Lehekülgi: 1 2 |
vitsa158
huviline
Registreerunud 01.04.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.08 16:08
|
|
|
kütuse lisand
tere millist kütuse lisandit soovitate auto on audi a6 2,5 tdi ?
|
|
|
rain290
huviline
Registreerunud 26.01.08
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.08 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vitsa158
tere millist kütuse lisandit soovitate auto on audi a6 2,5 tdi ? |
ära seda solki oma autosse küll pane
ehe näide oli eile tablettide näol
üks vana sõitis 2 nädalat siis oli kõik
auto ei käi peast ega P**sest
tuli meie kõrvale diagnostikasse (viljandis)
lamda ja küünlad maha võetud ja oh imet
punased lamda oli punaseks tõmmband ja ka küünlad
diagnosti vana ütles kah et kui osta neid lisandeid siis ainult selleks, et need müüjale p**sse pista
sry kui kellelegi see vastu karva on
|
|
|
vitsa158
huviline
Registreerunud 01.04.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.08 17:07
|
|
|
aga olen kuulnud et pannakse ka 2 taktilist õli mis te sellest arvate
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.08.08 18:10
|
|
|
Jah 2 taktilise õli on lausa soovitatav lisada diislile.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 01.08.08 18:10
|
|
|
Oot aga mis sa üldse saavutada loodad lisandeid pannes?
Kas on mootori töös mingeid tõrkeid vms?
Pisike punane putukas
|
|
|
|
vitsa158
huviline
Registreerunud 01.04.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.08 18:28
|
|
|
torkeid ei ole aga uks tuttav soovitas lisada kütuse lisandit voi 2 taktilist oli
|
|
|
hiq
huviline
Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82
|
postitati 01.08.08 18:45
|
|
|
nonii.. ei pretendeeri küll masinateaduste doktoriks, kuid mõningaid mõtteid julgen ikka siia panna..
kõigepealt kahetaktilise õli:
Oled kuulnud, et ilmaümberehitamata uuematesse diiselmootoritesse ei tohi panna rapsiõli ega isegi erinevaid biodiisleid? See on sellepärast et
küttepumba tihendid ei talu sedatüüpi õlisid. Sama lugu on ka igasuguste kahetaktiõlidega. Kasutamine on omal riskil, nagu olen enda klientidele alati
rääkinud.
muud lisandid:
Milleks asja remontida, kui asi töötab. Tavaliselt suudetakse asi kohe p**se keerata igasuguste tablettide ja imelisanditega. Ma saan aru, kui
pihustid umbes, auto jõuetu ja suitseb - siis kasutada pihustite puhastamise eesmärgil vastavaks asjaks mõelud vahendit. Saan ka aru, et oled
solkkütust saanud ja kardad, et vesi paagis ning vee sidumiseks kasutad, kuid selle peale, et sber soovitas...
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 01.08.08 21:07
|
|
|
Tsitaat: |
üks vana sõitis 2 nädalat siis oli kõik
auto ei käi peast ega P**sest
tuli meie kõrvale diagnostikasse (viljandis)
lamda ja küünlad maha võetud ja oh imet
punased lamda oli punaseks tõmmband ja ka küünlad
|
Need tabletid peavadki need asjad punaseks tegema,nii palju kui mina uurind olen.Et see punane kaovat ära paari kuuga,kui enam peale ei pane.Võtsin ka
prooviks omale neid tablette suveks,et vaadata palju tekib juurde jõudu või kas ja kui palju väheneb kütuse kulu.Olen sõitnud ca 2-3 kuud(panen
tavaliselt natu vähem kui kirjas) aga ainuke muutus on olnud see,et jõudu on tublisti rohkem.Muud midagi ,ptui ptui ptui üle vasaku õla
Aga see jutt irmutas ära küll nüüd,kui tõesti tablakad süüdi olid või on siiski midagi muud ?
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 01.08.08 21:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Võtsin ka prooviks omale neid tablette suveks,et vaadata palju tekib juurde jõudu või kas ja kui palju väheneb kütuse kulu.Olen sõitnud ca 2-3
kuud(panen tavaliselt natu vähem kui kirjas) aga ainuke muutus on olnud see,et jõudu on tublisti rohkem.
|
Selgitage mulle palun, kuidas ainult kütuse omadusi muutes (sest seda need lisandid ju väidavad tegevat) on võimalik saavutada
olukord, kus tänapäevane diiselmootor muutub tavakasutuses "tagumikuga mõõtes" tublisti jõulisemaks kui varem, kuid kütusekulu ei vähene ega
suurene?
