Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: S4 2,2Tq neljas silinder ei tööta! viga käes kolb ära sulanud (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 5106)
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 03.07.08 20:26 Tsiteeri
S4 2,2Tq neljas silinder ei tööta! viga käes kolb ära sulanud



s4 siis 2,2 Tq 20V neljas silinder ei tööta ja summutist tuleb imelikku valget auru! Neljans silinder kadus ära sõidupealt! milles võib olla viga? kas plokikaanetihendis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 03.07.08 20:33 Tsiteeri


On see aur ikka valge, või on ehk põlemata kütus? Pähe andmise käigus juhtus? "Mahlad" sassis on? Üldiselt kaob klõpsti silku tagant ära, kui nt kommukas kooleb, või küünal, ehk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 03.07.08 20:36 Tsiteeri


ta on täpselt selline aur nagu oleks plokikaane tihend ja jahutusvedelik ei ole ka nagu just puhas selline imelik!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 03.07.08 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: salukas8
ta on täpselt selline aur nagu oleks plokikaane tihend ja jahutusvedelik ei ole ka nagu just puhas selline imelik!!


Mis nägu on mittetöötava silindri küünal?
Ja kommutaatori/te puhul saad proovida nende ümbervahetamist, kui ikka sama silku jamab, pole viga seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 03.07.08 20:40 Tsiteeri


küünal nagu pole ka just enam kõige "nooremas eas" et vb siis äkki hakata pihta süüteküünalde vahetusest ja siis edasi mõelda..!!??:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 03.07.08 20:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: salukas8
küünal nagu pole ka just enam kõige "nooremas eas" et vb siis äkki hakata pihta süüteküünalde vahetusest ja siis edasi mõelda..!!??:o

Vaata kommukaid, veendu, kas mahlad sassis pole ikkagi. Uued küünlad ei tee paha niikuinii. Aga kui ostad, siis osta ainult originaalid (revalist). Võrdle ka mittetöötava silku omat teistega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 03.07.08 20:45 Tsiteeri


aga muidu oli asi nii et sõber käis ostis just ess-i ja tulles viljandisse rääkis et kiirendamise ajal mingi 150 pealt tõmbas nagu korra hingest kinni ja pärast seda on nii et vahepeal töötavad kõik silindrid ja vahepeal siis viskab neljanda järelt!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 03.07.08 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Vaata kommukaid, veendu, kas mahlad sassis pole ikkagi. Uued küünlad ei tee paha niikuinii. Aga kui ostad, siis osta ainult originaalid (revalist). Võrdle ka mittetöötava silku omat teistega.

kuidas ma neid kommukaid kontrollin?? Vabandan kui mõne lolli küsimuse esitan aga pole lihtsalt ess-idega kokkupuudet varem olnud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 03.07.08 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: salukas8
aga muidu oli asi nii et sõber käis ostis just ess-i ja tulles viljandisse rääkis et kiirendamise ajal mingi 150 pealt tõmbas nagu korra hingest kinni ja pärast seda on nii et vahepeal töötavad kõik silindrid ja vahepeal siis viskab neljanda järelt!!
Kommutaatori rike võib põhjustada sarnaseid sümptomeid- vahepeal töötab, vahepeal mitte. *Kommukaid on tal 2tk, 3-kanalised. (Sobivad ka V6 omad). Proovi kommukad omavahel ära vahetada- ja kui jamab mingi muu silinder, siis on pilt selge, et viga kommukas..

Lisaks veel niipalju meeldetuletuseks, et plastikkatte olemasolu mootori taga (Mis kaitseb ka kommutaatoreid üleliigse kuumuse eest) on vajalik. Kui kommutaatorid "pidama" ei jää, st mingi aja pärast on jälle läbi, siis võib olla see viidata väsinud süütesüsteemile, mille renoveerimise juhise leiab SIIT (minu leivanumber :D:D:D)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 03.07.08 20:59 Tsiteeri


no igatahes praegu tänud! Eks siis peab ruttu vutt vutt garaazi tõttama ja kohe asja uurima! kui probleem selles ikka pole eks siis kirjutn ja uurin uuesti!
Parimat!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 05.07.08 15:26 Tsiteeri


