Lehekülgi: 1 2 |
McAadu
huviline
Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Berlingo van
|
postitati 28.06.08 16:59
|
|
|
Järsult keeramine
Võtsin julguse kokku ja tegin teema!
Mind täiesti huvitab selline asi, et mida ja kas järsk pööramine niiöelda lõhub, selline kurvis kiirendamine jne? Mingi rooliotsi, laagreid,
pooltelgi. Kustutage palun ära kui ei sobi see teema, aga kuna mu sõidustiil on kohati selline, siis tahaks teada, mida see endaga kaasa võib tuua.
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
postitati 28.06.08 17:02
|
|
|
pooltelje otsad jne
audi on auto
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.06.08 17:07
|
|
|
Mis mõttes kurvis järsk keeramine? Nii et tekib alajuhitavus ja auto läheb rooli asendist olenemata otse või lihtsalt kurvist välja kiirendades
pedaali põhja surumine?
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 28.06.08 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: McAadu
Võtsin julguse kokku ja tegin teema!
Mind täiesti huvitab selline asi, et mida ja kas järsk pööramine niiöelda lõhub, selline kurvis kiirendamine jne? Mingi rooliotsi, laagreid,
pooltelgi. Kustutage palun ära kui ei sobi see teema, aga kuna mu sõidustiil on kohati selline, siis tahaks teada, mida see endaga kaasa võib tuua.
| Sellised peaks rooli tagant eemaldama
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.08 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Sellised peaks rooli tagant eemaldama |
Sellised peaks foorumist eemaldama...
Kui inimene sõidab eeskirjade järgi, siis mis vahet sellel on, mis asendis tal gaasipedaal on? Äkki on ta rinka/rallisõber, kes selleks ettenähtud
kohas käib oma sõiduvõtteid lihvimas ja nüüd tunneb huvi, et mida see auto veermikule teeb?
Ahjaa, ka mina vajutan kurvis tavaliselt gaasi põhja, kuid ma küll ei näe põhjust, miks ma peaks seepärast nüüd kirimalega vms tegelema hakkama, mis
oleks muidugi kodanik laurzi unistus, samas sõidab ise S4-ga Vot mina ei
usu, et sa kurvis gaasipedaali ei vajuta, raudselt vajutad, kindlasti vajutad ka möödasõidul pedaali vastu põrandavaipa.
|
|
|
|
McAadu
huviline
Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Berlingo van
|
postitati 28.06.08 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Tsitaat: | Algselt postitas: McAadu
Võtsin julguse kokku ja tegin teema!
Mind täiesti huvitab selline asi, et mida ja kas järsk pööramine niiöelda lõhub, selline kurvis kiirendamine jne? Mingi rooliotsi, laagreid,
pooltelgi. Kustutage palun ära kui ei sobi see teema, aga kuna mu sõidustiil on kohati selline, siis tahaks teada, mida see endaga kaasa võib tuua.
| Sellised peaks rooli tagant eemaldama
|
No näiteks maanteepealt mingi 45km/h tanklasse keeramisel. Sidur all. Ja see on kõigest näide, mitte, et ma tihtipeale nii möllaks.
Alajuhitavust ei teki.
Aga sain vist vastuse juba, et ei tasu ära
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.06.08 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: McAadu
No näiteks maanteepealt mingi 45km/h tanklasse keeramisel. Sidur all. Ja see on kõigest näide, mitte, et ma tihtipeale nii möllaks.
Alajuhitavust ei teki. |
Sidurit ei hoita sõidu ajal all. Loll komme, õpi ringi. Vedu olgu alati taga.
Eks rehvid saavad sel juhul kõige rohkem vatti.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 28.06.08 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Sellised peaks rooli tagant eemaldama |
Sellised peaks foorumist eemaldama...
Kui inimene sõidab eeskirjade järgi, siis mis vahet sellel on, mis asendis tal gaasipedaal on? Äkki on ta rinka/rallisõber, kes selleks ettenähtud
kohas käib oma sõiduvõtteid lihvimas ja nüüd tunneb huvi, et mida see auto veermikule teeb?
