Lehekülgi: 1 2 |
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 02.07.08 03:48
|
|
|
keegi siin juba tegi sellist asja, aga veel pooleli oma töödega.
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 02.07.08 04:46
|
|
|
indro minu meelest ehitab sellist asja aga tal on ka uksed ise tehtud pikemaks.
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
|
|
|
|
tanel
huviline
Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 02.07.08 06:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
indro minu meelest ehitab sellist asja aga tal on ka uksed ise tehtud pikemaks. |
Pigem ikka Skeldo on see kes nimetatud teemaga kokkupuutunud on
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.07.08 06:33
|
|
|
Coupe katusejoon on laugem ja madalam. Klaas ei lähe 80 A-piilariga kokku.
|
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.08 06:36
|
|
|
Ei ole see asi nii lihtne nagu esialgu tundub. Jah, kui Sul on võtta 3d Golf mk3 ja Vento, mis on teatud osani täiesti identsed, siis mõningate
lõikuse ja keevitamise operatsioonide tulemusel valmib kena kupee.
Audi typ89 Coupe ja sedaan on tegelikkuses väga erinevad, alustades külgjoonte nurkadest, kõrgusest ja laiusest ja lõpetades katuse kujuga. Jah,
kõigest mõned mm või cm-d, aga nt sedaani ust pikendades tuleb täiesti ebaproportsiooniline asi. Õigemini öelda, kole.
Skeldo läks peale mõningaid katseid siiski seda teed, mida mina kunagi Siimule veel pakkusin. Jääb vaid tulemust oodata.
|
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 02.07.08 07:02
|
|
|
Jah, olen selle teema ette võtnud.
Paberi peal ning arvutis kahte autot kõrvutades tundub idee lihtne ja teostatav. Tegelikus on see, erinevusi on tuhandeid ning probleeme tekib igal
sammul.
Tänaseks päevaks olen saanud uksed liikuma ning katusekalde joon on ümberkeevitatud. Lisaks pean mainima, et ei ole ka lihtne paigaldada coupe
ukseposti sedaan kerele. Sest kui sa tahad vähegi, et ta oleks seotud ülejäänud auto kandekontstruktsiooniga siis tuleb päris palju lammutada ja
nuputada.
Üldjuhul ei soovitaks seda asja kellegil ette võtta. Aga kui igav ja pappi palju siis palun laske käia.
Minul on näiteks läinud juba ühe auto tegemiseks kaks muud audit doonoriks.
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 02.07.08 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
indro minu meelest ehitab sellist asja aga tal on ka uksed ise tehtud pikemaks. |
Pigem ikka Skeldo on see kes nimetatud teemaga kokkupuutunud on |
vabandust jah. Skeldo ikka. nimed sassis juba 
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
|
|
|
|
AudiMihkel
huviline
Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal
Auto: Mitte audi
|
postitati 02.07.08 17:45
|
|
|
Minuteada see audi 80 mis oli "Vanades ja kobedates" on nüüd kaheukseline.
Loogika & Taktika.
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 02.07.08 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiMihkel
Minuteada see audi 80 mis oli "Vanades ja kobedates" on nüüd kaheukseline. |
Ja mida siis Skeldo ehitab? Ehk tema käes ongi Siimu vana auto, see mis
seal filmis oli.
|
|
|
AudiMihkel
huviline
Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal
Auto: Mitte audi
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 06.07.08 20:12
|
|
|
Vastus siis küsimusele on see, et post tuleb tõsta tahapoole ja võtta tagumine ja esimene uks ning need kokku keevitada yheks pikaks nagu ma kunagi
nägin ühes v8 ajakirjas õpetust nägin.
Huvitav kuida oleks kui ära choppaks kustkohast madalam klaas saada on kellegil aimu kuida ameeriklased seda teehvad? lõigatakse orinaaal
madalamaks?
Kui keegi viitsib võib siia panna ka lingi kus sellest projektist juttu ja pilte ? kasutasin otsingut aga ei leidnud :S
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 06.07.08 21:00
|
|
|
kui sa keevitad esimese ja tagumise omavahel kokku siis mismoodi sa autost välja hakkad käima? siis avaneb ju terve külg korraga. kena välja küll
ronida sealt aga parkida pole vist eriti kuhugi mõtet, sest liikluses ikka naljalt lahti ei lükka seda.
parandage mind, kui sain valesti aru?
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 06.07.08 21:10
|
|
|
link
pole küll audi aga põhimõte ikkagi sama.
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.07.08 22:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olbert
link
pole küll audi aga põhimõte ikkagi sama. |
Yeah,
Tsitaat: | News - Owner has defaulted on payment & the car is now up for sale
all thats left is the glass |
Klaase ei keevita ega pahtelda kokku. Need tuleb teha eritellimusel, spets valuvorm jne. Sentide eest seda ei tehta...
|
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.08 22:40
|
|
|
Rain, nende chopatud USAkate üheks eeliseks ongi suhteliselt sirge pinnaga klaasid. Seda muidugi küljeklaaside puhul. Samas, tagumist saab vajadusel
veidi kallutada ja esimest lisaks ka lõigata. Nii et vähemalt teoorias võib nende kallale lõikava tööriistaga minna. Sel autol, mida oli mul võimalus
Eestis oma käega katsuda, oli klaas asendadud pleksitaolise materjaliga. Ei tea, mis ta täpselt oli. Tavalisest küljeklaasist oli ta ca 2-3 korda
paksem.
Isegi kõiki neid asjaolusid arvestades, pole see ümberehitus lihtne.
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 10.07.08 09:52
|
|
|
Seda ma ise ilmselt ei jaksaksi ette võtta, aga jääks peris ilus. Loodame, et hr Skeldo teeb asja väärikalt ära. Ilmselt lihtsaim viis oleks kasutada
osa katust ja uksed ning nede klaasid audi coupe,lt ja ülejäänud audi 80. Mulle ei meeldi coupe tagumine otsa lahendus absoluutselt 80 pagassiga näeb
ta ikka kordades parem välja. Nagu ta avaautona (kabrio versioonis) on.
Tsitaat: | Algselt postitas: pprz
Rain, nende chopatud USAkate üheks eeliseks ongi suhteliselt sirge pinnaga klaasid. Seda muidugi küljeklaaside puhul. Samas, tagumist saab vajadusel
veidi kallutada ja esimest lisaks ka lõigata. Nii et vähemalt teoorias võib nende kallale lõikava tööriistaga minna. Sel autol, mida oli mul võimalus
Eestis oma käega katsuda, oli klaas asendadud pleksitaolise materjaliga. Ei tea, mis ta täpselt oli. Tavalisest küljeklaasist oli ta ca 2-3 korda
paksem.
Isegi kõiki neid asjaolusid arvestades, pole see ümberehitus lihtne. |
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.08 09:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik
...cupe ...
...kupee ...
...cupeel ...
...audi cupeelt ...
...cupee ...
|
Mis pagana autost sa mees räägid?
Audi mudelivalikus ei ole ühtegi eelnimetatud nimega mudelit.
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 10.07.08 21:32
|
|
|
Kui endal pole midagi lisada, siis räägin teiste meeste kirjapildist. õnneks saavad mõned düsgraafikute kirjast aru.
Tänan.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Amor
huviline
Registreerunud 16.06.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 89
|
postitati 18.07.08 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik
Seda ma ise ilmselt ei jaksaksi ette võtta, aga jääks peris ilus. Loodame, et hr Skeldo teeb asja väärikalt ära. Ilmselt lihtsaim viis oleks kasutada
osa katust ja uksed ning nede klaasid audi coupe,lt ja ülejäänud audi 80. Mulle ei meeldi coupe tagumine otsa lahendus absoluutselt 80 pagassiga näeb
ta ikka kordades parem välja. Nagu ta avaautona (kabrio versioonis) on.
|
Kas lihtsam poleks võtta sellisel juhul coupe doonoriks ja sinna sappa keevitada sedaani pagass? lõikad coupe tagumise otsa maha alates uksepostist ja
asendadvastavalt soovile kas sedaani või universaali tagumikuga.
Siis jääb ära nende klaasidega mängimine!
Neli rõngast auto ees ja autos sees!
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 18.07.08 22:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amor
Kas lihtsam poleks võtta sellisel juhul coupe doonoriks ja sinna sappa keevitada sedaani pagass? lõikad coupe tagumise otsa maha alates uksepostist ja
asendadvastavalt soovile kas sedaani või universaali tagumikuga.
Siis jääb ära nende klaasidega mängimine! | skeldo lähenemine tundub siinkohal siiski kõige lihtsam ja loogilisem.
Coupe teljevahe on 2548mm, sedaanil/avandil on 2597mm.
Coupe kõrgus on 1375mm, sedaanil 1386mm
Coupe esi- ja tagatelje rööbe on 1446mm ja 1437mm vastavalt, sedaanil 1448mm ja 1474mm
ma muidugi ei saa 100% kindel olla, et need numbrid mul tõesed on, aga kui on, siis tuleb neid erinevusi kindlasti rohkem kui ma enda jooniselt välja
lugesin. teljevahe erinevuse tõttu võib paras jebi kardaani sobitamisega olla, ning kõrguse erinevus teeb teise tagaosa sobitamise ka päris
"meeldivaks"
sellisel juhul on klaasid vist viimane mure selle auto aretamise juures
Et oleks raskem!
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.08 10:24
|
|
|
Sedaani pagassi oleks mõistlikuma panna vast nii et see kandevkere osa sild jne jääks Coupe oma. Tagutiivad kuidagi oleks vaja peale ratta kaart b3
omaga sobitada. Luugi asemele b3e taguklaas jne.
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 18.03.11 14:25
|
|
|
Jah niipidi mõeldes oleks vist tõesti coupe ümber ehitus loogiline, ei tule uste ja klaasidega mässat tuleb tagatiivad sobitada ja katuse tagumine
pool, c piilarid ning pagasi luuk. Eks see kõik tahab kõva sobitamist ja mängimist, aga kes just "sellist disaini" ihkab, saab asjaga hakkama.
Tean, et kaevasin ülivana teema aga huvitav kas mõni selline projekt on ka tulnud tänavale? Skeldo?
Rain.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |