Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: s4 2,2 tq probleem turbo rõhuga (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1808)
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 17.08.08 19:49 Tsiteeri
s4 2,2 tq probleem turbo rõhuga



probleem siis selles, et turbo ei puhu enam üle 0,5bar muidu enne puhus ikka 1.1 välja lisakella järgi ja minek on ka justkui selline nagu hingest kinni pole see mis peaks! Ja kui kompuutri järgi rõhku vaadata siis see püsib koguaeg 0,9 peal nii pääretel kui ka tühikäigul! On kellegil sama probleemi äkki olnud! Hakkas see siis pihta sõidupealt ühel hetkel enam ei läinud lihtsalt...:(


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 17.08.08 19:50 Tsiteeri


kontrolli vaakumid üle


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 17.08.08 19:53 Tsiteeri


siit uus küsimus et kas tal mõni vaakum jookseb tagantpoolt mootirit ka või ehk siis käigukasti poolt... seal on selline imelik sisin kusagil aga voolikud tunduvad nagu korras olema..


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.08 19:55 Tsiteeri


Kontrolli veakoodid üle, 0,5 ülerõhku viitab reeglina "safe mode"-le
Samas näitab sul üks kell ühte ja auto enda näidik teist...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.08 19:57 Tsiteeri


0,4 puhub siis, kui auto avariire˛iimis on, diagnostika...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.08.08 19:57 Tsiteeri


Kui sa nüüd natuke S-autode alarubriigis ringi vaatad, leiad kõikidele oma küsimustele vastuse.
Vihjeks niipalju, et 0.5 bari on baasrõhk, ehk nö safe mode´s on aju
teiseks, kui kompuuter näitab koguaeg sama rõhku, e. atmosfööri rõhku, on viga ilmselt lahtises voolikus, mis asub näiteks tulemüüril plastkatte all.
Kokkuvõttes, MAP andurisse minev voolik on lahti, seetõttu ka 0.5 bari ülerõhku ja kompuutris koguaeg atmosfääri rõhk .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 17.08.08 20:16 Tsiteeri


viga käes... oligi MAP andurisse minev voolik lahti! Aitäh!!;)


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]