Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 23.07.08 21:44
|
|
|
Value Club Race 2008
Value Club koostöös Äpuracing klubiga korraldavad:
Value Club Race 2008 - sõiduautode kiirendusvõistlus
Laupäev 9 August 2008 Tartu Raadi lennuväljal
Võistlus:
- Võistlusdistantsi pikkus on 1/4 miili.
- Võistlus koosneb ajasõitudest ja finaalsõitudest ehk eliminaatorist. Võistlejad paigutatakse eliminaatorisse ajasõitude tulemuste põhjal.
Eliminaatoris osalevate võistlejate arvu otsustab korraldaja vastavalt klassi võistlejate arvukusele.
esialgne ajakava:
9.00 Algab osalejate registreerimine väravas, tehnokontroll.
12.00 Ajasõidud
15.00 Ajasõitude kokkuvõte, paus.
15.45 Finaalid
18.00 Autasustamine
Klassid:
A - kuni 85kw
B - 86 kuni 120kw
C - 121 kuni 150Kw
D - Üle 150kw
-------------------
E - Bike >650cc
F - Bike <650cc
Kui autole on paigaldatud ülelaadimine, siis korrutatakse mootori võimsus koefitsendiga 1,7 topelt ülelaadimist kasutavatele korrutatakse 2,5
- Võistlusautol peab olema kehtiv ÜV ja kindlustus, juhil juhiluba.
- Juht peab olema kaine, kontrollime!
- Auto peab vastama kõikidele EV liiklusseaduste nõuetele.
Sissepääs üritusele:
Pealtvaatajad:25eeki
Osalejad: 150EEK/auto
kohapeal toitlustus.
Pealtvaatajate vahel loositakse välja 1tunni pikkune limusiinisõit Luxtaxo poolt.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 24.07.08 06:53
|
|
|
Tekkis väike küsimus...
Et tavaliselt on koefitsendiga (1.7) korrutatud ikka ülelaetud mootorite töömaht aga kuna teil klassid kw-des siis ega te neid läbi korrutama hakka?
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 24.07.08 06:56
|
|
|
Vaevalt Kw on kw ju, töömaht on midagi muud.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.08 07:01
|
|
|
Siiski loen mina sellest punktist välja selle, et kui autole on paigaldatud ülelaadimine ehk siis vabalthingav on nüüd turboga, korrutatakse selle
masina KW 1,7ga läbi.
|
|
|
|
rat_013
klubiliige
Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3.0q
|
postitati 24.07.08 07:02
|
|
|
huvitav mille järgi see kw võetakse? tehpass? düno kohapeal?
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.08 07:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rat_013
huvitav mille järgi see kw võetakse? tehpass? düno kohapeal?
|
Egas muud eriti üle jää kui ainult tehase antud numbrid, võistlustel neid üle mõõta on praktiliselt võimatu.
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 24.07.08 07:53
|
|
|
Ma eeldan, et see koefitsendi teema on puhtalt näpukas vms...
Kunagi kui ma antud korraldajate üritust külastasin sõitjana siis küsiti mu käest mis mootor ja palju kw ning sõit võis alata Üritus ise oli hea. Aga klassidesse paigutamisel peaks nagu ikka antud mootori
tehase andmeid vaatama imho.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 24.07.08 08:06
|
|
|
Kokkuvõttes on nii, et olgu see klassitamine kuidas on aga kõigile võrdne pole ta kunagi. Kõige lihtsam vast oleks jälgida BHRA klasse ja kogu
moos.
Edit. Mis krdi moodi oleks võimalik kw korrutada koefitsendiga (olgu see number reaalne või mitte)?? See on täiesti võimatu.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.08 08:15
|
|
|
Natuke ulmeks kipub jah see number minema kui 1,7ga KW-te korrutada
BHRA klassidesse jaotus on lihtrahva jaoks täielik jama... sellised "küla" võistlused on minuarust just paremad kõigile teistele kui
proffesionaalsetele võistlejatele, ehk siis saavad löögile ka "mikromootoriga" masinad kelledel BHRA reeglite kohaselt ei ole seal mitte kui midagi
teha, ok vaadata pole seal suurt midagi, kuid võistlejaid samas nendesse klassidesse leidub.
