Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Järsult keeramine (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 5133)
McAadu
huviline



Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Berlingo van

postitati 28.06.08 16:59 Tsiteeri
Järsult keeramine



Võtsin julguse kokku ja tegin teema!
Mind täiesti huvitab selline asi, et mida ja kas järsk pööramine niiöelda lõhub, selline kurvis kiirendamine jne? Mingi rooliotsi, laagreid, pooltelgi. Kustutage palun ära kui ei sobi see teema, aga kuna mu sõidustiil on kohati selline, siis tahaks teada, mida see endaga kaasa võib tuua.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 28.06.08 17:02 Tsiteeri


pooltelje otsad jne


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.06.08 17:07 Tsiteeri


Mis mõttes kurvis järsk keeramine? Nii et tekib alajuhitavus ja auto läheb rooli asendist olenemata otse või lihtsalt kurvist välja kiirendades pedaali põhja surumine?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 28.06.08 17:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: McAadu
Võtsin julguse kokku ja tegin teema!
Mind täiesti huvitab selline asi, et mida ja kas järsk pööramine niiöelda lõhub, selline kurvis kiirendamine jne? Mingi rooliotsi, laagreid, pooltelgi. Kustutage palun ära kui ei sobi see teema, aga kuna mu sõidustiil on kohati selline, siis tahaks teada, mida see endaga kaasa võib tuua.
Sellised peaks rooli tagant eemaldama:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.08 17:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Sellised peaks rooli tagant eemaldama:mad:


Sellised peaks foorumist eemaldama...

Kui inimene sõidab eeskirjade järgi, siis mis vahet sellel on, mis asendis tal gaasipedaal on? Äkki on ta rinka/rallisõber, kes selleks ettenähtud kohas käib oma sõiduvõtteid lihvimas ja nüüd tunneb huvi, et mida see auto veermikule teeb?

Ahjaa, ka mina vajutan kurvis tavaliselt gaasi põhja, kuid ma küll ei näe põhjust, miks ma peaks seepärast nüüd kirimalega vms tegelema hakkama, mis oleks muidugi kodanik laurzi unistus, samas sõidab ise S4-ga :D Vot mina ei usu, et sa kurvis gaasipedaali ei vajuta, raudselt vajutad, kindlasti vajutad ka möödasõidul pedaali vastu põrandavaipa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
McAadu
huviline



Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Berlingo van

postitati 28.06.08 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: McAadu
Võtsin julguse kokku ja tegin teema!
Mind täiesti huvitab selline asi, et mida ja kas järsk pööramine niiöelda lõhub, selline kurvis kiirendamine jne? Mingi rooliotsi, laagreid, pooltelgi. Kustutage palun ära kui ei sobi see teema, aga kuna mu sõidustiil on kohati selline, siis tahaks teada, mida see endaga kaasa võib tuua.
Sellised peaks rooli tagant eemaldama:mad:


No näiteks maanteepealt mingi 45km/h tanklasse keeramisel. Sidur all. Ja see on kõigest näide, mitte, et ma tihtipeale nii möllaks.
Alajuhitavust ei teki.
Aga sain vist vastuse juba, et ei tasu ära:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.06.08 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: McAadu
No näiteks maanteepealt mingi 45km/h tanklasse keeramisel. Sidur all. Ja see on kõigest näide, mitte, et ma tihtipeale nii möllaks.
Alajuhitavust ei teki.

Sidurit ei hoita sõidu ajal all. Loll komme, õpi ringi. Vedu olgu alati taga.

Eks rehvid saavad sel juhul kõige rohkem vatti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 28.06.08 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Sellised peaks rooli tagant eemaldama:mad:


Sellised peaks foorumist eemaldama...

Kui inimene sõidab eeskirjade järgi, siis mis vahet sellel on, mis asendis tal gaasipedaal on? Äkki on ta rinka/rallisõber, kes selleks ettenähtud kohas käib oma sõiduvõtteid lihvimas ja nüüd tunneb huvi, et mida see auto veermikule teeb?

Ahjaa, ka mina vajutan kurvis tavaliselt gaasi põhja, kuid ma küll ei näe põhjust, miks ma peaks seepärast nüüd kirimalega vms tegelema hakkama, mis oleks muidugi kodanik laurzi unistus, samas sõidab ise S4-ga :D Vot mina ei usu, et sa kurvis gaasipedaali ei vajuta, raudselt vajutad, kindlasti vajutad ka möödasõidul pedaali vastu põrandavaipa.
VAt eile õhtul oli pauk Viljandi lähedal.KAKS LAIPA:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ado
huviline

Avatar


Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.08 19:08 Tsiteeri


rehvid, rattalaagrid (eriti esimesed), alumine/alumised šarniirid ?

loodame, et kere nii läbi ei vajuta, et esiklaasi mõra lööb:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
McAadu
huviline



Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Berlingo van

postitati 28.06.08 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ado
rehvid, rattalaagrid (eriti esimesed), alumine/alumised šarniirid ?

loodame, et kere nii läbi ei vajuta, et esiklaasi mõra lööb:D


Olgu, hoian end tagasi:D
Silmaring suurenes.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
zaddam
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 quattro 1.8t

postitati 28.06.08 20:10 Tsiteeri


aga kui keeratata väga sileda asfaldi peal rattad suht välja ja siis koha pealt startida rehvi suitsuga? nii et suht hästi keerab kohe otsa ringi?
ise arvan, et ega ta väga palju rohkem autot ei lõhu kui otse rehvi põletamine...
kes kardab autot lõhkuda ja hiljem mitte remontida, see sõitku aeglaselt ja ilusti... :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ado
huviline

Avatar


Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.08 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zaddam
aga kui keeratata väga sileda asfaldi peal rattad suht välja ja siis koha pealt startida rehvi suitsuga? nii et suht hästi keerab kohe otsa ringi?
ise arvan, et ega ta väga palju rohkem autot ei lõhu kui otse rehvi põletamine...
kes kardab autot lõhkuda ja hiljem mitte remontida, see sõitku aeglaselt ja ilusti... :)


oi issand

poolteljeotstest hakkaks kohe kindlasti kahju:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 29.06.08 00:24 Tsiteeri


Jah, kui tahad sileda asfaldi peal ägedalt ketsi lasta, siis tõmba kasvõi kergelt kässar peale ja anna tuld, aga otse.

Kui Sa näeksid milline on poolassi ehitus, siis saaksid juba aru kuidas sellele mõjuba rattad välja keeratuna kiirendus ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 29.06.08 04:03 Tsiteeri


Ma soovitaks nii: keera rooli ainult kohalt võtmise hetkeks natuke (palju pole vaja)kuhugipoole, siis hakkab ainult sisemine ratas ringi käima ja kui seda teise käiguga teha, siis jääbki ainult üks ratas vedama ja nii jääb kõrvaltvaatajatele mulje, et antud autol on väga võimas mootor, kui kets 30m suitseb.

Iseasi, mis mulje neile juhist jääb. Aga sinu küsimusele, et kas tasub ära järsult keeramine, siis ma vastaks, et pikas perspektiivis on äratasuvustegur siiski madal.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.06.08 06:31 Tsiteeri


Mitmete esside peal proovitud variant. Rattad alla, lukk sisse ja 6000rpm pealt sidur lahti. Ainuke asi, mis juhtub, on see, et jube tossupilv tuleb :D. Pooltelje otstega pole veel probleeme olnud. Nüüd tuleb raudselt kommentaare, et hull auto lõhkumine. Aga mis siis :D. Oma auto, teen mis tahan. Seega vaevalt, et lahjemad mootorid kurvis gaasi andes midagi kohe lilleks lasevad.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 29.06.08 07:10 Tsiteeri


