Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9 TDi PD 85kW Pumpdüüspihustid (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1930)
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 24.07.08 20:05 Tsiteeri
1,9 TDi PD 85kW Pumpdüüspihustid



Teab keegi öelda palju nookuri ja pihusti vahe jäätakse.
Autoks on 2000 aasta Golf.
Aitäh ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.07.08 14:38 Tsiteeri


Ise küsin ise vastan.:)
Sain teada, et reguleerkruvi keeratakse vastu ja pool pööret tagasi siis on õige. Keegi võiks seda veel oma sõnadega kinnitada siis oleks kindlam.
Ja veel kas kellelgi ei vedele rikkis pihustit millel see vedru hoidev plekk terve oleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.08 21:35 Tsiteeri


Seal ikka kümnendik mm. kraadid ja indikaatorkellad.
Poolt pööret ei tunta ja kuuehõlmaga ei mõõdeta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.07.08 22:04 Tsiteeri


No poole pöörde all mõtlesin ma 180°. Kui suur saladus pole võiksid ju avalikustada kuidas asi õigesti käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dan.d
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan

postitati 05.08.08 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
No poole pöörde all mõtlesin ma 180°. Kui suur saladus pole võiksid ju avalikustada kuidas asi õigesti käib.
indikaatoriga otsitakse surnud koht ja keeratakse keskmine reguleer kruvi põhja ja siis 180 kraadi tagasi ja 30 njuutoniga kinni kontra


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.08.08 18:31 Tsiteeri


Jep nii ta käib. Ma sain tegelikult info kasutaja equilibrium käest. Aitäh talle ja teistele! Minupoolest võib teema lukku panna.;) Ahja kui kellelgi on seda plekki mis pihusti vedru kinni hoiab või rikkis pihustist võiks teada anda!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]