vastikroheline
huviline
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.08 08:07
|
|
|
S4 4.2 93a. tossab hirmsasti ja on uimane
Tervitused.
Probleem siis selles, et käigu vahetusel kiirendades tundub, et võtab hinge kinni ja ajab musta tossu tagant välja nagu diisel.
Kuna auto on chipitud ja mootor on kap. remondis käinud arvan, et seal on chipi ja bena pumba kostöö paigast ära aetud. Bensu pump annab liiga palju
peale aga chip ei lisa piisavalt õhku, sellest ka toss ja bena hais. Auto on veel ca. 2 aastat seisnud.
Kui kellegil on ideid milles viga on, siis andke kindlasti teada!!!!!
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.08 08:22
|
|
|
Kui teemasid tegema hakkad, siis ennekõike maini ära, mis mootoriga tegemist. Nüüd pidin selle ise välja otsima:
AUDI S4 4,2 MTM manuaal
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=54385
Musta värvi pahvakas tähendab üldjuhul rikast segu. Enne kui hakkad midagi tarkvara kraesse kirjutama, otsi abi vagcom'ist ja proovi kiirendada
lahtise lambdaga. Sellisel juhul võtab ECU omale segu määramisel keskväärtuse.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 28.06.08 09:10
|
|
|
Bentsu pump ei saa mitte kuidagi liiga palju peale anda. Seda, mis kogus bensiini silindrisse jõuab, määrab siiski aju. Ega see mingi karpamootor pole
Probleem on siiski mõnes anduris. Ja lambdat ei tohiks aju täisgaasil
üldse vaadata.
12.301@181km/h
|
|
|
|
vastikroheline
huviline
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.08 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vastikroheline
Tervitused.
Probleem siis selles, et käigu vahetusel kiirendades tundub, et võtab hinge kinni ja ajab musta tossu tagant välja nagu diisel.
Kuna auto on chipitud ja mootor on kap. remondis käinud arvan, et seal on chipi ja bena pumba kostöö paigast ära aetud. Bensu pump annab liiga palju
peale aga chip ei lisa piisavalt õhku, sellest ka toss ja bena hais. Auto on veel ca. 2 aastat seisnud.
Kui kellegil on ideid milles viga on, siis andke kindlasti teada!!!!! |
Üks asi veel, lambda anduri tuli põleb pidevalt. ( peaks olema see mootor ja välk sees)
Uurisin selle kohta ja arvati, et chip paneb selle põlema.
Sai veel reedel 95a. 4,2 S6 manuaal- iga joonele pandud ja teise käigu lõpus oli ta auto pikkusega juba ees.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 29.06.08 17:43
|
|
|
See tuli näitab, et mingi veakood on ajus. See ei ole ainult lamda tuli.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 29.06.08 18:41
|
|
|
Süüde vigane. Küünlad/jagajad/juhtmed/piibud/jne. Seal seda pudipadi on, mis plokkida võib. Lambda võib seal poolsurnud olla juba, ja katid kah, juhul
kui ikka korralikult peale anda, ilma et kütus mootorisiseselt ära põleks. Kontrolli või lase kellegi targal kontrollida.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
vastikroheline
huviline
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.08 19:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vastikroheline
Tervitused.
Probleem siis selles, et käigu vahetusel kiirendades tundub, et võtab hinge kinni ja ajab musta tossu tagant välja nagu diisel.
Kuna auto on chipitud ja mootor on kap. remondis käinud arvan, et seal on chipi ja bena pumba kostöö paigast ära aetud. Bensu pump annab liiga palju
peale aga chip ei lisa piisavalt õhku, sellest ka toss ja bena hais. Auto on veel ca. 2 aastat seisnud.
Kui kellegil on ideid milles viga on, siis andke kindlasti teada!!!!! |
Nii sa natuke remonti tehtud . Koos teiste vidinatega sa vahetatud ka
lambda andur aga tossab ( vähem kui ennem)ja mootori tuli põleb vahetevahel ikka , minek on juba natuke parem.
Kaldun ikkagi arvama, et chip ja aju teevad midagi valesti.
Kui kellegil on head nõu, siis andke tuld.
Käisin ka diagnostikas audihoolduses ja midagi ajas leidsid aga nende aparatuur sellest veast aru ei saanud.
