Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: lisakellad valetavad (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 996)
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 28.08.08 18:54 Tsiteeri
lisakellad valetavad



tervist!

asi selles kui tuled peale panna(isegi pargid) siis voltmetri ja õlirõhuäidik seierid kukuvad,mitte küll meeletuld kui kukuvad....voltmeetrist saan aru aga õlirõhk? või peabki nii olema? :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
20VTQ
huviline



Registreerunud 01.05.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.08 17:04 Tsiteeri


Äkki õlirõhk kukub veidi selle pärast, et mootori pöörded langevad kui tuled peal on? Sellisel juhul peaks kukkumine küll väga minimaalne olema. Voltmeetri kukkumine on normaalne, kuna voolutarve suureneb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 29.08.08 17:39 Tsiteeri


Ma arvan, et külmjoode kellade plokis.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 29.08.08 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokker
Ma arvan, et külmjoode kellade plokis.


kurat ma ei ole sel alal eriti pädev,äkki oskad lähemalt rääkida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
20VTQ
huviline



Registreerunud 01.05.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.08 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markus100
tervist!

asi selles kui tuled peale panna(isegi pargid) siis voltmetri ja õlirõhuäidik seierid kukuvad,mitte küll meeletuld kui kukuvad....voltmeetrist saan aru aga õlirõhk? või peabki nii olema? :S


Ei lugenud enne korralikult. Parktuledega küll mootori pöörded ei lange nii palju, et õlirõhku mõjutada. Samas kui on külmjoode peaks kellad sõidu ajal ka lambist "tõmblema" hakkama? Endal oli küll nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 30.08.08 06:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkj
Tsitaat:
Algselt postitas: markus100
tervist!

asi selles kui tuled peale panna(isegi pargid) siis voltmetri ja õlirõhuäidik seierid kukuvad,mitte küll meeletuld kui kukuvad....voltmeetrist saan aru aga õlirõhk? või peabki nii olema? :S


Ei lugenud enne korralikult. Parktuledega küll mootori pöörded ei lange nii palju, et õlirõhku mõjutada. Samas kui on külmjoode peaks kellad sõidu ajal ka lambist "tõmblema" hakkama? Endal oli küll nii.


nojah seda minagi et parkidega ei tohiks küll midagi muutuda,isegi kui sõidutuled peale paned siis ei lange pöörded niipalju et tunda oleks ja tahokas ka ei kuku,seega õlirõhk peaks ikka paika jääma.

kusjuures on olnud kordi kui spodomeeter on "kinni" jäänud..
äkki keegi räägib kellade külmjootest,et kus ja mis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kalmeer
huviline



Registreerunud 20.11.05
Asukoht: pealinna ümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 30.08.08 08:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokker
Ma arvan, et külmjoode kellade plokis.


peab vaatama mis neil kolmel asjal ühist on et üksteist nii mõjutavad, võib vabalt olla ka kehv massi ühendus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 30.08.08 08:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalmeer
Tsitaat:
Algselt postitas: jokker
Ma arvan, et külmjoode kellade plokis.


peab vaatama mis neil kolmel asjal ühist on et üksteist nii mõjutavad, võib vabalt olla ka kehv massi ühendus


Täpselt.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 30.08.08 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalmeer
Tsitaat:
Algselt postitas: jokker
Ma arvan, et külmjoode kellade plokis.


peab vaatama mis neil kolmel asjal ühist on et üksteist nii mõjutavad, võib vabalt olla ka kehv massi ühendus



Mõtled mootori ja raami vahelist massi? see on juba kontrollitud ja puhastatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 30.08.08 16:27 Tsiteeri


Kellade joote kohad vaata üle luubiga. Või lihtsalt jooda üle.


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalmeer
huviline



Registreerunud 20.11.05
Asukoht: pealinna ümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 31.08.08 07:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markus100
Tsitaat:
Algselt postitas: kalmeer
Tsitaat:
Algselt postitas: jokker
Ma arvan, et külmjoode kellade plokis.


peab vaatama mis neil kolmel asjal ühist on et üksteist nii mõjutavad, võib vabalt olla ka kehv massi ühendus



Mõtled mootori ja raami vahelist massi? see on juba kontrollitud ja puhastatud.

kui mootori ja kere vaheline mass on kehva oleks jamasid rohkem aga seda viga peaks otsima armatuurist või sealt kandist vähemalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 31.08.08 08:50 Tsiteeri


Lisaks ka väikese küsimuse. Kas keegi on a100 lisakellasi lammutanud? Ma korra käisin kallal, aga ei saanud ligi trükiplaadi radade ja joodiste poolele. Kellad olid kuidagi needitud või pressitud kinni ja seetõttu ei saanud asja laiali. Ei hakanud puurima ka, kuna otsene vajadus puudus asjade lammutamiseks. Võibolla seal mingi nipiga värk?


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 31.08.08 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokker
Lisaks ka väikese küsimuse. Kas keegi on a100 lisakellasi lammutanud? Ma korra käisin kallal, aga ei saanud ligi trükiplaadi radade ja joodiste poolele. Kellad olid kuidagi needitud või pressitud kinni ja seetõttu ei saanud asja laiali. Ei hakanud puurima ka, kuna otsene vajadus puudus asjade lammutamiseks. Võibolla seal mingi nipiga värk?


ega väga laiali lammutada niisama ei saa jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]