Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: kas tasub osta a4 1.6 ja 74kw sedaan (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1800)
ilus97
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5TDI

postitati 16.08.08 10:20 Tsiteeri
kas tasub osta a4 1.6 ja 74kw sedaan



tahaksin osta 96a a4 sedaani, mootor 1.6 ja 74kw. mis on sellise masina probleemid. mida jälgida ja vaadata, olen kuulnud et probleemiks on nõrk esisild, aga ma mõtlen ka mootorikohalt et kuda selline vastu pean ja kuda kütet võtab!
tänud;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.08 10:29 Tsiteeri


Sild sillaks - kui ka läbi on, siis kogu remondikomplekt on hinnaklassis umbes 5K + vahetus. Ei midagi hullu.

Mootori koha pealt soovitaks küll pigem 1,8 või lausa 1,8T, sest 1,6 on ikka suht lahja selle auto jaoks. Pealegi ei ole mingit kütuse kokkuhoidu 1,6 ostes. Eriti hull kui on veel peal ka kliima, siis on päris raske sellisega sõita.

Aga sellegipoolest ei ole 1,6 mootor paha. Asi, mis neil kulub, on karterituulutse torud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 16.08.08 11:03 Tsiteeri


See auto kaalub 1.1 tonni - 1.6 74kW tundub olema liiga väike mootor sinna ka rahuliku sõidu jaoks.
Kui vaadata tootja poolt antud küttekulusid, siis:
1.6 74kW - linnas 11.3, maanteel 6.1, kombineeritud 8.0
1.8 92kW - linnas 12.2, maanteel 6.6, kombineeritud 8,6
1.8T 110kW - linnas 10.5, maanteel 6.5, kombineeritud 7.9
Kõik masinad on esiveolised ja 5 käigulise manuaalkastiga.
Allikas: http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php
Üllatus üllatus, 1.8T on tublisti võimsam ja linnasõidul oluliselt ökonoomsem kui 1.6. Seega tundub see 1.6 võrdlemisi mõttetu mootorina - ilmselt ainuke põhjus, miks seda toodetakse, on see, et väikese mootori korral on kindlustusmaksed ning mõnes riigis ka automaks odavamad. Arvatavasti on 1.6 mootoriga masin ise kah veidi odavam... Samas, kuna tegemist ei ole väga ökonoomse mootoriga (8l sajale nii väikese võimsuse juures on ikka väga ebaökonoomne), nullib küttehind selle võidu ära...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 16.08.08 14:55 Tsiteeri


Midagi erilist sellest 1.6st ei ole, samas sõita ju saab, samuti on tegu ülilevinud mootoriga VAG grupis, enamus Golfe näiteks sõidab selle mootoriga.

Aga A4 1.1t nüüd küll ei kaalu, kui nii ümardada, siis pigem 1.3t (Täpsemalt ~1250kg)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.4% - SQL: 77.6%]