tdikutt
huviline
Registreerunud 07.06.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 96 a6 tdi, 91 coupe Q 7A, c5 tdi
|
postitati 12.07.08 19:34
|
|
|
s4 käigukast coupe 7A -le
Plaan saada toimima s4 käigukast 7a mootoriga coupel. Kõige pealt lagunes orginaal kasti torsen tuhandeks tükiks asfaldile. Siis sõber pakkus tasuta
s4 käigukasti vaja oli vaid vahetada 1-2 käigu sünkrod ja korras ta oligi. Veel sain õnnelikult 3b hooratta ja siduri omanikuks. Vägagi vastupidav,
pigem igavene kooslus 125kw / 220nm jaoks mu arvates. Aga on tekkinud paigalduse suhte agad:
Kuidas lahendada ja toima saada käiguhoovastik?
Millist kardaani kasutada? On mõni sobivas mõõdus kohe olemas audi tootevalikus? Äkki on mõni natuke lühem vähemalt kui vaja oleks, saaks flantsi 20 -
30 mm vahele treida lasta?
Kuidas olemas olevat lühemaks teha? Kui vahelt tükk välja lõigata kes siis kardaani ära tasakaalustaks?
Siduri käik ja kastikäpad saaksid lihtsa lahenduse treiali ja keevitaja abiga.
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 12.07.08 20:11
|
|
|
Ehh...oled kindel et tagadiffri peaülekanne sobib kastiga? On ikka 4.11:1 nagu käigukastil?
|
|
|
tdikutt
huviline
Registreerunud 07.06.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 96 a6 tdi, 91 coupe Q 7A, c5 tdi
|
postitati 12.07.08 20:40
|
|
|
COUPE 2,3 20V ülekanded:
1. käik 3.545
2. käik 2.105
3. käik 1.3
4. käik 1.029
5. käik 0.838
peaülekanded 4.111
|
|
|
hiq
huviline
Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82
|
postitati 13.07.08 05:10
|
|
|
kuu aja pärast oskaks ehk juba rohkem rääkida, kuna endal läheb samaks tööks kohe-kohe..
kardaani kohta olen uurinud, et typ85 kardaan peaks istuma sinna alla 1:1 ja kohe õige pikkusega ka..
lisaks pead tegema siduri töösilindrile pikema lülitusvarda, kuna AAN´il on paksem (leevendusega) hooratas ja Sina lähed õhema hooratta
versioonile..
on Sul 5/6 käiguline kast?
Vaata ka internetist 01E käigukasti panekust coupe´de peale, seda on tehtud maailmas küll ja rohkem..
Heiki
|
|
|
Marje
huviline
Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h
|
postitati 13.07.08 10:19
|
|
|
vahet ei ole ,kas on 5 või 6 käiguline kast , mõlemal juhul on vaja ABY S2 või RS2 hoovastikku, S2 või B2 kardaani , ABY käigukasti käppasid.
Kõige suurem probleem on hoovastik, sest ei soomes ega eestist pole saada seda ja Revalist tellides ca 24 000.- .
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
|
|
|
|
tdikutt
huviline
Registreerunud 07.06.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 96 a6 tdi, 91 coupe Q 7A, c5 tdi
|
postitati 13.07.08 19:47
|
|
|
Hetkel on viiene kast. Kunagi plaan turbotada antud isendit siis vb lisatakse ka 6 käigu hammakas kui peaks puudu tulema
Siis töösilindri pulk vaja teha 10mm pikemaks? Jah?
Kasti käpad - tükk paksemat "plekki" ja paaritunnine oma looming puuri, ketaslõikaja ja keevitusega...
Typ 85 kardaan - vahet pole kas coupe v sedaani oma? B4 kerele sobib selle kastiga 1:1? Kindel sobivus oleks saan aru s2 aby oma?
Hoovastik 24k? Ebareaalne Teisi lahendusi? Milles seisneb suurim probleem
selle toimima saamises? Vene inimesed nagu me oleme ehk saame ikka ise tehtud miskit 7A hoovastik ühe hoovaga 01E kahe hoovaga. Kas kogu süsteemi ei annaks mu coupele tõsta, hoovad + käigu kang? Neid siin ikka müüakse,
endalgi olid aga läksid koos kastiga müüki kahjuks lolli peaga... C4 kerel on mul näha, mis ja kuidas need seal käivad aga couped pole veel lahti
harutanud... Valmistaks kõik ette ja katsuks korraga hakkama saada
|
|
|
teisik
huviline
Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 200tq, S4 2,2T, S2
|
postitati 18.07.08 22:26
|
|
|
no kas see leiutamine ka seda vaeva ära tasub !?!?
lihtsam ja odavam on osta kasutatud coupe kast kui seda s4 kasti alla pookida.
Tartus Vahi tänava alguses on garaaged
sealt kysid jüri ja tema käest saad kõige täpsemat
infot selle swapi kohta.
|
|
|
tdikutt
huviline
Registreerunud 07.06.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 96 a6 tdi, 91 coupe Q 7A, c5 tdi
|
postitati 19.07.08 17:06
|
|
|
Aega on ja tahtmist jagub Tasumine, noh pigem katsetamine ja kogemused...
Kindlasti oleks lihtsam orginaal sinna visata... Ehk saab ikka hakkama... Henril siin ka ju 80 / 90 alla sarnane asi topitud... kui ta nüüd
komenteeriks, oleks kohe palju abi.
Vahepeal on juba vana kast eemaldatud, uus hooratas koos siduriga külge keeratud. Koledate ilmade jätkudes saab kast ka alla aretatud
|
|
|
tdikutt
huviline
Registreerunud 07.06.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 96 a6 tdi, 91 coupe Q 7A, c5 tdi
|
postitati 07.08.08 19:58
|
|
|
et siis hoovastiku osas pole kellegil jagada häid teadmisi? Toredaid mõtteid?
|
|
|
StreetR
huviline
Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20v Avant & Audi Coupe Drift Car
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 22.08.08 02:48
|
|
|
S2 3B hooratas siiski sobib.
200 20V 3B hooratas aga on mõeldud 016 kastile ja sidurivõll toetub väntvõlli sisse, ehk 220V hoorattal on keskel suurem ava.
|
|
|
StreetR
huviline
Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20v Avant & Audi Coupe Drift Car
|
postitati 22.08.08 16:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
S2 3B hooratas siiski sobib.
200 20V 3B hooratas aga on mõeldud 016 kastile ja sidurivõll toetub väntvõlli sisse, ehk 220V hoorattal on keskel suurem ava. |
Jep sul õigus. Mõtlesin 200 20v hoorarattast
Sideways is the only way !
|
|
|
|