Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kas audi coupel ja audi 80 on uksed samad? Kere ümberehitusest. (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 3602)
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 01.07.08 22:38 Tsiteeri
Kas audi coupel ja audi 80 on uksed samad? Kere ümberehitusest.



Kas siis kas neil autodel ukse kuju on sama välja arvatud pikkus. Siis ukse esimene kaar ja asjad. Kas on teostatav selline asi et võtta coupe 2 ust ja tõsta need audi 80 külge kui too on 4 ukseline liigutades ukse post tahapoole :P Nagu ameeriklased oma choppamistega pidevalt teevad 4 ukselistest 2 uskelisi ainult siis oleks lihtsam :) võtta coupee ukse post kah vist. Kui õieti mäletan siis coupeel on ka uksed raamita, see on ilmselt raskendav asjaolu.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 02.07.08 04:48 Tsiteeri


keegi siin juba tegi sellist asja, aga veel pooleli oma töödega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 02.07.08 05:46 Tsiteeri


indro minu meelest ehitab sellist asja aga tal on ka uksed ise tehtud pikemaks.


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tanel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 02.07.08 07:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
indro minu meelest ehitab sellist asja aga tal on ka uksed ise tehtud pikemaks.



Pigem ikka Skeldo on see kes nimetatud teemaga kokkupuutunud on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.07.08 07:33 Tsiteeri


Coupe katusejoon on laugem ja madalam. Klaas ei lähe 80 A-piilariga kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pprz
klubiliige



Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.08 07:36 Tsiteeri


Ei ole see asi nii lihtne nagu esialgu tundub. Jah, kui Sul on võtta 3d Golf mk3 ja Vento, mis on teatud osani täiesti identsed, siis mõningate lõikuse ja keevitamise operatsioonide tulemusel valmib kena kupee.
Audi typ89 Coupe ja sedaan on tegelikkuses väga erinevad, alustades külgjoonte nurkadest, kõrgusest ja laiusest ja lõpetades katuse kujuga. Jah, kõigest mõned mm või cm-d, aga nt sedaani ust pikendades tuleb täiesti ebaproportsiooniline asi. Õigemini öelda, kole.
Skeldo läks peale mõningaid katseid siiski seda teed, mida mina kunagi Siimule veel pakkusin. Jääb vaid tulemust oodata.


foto&videoteenused: sergeizjuganov.com / @zju / facebook
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 02.07.08 08:02 Tsiteeri


Jah, olen selle teema ette võtnud.

Paberi peal ning arvutis kahte autot kõrvutades tundub idee lihtne ja teostatav. Tegelikus on see, erinevusi on tuhandeid ning probleeme tekib igal sammul.

Tänaseks päevaks olen saanud uksed liikuma ning katusekalde joon on ümberkeevitatud. Lisaks pean mainima, et ei ole ka lihtne paigaldada coupe ukseposti sedaan kerele. Sest kui sa tahad vähegi, et ta oleks seotud ülejäänud auto kandekontstruktsiooniga siis tuleb päris palju lammutada ja nuputada.

Üldjuhul ei soovitaks seda asja kellegil ette võtta. Aga kui igav ja pappi palju siis palun laske käia.
Minul on näiteks läinud juba ühe auto tegemiseks kaks muud audit doonoriks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 02.07.08 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tanel
Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
indro minu meelest ehitab sellist asja aga tal on ka uksed ise tehtud pikemaks.



Pigem ikka Skeldo on see kes nimetatud teemaga kokkupuutunud on



vabandust jah. Skeldo ikka. nimed sassis juba :D


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
AudiMihkel
huviline

Avatar


Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal

Auto: Mitte audi

postitati 02.07.08 18:45 Tsiteeri


Minuteada see audi 80 mis oli "Vanades ja kobedates" on nüüd kaheukseline.


Loogika & Taktika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 02.07.08 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiMihkel
Minuteada see audi 80 mis oli "Vanades ja kobedates" on nüüd kaheukseline.

Ja mida siis Skeldo ehitab? ;) Ehk tema käes ongi Siimu vana auto, see mis seal filmis oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiMihkel
huviline

Avatar


Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal

Auto: Mitte audi

postitati 02.07.08 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiMihkel
Minuteada see audi 80 mis oli "Vanades ja kobedates" on nüüd kaheukseline.

Ja mida siis Skeldo ehitab? ;) Ehk tema käes ongi Siimu vana auto, see mis seal filmis oli.

Oih:P Minu viga:)


Loogika & Taktika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 06.07.08 21:12 Tsiteeri


Vastus siis küsimusele on see, et post tuleb tõsta tahapoole ja võtta tagumine ja esimene uks ning need kokku keevitada yheks pikaks nagu ma kunagi nägin ühes v8 ajakirjas õpetust nägin.

Huvitav kuida oleks kui ära choppaks kustkohast madalam klaas saada on kellegil aimu kuida ameeriklased seda teehvad? lõigatakse orinaaal madalamaks?

Kui keegi viitsib võib siia panna ka lingi kus sellest projektist juttu ja pilte ? kasutasin otsingut aga ei leidnud :S


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 06.07.08 22:00 Tsiteeri


kui sa keevitad esimese ja tagumise omavahel kokku siis mismoodi sa autost välja hakkad käima? siis avaneb ju terve külg korraga. kena välja küll ronida sealt aga parkida pole vist eriti kuhugi mõtet, sest liikluses ikka naljalt lahti ei lükka seda.

parandage mind, kui sain valesti aru?:D


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 06.07.08 22:10 Tsiteeri


link

pole küll audi aga põhimõte ikkagi sama.


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.07.08 23:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
link

pole küll audi aga põhimõte ikkagi sama.

Yeah,
Tsitaat:
News - Owner has defaulted on payment & the car is now up for sale

all thats left is the glass

Klaase ei keevita ega pahtelda kokku. Need tuleb teha eritellimusel, spets valuvorm jne. Sentide eest seda ei tehta...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pprz
klubiliige



Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.07.08 23:40 Tsiteeri


Rain, nende chopatud USAkate üheks eeliseks ongi suhteliselt sirge pinnaga klaasid. Seda muidugi küljeklaaside puhul. Samas, tagumist saab vajadusel veidi kallutada ja esimest lisaks ka lõigata. Nii et vähemalt teoorias võib nende kallale lõikava tööriistaga minna. Sel autol, mida oli mul võimalus Eestis oma käega katsuda, oli klaas asendadud pleksitaolise materjaliga. Ei tea, mis ta täpselt oli. Tavalisest küljeklaasist oli ta ca 2-3 korda paksem.
Isegi kõiki neid asjaolusid arvestades, pole see ümberehitus lihtne.


foto&videoteenused: sergeizjuganov.com / @zju / facebook
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 10.07.08 10:52 Tsiteeri


Seda ma ise ilmselt ei jaksaksi ette võtta, aga jääks peris ilus. Loodame, et hr Skeldo teeb asja väärikalt ära. Ilmselt lihtsaim viis oleks kasutada osa katust ja uksed ning nede klaasid audi coupe,lt ja ülejäänud audi 80. Mulle ei meeldi coupe tagumine otsa lahendus absoluutselt 80 pagassiga näeb ta ikka kordades parem välja. Nagu ta avaautona (kabrio versioonis) on.


Tsitaat:
Algselt postitas: pprz
Rain, nende chopatud USAkate üheks eeliseks ongi suhteliselt sirge pinnaga klaasid. Seda muidugi küljeklaaside puhul. Samas, tagumist saab vajadusel veidi kallutada ja esimest lisaks ka lõigata. Nii et vähemalt teoorias võib nende kallale lõikava tööriistaga minna. Sel autol, mida oli mul võimalus Eestis oma käega katsuda, oli klaas asendadud pleksitaolise materjaliga. Ei tea, mis ta täpselt oli. Tavalisest küljeklaasist oli ta ca 2-3 korda paksem.
Isegi kõiki neid asjaolusid arvestades, pole see ümberehitus lihtne.



Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.08 10:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
...cupe ...
...kupee ...
...cupeel ...
...audi cupeelt ...
...cupee ...