Mille ajendusel üldse sellised teemad tekivad :D
Tavaline jututeema kujuneb rullnoka ja kirikuõpetaja vaheliseks kiunumiseks, lisaks värvikad lingid ja uudised laipadest jne liikluses :P
Ma olin kah kunagi veel noor ja roheline, ning soetasin esiveolise võimsama isendi... Suvega läks kolm jooksu esirehve ja soo what :D


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kessu
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Mustad A4 (B5) 1.6 & 100 (C4) 2.3

postitati 29.06.08 09:10 Tsiteeri


Liikluses on küllalt palju tsirkust.
Ise oma tarkusega pole vaja seda juurde tekitada :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.08 14:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Mitmete esside peal proovitud variant. Rattad alla, lukk sisse ja 6000rpm pealt sidur lahti. Ainuke asi, mis juhtub, on see, et jube tossupilv tuleb :D. Pooltelje otstega pole veel probleeme olnud. Nüüd tuleb raudselt kommentaare, et hull auto lõhkumine. Aga mis siis :D. Oma auto, teen mis tahan. Seega vaevalt, et lahjemad mootorid kurvis gaasi andes midagi kohe lilleks lasevad.


Niimoodi saab sidur kannatada, aga s-il eeldatavasti:) võtab tagusild stardi hetkel suurema osa veojõust enda kanda.
Kurvis polegi asi nii hull, aga just esimese käiguga kohapeal ketsi andes tegeldakse "koodi murdmisega".
Kõige kergemalt saab rehvi ringi kui enne tagurdada ja siis esimene sisse auto seisma jäämise hetkel sidur natuke üles et lõtkud kaoksid ja siis sidur täitsa üles ning gaas põhja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 29.06.08 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
....

Kõige kergemalt saab rehvi ringi kui enne tagurdada ja siis esimene sisse auto seisma jäämise hetkel sidur natuke üles et lõtkud kaoksid ja siis sidur täitsa üles ning gaas põhja.


Kõige kergemalt saad rattad ringi, siis kui ostad lihtsalt võimsama auto. Milleks lollitada ?!? :P


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 29.06.08 14:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rst


Kõige kergemalt saad rattad ringi....

Milleks haukuda, kui võid hammustada?;) Ehk siis selle jaoks on bemmid. Quattro tehtud ikka selleks, et ringi ei saaks/maha hakkaks. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 29.06.08 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: Rst


Kõige kergemalt saad rattad ringi....

Milleks haukuda, kui võid hammustada?;) Ehk siis selle jaoks on bemmid. Quattro tehtud ikka selleks, et ringi ei saaks/maha hakkaks. :)


Kui quattroga rattaid ringi ei saa, siis on järelikult vähe jõudu. Ei midagi muud. :D


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 29.06.08 16:24 Tsiteeri


Mul läheb enne pilt kotti kiirendusest, kui ratta ringi saan ja pealegi tühja kaapavad rattad ei vii autot sugugi paremini edasi kui 4 vedavat/tõukavat ratast.


Just my 2 cents


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ado
huviline

Avatar


Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.08 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:

Kui quattroga rattaid ringi ei saa, siis on järelikult vähe jõudu. Ei midagi muud. :D


sel juhul karjub masin mõistlikeimate rehvide järele..?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Priit85
huviline



Registreerunud 22.04.08
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.08 18:24 Tsiteeri


kui tee on sile pole probleemi aga kui kurvis on augud (ja kurvis täiega minna annad) siis võid üsna ruttu rooliotste ja sarniiridega hüvasti jätta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 29.06.08 18:46 Tsiteeri


saan teie juttudest hästi aru,kuid kogu selle teema kohta küsimus üks ja ainus-milleks?
milleks vaja autot löhkuda ja siis hiljen hädaldada,et vat see läks nii katki ja teine naa.
olgem liikluses ikka dolerantsed ja rakendaks oma oskusi/mitte oskusi kusagil körvalises kohas-platse ja kohti minu teada igalpool.
aga see pelgalt minu vaade asjale,seega pole vaja kohe taguma hakata:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]