Ehket, kas sa oled ikka kindel, et mootori jõulisemaks muutumine on reaalne, mitte kujuteldav sündmus?
|
|
|
vitsa158
huviline
Registreerunud 01.04.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.08 05:43
|
|
|
aga kui palju peab paneme õli 1 liitri peale?
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 02.08.08 07:08
|
|
|
mina olen pand 1/200le. Määrib hästi pumpa. Eriti soovitatakse talvise kütusega kasutada, kuna määrdeomadused pidid natuke nõrgemad olema.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 02.08.08 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Võtsin ka prooviks omale neid tablette suveks,et vaadata palju tekib juurde jõudu või kas ja kui palju väheneb kütuse kulu.Olen sõitnud ca 2-3
kuud(panen tavaliselt natu vähem kui kirjas) aga ainuke muutus on olnud see,et jõudu on tublisti rohkem.
|
Selgitage mulle palun, kuidas ainult kütuse omadusi muutes (sest seda need lisandid ju väidavad tegevat) on võimalik saavutada
olukord, kus tänapäevane diiselmootor muutub tavakasutuses "tagumikuga mõõtes" tublisti jõulisemaks kui varem, kuid kütusekulu ei vähene ega
suurene?
Ehket, kas sa oled ikka kindel, et mootori jõulisemaks muutumine on reaalne, mitte kujuteldav sündmus? |
Hakkasin just ise kasutama, neid tabletimoodi lisandeid. Täpsemalt MPG-Caps. Praegu olen sõitnud 10.3 maanteel, kui enne oli 11. Seega töötab. Selle
konkreetse lisandi tööpõhimõte on kiirendada kütuse põlemist põlemiskambris. Ja selle arvelt tegelikult see toimibki. Sama kütusekogusega saad sõita
kauem. Ja lihtsalt olen sunnitud nentima, et kui enne selle lisandi tarbimist, oli kiirendades 7000 pealt vahetades imepisikene jõnks, siis nüüd läheb
ühtlaselt. Ei maksa kohe maha teha kõike mida pole ise proovinud. (see ei käi sinukohta wookie)
Ps! Kui kellelgi on veel soovi lisainfot saada, siis tean ise sellest lisandist suht palju ja kui ise enam vastata ei oska, siis või küsimused edasi
suunata teadjamatele, kes sellega igapäevaselt tegelevad. Põhilise tööpõhimõtte juba selgitasin ära.
Mina tänan
Kivitare
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 02.08.08 15:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Hakkasin just ise kasutama, neid tabletimoodi lisandeid. Täpsemalt MPG-Caps. Praegu olen sõitnud 10.3 maanteel, kui enne oli 11. Seega töötab.....
Kivitare |
sa oled raske jalaga?
mul on sinuga identne auto, aga saan kindlasti vähemaga hakkama, mingi 8,5-9.
pole lihtsalt kuhugi painutada 150ga koguaeg.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 03.08.08 18:21
|
|
|
Njah. Kindlasti võib olla. Kuid mina tean ka seda, et mul on kat läbi ja lisaks ka veel summuti. Seega sealt see liiter rohkem kulu tuleb. Ja ma ei
usu sellisesse asja nagu "raske jalg". Mõistus (aju) ikka nagu liigutab kehaosi, seega see on lihtsalt lihtne vabandus kihutamisele.
No offence.
Kivitare
|
|
|
|
projectman
huviline
Registreerunud 12.07.07
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.08 07:43
|
|
|
a6 2,5 tdi ja pooldan seda tableti lisandit, paremat pole veel kohanud.
|
|
|
lokko
huviline
Registreerunud 04.01.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.08 18:25
|
|
|
2 t õli
uuriks siinkohal seda,et millist 2-taktilist õli juurde valada sest neid õlipudeleid poes päris palju aga mis oleks parim diisliga segada.endal siis
a6 2,5 TDI 98.a
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 13.09.08 20:12
|
|
|
Tegelikult ei peaks kvaliteetsele kütusele midagi juurde segama.
Rapsiõli on diiselkütusest libedam ja tavaliselt kipub biodiislit või õli kasutama hakates algul tõesti pisut lekkima. Ma ei tea kuidas uuemate
diislitega on, kuid kõrgsurvepumbaga masinatel piirdub lekkimine pumbakaanega ja ei ole märkimisväärne.
Põhimõtteliselt peaks pumba ja pihustite määrimiseks sobima mistahes õli, kuid parem oleks kui see õli ka suuremat tahma tekitamata ka pärast ära
põleks. Kahetaktilise mootori õli on ette nähtud ka kõrgematel temperatuuridel oma omadusi säilitama st see ilmselt ei ole tahma tekkimise seisukohalt
kõige parem valik. A eks kütusekeemikud oskavad vast paremini kommenteerida. Mingeid "neliühes" tablette/misiganeskeemiat mina igatahes ei
kasutaks.
Kui siin keegi on oma tehniliselt korrast ära masina näitel üritanud tablettide kasulikkust tõestada siis see ei ole kõige parem näide. Mootori
kasutegurit võib muuta igasugune faktor sh ntx kütuse erikaal või kütteväärtus ja see muutus võib olla tõesti korrast ära masinal positiivne, kuid
samas ntx korras autol negatiivne, st rikkis ja hooldamata masina näitel küll mingeid järeldusi teha ei saa.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ukuke
huviline
Registreerunud 05.02.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad
|
postitati 13.09.08 20:24
|
|
|
Kasutan Mobili 2T seal taga kirjaski,et sobib diisli lisandiks ja määrib pumpa.
|
|
|
must_ratsu
huviline
Registreerunud 04.09.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: quattro coupe
|
postitati 05.11.08 07:11
|
|
|
Rain290
Deagnosti vana ei ole selgeltnägia ega? Viga pole tootes, toode on ohutu! Kui on siis olen käpp selle tõestamisel, saame miljonäriks
don't smoke drug's,smoke tire's!!!!
|
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 05.11.08 18:00
|
|
|
Kle sina must hobune!!
Tõmba na..ui siit foorumist oma tablakatega! Seda usub vaid siga loll inimene, et sellest saastast midagi kasu on! Sa parem tunnista üles,et jooksid
"vestlejate-a´ka tableti maaletoojate" juurde vaid lubatud meeletu kuutasu pärast. Nagu jehoovat kurat tunnistate. NB! Olen näinud neid
mehi-naisi,kes seda jama müüvad püramiid skeemi näol, kõik ühesugused kergeusklikud ise ka. (vähemalt niipalju ,kui mina neid kohanud olen-eeldan ,et
see kõigi kohta ei käi-tean,.)
Võibolla vabandan kunagi oma otsekohesuse pärast,aga mind ,andke andeks ,ajab see rahva lollitamine juba närvi. Eile sul blokiti juba üks teema ära,
mida veel??
|
|
|
argo44
huviline
Registreerunud 28.10.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1,9TDI 2002
|
postitati 05.11.08 19:14
|
|
|
Olen ise aastaid kasutanud kütuse lisandeid ja on abi. Põhiliselt süsteemi puhastamiseks (pihustid, klapid jne). Koheselt paaki valades ei anna tunda,
alles teisel paagitäiel tuleb see esile (vähem suitsu, parem tõmme). Meil müüdavad kütused on kehvemad kui läänes ja parem on lisandeid kasutada. Kui
tänaval näete uut autot tahmalont järel, siis mis on küll selle põhjuseks??? Ma ei usu eriti 2T õli lisamisse, sest see on tehtud ikkagi bensiiniga
segunemiseks, mitte diislile. Pole veel näinud kirja õlil, kus öeldakse, et diislile ja kui ongi, siis on see standard tõlke kleepsul kirjas aga mitte
originaalil.
Kunagi mu töökaaslane kasutas agaralt õli diislile lisamisega, sest sõitis punasega aga ikka läks pump. Tal oli siis uus pesu 306 HDI. Selge see, et
punane küte pole õige diisel aga õlist abi ka polnud.
