Lehekülgi: 1 2 |
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 03.07.08 20:26
|
|
|
S4 2,2Tq neljas silinder ei tööta! viga käes kolb ära sulanud
s4 siis 2,2 Tq 20V neljas silinder ei tööta ja summutist tuleb imelikku valget auru! Neljans silinder kadus ära sõidupealt! milles võib olla viga? kas
plokikaanetihendis?
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 03.07.08 20:33
|
|
|
On see aur ikka valge, või on ehk põlemata kütus? Pähe andmise käigus juhtus? "Mahlad" sassis on? Üldiselt kaob klõpsti silku tagant ära, kui nt
kommukas kooleb, või küünal, ehk.
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 03.07.08 20:36
|
|
|
ta on täpselt selline aur nagu oleks plokikaane tihend ja jahutusvedelik ei ole ka nagu just puhas selline imelik!!
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 03.07.08 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: salukas8
ta on täpselt selline aur nagu oleks plokikaane tihend ja jahutusvedelik ei ole ka nagu just puhas selline imelik!! |
Mis nägu on mittetöötava silindri küünal?
Ja kommutaatori/te puhul saad proovida nende ümbervahetamist, kui ikka sama silku jamab, pole viga seal.
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 03.07.08 20:40
|
|
|
küünal nagu pole ka just enam kõige "nooremas eas" et vb siis äkki hakata pihta süüteküünalde vahetusest ja siis edasi mõelda..!!??
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 03.07.08 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: salukas8
küünal nagu pole ka just enam kõige "nooremas eas" et vb siis äkki hakata pihta süüteküünalde vahetusest ja siis edasi mõelda..!!?? |
Vaata kommukaid, veendu, kas mahlad sassis pole ikkagi. Uued küünlad ei tee paha niikuinii. Aga kui ostad, siis osta ainult originaalid (revalist).
Võrdle ka mittetöötava silku omat teistega.
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 03.07.08 20:45
|
|
|
aga muidu oli asi nii et sõber käis ostis just ess-i ja tulles viljandisse rääkis et kiirendamise ajal mingi 150 pealt tõmbas nagu korra hingest kinni
ja pärast seda on nii et vahepeal töötavad kõik silindrid ja vahepeal siis viskab neljanda järelt!!
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 03.07.08 20:46
|
|
|
Tsitaat: | Vaata kommukaid, veendu, kas mahlad sassis pole ikkagi. Uued küünlad ei tee paha niikuinii. Aga kui ostad, siis osta ainult
originaalid (revalist). Võrdle ka mittetöötava silku omat teistega. |
kuidas ma neid kommukaid kontrollin?? Vabandan kui mõne lolli küsimuse esitan aga pole lihtsalt ess-idega kokkupuudet varem olnud!
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 03.07.08 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: salukas8
aga muidu oli asi nii et sõber käis ostis just ess-i ja tulles viljandisse rääkis et kiirendamise ajal mingi 150 pealt tõmbas nagu korra hingest kinni
ja pärast seda on nii et vahepeal töötavad kõik silindrid ja vahepeal siis viskab neljanda järelt!! | Kommutaatori rike võib
põhjustada sarnaseid sümptomeid- vahepeal töötab, vahepeal mitte. *Kommukaid on tal 2tk, 3-kanalised. (Sobivad ka V6 omad). Proovi kommukad omavahel
ära vahetada- ja kui jamab mingi muu silinder, siis on pilt selge, et viga kommukas..
Lisaks veel niipalju meeldetuletuseks, et plastikkatte olemasolu mootori taga (Mis kaitseb ka kommutaatoreid üleliigse kuumuse eest) on vajalik. Kui
kommutaatorid "pidama" ei jää, st mingi aja pärast on jälle läbi, siis võib olla see viidata väsinud süütesüsteemile, mille renoveerimise juhise
leiab SIIT (minu leivanumber   )
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 03.07.08 20:59
|
|
|
no igatahes praegu tänud! Eks siis peab ruttu vutt vutt garaazi tõttama ja kohe asja uurima! kui probleem selles ikka pole eks siis kirjutn ja uurin
uuesti!
