Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 4.2 93a. tossab hirmsasti ja on uimane (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 3215)
vastikroheline
huviline



Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.08 09:07 Tsiteeri
S4 4.2 93a. tossab hirmsasti ja on uimane



Tervitused.
Probleem siis selles, et käigu vahetusel kiirendades tundub, et võtab hinge kinni ja ajab musta tossu tagant välja nagu diisel.
Kuna auto on chipitud ja mootor on kap. remondis käinud arvan, et seal on chipi ja bena pumba kostöö paigast ära aetud. Bensu pump annab liiga palju peale aga chip ei lisa piisavalt õhku, sellest ka toss ja bena hais. Auto on veel ca. 2 aastat seisnud.
Kui kellegil on ideid milles viga on, siis andke kindlasti teada!!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.08 09:22 Tsiteeri


Kui teemasid tegema hakkad, siis ennekõike maini ära, mis mootoriga tegemist. Nüüd pidin selle ise välja otsima:
AUDI S4 4,2 MTM manuaal
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=54385

Musta värvi pahvakas tähendab üldjuhul rikast segu. Enne kui hakkad midagi tarkvara kraesse kirjutama, otsi abi vagcom'ist ja proovi kiirendada lahtise lambdaga. Sellisel juhul võtab ECU omale segu määramisel keskväärtuse.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 28.06.08 10:10 Tsiteeri


Bentsu pump ei saa mitte kuidagi liiga palju peale anda. Seda, mis kogus bensiini silindrisse jõuab, määrab siiski aju. Ega see mingi karpamootor pole :D Probleem on siiski mõnes anduris. Ja lambdat ei tohiks aju täisgaasil üldse vaadata.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vastikroheline
huviline



Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.08 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vastikroheline
Tervitused.
Probleem siis selles, et käigu vahetusel kiirendades tundub, et võtab hinge kinni ja ajab musta tossu tagant välja nagu diisel.
Kuna auto on chipitud ja mootor on kap. remondis käinud arvan, et seal on chipi ja bena pumba kostöö paigast ära aetud. Bensu pump annab liiga palju peale aga chip ei lisa piisavalt õhku, sellest ka toss ja bena hais. Auto on veel ca. 2 aastat seisnud.
Kui kellegil on ideid milles viga on, siis andke kindlasti teada!!!!!


Üks asi veel, lambda anduri tuli põleb pidevalt. ( peaks olema see mootor ja välk sees)
Uurisin selle kohta ja arvati, et chip paneb selle põlema.
Sai veel reedel 95a. 4,2 S6 manuaal- iga joonele pandud ja teise käigu lõpus oli ta auto pikkusega juba ees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 29.06.08 18:43 Tsiteeri


See tuli näitab, et mingi veakood on ajus. See ei ole ainult lamda tuli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 29.06.08 19:41 Tsiteeri


Süüde vigane. Küünlad/jagajad/juhtmed/piibud/jne. Seal seda pudipadi on, mis plokkida võib. Lambda võib seal poolsurnud olla juba, ja katid kah, juhul kui ikka korralikult peale anda, ilma et kütus mootorisiseselt ära põleks. Kontrolli või lase kellegi targal kontrollida.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
vastikroheline
huviline



Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.08 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vastikroheline
Tervitused.
Probleem siis selles, et käigu vahetusel kiirendades tundub, et võtab hinge kinni ja ajab musta tossu tagant välja nagu diisel.
Kuna auto on chipitud ja mootor on kap. remondis käinud arvan, et seal on chipi ja bena pumba kostöö paigast ära aetud. Bensu pump annab liiga palju peale aga chip ei lisa piisavalt õhku, sellest ka toss ja bena hais. Auto on veel ca. 2 aastat seisnud.
Kui kellegil on ideid milles viga on, siis andke kindlasti teada!!!!!


Nii sa natuke remonti tehtud :). Koos teiste vidinatega sa vahetatud ka lambda andur aga tossab ( vähem kui ennem)ja mootori tuli põleb vahetevahel ikka , minek on juba natuke parem.
Kaldun ikkagi arvama, et chip ja aju teevad midagi valesti.
Kui kellegil on head nõu, siis andke tuld.
Käisin ka diagnostikas audihoolduses ja midagi ajas leidsid aga nende aparatuur sellest veast aru ei saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 10.07.08 08:43 Tsiteeri


võta ajutiselt katid alt ära ja proovi siis sõita....väga vabalt võivad katid täis olla. Minu S-il oli ka kunagi sarnane probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 10.07.08 09:50 Tsiteeri


Keegi pole pakkunud õhulugejat- ma pakuks.
Ja küünlad? Kui neid veel vahetanud pole, siis niikuinii ei teeks paha uute soetamine. Kui- siis originaalküünlad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vastikroheline
huviline



Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.08 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
võta ajutiselt katid alt ära ja proovi siis sõita....väga vabalt võivad katid täis olla. Minu S-il oli ka kunagi sarnane probleem.


Ma ei tea kas sellel on katid üldse olemas, kui käima panna, siis tuli põleb küll. Tal on MTM sport sumbuti.
Kas selline asi ei ole võimalik, et klappide tihendid lasevad läbi. Auto on 2 a. seisnud ja need võivad pahtunud olla.
Õli läheb mootorisse. Õli sõõb ka hirmsast. Paak kütust ja liiter õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.07.08 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vastikroheline
Õli sõõb ka hirmsast. Paak kütust ja liiter õli.

Rõngad võivad ka kinni jäänud olla. See seletab ka uimasust. Ega muud kui kaas maha ja kolvid välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 11.07.08 05:24 Tsiteeri


jah...ma vahetasin endaomal ka klapisääre tihendid jms kõik seal ära, kuna auto sõi õli päris tugevalt, ning samuti tossas kõvasti, ning seeläbi kestsid originaal lambda andurid ainult paar tuhat km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.07.08 06:25 Tsiteeri


Kes julgeb uuemaga proovida :)
Ühel r4 1,8 motol sai "mängitud" eelmise aasta lõpus, paremaks tegi aga imet ei teinud (klapisääred olid juba enne seda vahetatud ja õli sõi ikka edasi). Kuna läbisõit on sel isendil ~2500km aastas, siis ei viitsinud ka midagi vahetama hakata (vanainimeste auto) ja kui enne sõi liitri 500km peale ära, siis nüüd pole rohkem juurde pidanud kallama, aga sõidetud on vist samuti 1000km kanti, nii et ei oska nagu veel väga "hõisata" :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vastikroheline
huviline



Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.08 19:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
jah...ma vahetasin endaomal ka klapisääre tihendid jms kõik seal ära, kuna auto sõi õli päris tugevalt, ning samuti tossas kõvasti, ning seeläbi kestsid originaal lambda andurid ainult paar tuhat km


arvati, et klapisääretihendid on korras, sest need on ka enne seisma jäämist vahetatud ja pidid ca. 100 000 km. vastu pidama.
Pigem kaldun ise ka arvama, et kolvirõngad on kinni.
Hetkel läheb õli u. 2,5l täissünti 500 km peale.
Täna panin mingit ainet mootorisse ja katsun nädalavahetusel ringi paarutada. Esmaspäeval õlivahetusse.
Kui sellest abi ei ole, siis proovin uuesti.
KKas keegi teab kust saab sellise nimega mootori pesuainet nagu CRC?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vastikroheline
huviline



Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.08 19:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Keegi pole pakkunud õhulugejat- ma pakuks.
Ja küünlad? Kui neid veel vahetanud pole, siis niikuinii ei teeks paha uute soetamine. Kui- siis originaalküünlad.


Küünlad on nüüd vahetatud + õli-, õhu- ja bentsufilter ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.08 19:20 Tsiteeri


2,5l õi 500km peale :o

See on ca 50l bensiini, ehk siis 500g õli 10liitri peale, krt mul mootorsaele ja trimmerile läheb 50:1 konsentratsiooniga segu, sul auto sõidab 20:1 seguga.

Võta kiirelt kaaned maha ja vaata mis karul kõhus, enne kui midagi totaalselt pekki keerad. KAT-e vist sellel autol enam all ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vastikroheline
huviline



Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.08 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
2,5l õi 500km peale :o

See on ca 50l bensiini, ehk siis 500g õli 10liitri peale, krt mul mootorsaele ja trimmerile läheb 50:1 konsentratsiooniga segu, sul auto sõidab 20:1 seguga.

Võta kiirelt kaaned maha ja vaata mis karul kõhus, enne kui midagi totaalselt pekki keerad. KAT-e vist sellel autol enam all ei ole?


oskab äkki keegi soovitada, kes selle töö normaalse hinnaga ette võtab?
Olen uurinud ja enamus vastavad, et lihtsam on uus mootor panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.07.08 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vastikroheline
oskab äkki keegi soovitada, kes selle töö normaalse hinnaga ette võtab?
Olen uurinud ja enamus vastavad, et lihtsam on uus mootor panna.

Mida tähendab "kap.remonditud" sinu esimeses postis? Kui tegijad ei viitsi alt lahti teha ja kolbe alla lasta, siis mis tegijate juures sa käinud oled?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vastikroheline
huviline



Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.08 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: vastikroheline
oskab äkki keegi soovitada, kes selle töö normaalse hinnaga ette võtab?
Olen uurinud ja enamus vastavad, et lihtsam on uus mootor panna.

Mida tähendab "kap.remonditud" sinu esimeses postis? Kui tegijad ei viitsi alt lahti teha ja kolbe alla lasta, siis mis tegijate juures sa käinud oled?


