tiiger0000
huviline
Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: A8,3,3 TDI
|
postitati 12.09.08 17:44
|
|
|
A8 3,3 TDI hammasrihm
Ostsin auto ,oli vahetatud hammasrihm,aga ei olnud teda vist óigesti paika saadud,igatahes diagnostikas ,Karla Auto vist ,oli vaadatud et 1 hamba
vórra rihm vale. Olen ise autoteeninduses tööl,paraku yle lahe,.Yritasin leida hammasrihma pilti,et täpseid märke leida ja igaks juhuks yle
kontrollida ,et kas märgid ikka óiged.Aga Autodata ei anna sellele mootori mudelile ,mootoriks siis AFK.Tänud ,kui keegi oskaks aidata lingiga .
|
|
|
RemyM
huviline
Registreerunud 29.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 12.09.08 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiiger0000
Ostsin auto ,oli vahetatud hammasrihm,aga ei olnud teda vist óigesti paika saadud,igatahes diagnostikas ,Karla Auto vist ,oli vaadatud et 1 hamba
vórra rihm vale. Olen ise autoteeninduses tööl,paraku yle lahe,.Yritasin leida hammasrihma pilti,et täpseid märke leida ja igaks juhuks yle
kontrollida ,et kas märgid ikka óiged.Aga Autodata ei anna sellele mootori mudelile ,mootoriks siis AFK.Tänud ,kui keegi oskaks aidata lingiga .
|
Kuidas sa aru said,et hammasrihm on valesti peale pandud või pole õieti paigas , mille järgi ? Tavaliselt peale vahetust ei pööra keegi sellele
tähelepanu enam.
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 12.09.08 19:54
|
|
|
Ja kust karla auto teadis et ta sul 1 hambavõrra valesti?
...viimati (kuuaega tagasi) kui seal käisin, polnud neil 3.3 kohta mittemingeid andmeid arvutis.
Mis puutub hammasrihma, siis kui alt vändamärk paigas, peavad nukkadele istuma ilusti tagant sisse lukustus rakised, kui need klapivad ja vända märk
paigas, siis on kõik OK.
|
|
|
tiiger0000
huviline
Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: A8,3,3 TDI
|
postitati 13.09.08 04:36
|
|
|
Sain omaniku käest diagnostika pabereid terve hunniku,ja seal avastasin et on käidud seal diagnostis,.Paraku on elu näitand et ka parimates töökodades
kiputakse praaki tegema,nimetaks näiteks Reval TLN ja Pärnu! Isiklikest kogemustest! Autol aga sihuke kamm et kipub tahmama ja seda mitte vähe,kui
ikka stardid,siis ei taha vahest taha vaadatagi=(.Avastasin yks päev kui hooldust tegin et 1 ,täpsemini parempoolse turbo hoovastik oli kinni ,natuke
aega jamamist ja siis sai see tööle.Peale seda läks tahmamine tykk maad väiksemaks.Aga tahaks yle kontrollida ,igaks juhuks hammasrihma,täna hakkan
sellega tegelema.Kasti óli vaja ka vahetada.
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 13.09.08 07:50
|
|
|
Ennem kui hakkad hammasrihmaga jändama, soovitan sul teha väike eksperiment - nimelt tõmba EGR klappidel vaakub tagant ära ja tee väike proovring...
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.08 08:26
|
|
|
Ja samuti tasuks kuulata ega kuskilt mingit susinat ei tule...
|
|
|
|
tiiger0000
huviline
Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: A8,3,3 TDI
|
postitati 13.09.08 14:08
|
|
|
vastus sospertile
Mida peaks andma egr klappide lahti yhendamine? Täna vótsin yhe lahti,ja vaatasin et seest on nógine ,vajaks puhastust,aga klapp iseenesest toimis.
Kuskilt tuleb mootoriruumi tahma,kui gaasi annad,hakkasin otsima et kust see tulla vóiks!