Parimat!
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 05.07.08 15:26
|
|
|
nii asi nüüd selle s4 nii kaugel- avastasime et õli sees on jahutusvedelik... mõõtsime surveid ja neljas oli täielik null... teistes 12 ei jäänudki
muud üle kui võtsime kaane maha ja kaane alt aanes järgmine vaatepilt: http://nagi.ee/photos/salukas8/6493953/ nii et viga käes kolb ära sulanud...
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 06.07.08 13:57
|
|
|
vöib küll väheke loll küsimus tunduda,kuid mis see roheline vedelik on?
kas töesti siis jah.vedelik kokkupuutes öliga läheb selliseks?vöi tegu siiski mingi leotisega?
vabandan,kui teema mitte asja kohane,kuid ei saanud ka küsimata jätta.
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 06.07.08 14:14
|
|
|
Pakun välja, et see on jahutusvedelik mis ei olnud lõpuni välja lastud mootorist enne plokikaane eemaldamist.
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 06.07.08 14:25
|
|
|
tegu jah jahutusvedelikuga, sai küll välja lasud kuid siiski kaane mahatõstmisel teda kuskil veel oli
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 06.07.08 14:32
|
|
|
Nüüd kui kaant tagasi hakkad panema siis poldi augud ilusti kuivaks, ma ei tea kas seda audi mootorital esineb aga bmw mootoriplokid lähevad vahel
puruks vahel.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 06.07.08 14:34
|
|
|
plokk tuleb ka nagunii maha võtta! sest vigane kolb on ka hülsile liiga teinud on vaja uut hülssi ka!
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 06.07.08 14:41
|
|
|
Audi R5 mootoril pole vahetatavad hülsid sellisel kujul.
12.301@181km/h
|
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 06.07.08 14:48
|
|
|
ühe "targa" mehaanikuga sai nõu peetud ja ta ütles et saab saab sinna uue hülsi panna küll! Pole varem sellise olukorraga kokku puutunud ja
sellepärast ei tea ka päris täpselt! Aga kui ei saagi siis ei jää muud üle kui remont mõõtu puurida! Ja see tähendab ju palju suuremat
väljaminekut
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.07.08 14:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: salukas8
tegu jah jahutusvedelikuga, sai küll välja lasud kuid siiski kaane mahatõstmisel teda kuskil veel oli |
Kui uue sisse valamiseni jõuad, soovitaks punase valida.
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 06.07.08 14:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: salukas8
tegu jah jahutusvedelikuga, sai küll välja lasud kuid siiski kaane mahatõstmisel teda kuskil veel oli |
Kui mootori kunagi kokku saad, siis edaspidi kasuta punast jahutusvedelikku.
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 06.07.08 14:55
|
|
|
jah olen sellega kursis et punane jahutsvedelik pidi parem olema!
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 09.07.08 05:20
|
|
|
mis oli sulamise põhjuseks ja mille pärast segu lahja ühes silindris? kas kiirendamisel ei olnud kuulda midagi?
|
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 09.07.08 09:40
|
|
|
Miks on punane vedelik parem? Sinine kipub ajaga plastikdetaile sööma, punasel puudub selline omadus? Paisub vähem?
joyrider
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.07.08 09:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokker
Miks on punane vedelik parem? Sinine kipub ajaga plastikdetaile sööma, punasel puudub selline omadus? Paisub vähem? |
Paremad tööomadused - soojusjuhtivus, korrosioonikindlam jne jne - LongLife.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.07.08 11:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: jokker
Miks on punane vedelik parem? Sinine kipub ajaga plastikdetaile sööma, punasel puudub selline omadus? Paisub vähem? |
Paremad tööomadused - soojusjuhtivus, korrosioonikindlam jne jne - LongLife. |
longlife ehk punane on minu arust üks parimaid,mis tehtud/välja töötatud.kas sinisega ka mitte sedapsi polnud,et pidavat ajapikku ka alumiiniumit
söövitama?(olen kusagilt seda kuulnud)vöi käisid jutud tosooli kohta?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |