ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
Valus kogemus ühes teeninduses salongi ventilaatori vahetusega seoses (Audi 100 C4)
Nimelt tuli tahtmine veidi valgustada neid, kes heausklikult remontida lasknud autol peagi ebameeldivad üllatused avastavad. Igaks juhuks jätan
siinkohal tolle remondi koha nime mainimatta aga asub see Tallinnas kesklinnas. Niisiis alustaks sellest, et selle aasta alguses andis salongi
vendikas lahkumisavalduse. Juu siis midagi oli nii palju kulunud et tiivik käis kolinaga vastu korpust. Kuna uute coolerite tarneajad olid pikad, aga
ilma selleta talvel ei sõida sain Indrekult Palli tänavalt korraliku kasutatud mootori ca 600 eek eest. Algul mõtlesin et vahetan ta ise ära aga
mõistus ei hakanud peale kuidas seda kätte saada ja vahetada. Sain kiirkohas siis tolles remondikohas aja. Töö tehti kiiresti ära ja küsiti ca 750
eek. Juba remondikohast ära sõites tundus aga asi imelik. Täis pööretel tundsin salongi vibreerimist ja mootor ise tegi veidi imelikku häält. Algul ma
mõtlesin et - vana mootor ja juu siis nii peabki olema. See läks kevade möödudes ja suve saabudes hullemaks kuni eelmine nädal hakkas jälle vastu
korpust käima. Mõtlesin algul Viljandis Silleris lasta asja üle vaadata kuid mulle lükati kena arve ette sest väidetavalt ei saavat seda Kliimaga
variandil muudmoodi vahetada kui lammutatakse kogu keskkonsool koos armaturga välja. Hea et ma seda teha ei lasknud vaid võtsin asja ise käsile. Kuna
mul kliima süsteemis nagunii freooni ole siis tõstsin kliima jahuti hoopis eest ära. Paar toru, pistkud ja vaakumvoolikud lahti. Kindalaegas maha ja 4
polti lahti ning käes ta oligi. Ja siis selguski et esiteks see plastosa mis 3 kruviga kinni ahju enda küljes oli ... nendest 2 kruvi olid kinni aga
alumine oli sootuks puudu. Edasi selgus et too teenindus oli mootori kuidagi jõuga sinna vahele surunud nii, et see pastmassist tiiviku osa oli ühest
nurgast puruks ja tsentrist väljas ja suht lapergune. Ja kolmest kiil-puksist mille peale mootor toetub oli ainult 1 pesas ja 2 tk taha kõverase
surutud nii et mootor liikus ca 1 cm igasse suunda. Seda peab suht ettevaatlikult sinna pessa tagasi lükkama et puksid oma kohtadele jääksid. Ja siis
jäi veel silma see, et selle koha peale kus mootori toitepistiku pesa väja ulatub korpusest, oli tehtud mingi aretis ... mingi naljakas kummitükk oli
pingese pistiku ja raami vahele surutud ja selle musta plastmassist kinnitusvitsaga kinni tõmmatud. Juu see pidi siis mootorit enam vähem tsentris
hoidma hooldusemeeste arvates. Põhimõtteliselt oli selle mootoriga ühelpool. Natukene oli tsentrist väljas vendikas ka korpuse äärt kulutanud aga seda
oli vähe aga muidugi selle vendikaga polnud enam midagi peale hakata sest tiivku sirgeks ajamine ja lappimine olid mõttetud tegevused minu silmis.
Õnneks sain Viljandist lammarist uue suht korraliku cooleri ning ladusin asja kokku tagasi. Kokku läks mul see nali mingi 2 tundi maksimum ning töö
sai korralik. Aga usaldus remondikohtade suhtes kukkus jälle märgatavalt. See ülejala remont seal teeninduses toimus päeval kui Tallinnas oli see
viimane meeletu lumetorm mis kestis ca 2 päeva nii et kui tolle töö ära teinud inimene peaks seda lugema, ja talle see asi meelde tuli siis võin
julgelt öelda et arenguruumi selle töömehe töökvaliteedi osas on veel küllaga. Siinkohal lisan veel, et kui keegi tahab öelda et "mida sa käid siis
mõttetutes nurgatagustes teenindustes" siis see vahetus toimus kohas millest on siin foorumis juttu olnud ning suht suurt heakskiitu saanud. Kuna
tegemist oli kasutatud mootoriga, siis pole nagu selles osas garantiid küsida mõtet. Samas kui tegu oleks olnud tutika mootoriga poleks ma seda asja
sedasi jätnud.
XZN M16
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Ja remondikoha nime mainimata on sellest jutust meil kasu kui palju? Kõrvad peadligi ja edasi!
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Ja remondikoha nime mainimata on sellest jutust meil kasu kui palju? Kõrvad peadligi ja edasi! |
Tegelikult vahet pole tõesti. Töö teostas toona "FLAMEKO või siis teisisõnu Audihooldus.ee"
XZN M16
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
|
Kui Sa oleks viitsinud natuke sellekohaseid teemasid lugeda poleks niimoodi ämbrisse astunud . Ma olen ise siin foorumis mitu korda seletanud kuidas
seda tööd tehakse ja kõigil on see ka edukalt õnnestunud. 600 EEGU eest saab juba uue mootori ja selle krempli vahetuseks EI PEA ära kiskuma Kliimat,
radikat , armatuuri lammutama jms. lolli lisatööd tegema. Ja tõepoolest pole mõtet niisama halada kui ei avalda töökoda kus sellist sitta tööd
tehakse. Vabanda, kui liiga julmalt oma arvamust avaldasin.
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vreps
Kui Sa oleks viitsinud natuke sellekohaseid teemasid lugeda poleks niimoodi ämbrisse astunud . Ma olen ise siin foorumis mitu korda seletanud kuidas
seda tööd tehakse ja kõigil on see ka edukalt õnnestunud. 600 EEGU eest saab juba uue mootori ja selle krempli vahetuseks EI PEA ära kiskuma Kliimat,
radikat , armatuuri lammutama jms. lolli lisatööd tegema. Ja tõepoolest pole mõtet niisama halada kui ei avalda töökoda kus sellist sitta tööd
tehakse. Vabanda, kui liiga julmalt oma arvamust avaldasin. |
Mis sa ütled, et tüüp oli ise süüdi, et ei ole ise teinud seda tööd ja läks kogemustega meeste juurde, kes asja pekki keerasid? Kui ikka ise esimest
korda teha mõnda tööd, avastab ikka, et pooled jupid oleks võinud külge jätta. Muidu töökoja juhatust vms oleks võinud küll teavitada sellest
pornograafiast.
joyrider
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Lisaks ei ole garaazi omamata talvistes oludes õues külma ja niiskuse käes erilist tahtmist ka midagi lammutama hakata. Ise kunagi (3-4a a tagasi)
kannatasin ligi kuu aega ventika kord seismist, kord toimimist. Lõpuks õnnestus ikkagi soe ja kuiv koht leida ja vahetus ära teha (tänud veel kord
QUATTRO'le, kes siis appi tuli).
Aga eks ma saan Raulist ka tegelikult aru. Kui ise konkreetselt tööd ei tee, siis on ikka kuradi s*tt töömeeste praaki pidevalt siluda. Ei ole see
ettevõtja elu meelakkumine. Ropp vastutus. Mitte, et see muidugi praaki õigustaks...
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Lisaks ei ole garaazi omamata talvistes oludes õues külma ja niiskuse käes erilist tahtmist ka midagi lammutama hakata. Ise kunagi (3-4a a tagasi)
kannatasin ligi kuu aega ventika kord seismist, kord toimimist. Lõpuks õnnestus ikkagi soe ja kuiv koht leida ja vahetus ära teha (tänud veel kord
QUATTRO'le, kes siis appi tuli).