Reeglid on alati jamad ning alati on kellegil millegi üle vinguda kuid isiklikult mulle need muudmoodi klasside jaotused meeldivad... praegune
koifitsendi teema on ainult tiba mööda.
|
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 24.07.08 08:20
|
|
|
Kui tehasest turbomootor, siis lähevad passi järgi kw. Eelmine aasta oli 2 autot mille kw korrutati 1,7ga. Turbo golf ja turbo bemm. Üldiselt tuli
rahvas ise ütlema, kui mootor vahetatud või muud sellist.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 24.07.08 08:21
|
|
|
Just ranz... Kui see koefitsent sealt ära kustutad on kõik nagu ok. Selle võistluse eesmark on ju siiski kutsuda kohale võimalikult palju
võistlejaid/harrastajaid ja kui klassid panna BHRA järgi siis näiteks mina peale bracketi küll sealt midagi sõita ei tahaks.
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 31.07.08 19:11
|
|
|
Veidi murelikus teeb Tartu Autoklubis olev postitus selle ürituse kohta. Kas on mingi võimalus, et see üritus ära jääb või politseiga probleeme tekib?
Tsitaat: | Algselt postitas: Johnny
- kuna võistlus on registreeritud BHRAs testipäevaks, siis kiiver on kohustuslik . |
Tsitaat: | Algselt postitas: anryo
1. Kuna antud võistlus EI OLE REGISTREERITUD BHRA poolt - siis kõikidel EAL Kiirendusvõistluste litsentsi omavatel võistlejatel ei
ole osalemine mitteametlikel "streetrace'del" lubatud.
2. Kuidas saab üldse testipäevana registreeritud võistlusel müüa pileteid ja olla pealtvaatajaid?
3. Ühtlasi palun ka korraldajal põhjendada, miks ta levitab avalikult valeinformatsiooni võistluse BHRA poolse registreermise kohta?
Lugupidamisega,
Anryo Raamat
EAL Kiirendusvõistluste Alakomitee liige
Baltic Hot Rod Association
GSM +372 52 60 001
anryo@bhra.ee
www.bhra.ee |
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 01.08.08 07:59
|
|
|
Ära ei jää kindlasti ja politseiga ka probleeme ei tule. Lihtsalt see inimene kes pidi ürituse testipäevaks registreerima suhtles natuke valede
inimestega ja natuke liiga hilja. Õigele inimesele on nüüd kõik paberid edasi antud ja loodame et täna saab vastuse kätte.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.08.08 08:19
|
|
|
On seda BHRA heakskiitu ilmtingimata vaja? Võibolla ongi vahelduseks toredam ja võrdsem, kui seekord BHRA litsentsiga autod koju jäävad.
|
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 01.08.08 09:11
|
|
|
Kui lähipäevil heakskiitu BHRAlt ei saa siis jäävadki ilmselt litsentsiga sõitjad koju.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 04.08.08 13:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Johnny
Kui lähipäevil heakskiitu BHRAlt ei saa siis jäävadki ilmselt litsentsiga sõitjad koju. |
Kuda siis lood on - kas BHRA luba on olemas või mitte?
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
StreetR
huviline
Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20v Avant & Audi Coupe Drift Car
|
postitati 04.08.08 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
On seda BHRA heakskiitu ilmtingimata vaja? Võibolla ongi vahelduseks toredam ja võrdsem, kui seekord BHRA litsentsiga autod koju jäävad.
|
Autosid otseselt see ei puuduta. Litsentse omavad võistlejad. Minul isiklikult hooaja litsentsi pole ostan iga kord ühekordse litsensi just klubi
ürituste tõttu
Sideways is the only way !
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 06.08.08 11:08
|
|
|
Tundub, et asi on BHRA-ga ikkagi "nugade peal" kui soovitatakse stoppereid varuma hakata ürituseks.Link Tartu Autoklubisse!
Küsimus lihtne- kas laupäevane üritus toimub või mitte.
Hea oleks lihtsalt teada, kas autot on mõtet tiba seadistada või mitte.
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 06.08.08 14:30
|
|
|
Toimub. Ja foor ka olemas. Homme natuke rohkem infot.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 07.08.08 15:54
|
|
|
Value Club Race kiirendusvõistlus on nüüdseks kinnitatud ka BHRA poolt, kelle esindajatena tulevad korraldatavat võistlust vaatlema Kaupo Porovardja
ja Kristjan Veedler. Tegu pole siis mitte testipäevaga vaid võistlusega.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 07.08.08 18:38
|
|
|
ja kuna tegemist on võistlusega, siis on kohustuslik ka kiiver?
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 07.08.08 21:35
|
|
|
Just nii. Ja ülevaatus ka peaks autol olemas olema või BHRA kleeps.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|