Selline siis minu arvamus lisanditest.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 05.11.08 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: argo44
Olen ise aastaid kasutanud kütuse lisandeid ja on abi. Põhiliselt süsteemi puhastamiseks (pihustid, klapid jne). Koheselt paaki valades ei anna tunda,
alles teisel paagitäiel tuleb see esile (vähem suitsu, parem tõmme). Meil müüdavad kütused on kehvemad kui läänes ja parem on lisandeid kasutada. Kui
tänaval näete uut autot tahmalont järel, siis mis on küll selle põhjuseks??? Ma ei usu eriti 2T õli lisamisse, sest see on tehtud ikkagi bensiiniga
segunemiseks, mitte diislile. Pole veel näinud kirja õlil, kus öeldakse, et diislile ja kui ongi, siis on see standard tõlke kleepsul kirjas aga mitte
originaalil.
Kunagi mu töökaaslane kasutas agaralt õli diislile lisamisega, sest sõitis punasega aga ikka läks pump. Tal oli siis uus pesu 306 HDI. Selge see, et
punane küte pole õige diisel aga õlist abi ka polnud.
Selline siis minu arvamus lisanditest. |
Et kui oleks pannud õli asemel lisandit siis oleks kindlalt pump korda jäänud ?
Sinu tekstis loeb just selle välja hetkel.
pigem panustaksi sellele et punane diisel ei ole õige küte ,isegi diislite paagisisesed elektripumbad on sellega ära lahustunud.
Peso HDI pumpadega oli algusaastatel päris palju garantii juhtumeid ,ilmselt oleks ka see pump läinud sinna alla,kui vale kütuse kasutamise tõttu
tõmmati lihtsalt vesi peale.
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 05.11.08 20:08
|
|
|
ma ostsin prismast soodukaga hi-gear pihustipuhastus, kogu küttesüsteemi puhastus (plekkpurgis). Siiani parim lisand mida proovind olen, ainuke millel
kohe kõrvaga efekti tunda. Mootor hakkas tõesti vaiksemalt tööle ja kütusekulu vähenes. Tõmbe paranemist ei täheldanud. Soodukaga oli 69 eeku. Muidu
vist 120. Olen rahul. Eelmistel on vist aint psühholoogiline efekt old.
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 05.11.08 21:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
ma ostsin prismast soodukaga hi-gear pihustipuhastus, kogu küttesüsteemi puhastus (plekkpurgis). Siiani parim lisand mida proovind olen, ainuke millel
kohe kõrvaga efekti tunda. Mootor hakkas tõesti vaiksemalt tööle ja kütusekulu vähenes. Tõmbe paranemist ei täheldanud. Soodukaga oli 69 eeku. Muidu
vist 120. Olen rahul. Eelmistel on vist aint psühholoogiline efekt old. |
Sellel lisandil on mingi reaalne eesmärk kah - pihusteid puhastada. See ei ole mingi eriline raketiteadus ja ilmselt töötab kah. Aastate möödudes ikka
tahmuvad ära või mis iganes, vana auto puhul loomulik ja seal ta aitab kah.
Sellest ma saan veel aru, aga need ülejäänud tabletid ja asjad mis lubavad kütusekulu kõvasti vähendada samas mootori võimsust samapalju tõsta jne jne
- see on lihtsalt jama ju. See on rohkem enda lollitamine. Sellega peaks nagu leppima, et mingit imeasja ei ole olemas, tahad sõita siis kalla rohkem
bena juurde. Kui jääb võimu väheks - osta võimsama mootoriga auto, kui võtab palju kütet - osta ökonoomsem auto, nii on see koguaeg olnud ja nii ta
ilmselt jääb ka pikaks ajaks veel.
Ja muide, see pihusti puhasti võib sitemal juhul mootori kehvemni kah käima panna. Kui mingi suurem sitatükk selle puhastajaga pihustile ette jääb,
siis ongi jama käes juba. Niiet kahe otsaga asi.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.08 21:53
|
|
|
Mis sitta kõik loodavad kõik leida ja lahti pesta.Omal kütus tuntud tanklast kõik töötab ilma igasuguste lisanditetagi.Pole kunagi kasutanud mingit
ollust ega hakka ka tarvitama.
Muide VAG ei lubagi midagi kasutada,kui siis ainult omal vastutusel.
Seda ka ärge ostke mida teile iga päev telekas pakutakse pesumasinasse panekuks.Selle raha eest ostke endale iga nelja aasta järel parem uus masin.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |