tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 01.07.08 19:59
|
|
|
Audi 90 2.3 - 1988 - tanel63
Auto sai vahetatud 2008 aasta alguses golf 2 vastu.Imekombel pole siiamaani mingeid suuremaid vigu veel avastanud.Täpsemat infot ja pilte leiab
aadressilt http://www.carrating.org/car.php?18053
Mõne aja pärast panen uuemaid pilte natuke teistsugusest välimusest!
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 02.08.08 10:35
|
|
|
Hetkel käsil plokikaane kap.remont.Tulevad siis kõik tihendid ja puksid uued, kanalid lihvin ära ja klapid ning klapipesad lasen freesida..veel lasen
plokikaane umbes 1mm õhemaks lasta.Panen ka korralikumad pihustid-ei käivitunud hästi kui oli õõ otsa ära seisnud, ning korraliku starteri-kuuma
mootoriga lasi starteri üle.Üritan veel üldiselt kapotialust puhtamaks teha.Kui asi ilus saab panen ka uued pildid kuhugi!
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 13.08.08 17:44
|
|
|
Sai siis kaaneremont valmis.Kaant lasin maha 0.8mm
surveastmed said siis keskeltäbi 10 pealt 12,5 peale.Samuti muutusid ka võrdsemaks..enne olid natu suured erinevused.
Nüüd tegelen vaikselt tulede korrektori ja püsikiiruse hoidja paigaldusega.Silmapiiril on ka must nahksisu.
NB:kui kellelgi pakkuda 80 b4 2.3 ´le püsikiiruse hoidja kangi tulede lüliti külge siis võib teada anda.
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 13.08.08 19:11
|
|
|
seda kangi sa eraldi ei saa minu teada. Pead romust küsima, see tuleb koos tulede lülitiga.
edu. Ja päris vinks-vonks pill.
Kivitare
|
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 13.08.08 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
seda kangi sa eraldi ei saa minu teada. Pead romust küsima, see tuleb koos tulede lülitiga.
edu. Ja päris vinks-vonks pill.
Kivitare |
Seda peab uurima jah.
aga eks ma tasapisi sätin ja teen paremaks..niikaua kuni load saan (siis
läheb vist hunnik raha küte peale)
Tänud
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 14.08.08 20:08
|
|
|
peaasi kui liiklusesse ei tüki. Muidu lükkad lihtsalt oma lubadesaamise edasi. Ja ei ole see kütte hind midagi hullu:p Hiljuti ju langes 17.55.-
peale
Aga edu edaspidiseks. Kivitare
|
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 19.08.08 20:55
|
|
|
Nüüd sai sisse pandud ka must nahksisu!!
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 20.08.08 12:28
|
|
|
To tanel63: Tegin oma parima.
[img][/img]
|
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 20.08.08 12:56
|
|
|
Tänud Kivitare`le abi eest
Asjatundja silm näeb et ees on b4 tiivad
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 31.08.08 17:16
|
|
|
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
jk.
|
postitati 14.03.09 16:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel63
Asjatundja silm näeb et ees on b4 tiivad |
Kuidas B4 esitiib istus? Tuleb midagi ümber teha ja kas jääb kuskilt mitte kokku sobima ka?
|
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 19.03.09 10:37
|
|
|
Sobib suht 1:1 le...Vb kui logarid ka b4 omad panna aga pole just väga vajalik!
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
Audi90Audi
huviline
Registreerunud 02.03.10
Asukoht: polva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90,Audi coupe
|
postitati 17.03.10 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel63
Hetkel käsil plokikaane kap.remont.Tulevad siis kõik tihendid ja puksid uued, kanalid lihvin ära ja klapid ning klapipesad lasen freesida..veel lasen
plokikaane umbes 1mm õhemaks lasta.Panen ka korralikumad pihustid-ei käivitunud hästi kui oli õõ otsa ära seisnud, ning korraliku starteri-kuuma
mootoriga lasi starteri üle.Üritan veel üldiselt kapotialust puhtamaks teha.Kui asi ilus saab panen ka uued pildid kuhugi! | Tere.
Küsimus: Kas sa panid ka uued klapisääre tihendid ja mis sa täpsemalt plokikaanel tegid? Peale selle lihvimise.( huvitun kuna auto on juba minu käes)
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 17.03.10 16:38
|
|
|
Väga kena töö oled teinud, lugedes seda kõike. Nüüd sain kinnitust sellele, et kuidas istuvad B4 tiivad ja väga viisakas. Omal ka see mõte plaanis
olnud, kuna mõttes paigaldada B4 coupe stange (alalõuaga). Edu ehitusega ja muretut sõitu!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 17.03.10 19:41
|
|
|
Kui panna b4 tiivad, kas stange ka istub 1:1? Minuarust stange küljed on erinevad tingituna tiiva kaare suuruse vahest.
|
|
|
|
jk.
|
postitati 06.04.10 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kui panna b4 tiivad, kas stange ka istub 1:1? Minuarust stange küljed on erinevad tingituna tiiva kaare suuruse vahest. |
Huvitab ka kangesti see sama küsimus.
Kui võrrelda pilte http://acar.ee/acar_pic/1918635.jpg ja http://acar.ee/acar_pic/1919205.jpg, siis on vahet näha küll, aga ülevalpool oleval
pildil nagu ei näe seda kohta nii hästi.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 06.04.10 18:43
|
|
|
Kui panna B4 tiivad, siis istuvad Competitioni/S2 originaal stange ette kindlasti, samuti B4 enda stock pumper. Kuid Competitioni stange pidi istuma
ka B3 ninaga masinale ette, millel kitsad tiivad. Nurgad pidi jooksma tiibadega paralleelselt. Taha omale ära proovida ühe klubilise Competitioni
stange, kuna üks klubiline nii oma 90 tegi. Paigaldas Competitioni stange, mis muutis välimust kohe hoolega
Oleneb, millisest stangest jutt, kas B4 või B3. Kuid ka Competitioni stnage pidi istuma ka B3 ninaga masinale ilma kinnitusi vahetamata külge.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|