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 10.07.08 07:43
|
|
|
võta ajutiselt katid alt ära ja proovi siis sõita....väga vabalt võivad katid täis olla. Minu S-il oli ka kunagi sarnane probleem.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 10.07.08 08:50
|
|
|
Keegi pole pakkunud õhulugejat- ma pakuks.
Ja küünlad? Kui neid veel vahetanud pole, siis niikuinii ei teeks paha uute soetamine. Kui- siis originaalküünlad.
|
|
|
vastikroheline
huviline
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.08 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
võta ajutiselt katid alt ära ja proovi siis sõita....väga vabalt võivad katid täis olla. Minu S-il oli ka kunagi sarnane probleem.
|
Ma ei tea kas sellel on katid üldse olemas, kui käima panna, siis tuli põleb küll. Tal on MTM sport sumbuti.
Kas selline asi ei ole võimalik, et klappide tihendid lasevad läbi. Auto on 2 a. seisnud ja need võivad pahtunud olla.
Õli läheb mootorisse. Õli sõõb ka hirmsast. Paak kütust ja liiter õli.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.07.08 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vastikroheline
Õli sõõb ka hirmsast. Paak kütust ja liiter õli. |
Rõngad võivad ka kinni jäänud olla. See seletab ka uimasust. Ega muud kui kaas maha ja kolvid välja.
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 11.07.08 04:24
|
|
|
jah...ma vahetasin endaomal ka klapisääre tihendid jms kõik seal ära, kuna auto sõi õli päris tugevalt, ning samuti tossas kõvasti, ning seeläbi
kestsid originaal lambda andurid ainult paar tuhat km
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
vastikroheline
huviline
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.08 18:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
jah...ma vahetasin endaomal ka klapisääre tihendid jms kõik seal ära, kuna auto sõi õli päris tugevalt, ning samuti tossas kõvasti, ning seeläbi
kestsid originaal lambda andurid ainult paar tuhat km |
arvati, et klapisääretihendid on korras, sest need on ka enne seisma jäämist vahetatud ja pidid ca. 100 000 km. vastu pidama.
Pigem kaldun ise ka arvama, et kolvirõngad on kinni.
Hetkel läheb õli u. 2,5l täissünti 500 km peale.
Täna panin mingit ainet mootorisse ja katsun nädalavahetusel ringi paarutada. Esmaspäeval õlivahetusse.
Kui sellest abi ei ole, siis proovin uuesti.
KKas keegi teab kust saab sellise nimega mootori pesuainet nagu CRC?
|
|
|
vastikroheline
huviline
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.08 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Keegi pole pakkunud õhulugejat- ma pakuks.
Ja küünlad? Kui neid veel vahetanud pole, siis niikuinii ei teeks paha uute soetamine. Kui- siis originaalküünlad. |
Küünlad on nüüd vahetatud + õli-, õhu- ja bentsufilter ka.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.08 18:20
|
|
|
2,5l õi 500km peale 
See on ca 50l bensiini, ehk siis 500g õli 10liitri peale, krt mul mootorsaele ja trimmerile läheb 50:1 konsentratsiooniga segu, sul auto sõidab 20:1
seguga.
Võta kiirelt kaaned maha ja vaata mis karul kõhus, enne kui midagi totaalselt pekki keerad. KAT-e vist sellel autol enam all ei ole?
|
|
|
|
vastikroheline
huviline
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.08 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
2,5l õi 500km peale 
See on ca 50l bensiini, ehk siis 500g õli 10liitri peale, krt mul mootorsaele ja trimmerile läheb 50:1 konsentratsiooniga segu, sul auto sõidab 20:1
seguga.
Võta kiirelt kaaned maha ja vaata mis karul kõhus, enne kui midagi totaalselt pekki keerad. KAT-e vist sellel autol enam all ei ole?
|
oskab äkki keegi soovitada, kes selle töö normaalse hinnaga ette võtab?
Olen uurinud ja enamus vastavad, et lihtsam on uus mootor panna.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 11.07.08 18:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vastikroheline
oskab äkki keegi soovitada, kes selle töö normaalse hinnaga ette võtab?
Olen uurinud ja enamus vastavad, et lihtsam on uus mootor panna. |
Mida tähendab "kap.remonditud" sinu esimeses postis? Kui tegijad ei viitsi alt lahti teha ja kolbe alla lasta, siis mis tegijate juures sa käinud
oled?
