andres01
huviline
Registreerunud 23.01.04
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1,9 1983
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.04 21:57
|
|
|
See 80 esisild ei ole nõrk kui ei laamenda autoga, sama võiks öelda a4. kohta ega selle esisild ka nii nõrk pole..Pole halba autot,vaid on halb
peremees
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 22.03.04 13:54
|
|
|
hmmm nuu ma küll ei ütleks et audi 80 b3 esisild nõrk oleks. Muidugi mul itaalia sarniir kestis 3 kuud, aga saksa oma juba teist aastat, ainuke nõrk
asi on stabika kondid, aga seal ka lahendus olemas- keevitada bemari omad pikemaks või panna B4 omad (sobivad identselt). Aga muidugi ei tasuks ära
unustada stabika keskmisi pukse (21 eeku tükk) millest saab kogu kolin alguse ja mis pika peale sööb stabika kondid ka ära.
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 22.03.04 14:04
|
|
|
ma ka aru ei saa kust need nõrga esisilla luulud tulevad
(5+ aastat tallinna ja eestimaa teid - no prob)
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 22.03.04 14:09
|
|
|
Eks igal autol tahab mõni asi remontimist, naine ju kaa vajab vahetevahel susimist! Audi 80-neid lihtsalt rohkem ja see pärast neist ka juttu siin rohkem, ega see tähenda et asi kohe nõrk on?!
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 22.03.04 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja andres01
Olen juba pikemat aega lugenud neid teemasid siin foorumis ja tundub,et audi 80 -l on esisild pisut problemaatiline.Kuidas on aga lugu vanemate audi
100-del "sigaritel".Omale võimalus soetada üks selline 84a.isend (karpaga)võileiva hinna eest 10k.-
|
Mul audi 100 2,2i ja olen selle pilliga küll rahul, esisillaga pole probleemi ja ma ikka laamendan päris tihti ning sõidan vahest sellist teed, kus
normaalne inimene käiks jala. Sigarid peavad suht hästi vastu sellistel tingimustel
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 24.03.04 19:23
|
|
|
küsiks siin sellist asja et palju on pukse b4l esisillas, ise avastasin ühe ratta kohta 2 õõtsapuksi ja siis,
kas on õige et sild on ise 4 puksi peal
on need neid pukse kokku siis nagu :
4 õõtsa puksi
ja 4 silla puksi
või on neid seal veel kuskil mida nii esmapilgul kohe ei näe?
ette tänades
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.03.04 19:28
|
|
|
Oled asjast õieti aru saanud.Lisaks neile kaheksale on ka keskmised stabilisaatorivarda puksid(kuludes võivad hakata suht vastikut kobinat tegema).
Ja vaadata tasub ka mootoripatjade ja käigukasti padja või patjade seisukorda.
|
|
|
|
A 80
huviline
Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor
|
postitati 24.03.04 19:35
|
|
|
Stabika keskmine puks hakkab kobisema?Siis nagu selge pilt mis kobin sillas on.Stabika kont??Vat see jääb arusaamatuks,mis asi see on.
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 24.03.04 19:37
|
|
|
ei tea jah midagi seal ees kobiseb küll 2 õõtsapuksi on kindlalt läbi seda on kohe näha silmaga aga ex peab nad kõik üle vaatama ja võimalik et ka ära
vahetama varem sõtsin üle raudtee ei saand nagu arugi et liiprid rataste alt läbi käisid nüüd aga kobiseb täiega!
need puksid vist ei maksa ka suurt midagi ve? olen kuskilt kuulnud sellist juttu!
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 24.03.04 19:40
|
|
|
stabika kont on selline kahest otsast munakaga asi nagu rooliots ja asub ta stabika varda otsas ühe otsaga kinnitud stabika varda külge ja teise
otsaga amordi sääre külge!
arvan et räägin õigest asjast ja kui räägin siis see ta on
|
|
|
A 80
huviline
Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor
|
postitati 24.03.04 19:45
|
|
|
Nu selge.katsun siis auto alla vaadata,kui mahti saan.Kui aus olla,siis karterikaitse maha võtmine tahab aega,et seda ette võtta.
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 24.03.04 19:49
|
|
|
et stabika konte näha selleks pole vaja katet ära võtta seda näed ratta koopast, võta ratas alt ära ja siis peakski juba näha olema
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.03.04 19:59
|
|
|
stabilisaatori tugivarda kontrollimisega on ainult see asi,et mõlemad auto rattad peavad olema kas maas või siis õhus.Kui tõstad ainult ühe ratta
üles,siis sa seda lõtku sealt kätte ei leia,kuna stabikavarras ise läheb kere suhtes paindesse.Kõige parem on muidugi kas kanalil või käpptõstukil
seda kontrollida.Lihtsalt võtad stabikast võimalikult tugivarda ligidalt kinni ja proovid üles-alla loksutada.Kui on lõtk sees siis on see selgelt
tuntav.
|
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 24.03.04 20:52
|
|
|
Võib kasutada ka 2 tungrauda...mõlemaga üheaegselt esiots üles, kindluse mõttes kummid + veel midagi kere alla ja ongi võimalus stabika konte
kontrollida/vahetada.
|
|
|
|