Eelmine omanik ütles, et mootori kap remont on tehtud.
Kas sellel saab nii, et alt kolvid alla lasta või peab ikkagi mootori maha võtma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.08 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vastikroheline
Eelmine omanik ütles, et mootori kap remont on tehtud.
Kas sellel saab nii, et alt kolvid alla lasta või peab ikkagi mootori maha võtma?

Mõne mehe kap. remont on osade tihendite vahetus ja sellega asi lõppeb, ehk siis kellegi öeldud sõnast niisama lambist kinni võtta ei tasu kahjuks :(
Kui saad, uuri järgi mida see väidetav kap. remont endas sisaldas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vastikroheline
huviline



Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.08 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: vastikroheline
Eelmine omanik ütles, et mootori kap remont on tehtud.
Kas sellel saab nii, et alt kolvid alla lasta või peab ikkagi mootori maha võtma?

Mõne mehe kap. remont on osade tihendite vahetus ja sellega asi lõppeb, ehk siis kellegi öeldud sõnast niisama lambist kinni võtta ei tasu kahjuks :(
Kui saad, uuri järgi mida see väidetav kap. remont endas sisaldas.


Selle remondi tegi üks tuttav ära.
vahetatud sai kõik tihendid, kaasa arvatud klapisääre omad, kolvirõngad jne.
Arvan, et remont oli korralik aga kuna masin on 2 a. seisnud siis on osad asjad kinni nagu kolvirõngad.
nüüd tuleks uuesti rõngad ära vahetada kuidagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.08 20:52 Tsiteeri


Arvestades kuidas mootor töötab jne, on suht ebaloogiline, et kolvirõnga on nn "kinni" jäänud. Kui moto pandi kokku, pandi ka ta tööle, kõik asjad jäid täpselt sellisele kohale seisma kuhu nad ka seisma oleks pidanud jääma. Mina isiklikult küll selles seismises motot otseselt ei kahtlustaks (oma masin seisis küll ainult 6 kuud, kuid peale seda kävitus nii nagu igal muulgi käivitusel ja töötas normaalselt).
Usun, et viga on sul seal milleski muus siiski.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiMihkel
huviline

Avatar


Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal

Auto: Mitte audi

postitati 12.07.08 04:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vastikroheline
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: vastikroheline
oskab äkki keegi soovitada, kes selle töö normaalse hinnaga ette võtab?
Olen uurinud ja enamus vastavad, et lihtsam on uus mootor panna.

Mida tähendab "kap.remonditud" sinu esimeses postis? Kui tegijad ei viitsi alt lahti teha ja kolbe alla lasta, siis mis tegijate juures sa käinud oled?

Eelmine omanik ütles, et mootori kap remont on tehtud

Eelmine omanik...:D Iga l**s kiidab oma v**tu:D Kahjuks see nii kipub olema...

PS:Kuskilt on kõrva jäänud,et kolvirõngaid pidi lahti saama bensiini silindrisse valades(vanade kolhoosimeeste jutt):P Ise ei tahaks eriti seda uskuda,kuna niguinii silinder näeb iga päev bensiini..............õpetage nüüd:P


Loogika & Taktika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 12.07.08 07:55 Tsiteeri


Palun kas keegi räägiks täpsemalt et millest miks ja kuidas jäävad seistes kolvirõngad kinni? Kas keegi omab sellist kogemst?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.07.08 06:50 Tsiteeri


Talv, õhk ja kondents. Piisab starteriga mõnest ringist aastas, et muret poleks. Seisma jättes vahivad mõned klapid ikkagi lahtiselt taeva poole ja õli peaks sööma reeglina ainult need silindrid, mis "lahti" on pikaks jäänud. Kui küünlad maas, siis hoopis teine teema ja pole juttugi, et 2.a. seisnud autos midagi ära ei idaneks, küünlad peal on tricky värk. Saksas platsil vedelenud vanematel isenditel on tavaliselt vahetamise värk, seal pole lootust, et midagi "uut" sees kinni jääks :) Uuem "sisse" kulumata asi idaneb kindlasti kiiremini kinni - täiesti joppamise asi. Kinniste rõngastega sikskulle on omal ajal küll lahti kakutud. Audi puhul ühel siis ka "leotuskuur" läbi tehtud, aga see polnud kinniste rõngaste vaid õlirõngaste "elustus". Järjest rohkem tekib tahtmine vedelevat gaz53 v8't uuesti turtsumas kuulda :D Olen aastaid (~12.a. seisnud) seda starteriga liigutanud ja silindrisse õli valanud, et kinni ei jääks - mõte liigub, et kas läheb käima ja kas sellist asja nagu kompressioon sellest mootorist üldse enam leiab, enne seisma jätmist olid rõngad/saaled/kõikvõimalik vahetatud ja sõitnud max 5000km :) Hea eksperiment oleks :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 68.7% - SQL: 31.3%]