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 14.09.08 15:53
|
|
|
Võta mõlema EGR klapil vaakum tagant ära ja tee üks prooviring. Endal jäid need klapid kinni ja tahmas nagu "bellaruss". Need klapid peavad väga
vabalt liikuma ja õigel ajal sulguma. Kui nii ei tee, siis jääb klapp avatuks kiirendamisel ja siis on tomu taga. Arvuti muid vigu ei näidanud kui
ainult õhulugejad - vahetasin ka need, kuid miskit ei muutunud. Lõpuks sain jaole ja revalist tellimisel ca 5000.-. Nüüd tahmab ainult väga kõva
tallamise juures - see norm.
See klapp peabki seest nõgine olema, sest tahm käib tast mööda. Kui sa veel teaksid kui must sul mootori sisselase on, siis vist enam magada ei saa.
Ise võtsin sisselaske maha koos turbojahutusradikaga ja pesin puhtaks. Polnud lihtsamate killast töö, kuid nüüd hing rahul.
Jõudu
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 14.09.08 16:11
|
|
|
Kui on hammasrihm hambavõrra vale, on koheselt arvutiga vastav veakood näha, eelkõige väike diagnostika ning seejärel mutreid/polte väänama kui vaja.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 14.09.08 16:12
|
|
|
Diislid on vägevad jah. Sisselase on kordades mustem, kui väljalase. Vahepeal tekib nende juures küll küsimus, miks seal ülde õhufiltrit vaja on. EGR
kaudu tuleks nagu palju hullemat kraami.
12.301@181km/h
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 14.09.08 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sospert
Võta mõlema EGR klapil vaakum tagant ära ja tee üks prooviring. Endal jäid need klapid kinni ja tahmas nagu "bellaruss". Need klapid peavad väga
vabalt liikuma ja õigel ajal sulguma. Kui nii ei tee, siis jääb klapp avatuks kiirendamisel ja siis on tomu taga. Arvuti muid vigu ei näidanud kui
ainult õhulugejad - vahetasin ka need, kuid miskit ei muutunud. Lõpuks sain jaole ja revalist tellimisel ca 5000.-. Nüüd tahmab ainult väga kõva
tallamise juures - see norm.
See klapp peabki seest nõgine olema, sest tahm käib tast mööda. Kui sa veel teaksid kui must sul mootori sisselase on, siis vist enam magada ei saa.
Ise võtsin sisselaske maha koos turbojahutusradikaga ja pesin puhtaks. Polnud lihtsamate killast töö, kuid nüüd hing rahul.
Jõudu |
Kas sul andis mingit sellist veakoodi : MAF 1 (G70) & MAF 2 (G247) implausible correlation?
Ehk siis sisuliselt õhulugejate poolt mõõdetavad õhukogused erinevad?
Mul oli ka selline asi,samuti toss taga.. põhjus oli ühes lekkivas turbo lõdvikus. Õhulugejad olid korras.
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 14.09.08 17:41
|
|
|
ei ennem andis konkreetset vihjet õhulugejale. seda MAF teemat olen ka nüüd lähminevikus kohanud arvutiga vaadates. Netist otsides konkreetset vastust
ei saanud ja pole sellega eriti enam tegelenud. Ainuke asi, mis härib on see, et maanteel piloodiga auto ei suuda otsustada millised pöörded valida.
Seda harva juhtub - pöörded kõiguvad ca 100, 200 võrra. Auto ei jõnksuta ega midagi. Kui aga keegi seletaks selle MAF teema korralikult ära, siis
hakkaks jälle lammutama. Nende mootorite puhul on eestis knouhaud ikka jube vähe...
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 14.09.08 18:02
|
|
|
Kurat, kas Reval Auto Tallinnas ei saa jagu selle mootori jamadest? Arvan, et saab, ilusti.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 14.09.08 18:12
|
|
|
revaliga mul omad kogemused - õlilekke kõrvaldamine läks maksma natuke alla kümmne (10) tuhande krooni!!! See tegi nats ettevaatlikuks.
Rehvirõhukontrollsüsteemi pidid ka testima. Arve peal oli tund diagnosti (ca 600 tund) ja siis öeldi, et pane uued andurid. Need olid pool aastat
vanad! No tere talv! Polnud nagu enam midagi lisada, neelasin klimbi alla, maksin ära ja loodan, et enam tagasi minema ei pea. Kõigele millele mõistus
peal hakkab teen ise.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 14.09.08 18:17
|
|
|
Mnjah, oleneb, kus õlileke pesitseb, õlilekke kõrvaldamine võib ka veelgi kallimaks minna ehk, see summa ei ole argument, see on esindus. Uutemate ja
haruldastema masinatega ei tee kodustes tingimustes suurt, kui just "nasa" remondivahendeid/tehnikat kodu garaazis ei oma Siiski haigete anomaaliate korral soovitan pöörduda esindusee, reeglina
saavad hakkam, reeglina.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
tiiger0000
huviline
Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: A8,3,3 TDI
|
postitati 15.09.08 19:21
|
|
|
re Jóuvanker
Siiamaani pole Reval igatahes jagu sellest saanud,arved diagnostika eest ulatuvad igatahes 10sse tuhandetesse.
|
|
|
tiiger0000
huviline
Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: A8,3,3 TDI
|
postitati 15.09.08 19:30
|
|
|
re sospert
Revaliga mul omadki kurvad kogemused,Ostsin 2 a tagasi A6,c4 kerega.Minnes Ark ymberkirjutama,ei saand vótit syytelukust kätte.Mis seal ikka,omanik
pani Revalis aja kinni,kirjutasime ymber auto ja viisime sinna.Mureks läks kirja (vóti ei tule välja).Ja jutt et kui kogu see värk yletab 500eeku,et
helistataks mulle.Minna polnud kuhugi,seega tegin Roccas aega parajaks.Paari tunni pärast helistasin et kas auto valmis,öeldi et veel ei.Sóber oli
juhuslikult Revali juures ja hellas et hea,su auto on valmis.Läksin siis sisse ja kysisin et kas auto valmis.Öeldi et ei ole!!!!!.Kysisin et miks ta
siis välja aeti just.Siis hakati vabandama et oi jah,sai just valmis.Kysisin siis arvet,milleks oli 1700 eeku!,Kysisin et kuhu jäi jutt 500
eekuga?Meister oli arvanud et kui jutt puudutab materjali.Milleks pidi kirjade järgi olema syyteluku póhi,armatuuri valgustus,ja hunnik asju
veel.ainukesena vahetati vist kella valgustus,syytelukk oli hiljutisel vaatlusel igatahes veel originaal,.Póhisyydlaseks osutus óngekonks ,mis oli
kukkunud käikukangi vahele,.Töö oleks aega vótnud ca 15 min ehk.
|
|
|
tiiger0000
huviline
Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: A8,3,3 TDI
|
postitati 15.09.08 19:35
|
|
|
re sospert
Kuskohas asub A8,3,3tdi turbo jahutusradikas?Kaevasin egr ja óhulugejad välja,puhastasin korralikult,.Homme proovima siis,et kuidas mójus=)!
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 15.09.08 20:26
|
|
|
Kui sa intercoolerit mõtlesid, siis see peaks V vahel istuma.
Illustreeriv pildike vagcat.com'ist
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 16.09.08 04:55
|
|
|
3.3l diislil on vesi intercooler minuteada 
12.301@181km/h
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 16.09.08 04:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiiger0000
Revaliga mul omadki kurvad kogemused,Ostsin 2 a tagasi A6,c4 kerega.Minnes Ark ymberkirjutama,ei saand vótit syytelukust kätte.Mis seal ikka,omanik
pani Revalis aja kinni,kirjutasime ymber auto ja viisime sinna.Mureks läks kirja (vóti ei tule välja).Ja jutt et kui kogu see värk yletab 500eeku,et
helistataks mulle.Minna polnud kuhugi,seega tegin Roccas aega parajaks.Paari tunni pärast helistasin et kas auto valmis,öeldi et veel ei.Sóber oli
juhuslikult Revali juures ja hellas et hea,su auto on valmis.Läksin siis sisse ja kysisin et kas auto valmis.Öeldi et ei ole!!!!!.Kysisin et miks ta
siis välja aeti just.Siis hakati vabandama et oi jah,sai just valmis.Kysisin siis arvet,milleks oli 1700 eeku!,Kysisin et kuhu jäi jutt 500
eekuga?Meister oli arvanud et kui jutt puudutab materjali.Milleks pidi kirjade järgi olema syyteluku póhi,armatuuri valgustus,ja hunnik asju
veel.ainukesena vahetati vist kella valgustus,syytelukk oli hiljutisel vaatlusel igatahes veel originaal,.Póhisyydlaseks osutus óngekonks ,mis oli
kukkunud käikukangi vahele,.Töö oleks aega vótnud ca 15 min ehk. |
Ei usu mina, et reval pani asja kirja ja ei vahetanud. Pigem sa ei tea, mis osa täpselt vaadata. Süütelukku seal kindlasti keegi ei vahetanud, kuna
see tuleb tellida vin koodi järgi.
12.301@181km/h
|
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 16.09.08 06:24
|
|
|
Intercooler asub jah V vahel. Kui selle laiali saad, siis oleks soovitav ka antud joonise pealt tellida endale uued tihendid - nr 7. On jah vesi/õhk
intercooler.
Nendest EGR- klapi puhastamisest sul kasu pole. Proovi ilma nendeta, siis võid miskit aru saada.
Ma ka puhastasin ja määrisin krt teab mille kõigega. Alguses oli suts parem aga ca 100 km pärast oli bellaruss tagasi.
Intercooleri mahavõtmine võttis mul 2 päeva - ettevaatlikult peab tegema, et miskti ära ei lõhuks. Kõige rohkem häris see veevärk selle kasti ümber.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 16.09.08 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiiger0000
Revaliga mul omadki kurvad kogemused,Ostsin 2 a tagasi A6,c4 kerega.Minnes Ark ymberkirjutama,ei saand vótit syytelukust kätte.Mis seal ikka,omanik
pani Revalis aja kinni,kirjutasime ymber auto ja viisime sinna.Mureks läks kirja (vóti ei tule välja).Ja jutt et kui kogu see värk yletab 500eeku,et
helistataks mulle.Minna polnud kuhugi,seega tegin Roccas aega parajaks.Paari tunni pärast helistasin et kas auto valmis,öeldi et veel ei.Sóber oli
juhuslikult Revali juures ja hellas et hea,su auto on valmis.Läksin siis sisse ja kysisin et kas auto valmis.Öeldi et ei ole!!!!!.Kysisin et miks ta
siis välja aeti just.Siis hakati vabandama et oi jah,sai just valmis.Kysisin siis arvet,milleks oli 1700 eeku!,Kysisin et kuhu jäi jutt 500
eekuga?Meister oli arvanud et kui jutt puudutab materjali.Milleks pidi kirjade järgi olema syyteluku póhi,armatuuri valgustus,ja hunnik asju
veel.ainukesena vahetati vist kella valgustus,syytelukk oli hiljutisel vaatlusel igatahes veel originaal,.Póhisyydlaseks osutus óngekonks ,mis oli
kukkunud käikukangi vahele,.Töö oleks aega vótnud ca 15 min ehk. |
See läheb teemast välja küll, aga sinu loogika järgi siis vea otsingu eest teenindus ei tohigi raha küsida, vaid ainult kõrvaldamise eest. Ehk siis
õngekonksu eemaldamise eest ainult (15min) ja valgustuse pirnid oleks
tulnud ka tasuta ära vahetada
Toomas
|
|
|
|
tiiger0000
huviline
Registreerunud 24.08.08
Asukoht: Pärnu,Keila,Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: A8,3,3 TDI
|
postitati 23.09.08 18:33
|
|
|
Tere Audi,nägemist Bellaruss
Sain siis paari päevaga puhastatud intercooleri ,oli tykk aega ikka jamamist,nyyd on tahm kadunud nagu tina tuhka,.Hääl on läinud teravamaks,.Suured
tänud neile kes aitasid ,kes sóna ,kes teatmevaraga netist!!
|
|
|
|