Mis pagana autost sa mees räägid?
Audi mudelivalikus ei ole ühtegi eelnimetatud nimega mudelit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 10.07.08 19:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
...cupe ...
...kupee ...
...cupeel ...
...audi cupeelt ...
...cupee ...


Mis pagana autost sa mees räägid?
Audi mudelivalikus ei ole ühtegi eelnimetatud nimega mudelit.


sorry aga ajas lihtsalt naerma :D:D


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 10.07.08 22:32 Tsiteeri


Kui endal pole midagi lisada, siis räägin teiste meeste kirjapildist. õnneks saavad mõned düsgraafikute kirjast aru.

Tänan.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amor
huviline



Registreerunud 16.06.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 89

postitati 18.07.08 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Seda ma ise ilmselt ei jaksaksi ette võtta, aga jääks peris ilus. Loodame, et hr Skeldo teeb asja väärikalt ära. Ilmselt lihtsaim viis oleks kasutada osa katust ja uksed ning nede klaasid audi coupe,lt ja ülejäänud audi 80. Mulle ei meeldi coupe tagumine otsa lahendus absoluutselt 80 pagassiga näeb ta ikka kordades parem välja. Nagu ta avaautona (kabrio versioonis) on.


Kas lihtsam poleks võtta sellisel juhul coupe doonoriks ja sinna sappa keevitada sedaani pagass? lõikad coupe tagumise otsa maha alates uksepostist ja asendadvastavalt soovile kas sedaani või universaali tagumikuga.
Siis jääb ära nende klaasidega mängimine!


Neli rõngast auto ees ja autos sees!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 18.07.08 23:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amor
Kas lihtsam poleks võtta sellisel juhul coupe doonoriks ja sinna sappa keevitada sedaani pagass? lõikad coupe tagumise otsa maha alates uksepostist ja asendadvastavalt soovile kas sedaani või universaali tagumikuga.
Siis jääb ära nende klaasidega mängimine!
skeldo lähenemine tundub siinkohal siiski kõige lihtsam ja loogilisem.
Coupe teljevahe on 2548mm, sedaanil/avandil on 2597mm.
Coupe kõrgus on 1375mm, sedaanil 1386mm
Coupe esi- ja tagatelje rööbe on 1446mm ja 1437mm vastavalt, sedaanil 1448mm ja 1474mm

ma muidugi ei saa 100% kindel olla, et need numbrid mul tõesed on, aga kui on, siis tuleb neid erinevusi kindlasti rohkem kui ma enda jooniselt välja lugesin. teljevahe erinevuse tõttu võib paras jebi kardaani sobitamisega olla, ning kõrguse erinevus teeb teise tagaosa sobitamise ka päris "meeldivaks"

sellisel juhul on klaasid vist viimane mure selle auto aretamise juures:D


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 19.07.08 08:16 Tsiteeri


kardaani saab ju alati pikemaks teha. mitte küll alati:D aga ikkagi. ja sellise ehitamise juures on nagunii nii palju lõikamist/keevitamist/kokku sobitamist, et küll need katuse ja külje jooned ka juba paika saab. aga see ei ole just odav ja kiire töö. ilu nõuab ohvreid ja ka aega ;)


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.08 11:24 Tsiteeri


Sedaani pagassi oleks mõistlikuma panna vast nii et see kandevkere osa sild jne jääks Coupe oma. Tagutiivad kuidagi oleks vaja peale ratta kaart b3 omaga sobitada. Luugi asemele b3e taguklaas jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 18.03.11 15:25 Tsiteeri


Jah niipidi mõeldes oleks vist tõesti coupe ümber ehitus loogiline, ei tule uste ja klaasidega mässat tuleb tagatiivad sobitada ja katuse tagumine pool, c piilarid ning pagasi luuk. Eks see kõik tahab kõva sobitamist ja mängimist, aga kes just "sellist disaini" ihkab, saab asjaga hakkama.


Tean, et kaevasin ülivana teema aga huvitav kas mõni selline projekt on ka tulnud tänavale? Skeldo?

Rain.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]