Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Suure velje mure (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 2778)
alar85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Tallinn-hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 2.6 110kw 95'

postitati 30.06.08 11:16 Tsiteeri
Suure velje mure



Tere, probleem selline et kumm käib koopas.. õigemini kummi äärt riivib koopa äär, kui taga 3 venda peal oli ja maanteelohk tuli nii 70-90km/h siis riivis.. kahekesi sõites muret pole... aga tahaks ikka et saaks rohkem rahvast peale võtta...
Äkki on kellegil mõni hea lahendus välja pakkuda, ei tahaks veljest ka loobuda :)... Koopalaiendid on vist variant aga see läheb hirmus kalliks ilmselt...
aitähh..



http://www.kokteilisegajad.ee/kumm1.jpg
http://www.kokteilisegajad.ee/velg1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 30.06.08 11:41 Tsiteeri


Esiteks pildid õigesse suurusesse. Ja teiseks kui 3 inimest peale võtta, siis ei tohiks nagu auto tagumine ots väga vastu maad käia lohkudest läbi sõites. 235/45/17 rehv- ja see on mis autol all? Pigem vaata või lase vaadata üle oma tagumised vedrud ja amordid.

Edu Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
alar85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Tallinn-hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 2.6 110kw 95'

postitati 30.06.08 11:43 Tsiteeri


Amordid said just vahetatud .... :/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
algajaaudifriik
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T quattro

postitati 30.06.08 11:43 Tsiteeri
sama siin



mul täpselt sama jama :(, niisama pole nagu hullu midagi aga jaaniks metsavahele sõites selgus, et kui auto rahvast täis ja pagass ka servani kompse täis toppida siis manteel kiirelt lohkudes ja aeglasemalt suuremates aukudes läheb kumm koopasse vastu kuskile, koopa plastiku vastu, sest väga oluliselt kulunud midagi ei ole, aga suhteliselt ebamugav ka kui igast lohust sõites taga käib krõmps krõmps hääl igakord seljataga... :(

tegelt hullu pole, sest tagasi tulles kui joogid ja söögid enam pagassis ei polnud siis "vist" enam vastu ei käinud või olin ma ise ettevaatlikum rohkem, (kes viimasel ajal pärnust kilinginõmme on surju ja sealt manteed pidi käinud teab, mis pühapõrgu seal on 8km) aga... on see märk, et peaks vedrude amortide vahetusele mõtlema ? või on see R18 225/45 rataste puhul ok ? sport vedrud, madalamad ka teised ju veel aga ikkagi...?


@Ranno
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 30.06.08 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alar85
Amordid said just vahetatud .... :/




Aga vedrud? On ka selliseid juhuseid olnud, kus vedru täitsa puru kohe.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 30.06.08 11:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: algajaaudifriik
mul täpselt sama jama :(, niisama pole nagu hullu midagi aga jaaniks metsavahele sõites selgus, et kui auto rahvast täis ja pagass ka servani kompse täis toppida siis manteel kiirelt lohkudes ja aeglasemalt suuremates aukudes läheb kumm koopasse vastu kuskile, koopa plastiku vastu, sest väga oluliselt kulunud midagi ei ole, aga suhteliselt ebamugav ka kui igast lohust sõites taga käib krõmps krõmps hääl igakord seljataga... :(

tegelt hullu pole, sest tagasi tulles kui joogid ja söögid enam pagassis ei polnud siis "vist" enam vastu ei käinud või olin ma ise ettevaatlikum rohkem, (kes viimasel ajal pärnust kilinginõmme on surju ja sealt manteed pidi käinud teab, mis pühapõrgu seal on 8km) aga... on see märk, et peaks vedrude amortide vahetusele mõtlema ? või on see R18 225/45 rataste puhul ok ? sport vedrud, madalamad ka teised ju veel aga ikkagi...?



No kui auto täis ja ka pagass samuti pilgeni, siis on suht loomulik, et pära tavalisemast madalam on. Ja kui sul on veel madaldus ja jäik vedru, siis pole seal ka midagi imestada. Selle puhul aitab ainult ettevaatlikus. Sa ju ikka vaatad ka kuhu sa sõidad ju. Või oled hea vedrustusega harjunud ja paned suvalt lohkudest üle ja aukudest läbi?

Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
algajaaudifriik
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T quattro

postitati 30.06.08 12:05 Tsiteeri


auke väldin iga hinnaga, lahe on see kuidas Järveotsa teel esimene kurv majadevahel kui Harku järve poolt tulla joonistati maha jooned uued korralikud ja valged, enne kui jooni ei olnud sai vabalt liigelda mõlemas suunas ilusti, ilma autot lõhkumata, kurvi väliservas on aga suur auk ja paarmeetrit edasi kuumaastik natuke, jooned joonistati täpselt nii, et peab otse aukudesse sõitma kõmmm... :) või kui võtta väga äärekivilähedale, (mis on viimane mõte kui esimest korda sinna auguette satud, sest vaskul ruumi küllaga, savi need jooned) siis saab august üle aga kuumastiku peab ikka läbima :) nii et see saareke mis sinna joonistati kulb sealt vist esimese suvega, seega teetöölised on ikka "megad" meil, või siis need kes otsustavad mida joonistada ja millal ja millist auku parandada... keegi oli kesetteed sinna saarekesele mingi kummi vedanud kui sealt viimati sõitsin :P huvitav kes selle omale koju tassis nii et see tal autoall lohises :)

aga lohkudest maanteel suht raske eemale hüpata, vastas suunda ka ei lähe ju ja mingi 60 peale iga lohu ees ka ei pidurda...


@Ranno
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
alar85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Tallinn-hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 2.6 110kw 95'

postitati 30.06.08 19:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Tsitaat:
Algselt postitas: alar85
Amordid said just vahetatud .... :/




Aga vedrud? On ka selliseid juhuseid olnud, kus vedru täitsa puru kohe.


vot ei tea, ei usu et täitsa puru... alles ülevaatuses käinud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Priit85
huviline



Registreerunud 22.04.08
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.08 19:12 Tsiteeri


probleemi lahendavad väheke tagasihoidlikumad jalavarjud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 30.06.08 19:23 Tsiteeri


Ma arvan ka, et näit 225/45 rehv oleks sobilikum, äärmisel juhul 225/40.

Sul tegu esiveduse A4ga?
Samas tundub koobas suht tühi isegi nende suurte, 235/45 rehvidega nii et väga imelik, kui rehv käib vastu koopaäärt. Usun, et kui Sul uued amordid juba, proovi vedrud ka ära vahetada. Vana vedru vajub ajapikku ära ja ei hoia autot enam nii hästi üleval.

Vaata ka vedrud hoolega üle, et ei oleks kusagilt keerd ära murdunud ja võit mõõta rehvi-koopaääre kaugused ära mõlemalt poolt, et kas on samad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 30.06.08 19:53 Tsiteeri


ET on vale. Ratas jääb koopast liiga välja. Sedapidi varianti ei paranda paraku flantsidega ka. Tuleb veljed välja vahetada või koopalaiendid teha. Õige ET korral pole ka 18" veljed A4 all probleemiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.06.08 19:55 Tsiteeri


Osadel autodel aitab ka külgkalde suurendamine. Muidugi kas antud autol seda teha annab, ei tea.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alar85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Tallinn-hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 2.6 110kw 95'

postitati 30.06.08 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Ma arvan ka, et näit 225/45 rehv oleks sobilikum, äärmisel juhul 225/40.

Sul tegu esiveduse A4ga?
Samas tundub koobas suht tühi isegi nende suurte, 235/45 rehvidega nii et väga imelik, kui rehv käib vastu koopaäärt. Usun, et kui Sul uued amordid juba, proovi vedrud ka ära vahetada. Vana vedru vajub ajapikku ära ja ei hoia autot enam nii hästi üleval.

Vaata ka vedrud hoolega üle, et ei oleks kusagilt keerd ära murdunud ja võit mõõta rehvi-koopaääre kaugused ära mõlemalt poolt, et kas on samad


Esivedune ikka jh.... kusjuures parem kumm on korras, seega ehk ikka on lootust veljed säilitada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
alar85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Tallinn-hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 2.6 110kw 95'

postitati 30.06.08 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
ET on vale. Ratas jääb koopast liiga välja. Sedapidi varianti ei paranda paraku flantsidega ka. Tuleb veljed välja vahetada või koopalaiendid teha. Õige ET korral pole ka 18" veljed A4 all probleemiks.


Mis on ET ? Ja ega umbes oska pakkuda palju koopalaiendite tegemine maksma võiks minna... :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 30.06.08 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
ET on vale. Ratas jääb koopast liiga välja. Sedapidi varianti ei paranda paraku flantsidega ka. Tuleb veljed välja vahetada või koopalaiendid teha. Õige ET korral pole ka 18" veljed A4 all probleemiks.

ET on velje nihe tsentri suhtes.
mul on all 225/40 zr18 velje ET on 35 ja pole mingit probleemi koopasse käimisega.
mul käib hoopis downpipe vastu maad koos kattidega. igasugu trikke proovitud sellega(peale vedrude vahetuse)

edit: koopalaiendite suhtes oskab vast oleeev nõu anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 30.06.08 20:45 Tsiteeri


alar85, keera üks ratas alt ja vaata, mis talle sissepoole kirjutatud on. Huvitab laius (8Jx17 näiteks) ja nihutus (ET35 näiteks).

Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
mul on all 225/40 zr18 velje ET on 35 ja pole mingit probleemi koopasse käimisega.

Kui lai velg? 7"? 8" laiadel ET35 Bolero'tel 225/45-R17 rehvid käisid mu C4 100 all enamvähem samamoodi vastu koopaserva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 30.06.08 20:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
alar85, keera üks ratas alt ja vaata mis talle sissepoole kirjutatud on. Huvitab laius (8Jx17 näiteks) ja nihutus (ET35 näiteks).

Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
mul on all 225/40 zr18 velje ET on 35 ja pole mingit probleemi koopasse käimisega.

Kui lai velg? 7"? 8" laiadel ET35 Bolero'tel 225/45-R17 rehvid käisid mu C4 100 all enamvähem samamoodi vastu koopaserva.

veljed on 18x8 et 35:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 30.06.08 21:02 Tsiteeri


S4/S6 Bolerod ongi samas 8Jx17 ET40, nii et see 5 mm ei pruugi S4 all veel erilist rolli mängida ja ratas ei jää veel koopast välja. Aga eks oleneb rehvist ka. Minul olid seal peal GY F1-d, mis olid reaalselt samade peale märgitud mõõtudega Pirelli P6000-st julgelt 20 mm laiemad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.08 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
S4/S6 Bolerod ongi samas 8Jx17 ET40, nii et see 5 mm ei pruugi S4 all veel erilist rolli mängida ja ratas ei jää veel koopast välja. Aga eks oleneb rehvist ka. Minul olid seal peal GY F1-d, mis olid reaalselt samade peale märgitud mõõtudega Pirelli P6000-st julgelt 20 mm laiemad.


samad mõõdud,aga üks paar laiem.See on tingitud sellest,et on erinevad koormusindeksid.Samuti muudab nende erinevus ratta ümbermõõtu.Mul peaks olema praegu 90 ja 91,üks paar nats rohkem kulunud,aga nende numbritega mängides sain rataste ümbermõõdud võrdseks.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.07.08 19:17 Tsiteeri


Koormusindeksitesse ma ei süvenenud, kuid läbimõõt oli silma järgi küll sama isegi siis, kui rehvid hunnikus üksteise otsas seisid. Samas oli siis laiuse erinevus eriti silmatorkav. Mõlemate peale märgitud mõõdud 225/45-R17.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.08 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Koormusindeksitesse ma ei süvenenud, kuid läbimõõt oli silma järgi küll sama isegi siis, kui rehvid hunnikus üksteise otsas seisid. Samas oli siis laiuse erinevus eriti silmatorkav. Mõlemate peale märgitud mõõdud 225/45-R17.


Mul on sama mõõtu rehvid ja ega minagi enne mingit muud vahet ei näinud (peale laiuse),kui lõpuks mitu korda uskumatult mõõdulindiga ratta ümbermõõtu mõõtsin-vaheks tuli vist 1,5 cm,kui täpselt mäletan.
Sõbra isa,kes on üle 10 aasta rehvide ja velgedega tegelenud,seletas mulle selle ära,millest vahe tingitud.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alar85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Tallinn-hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 2.6 110kw 95'

postitati 15.07.08 23:17 Tsiteeri


Kas jäigemad vedrud aitaks ?
parem ratas ei käi koopa ääre vastu, uurisin, tavaline vedru maksab 400-500 vahele, jäigem vedru maksab 900-1000 vahele ja saab esindusest(vist oli) võtab aega kuni kuu, ei tea kas oleks mõtet tellida, kui ei ole kasu, siis nagu peaaegu tühja visatud raha. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 16.07.08 01:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alar85
Kas jäigemad vedrud aitaks ?
parem ratas ei käi koopa ääre vastu, uurisin, tavaline vedru maksab 400-500 vahele, jäigem vedru maksab 900-1000 vahele ja saab esindusest(vist oli) võtab aega kuni kuu, ei tea kas oleks mõtet tellida, kui ei ole kasu, siis nagu peaaegu tühja visatud raha. :P


vasak käib vastu ja parem ei käi? sain ikka õieti aru? mõlemalpool vedrud ühesugused? sul tagumiste rataste kallet saab muuta? sööb vasakut kummi ka välisservast (ei mõtle vastukäimisest tingitud kulumist)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.07.08 18:09 Tsiteeri


palju teema algatajal velg koopast välja ulatub?Mul on 225/45/17 ja tänu 1,5 cm flantsile tuleb samamoodi väljapoole.Ilma ei saa ka panna,kuna ET 35 ja taga mingi hoova ja ratta vahele mahub ainult sõrmeküüse ots,mis ei ole vist hea.Järgmiseks hooajaks lasen flantsid 1 cm jagu õhemaks,siis peaks OK olema.Enne tuleb ka talve ratastega (plekk+MS) üle vaadata,kuna need vaheplaadid olid juba auto ostmisel neilegi vahele pandud.
Mul on hetkel selline seis:

http://i175.photobucket.com/albums/w150/Audihoolik/P5020238.jpg


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alar85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Tallinn-hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 2.6 110kw 95'

postitati 22.07.08 08:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Harry R
palju teema algatajal velg koopast välja ulatub?Mul on 225/45/17 ja tänu 1,5 cm flantsile tuleb samamoodi väljapoole.Ilma ei saa ka panna,kuna ET 35 ja taga mingi hoova ja ratta vahele mahub ainult sõrmeküüse ots,mis ei ole vist hea.Järgmiseks hooajaks lasen flantsid 1 cm jagu õhemaks,siis peaks OK olema.Enne tuleb ka talve ratastega (plekk+MS) üle vaadata,kuna need vaheplaadid olid juba auto ostmisel neilegi vahele pandud.
Mul on hetkel selline seis:


Mul vaate järgi umbes sama seis:P Mis see flants on ?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]