Aga eks ma saan Raulist ka tegelikult aru. Kui ise konkreetselt tööd ei tee, siis on ikka kuradi s*tt töömeeste praaki pidevalt siluda. Ei ole see
ettevõtja elu meelakkumine. Ropp vastutus. Mitte, et see muidugi praaki õigustaks... |
Kusjuures asjakohane märkus, sest kuna toona olid tõesti külmad ilmad ja mul polnud kuskilt sooja tegemiskohta võtta siis päev enne suure tormi algust
mõtlesin et vahetan ta ise ära. Sõitsin peale tööd Järve keskuse parklasse ja võtsin seal osa süsteemist lahti aga jõudsin järeldusele et selleks
ajaks kui ma nii nigelates tingimustes asja tuumani ehk jõuan olen juba 100x käsi soojendanud ja närvid läbi jne ... lõin käega tookord ning
otsustasin teeninduse kasuks.
XZN M16
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokker
Mis sa ütled, et tüüp oli ise süüdi, et ei ole ise teinud seda tööd ja läks kogemustega meeste juurde, kes asja pekki keerasid? Kui ikka ise esimest
korda teha mõnda tööd, avastab ikka, et pooled jupid oleks võinud külge jätta. Muidu töökoja juhatust vms oleks võinud küll teavitada sellest
pornograafiast. |
Ütleme nii et süsteemi võtsin laiali alles eile õhtul kuna Siller keeldus sellest tööst ajapuuduse tõttu (konsoolid ja muud asjad tulevat ju kõik
laiali lõhkuda). Vihmaste ilmadega aga ei saa ilma vendita sõita ning kuna autos on ka päris thti mu mu naine ja väike kuu vanune tütreke siis pole
hea kogu aeg lahtise aknaga sõita aga õhku on vaja ning siis otsustasingi ise asja lahti võtta ning avastasin mis jama seal tetud on.
XZN M16
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vreps
Kui Sa oleks viitsinud natuke sellekohaseid teemasid lugeda poleks niimoodi ämbrisse astunud . Ma olen ise siin foorumis mitu korda seletanud kuidas
seda tööd tehakse ja kõigil on see ka edukalt õnnestunud. 600 EEGU eest saab juba uue mootori ja selle krempli vahetuseks EI PEA ära kiskuma Kliimat,
radikat , armatuuri lammutama jms. lolli lisatööd tegema. Ja tõepoolest pole mõtet niisama halada kui ei avalda töökoda kus sellist sitta tööd
tehakse. Vabanda, kui liiga julmalt oma arvamust avaldasin. |
Ma üritasin kõik su posttused läbi lugeda aga leidsin nende hulgast ainult õpetuse kuidas ilma kliima/konditsioneerta autol vendikat vahetatakse. See
on logish lihtne sest seal on vabaruumi küllaga aga kui on kliimaga variant siis minu mõstus küll ei võta kuidas saab vabalt mootori kätte ilma ahju
eemale tõmbamata kui kliima jahutuskast ahju kõrval täpselt on ... uue mootori tagasi panekuks peab ju ka piisavalt ruumi olema et ettevaatlkult ilma
pukse eemale lükkamata ta tagasi saada. Igatahes osad on öelnud, et ahi tuleb ise lahti lasta ja siis ettevaatlikult ühest nurgast väljapoole tõmmata
et mootori kätte saaks. Mulle meeldis see kliima jahuti maha võtmne rohkem. Asjal on ka üks hea külg sest tundub et eelneval Rootslasest omanikul oli
tõenäoliselt auto pidevalt kuskil pähklipuu all või olid oravad sinna pesa teinud sest kliimajahuti kastist tuli paras ports puulehti ja pähkleid ...
samas sai ka kog karbi sisu igast nurgast imuriga üle käidud ja karbi alla kogunenud jama ära koristatud.
