Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 13.08.08 21:35
|
|
|
Turborõhu vaesus Audi 200 1B-l
Niisiis tegu 88a audi 200 millel tehasest 1b 147kw mootor peal.Probleem nimelt turborõhus-laseb rõhku täpselt nii palju kui heaks arvab-miks
elektroonika teema all?
Aegade algusest saati,kui see auto minu kätte tuli ei puhkunud ta kordagi üle 0,2bar rõhku.Sai erinevaid andureid vahetatud.Ei midagi.Nüüd täiesti
lampi on hakkanud viimasel ajal auto laskma 0,5-0,6bari ära.Üllatuseks tuli aga see,et viga peitub elektroonikas-vihmaste ilmadega laseb
rõhu(paigaldatud lisa kell)0,9bari peale ja hoiab seda ühtlaselt.Räägin ühest konkreetsest päevas,kui siin Tartus korralikult kallas.Siis töötas kõik
nagu pidi-ainuke asi mida aju näitas veakoodiks oli 2222 .
Järgmine päev jälle sama lugu,lasi 0,2-0,5 barini nii nagu ise tahtis.Ja täna jälle-kõik korras.Niiskus-kus mida põhjustada võib?Aju on ka õrnalt
niiske,see sai kuivatatud ja electric cleaneriga puhastatud.Ainuke veakood ikka ja jälle isegi peale erinevate andurite vahetamist on 2142(det.
andur).Aju olen ka proovind vahetada-ei midagi.
Kütuse tarbimine on ka ülemõistuse üle 20l/100km peale linnasõidus-0,2-0,5 bariga sõites.Pritsepea küttesegu kruvi paigast ära?(Kat. ja lambdat
pole)
Proovitud on wastegatei küljest ära võtta see jäme toru,siis kõik toimib-kella järgi on rõhuks 0,9bari ja teeb fuel cut-i ja koguaeg laseb rõhu
üles.
Üks küsimus ka lisaks juurde-oskab keegi äkki öelda,mida mõjutab see pistik(3 klemmiga oli vist),mis läheb pritsepea külge tiiva seest,phm kohe
rõhuregulaatori kõrvalt?Käimise ajal otsas tõmmates ei muutunud midagi.
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 15.08.08 15:57
|
|
|
Nüüd ei näita enam ühtegi veakoodi...->Rõhku endiselt max 0,5bar-i...
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 31.08.08 19:43
|
|
|
Ikka mitte midagi,poob ja rõhku ajab max 0,5 peale ja üldse ei jõua minna-nagu ilma turbota sõidaks
|
|
|
|
Mybestfriendmyself
huviline
Registreerunud 29.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.8 Q
|
postitati 01.09.08 19:11
|
|
|
See kolme klemmiga pistik on trip kompuutri jaoks vähemalt KG-l.
Võtad oma naise ka kaasa?Tuim oled peast või?Kes siis metsa puid kaasa võtab.
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 07.09.08 08:01
|
|
|
Nüüd siis ülevaatus ka läbitud ja heitgaasid paika krutitud,endiselt rõhku ei lase,pakuti välja,et ajus olev turborõhu andur peedis vms?Kui tõenäoline
see olla võib?
rõhku laseb:0,2-0,3bari
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 07.09.08 08:11
|
|
|
2222 ongi ajus oleva rõhuanduri viga.
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 10.09.08 14:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaits
2222 ongi ajus oleva rõhuanduri viga. |
Kui ma nüüd õieti aru saan,siis kui rõhuandur on tuksis,siis ei tohiks ta lasta ta siis ka rõhku ju kui wg küljest voolik lahti ühendada?
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 10.09.08 16:39
|
|
|
Wastegate laseb rõhku niipalju kui on vedru jäikus. Mingi 1.2-1.3bar vast kompu järgi (nii on MC-l). Ülejäänud rõhk tekitatakse aju poolt WG
juhtsolenoidi abil, 1B-l kokku 1.6bar, s.t. aju lisab vedrule 0.3-0.4bar. Solenoid "segab" vaakumi ja rõhu ning lisab rõhku WG ülemisele kambrile,
n.ö. surub vedrule peale. Kui ajus on mingi veakood, siis aju rõhku rohkem peale ei luba või lubab maksimaalsest vähem.
Kui võtad WG küljest lahti alumise kambri vooliku, siis jääb WG rõhu reguleerimisest üldse välja ja rõhk tõuseb kuni fuel cut'ini (1.8bar), siis aju
lülitab hetkeks kütuse pumba välja, et asi laiali ei lendaks.
Ülemise kambri vooliku eemaldamisel ei saa aju läbi solenoidi vedrule juurde lisada. Sel juhul ei tõuse rõhk üle vedru poolt võimaldava 1.2-1.3bar
mitte mingil juhul.
Kui turbo füüsiliselt ikka ringi käib ja rõhku tekitada suudab, siis tuleb see 1.2-1.3bar igal juhul.
Ma pole 100% kindel selles 1B vedru jäikuses, aga usun, et ca. 1.2-1.3bar kandis ta on.
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 25.09.08 09:46
|
|
|
Äkki keegi teab mis viga on koodi all 2132,sjm autotehnikust ei leidnud,mc mootori alt.
|
|
|
|
|