Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: esisild...? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2448)
andres01
huviline



Registreerunud 23.01.04
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1,9 1983

postitati 21.03.04 21:50 Tsiteeri
esisild...?



Olen juba pikemat aega lugenud neid teemasid siin foorumis ja tundub,et audi 80 -l on esisild pisut problemaatiline.Kuidas on aga lugu vanemate audi 100-del "sigaritel".Omale võimalus soetada üks selline 84a.isend (karpaga)võileiva hinna eest 10k.-
:):)


Audit naudin !!!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.04 21:57 Tsiteeri


See 80 esisild ei ole nõrk kui ei laamenda autoga, sama võiks öelda a4. kohta ega selle esisild ka nii nõrk pole..Pole halba autot,vaid on halb peremees


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rulamees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT

postitati 22.03.04 13:54 Tsiteeri


hmmm nuu ma küll ei ütleks et audi 80 b3 esisild nõrk oleks. Muidugi mul itaalia sarniir kestis 3 kuud, aga saksa oma juba teist aastat, ainuke nõrk asi on stabika kondid, aga seal ka lahendus olemas- keevitada bemari omad pikemaks või panna B4 omad (sobivad identselt). Aga muidugi ei tasuks ära unustada stabika keskmisi pukse (21 eeku tükk) millest saab kogu kolin alguse ja mis pika peale sööb stabika kondid ka ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 22.03.04 14:04 Tsiteeri


ma ka aru ei saa kust need nõrga esisilla luulud tulevad

(5+ aastat tallinna ja eestimaa teid - no prob)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 22.03.04 14:09 Tsiteeri


Eks igal autol tahab mõni asi remontimist, naine ju kaa vajab vahetevahel susimist:D! Audi 80-neid lihtsalt rohkem ja see pärast neist ka juttu siin rohkem, ega see tähenda et asi kohe nõrk on?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 22.03.04 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja andres01
Olen juba pikemat aega lugenud neid teemasid siin foorumis ja tundub,et audi 80 -l on esisild pisut problemaatiline.Kuidas on aga lugu vanemate audi 100-del "sigaritel".Omale võimalus soetada üks selline 84a.isend (karpaga)võileiva hinna eest 10k.-
:):)

Mul audi 100 2,2i ja olen selle pilliga küll rahul, esisillaga pole probleemi ja ma ikka laamendan päris tihti ning sõidan vahest sellist teed, kus normaalne inimene käiks jala. Sigarid peavad suht hästi vastu sellistel tingimustel:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 24.03.04 19:23 Tsiteeri


küsiks siin sellist asja et palju on pukse b4l esisillas, ise avastasin ühe ratta kohta 2 õõtsapuksi ja siis,
kas on õige et sild on ise 4 puksi peal

on need neid pukse kokku siis nagu :

4 õõtsa puksi
ja 4 silla puksi

või on neid seal veel kuskil mida nii esmapilgul kohe ei näe?


ette tänades:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.03.04 19:28 Tsiteeri


Oled asjast õieti aru saanud.Lisaks neile kaheksale on ka keskmised stabilisaatorivarda puksid(kuludes võivad hakata suht vastikut kobinat tegema).
Ja vaadata tasub ka mootoripatjade ja käigukasti padja või patjade seisukorda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
A 80
huviline



Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor

postitati 24.03.04 19:35 Tsiteeri


Stabika keskmine puks hakkab kobisema?Siis nagu selge pilt mis kobin sillas on.Stabika kont??Vat see jääb arusaamatuks,mis asi see on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 24.03.04 19:37 Tsiteeri


ei tea jah midagi seal ees kobiseb küll 2 õõtsapuksi on kindlalt läbi seda on kohe näha silmaga aga ex peab nad kõik üle vaatama ja võimalik et ka ära vahetama varem sõtsin üle raudtee ei saand nagu arugi et liiprid rataste alt läbi käisid nüüd aga kobiseb täiega!:(

need puksid vist ei maksa ka suurt midagi ve? olen kuskilt kuulnud sellist juttu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 24.03.04 19:40 Tsiteeri


stabika kont on selline kahest otsast munakaga asi nagu rooliots ja asub ta stabika varda otsas ühe otsaga kinnitud stabika varda külge ja teise otsaga amordi sääre külge!

arvan et räägin õigest asjast ja kui räägin siis see ta on:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A 80
huviline



Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor

postitati 24.03.04 19:45 Tsiteeri


Nu selge.katsun siis auto alla vaadata,kui mahti saan.Kui aus olla,siis karterikaitse maha võtmine tahab aega,et seda ette võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 24.03.04 19:49 Tsiteeri


et stabika konte näha selleks pole vaja katet ära võtta seda näed ratta koopast, võta ratas alt ära ja siis peakski juba näha olema:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.03.04 19:59 Tsiteeri


stabilisaatori tugivarda kontrollimisega on ainult see asi,et mõlemad auto rattad peavad olema kas maas või siis õhus.Kui tõstad ainult ühe ratta üles,siis sa seda lõtku sealt kätte ei leia,kuna stabikavarras ise läheb kere suhtes paindesse.Kõige parem on muidugi kas kanalil või käpptõstukil seda kontrollida.Lihtsalt võtad stabikast võimalikult tugivarda ligidalt kinni ja proovid üles-alla loksutada.Kui on lõtk sees siis on see selgelt tuntav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 24.03.04 20:52 Tsiteeri


Võib kasutada ka 2 tungrauda...mõlemaga üheaegselt esiots üles, kindluse mõttes kummid + veel midagi kere alla ja ongi võimalus stabika konte kontrollida/vahetada.


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.6% - SQL: 68.4%]