XZN M16
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Tsitaat: | Algselt postitas: vreps
Kui Sa oleks viitsinud natuke sellekohaseid teemasid lugeda poleks niimoodi ämbrisse astunud . Ma olen ise siin foorumis mitu korda seletanud kuidas
seda tööd tehakse ja kõigil on see ka edukalt õnnestunud. 600 EEGU eest saab juba uue mootori ja selle krempli vahetuseks EI PEA ära kiskuma Kliimat,
radikat , armatuuri lammutama jms. lolli lisatööd tegema. Ja tõepoolest pole mõtet niisama halada kui ei avalda töökoda kus sellist sitta tööd
tehakse. Vabanda, kui liiga julmalt oma arvamust avaldasin. |
Ma üritasin kõik su posttused läbi lugeda aga leidsin nende hulgast ainult õpetuse kuidas ilma kliima/konditsioneerta autol vendikat vahetatakse. See
on logish lihtne sest seal on vabaruumi küllaga aga kui on kliimaga variant siis minu mõstus küll ei võta kuidas saab vabalt mootori kätte ilma ahju
eemale tõmbamata kui kliima jahutuskast ahju kõrval täpselt on ... uue mootori tagasi panekuks peab ju ka piisavalt ruumi olema et ettevaatlkult ilma
pukse eemale lükkamata ta tagasi saada. Igatahes osad on öelnud, et ahi tuleb ise lahti lasta ja siis ettevaatlikult ühest nurgast väljapoole tõmmata
et mootori kätte saaks. Mulle meeldis see kliima jahuti maha võtmne rohkem. Asjal on ka üks hea külg sest tundub et eelneval Rootslasest omanikul oli
tõenäoliselt auto pidevalt kuskil pähklipuu all või olid oravad sinna pesa teinud sest kliimajahuti kastist tuli paras ports puulehti ja pähkleid ...
samas sai ka kog karbi sisu igast nurgast imuriga üle käidud ja karbi alla kogunenud jama ära koristatud. | Ju siis on postitus kaduma
läinud aga usu või ära usu tean mida räägin, sest olen neid mootoreid vahetanud päris palju ja just kliimaga variandil.Ilma kliimata on see ju peaaegu
sama lihtne kui ainult kapoti avamine Ja põhimõtteliselt oldi seal
töökojas õigel teel ainult teostus oli natuke vale ja kirvemeetodil.
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
|
Noh, juks, sinu kord jälle 
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Ja remondikoha nime mainimata on sellest jutust meil kasu kui palju? Kõrvad peadligi ja edasi! |
see oli juba esimesest postist aru saada millisest firmast jutt
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
|
juu siis juhtus see sama remondimees olema ,kes arvas ,et a8 amordid ei sobi sinna alla - noh ikka juhtub. On mis on, aga sellist kasjaki , et inimene
toob jupi ja lihtsalt keerad asja teadlikult peeti , üritad seda kuidagi lappida, tõstad kaabut ja annad tuld on ikka väga karm.
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
|
mina isiklikult ei usu seda, et mingi konkreetne üks mehaanik asja perse keeras.
ma usun, et tegemist oli asjaoludega mida üksi töökoda ette ei näinud.
on omal juhtunud. ma pole küll mehaanik, ega ka selle õppe või haridusega, aga suht kehva on seda konkreetset tööd teha............
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
mina isiklikult ei usu seda, et mingi konkreetne üks mehaanik asja perse keeras.
ma usun, et tegemist oli asjaoludega mida üksi töökoda ette ei näinud.
on omal juhtunud. ma pole küll mehaanik, ega ka selle õppe või haridusega, aga suht kehva on seda konkreetset tööd teha............ |
hmm kes siis veel kui mitte konkreetne mehaanik. Et asi nagu lausa grupiviisiline perse keeramine, terve töökoja mehed koos nuputasid, et kuidas
saaks käru keerata see nagu ju veel hullem, aga auto juures on minu arust kõvasti hullemaid asju kui salongi ventika vahetus
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vreps
Kui Sa oleks viitsinud natuke sellekohaseid teemasid lugeda poleks niimoodi ämbrisse astunud . Ma olen ise siin foorumis mitu korda seletanud kuidas
seda tööd tehakse ja kõigil on see ka edukalt õnnestunud. 600 EEGU eest saab juba uue mootori ja selle krempli vahetuseks EI PEA ära kiskuma Kliimat,
radikat , armatuuri lammutama jms. lolli lisatööd tegema. Ja tõepoolest pole mõtet niisama halada kui ei avalda töökoda kus sellist sitta tööd
tehakse. Vabanda, kui liiga julmalt oma arvamust avaldasin. |
Äkki sinu õpetussõnade järgi teemaalgatajal see kompott seal tagumenti keeratigi?
Olen vahetanud ka ise neid mootoreid nüüdseks juba oma 30+ ühikut ja pole veel aru saanud kuidas on kliimaga variandil võimalik seda mootorit vahetada
ilma korpust välja tõstmata.
Kangiga kangutamist ja haamriga aitamist ei ole veel proovinud muidugi.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
|
See on täiesti võimalik, aga ventikas võib katki minna. Olen ise näinud, kuidas kliimaga variandil lasti ahi natuke lahti ja vent ära vahetati. Lihtne
see ei ole, kuid võimatu ka mitte.
12.301@181km/h
|
|
|
|
erikhi
huviline
Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,8 quattro aut
|
|
Kõigepealt tuleks ikka firmale pretensioon esitada, mitte suure kella küljes mainet tampima hakata. Ilmselt juhtkonnal pole käkikeerajast aimugi ning
nördinud kliendile saab alati meelepaha kompenseerida.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Asjalik et siit pean asju lugema...
Sellistesse jamadesse suhtume tegelikult äärmiselt tõsiselt ning tõenäoliselt oleks asi lõppenud tasuta tutika ventika paigaldusega, kui kõik vastaks
tõele ning oleks talitatud õigesti.
Hetkel ma ei reageeri sellele asjale üldse, sest kõikidel sellistel juhtudel tuleb kirjutada ametlik (nime, allkirjaga jne) kaebuskiri, et asjad saaks
liikuma hakata, ilma selleta ei juhtu kahjuks midagi...
Miks ei juhtu!? Vot selleks, et suht tavaline on juba see, et üritatakse kotti pähe tõmmata. Pidevalt avastatakse autolt (peamiselt kapotilt)
värvikahjustusi mida enne raudselt ei olnud, lähemal vaatlusel aga selgub, et tegemist on juba rooste läinud kivitäketega kapotil. Ei ole harvad ka
juhtumid kus peale mingit tööd on enamus asjad tuksis, väidetud on ka, et enne airbag'i tuli ei põlenud aga nüüd peale hooldust põleb, arvutiga
uurimisel selgus, et vea põhjuseks on "crash signal" ning uuematel autodel on see hea asi, et näitab täpselt ära kuna ja mis asjaoludel viga ilmnes,
antud juhul oli see tuluke seal juba üle poole aasta põlenud. On juhtunud ka seda, et saabub meil konto numbriga (inimese nime ei ole) ning on
väidetud, et käis hiljuti mingi Audiga mingis remondis ja soovib raha (summa oli kirjas) tagasi, palusime kohale tulla ning näidata milles probleem,
kohale ei tuldud. Peale mingi n asja vahetust on kastid, mootorid jne tuksi läinud... On tuldud ka 02a auto õõtshoovaga (näpuvahel) ning väideti, et
see vahetati meil mõned kuud tagasi ja nüüd on läbi ja tahaks garantiikorras uut, mingeid arveid kaasas ei olnud ja auto numbrit ei mäletanud.
