Tsiteeri


3.3l diislil on vesi intercooler minuteada :D


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 16.09.08 04:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiiger0000
Revaliga mul omadki kurvad kogemused,Ostsin 2 a tagasi A6,c4 kerega.Minnes Ark ymberkirjutama,ei saand vótit syytelukust kätte.Mis seal ikka,omanik pani Revalis aja kinni,kirjutasime ymber auto ja viisime sinna.Mureks läks kirja (vóti ei tule välja).Ja jutt et kui kogu see värk yletab 500eeku,et helistataks mulle.Minna polnud kuhugi,seega tegin Roccas aega parajaks.Paari tunni pärast helistasin et kas auto valmis,öeldi et veel ei.Sóber oli juhuslikult Revali juures ja hellas et hea,su auto on valmis.Läksin siis sisse ja kysisin et kas auto valmis.Öeldi et ei ole!!!!!.Kysisin et miks ta siis välja aeti just.Siis hakati vabandama et oi jah,sai just valmis.Kysisin siis arvet,milleks oli 1700 eeku!,Kysisin et kuhu jäi jutt 500 eekuga?Meister oli arvanud et kui jutt puudutab materjali.Milleks pidi kirjade järgi olema syyteluku póhi,armatuuri valgustus,ja hunnik asju veel.ainukesena vahetati vist kella valgustus,syytelukk oli hiljutisel vaatlusel igatahes veel originaal,.Póhisyydlaseks osutus óngekonks ,mis oli kukkunud käikukangi vahele,.Töö oleks aega vótnud ca 15 min ehk.


Ei usu mina, et reval pani asja kirja ja ei vahetanud. Pigem sa ei tea, mis osa täpselt vaadata. Süütelukku seal kindlasti keegi ei vahetanud, kuna see tuleb tellida vin koodi järgi.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 16.09.08 06:24 Tsiteeri


Intercooler asub jah V vahel. Kui selle laiali saad, siis oleks soovitav ka antud joonise pealt tellida endale uued tihendid - nr 7. On jah vesi/õhk intercooler.
Nendest EGR- klapi puhastamisest sul kasu pole. Proovi ilma nendeta, siis võid miskit aru saada.
Ma ka puhastasin ja määrisin krt teab mille kõigega. Alguses oli suts parem aga ca 100 km pärast oli bellaruss tagasi.
Intercooleri mahavõtmine võttis mul 2 päeva - ettevaatlikult peab tegema, et miskti ära ei lõhuks. Kõige rohkem häris see veevärk selle kasti ümber.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 16.09.08 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiiger0000
Revaliga mul omadki kurvad kogemused,Ostsin 2 a tagasi A6,c4 kerega.Minnes Ark ymberkirjutama,ei saand vótit syytelukust kätte.Mis seal ikka,omanik pani Revalis aja kinni,kirjutasime ymber auto ja viisime sinna.Mureks läks kirja (vóti ei tule välja).Ja jutt et kui kogu see värk yletab 500eeku,et helistataks mulle.Minna polnud kuhugi,seega tegin Roccas aega parajaks.Paari tunni pärast helistasin et kas auto valmis,öeldi et veel ei.Sóber oli juhuslikult Revali juures ja hellas et hea,su auto on valmis.Läksin siis sisse ja kysisin et kas auto valmis.Öeldi et ei ole!!!!!.Kysisin et miks ta siis välja aeti just.Siis hakati vabandama et oi jah,sai just valmis.Kysisin siis arvet,milleks oli 1700 eeku!,Kysisin et kuhu jäi jutt 500 eekuga?Meister oli arvanud et kui jutt puudutab materjali.Milleks pidi kirjade järgi olema syyteluku póhi,armatuuri valgustus,ja hunnik asju veel.ainukesena vahetati vist kella valgustus,syytelukk oli hiljutisel vaatlusel igatahes veel originaal,.Póhisyydlaseks osutus óngekonks ,mis oli kukkunud käikukangi vahele,.Töö oleks aega vótnud ca 15 min ehk.


See läheb teemast välja küll, aga sinu loogika järgi siis vea otsingu eest teenindus ei tohigi raha küsida, vaid ainult kõrvaldamise eest. Ehk siis õngekonksu eemaldamise eest ainult:o (15min) ja valgustuse pirnid oleks tulnud ka tasuta ära vahetada:(


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiiger0000
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A8,3,3 TDI

postitati 23.09.08 18:33 Tsiteeri
Tere Audi,nägemist Bellaruss



Sain siis paari päevaga puhastatud intercooleri ,oli tykk aega ikka jamamist,nyyd on tahm kadunud nagu tina tuhka,.Hääl on läinud teravamaks,.Suured tänud neile kes aitasid ,kes sóna ,kes teatmevaraga netist!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]