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
vastikroheline
huviline
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.08 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: vastikroheline
oskab äkki keegi soovitada, kes selle töö normaalse hinnaga ette võtab?
Olen uurinud ja enamus vastavad, et lihtsam on uus mootor panna. |
Mida tähendab "kap.remonditud" sinu esimeses postis? Kui tegijad ei viitsi alt lahti teha ja kolbe alla lasta, siis mis tegijate juures sa käinud
oled? |
Eelmine omanik ütles, et mootori kap remont on tehtud.
Kas sellel saab nii, et alt kolvid alla lasta või peab ikkagi mootori maha võtma?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.08 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vastikroheline
Eelmine omanik ütles, et mootori kap remont on tehtud.
Kas sellel saab nii, et alt kolvid alla lasta või peab ikkagi mootori maha võtma? |
Mõne mehe kap. remont on osade tihendite vahetus ja sellega asi lõppeb, ehk siis kellegi öeldud sõnast niisama lambist kinni võtta ei tasu kahjuks

Kui saad, uuri järgi mida see väidetav kap. remont endas sisaldas.
|
|
|
|
vastikroheline
huviline
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.08 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: vastikroheline
Eelmine omanik ütles, et mootori kap remont on tehtud.
Kas sellel saab nii, et alt kolvid alla lasta või peab ikkagi mootori maha võtma? |
Mõne mehe kap. remont on osade tihendite vahetus ja sellega asi lõppeb, ehk siis kellegi öeldud sõnast niisama lambist kinni võtta ei tasu kahjuks

Kui saad, uuri järgi mida see väidetav kap. remont endas sisaldas. |
Selle remondi tegi üks tuttav ära.
vahetatud sai kõik tihendid, kaasa arvatud klapisääre omad, kolvirõngad jne.
Arvan, et remont oli korralik aga kuna masin on 2 a. seisnud siis on osad asjad kinni nagu kolvirõngad.
nüüd tuleks uuesti rõngad ära vahetada kuidagi.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.08 19:52
|
|
|
Arvestades kuidas mootor töötab jne, on suht ebaloogiline, et kolvirõnga on nn "kinni" jäänud. Kui moto pandi kokku, pandi ka ta tööle, kõik asjad
jäid täpselt sellisele kohale seisma kuhu nad ka seisma oleks pidanud jääma. Mina isiklikult küll selles seismises motot otseselt ei kahtlustaks (oma
masin seisis küll ainult 6 kuud, kuid peale seda kävitus nii nagu igal muulgi käivitusel ja töötas normaalselt).
Usun, et viga on sul seal milleski muus siiski.
|
|
|
|
AudiMihkel
huviline
Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal
Auto: Mitte audi
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 12.07.08 06:55
|
|
|
Palun kas keegi räägiks täpsemalt et millest miks ja kuidas jäävad seistes kolvirõngad kinni? Kas keegi omab sellist kogemst?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 14.07.08 05:50
|
|
|
Talv, õhk ja kondents. Piisab starteriga mõnest ringist aastas, et muret poleks. Seisma jättes vahivad mõned klapid ikkagi lahtiselt taeva poole ja
õli peaks sööma reeglina ainult need silindrid, mis "lahti" on pikaks jäänud. Kui küünlad maas, siis hoopis teine teema ja pole juttugi, et 2.a.
seisnud autos midagi ära ei idaneks, küünlad peal on tricky värk. Saksas platsil vedelenud vanematel isenditel on tavaliselt vahetamise värk, seal
pole lootust, et midagi "uut" sees kinni jääks Uuem "sisse" kulumata
asi idaneb kindlasti kiiremini kinni - täiesti joppamise asi. Kinniste rõngastega sikskulle on omal ajal küll lahti kakutud. Audi puhul ühel siis ka
"leotuskuur" läbi tehtud, aga see polnud kinniste rõngaste vaid õlirõngaste "elustus". Järjest rohkem tekib tahtmine vedelevat gaz53 v8't uuesti
turtsumas kuulda Olen aastaid (~12.a. seisnud) seda starteriga
liigutanud ja silindrisse õli valanud, et kinni ei jääks - mõte liigub, et kas läheb käima ja kas sellist asja nagu kompressioon sellest mootorist
üldse enam leiab, enne seisma jätmist olid rõngad/saaled/kõikvõimalik vahetatud ja sõitnud max 5000km Hea eksperiment oleks 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|