nii asi nüüd selle s4 nii kaugel- avastasime et õli sees on jahutusvedelik... mõõtsime surveid ja neljas oli täielik null... teistes 12 ei jäänudki muud üle kui võtsime kaane maha ja kaane alt aanes järgmine vaatepilt: http://nagi.ee/photos/salukas8/6493953/ nii et viga käes kolb ära sulanud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 06.07.08 13:57 Tsiteeri


vöib küll väheke loll küsimus tunduda,kuid mis see roheline vedelik on?
kas töesti siis jah.vedelik kokkupuutes öliga läheb selliseks?vöi tegu siiski mingi leotisega?
vabandan,kui teema mitte asja kohane,kuid ei saanud ka küsimata jätta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 06.07.08 14:14 Tsiteeri


Pakun välja, et see on jahutusvedelik mis ei olnud lõpuni välja lastud mootorist enne plokikaane eemaldamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 06.07.08 14:25 Tsiteeri


tegu jah jahutusvedelikuga, sai küll välja lasud kuid siiski kaane mahatõstmisel teda kuskil veel oli:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 06.07.08 14:32 Tsiteeri


Nüüd kui kaant tagasi hakkad panema siis poldi augud ilusti kuivaks, ma ei tea kas seda audi mootorital esineb aga bmw mootoriplokid lähevad vahel puruks vahel.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 06.07.08 14:34 Tsiteeri


plokk tuleb ka nagunii maha võtta! sest vigane kolb on ka hülsile liiga teinud:( on vaja uut hülssi ka!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 06.07.08 14:41 Tsiteeri


Audi R5 mootoril pole vahetatavad hülsid sellisel kujul.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 06.07.08 14:48 Tsiteeri


ühe "targa" mehaanikuga sai nõu peetud ja ta ütles et saab saab sinna uue hülsi panna küll! Pole varem sellise olukorraga kokku puutunud ja sellepärast ei tea ka päris täpselt! Aga kui ei saagi siis ei jää muud üle kui remont mõõtu puurida! Ja see tähendab ju palju suuremat väljaminekut:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.07.08 14:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: salukas8
tegu jah jahutusvedelikuga, sai küll välja lasud kuid siiski kaane mahatõstmisel teda kuskil veel oli:o

Kui uue sisse valamiseni jõuad, soovitaks punase valida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 06.07.08 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: salukas8
tegu jah jahutusvedelikuga, sai küll välja lasud kuid siiski kaane mahatõstmisel teda kuskil veel oli:o


Kui mootori kunagi kokku saad, siis edaspidi kasuta punast jahutusvedelikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 06.07.08 14:55 Tsiteeri


jah olen sellega kursis et punane jahutsvedelik pidi parem olema!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 09.07.08 05:20 Tsiteeri


mis oli sulamise põhjuseks ja mille pärast segu lahja ühes silindris? kas kiirendamisel ei olnud kuulda midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 09.07.08 09:40 Tsiteeri


Miks on punane vedelik parem? Sinine kipub ajaga plastikdetaile sööma, punasel puudub selline omadus? Paisub vähem?


joyrider
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 09.07.08 09:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokker
Miks on punane vedelik parem? Sinine kipub ajaga plastikdetaile sööma, punasel puudub selline omadus? Paisub vähem?


Paremad tööomadused - soojusjuhtivus, korrosioonikindlam jne jne - LongLife.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 09.07.08 11:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: jokker
Miks on punane vedelik parem? Sinine kipub ajaga plastikdetaile sööma, punasel puudub selline omadus? Paisub vähem?


Paremad tööomadused - soojusjuhtivus, korrosioonikindlam jne jne - LongLife.


longlife ehk punane on minu arust üks parimaid,mis tehtud/välja töötatud.kas sinisega ka mitte sedapsi polnud,et pidavat ajapikku ka alumiiniumit söövitama?(olen kusagilt seda kuulnud)vöi käisid jutud tosooli kohta?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]