Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Sportvedrustus (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3223)
McAadu
huviline



Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Berlingo van

postitati 04.08.08 18:19 Tsiteeri
Sportvedrustus



Mure järgmine. Sai mingiaeg sõbralt odavalt soetatud üsnagi uued sportamordid+vedrud. Esimesed olemas, aga tagumistest on ühe poole komplekt puudu (amort+vedru)
Jama nüüd ongi selles, et ei ole ilus alla panna ainult esimesi ja tagumised jätta nagu on, kuna eelmise B3 peal sai proovitud ja tagaots oli kõrgem ja esistanksi piirkond sellevõrra liiga madal. Et kas ja kuidas on võimalik kindlaks teha, et kui palju nad madaldavad, et siis sellejärgi uusi tagumisi otsida vms, sest mingit silti kuskil peal ei ole. Amordi peal aind pressitud "High Perfomance Sport ...... PEO5". Amort kollane ja vedru punane.
Tahaks just autot meeldivalt madalaks, puht visuaalse eesmärgi pärast.
Aga kui paneks ainult vedrud, kas sobib ja kas originaalamort ikka liiguks nii nagu peab?

Autoks on Audi 80 B3 1988a 4*Ketas

Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
martint
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi100 2,8q

postitati 04.08.08 19:00 Tsiteeri


No mul endal ainult sport vedrud aga amordid on tavalised... ja ei ole midagiviga, auto väga madal. autoks siis audi90


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 04.08.08 19:56 Tsiteeri


Vaata asi selles, et sportvedrusid müüakse ainult terve ringina. Ehk siis sa ei saa ainutl osta tagavedrusid, ikka 4tk korraga. Ja miks see nii on- igasugune 1 asi siit ja teine asi sealt keerab vedrustuse geomeetria peesse. Eriti kui tegemist progresseeruvate vedrudega. Mina isiklikult ei soovita mitte kunagi vahetada ainult esiamorte või tagavedrusid. Alati 4tk korraga ja ühest sarjast. Nii saad välistada variandi, et su auto käitub mingis kriisisituatsioonis teistmoodi, kui sa ootad. Mul oli kunagi omal nahal võimalus kogeda, kui ees olid mingid lõigatud vedrud ning taga krt teab mis- ühes märjas täiesti ohutus kurvis täiesti ohutul kiirusel läks auto tagaots ootamatult lohasse...


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
McAadu
huviline



Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Berlingo van

postitati 05.08.08 17:24 Tsiteeri


Seda ma isegi arvasin, et siis ei ole asi enam päris õige, aga ega ma nendest amortidest hooligi, tahaks lihtsalt autot madalamaks.
Aga siis paneks alla aind sportvedrud, aga jälle jama, et üks on puudu, äkki saab seda kuidagi mõõta ja kuskilt võibolla sellejärgi leiab ühe üksiku tagavedru sama mõõduga. Orig. vedru lõikamine oleks küll puha porno, kui üldse saabki nii.
Mis kostate?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 05.08.08 19:13 Tsiteeri


Paha mõte, lisaks vedru füüsilistele mõõtudele on tähtis ka jäikus. Ja kust kurat sa tead, mis sul seal all on ja mis see üksik võimalik vedru oma jäikuselt on.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.08 19:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: McAadu
tahaks lihtsalt autot madalamaks.

ära taha, soe soovitus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 05.08.08 19:43 Tsiteeri


mul oleks pakkuda vedrude komplekt( kasutatud) H&R firma... pakkumine soodne


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 05.08.08 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martint
No mul endal ainult sport vedrud aga amordid on tavalised... ja ei ole midagiviga, auto väga madal. autoks siis audi90



mul oli sama lugu täpselt :P ja minumeelest oli nende vedrudega parem sõita kui originaalidega...;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 06.08.08 18:53 Tsiteeri


kui plaanid uusi vedrusid osta ja esimesed üle jäävad siis võta ühendust meil siin üks vend tahab esimesi saada tal just tagumised olemas :)
mul muidu ka olemas tagumised vedrud 35mm madaldusega kui oled huvitatud :)



Tsitaat:
Algselt postitas: McAadu
Mure järgmine. Sai mingiaeg sõbralt odavalt soetatud üsnagi uued sportamordid+vedrud. Esimesed olemas, aga tagumistest on ühe poole komplekt puudu (amort+vedru)
Jama nüüd ongi selles, et ei ole ilus alla panna ainult esimesi ja tagumised jätta nagu on, kuna eelmise B3 peal sai proovitud ja tagaots oli kõrgem ja esistanksi piirkond sellevõrra liiga madal. Et kas ja kuidas on võimalik kindlaks teha, et kui palju nad madaldavad, et siis sellejärgi uusi tagumisi otsida vms, sest mingit silti kuskil peal ei ole. Amordi peal aind pressitud "High Perfomance Sport ...... PEO5". Amort kollane ja vedru punane.
Tahaks just autot meeldivalt madalaks, puht visuaalse eesmärgi pärast.
Aga kui paneks ainult vedrud, kas sobib ja kas originaalamort ikka liiguks nii nagu peab?

Autoks on Audi 80 B3 1988a 4*Ketas

Tänud ette!



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
McAadu
huviline



Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Berlingo van

postitati 06.08.08 19:57 Tsiteeri


Tänan pakkumast, aga ma soetan siiski terve vedrude komplekti.
No eks ma sellega arvestan:)
Võibki nagu lõpetada selle teema, sain taas oma vastused ja tänan, kes vastasid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 07.08.08 17:18 Tsiteeri


millal siis sobiks tulla põltsamaale... ma ise olen korra mingi 10 paiku enne lõunat... anna teada siis miskit...:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audis
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.11
Asukoht: Ida-Block
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Audi A6 Quattro

postitati 22.02.11 13:59 Tsiteeri


Hei! Teema küll vana, aga minu küsimus peaks siia sobima. Nimelt on minu audil C5 A6 all punased amordid audi märgiga. Auto tundub kuidagi jäik kah. Kas tegu on mingi sportlikuma amordiga või originaalis ongi sellised?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 22.02.11 14:18 Tsiteeri


Kui sul on seal audi logo, peaks olema ka mingi tootekood. Selle järgi saaks vaadata, et millega tegu.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audis
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.11
Asukoht: Ida-Block
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Audi A6 Quattro

postitati 22.02.11 14:27 Tsiteeri


Jah olid küll mingid numbrid ka seal. Käisin täna pooltelje kummi vahetamas siis võeti ratas alt ära. Auto oli silmade kõrgusel ning hea uudistada seal:D Siis märkasin et seal on audi logod peal ja ka mingid numbrid, aga meestel oli töökojas paberi rull otsa saand.Ei olnud soovi seal palja näpuga nühkida neid nr puhtaks:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]