Hataktes siis auto kohta lähemalt uurima selgus, et selleks autoks on väidetavalt mingi 95a Audi, ehk siis see millele see näpusolev hoob ei läheks
ning lisaks sellel näpusoleval hooval oli selline varuosakood peal mis pole meie laost kunagi läbi käinud.
Ehk siis selle jutu point on see, et me ei reageeri igasugusele külapeal levinud jutule, sest enamus sellest ei ole nii nagu asjad tegelikult olid või
siis pole midagi sellist üldse toimunud.
Probleemide ilmnesmisel tuleb pöörduda samassekohtra tagasi kus asi tehti, kui seal enam teha ei taha siis võiks sealt kasvõi makstud summa tagasi
küsida või siis nõuda asi uuesti teha - arve ning ajalugu on ju olemas.
Kas ma peaksin nüüd minema töömehe juurde (kes on muideks vägagi asjalik) ja lendama talle peale, et keegi netis kirjutab midagi ja selle tagajärjel
tegema miinusarved ning võtma palgast maha!? Kahjuks või õnneks ma seda kohe kindlasti ei tee, sest kui asun oma töötajate vastu siis peavad olema mul
kindlad tõendusmaterjalid, mitte suvaline jutt netist.
Kes siit foorumist (siia teemasse kirjutanutest) paneb oma pea panti, et teemaalgataja jutt vastaba 100% tõele ning kasutatud ventikal polnud mitte
ühtegi defekti sellel hetkel kui meie seda paigaldasime ja on nõus seda ka oma allkriaga kinnitama!?
Selliste juhtumite puhul on ainuõige talitamine see, et esmalt võetakse ühendust tööde teostajaga ning siis lepitakse asjad kokku ning alles siis
võiks asju soovide korral avalikustada. Probleemide puhul lastakse ikka mõlemil osapoolel rääkida, mitte ei panda ühepoolselt midagi kokku ja siis
kohe lahmima. Neid asju loomulikult keegi enam ei mäleta ega maini, et antud päeval ütlesime kohe ära, et suure lumetormi põhjusel oleme suletud kuna
hoov oli lume all ning oli ka elektrikatkestus ning me kahjuks sellel päeval tööd teha ei saa. Kuna klient väga palus ning probleem oli tõesti
selline, et sellega sõita oleks väga nadi, seega nõustusime antud tööd sellel päeval tegema ning see asi tehtigi põhimõtteliselt õues ära. See
loomulikult ei õigusta mingit praaki aga näitab seda, et koheselt kirjutatakse kõik halb ja enamgi veel ära...
Ning ei tasu kohe hakata töömehi saamatuteks jne sõimama hakata, ei ole lihtsalt võimalik, et kõik asjad õnnestuks. Keegi siin teemas targutajatest
võiks endalt kõikide Audi markite salongiventika selgeks õppida ning teha seda une pealt ja ilma õhegi veata, ma enam kui kindel, et sellist inimest
siin teemas ei leidu. Mõtelge palju on asju/probleeme/lahendusi ainuüks kogus Audi mudelivalikul. Kui inimene teeb omal süül autoga avarii, kas siis
ta on koheselt saamatu autojuht ning tuleks roolist kõrvaldada!?
Loomulikult ei tohiks selliseid asju juhtuda, et kliendil oleks mingeid pretensioone aga kahjuks ikka juhtub ning nendega tuleb tegeleda, mitte
eirata!
|
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
|
Kah asi mille pärast siia üldse teemat teha . Aga eks see elu olegi
veebipõhine, sest enne kui viitsiks telefoni teel töökotta helistada, tuleb netti pikk süüdistav teema teha. Ma saaks aru kui ettevõttel oleks po**i,
aga minuarust on tegemist suhteliselt vastutuleliku kollektiiviga, kellega saab enne klaviatuuri kulutamist mõistlikult suhelda.
Ise olen Flamekoga vähesel määral kokku puutunud, kuid tean kui oluline on firmale kliendi rahulolu ning selle arvelt naljalt järeleandmisi ei tehta.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|