Ahjaa, ka mina vajutan kurvis tavaliselt gaasi põhja, kuid ma küll ei näe põhjust, miks ma peaks seepärast nüüd kirimalega vms tegelema hakkama, mis
oleks muidugi kodanik laurzi unistus, samas sõidab ise S4-ga Vot mina ei
usu, et sa kurvis gaasipedaali ei vajuta, raudselt vajutad, kindlasti vajutad ka möödasõidul pedaali vastu põrandavaipa. | VAt eile
õhtul oli pauk Viljandi lähedal.KAKS LAIPA
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.08 19:08
|
|
|
rehvid, rattalaagrid (eriti esimesed), alumine/alumised arniirid ?
loodame, et kere nii läbi ei vajuta, et esiklaasi mõra lööb
|
|
|
|
McAadu
huviline
Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Berlingo van
|
postitati 28.06.08 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ado
rehvid, rattalaagrid (eriti esimesed), alumine/alumised arniirid ?
loodame, et kere nii läbi ei vajuta, et esiklaasi mõra lööb
|
Olgu, hoian end tagasi
Silmaring suurenes.
|
|
|
zaddam
huviline
Registreerunud 06.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 quattro 1.8t
|
postitati 28.06.08 20:10
|
|
|
aga kui keeratata väga sileda asfaldi peal rattad suht välja ja siis koha pealt startida rehvi suitsuga? nii et suht hästi keerab kohe otsa ringi?
ise arvan, et ega ta väga palju rohkem autot ei lõhu kui otse rehvi põletamine...
kes kardab autot lõhkuda ja hiljem mitte remontida, see sõitku aeglaselt ja ilusti...
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 29.06.08 00:24
|
|
|
Jah, kui tahad sileda asfaldi peal ägedalt ketsi lasta, siis tõmba kasvõi kergelt kässar peale ja anna tuld, aga otse.
Kui Sa näeksid milline on poolassi ehitus, siis saaksid juba aru kuidas sellele mõjuba rattad välja keeratuna kiirendus
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 29.06.08 04:03
|
|
|
Ma soovitaks nii: keera rooli ainult kohalt võtmise hetkeks natuke (palju pole vaja)kuhugipoole, siis hakkab ainult sisemine ratas ringi käima ja kui
seda teise käiguga teha, siis jääbki ainult üks ratas vedama ja nii jääb kõrvaltvaatajatele mulje, et antud autol on väga võimas mootor, kui kets 30m
suitseb.
Iseasi, mis mulje neile juhist jääb. Aga sinu küsimusele, et kas tasub ära järsult keeramine, siis ma vastaks, et pikas perspektiivis on
äratasuvustegur siiski madal.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Kessu
huviline
Registreerunud 24.05.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Mustad A4 (B5) 1.6 & 100 (C4) 2.3
|
postitati 29.06.08 09:10
|
|
|
Liikluses on küllalt palju tsirkust.
Ise oma tarkusega pole vaja seda juurde tekitada
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 29.06.08 14:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
....
Kõige kergemalt saab rehvi ringi kui enne tagurdada ja siis esimene sisse auto seisma jäämise hetkel sidur natuke üles et lõtkud kaoksid ja siis sidur
täitsa üles ning gaas põhja. |
Kõige kergemalt saad rattad ringi, siis kui ostad lihtsalt võimsama auto. Milleks lollitada ?!?
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 29.06.08 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Kõige kergemalt saad rattad ringi.... |
Milleks haukuda, kui võid hammustada? Ehk siis selle jaoks on bemmid.
Quattro tehtud ikka selleks, et ringi ei saaks/maha hakkaks.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
|
Dust Rocket
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal
Auto: avataris on mälestus!!!!
|
postitati 29.06.08 16:24
|
|
|
Mul läheb enne pilt kotti kiirendusest, kui ratta ringi saan ja pealegi tühja kaapavad rattad ei vii autot sugugi paremini edasi kui 4
vedavat/tõukavat ratast.
Just my 2 cents
Satan will claim my soul.
|
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
|
Priit85
huviline
Registreerunud 22.04.08
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.08 18:24
|
|
|
kui tee on sile pole probleemi aga kui kurvis on augud (ja kurvis täiega minna annad) siis võid üsna ruttu rooliotste ja sarniiridega hüvasti jätta.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.06.08 18:46
|
|
|
saan teie juttudest hästi aru,kuid kogu selle teema kohta küsimus üks ja ainus-milleks?
milleks vaja autot löhkuda ja siis hiljen hädaldada,et vat see läks nii katki ja teine naa.
olgem liikluses ikka dolerantsed ja rakendaks oma oskusi/mitte oskusi kusagil körvalises kohas-platse ja kohti minu teada igalpool.
aga see pelgalt minu vaade asjale,seega pole vaja kohe taguma hakata
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |