Lehekülgi: 1 2 |
gobra
huviline
Registreerunud 11.06.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 27.06.08 19:52
|
|
|
autoalarm cobra
tere küsimus selles mul on autol peal autoalarm cobra koos immo pulgaga.mul mure selline et kui panen signa autole peala siis tuled vilguvad aga
piiksu ei käi kuidas saab selle piiksu peale kui signa peale panen või maha võttan.ja siis veel teine küsimus selline on see immo pulk enne igat
käivitust pean seda immo auku panema siis kustub väike tuluke ära ja saan käivitada kas on võimalik midagi teha et ma ei peaks iga kord seda sinna
toppimi.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 27.06.08 19:54
|
|
|
mis sest immost siis üldse kasu on, kui ta on diseiblitud?
ja ega see peale/maha piiks ei tee signat paremaks... pigem käib kaaskodanike kõrva pihta oma ininaga
|
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 27.06.08 21:21
|
|
|
Seda piiksutamist saab tavaliselt reguleerida puldist.Sinu oma puhul pole muidugi kindel,kuna ei tea milline cobra sul on.Mõnel vanemal pidi vist
sinna signa aju kallale minema ja seal miskit ümbertõstma
Pisike punane putukas
|
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 27.06.08 21:45
|
|
|
niipalju kui mina cobra alarmiga kokku olen puutund siis ei saa seda piiksu pannagi see pidi euroopa liidu seadustega keelatud olema. Eelmise
töökohaga seoses puutusin siis sellise teemaga kokku.
|
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 27.06.08 21:50
|
|
|
Euroopa liidus pidi olema keelatud see nn põrutusandur vms,et kui keegi autole pihta läheb,siis kukub karjuma....kahtlen,kas see valvestamise piiks
keelatud ikka on...Kui on,siis mina ja veel vääääga paljud rikuvad seda keeldu
Pisike punane putukas
|
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 27.06.08 21:58
|
|
|
see piiks ja põrutusandur on aind nn hiina alarmidel. Kunagi sai sel teemal vesteldus peris cobrat maaletoovate inimestega kliendi soovil. Kuidagi
jebides pidi vist saama aga samas on see siis vajalik?
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 27.06.08 22:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Urmet24
niipalju kui mina cobra alarmiga kokku olen puutund siis ei saa seda piiksu pannagi |
Nii ei saa päris väita.
Alustuseks oleks hea teada mis cobra alarmiga on tegu - kompaktalarmi puhul pasuna pealt number vaadata.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 28.06.08 09:17
|
|
|
Cobra alarmidel on see piiks täitsa olemas ja seda saab sisse/välja lülitada, juhendis peaks kirjas olema kuidas see käib. Mul on kahe erineva kobra
juhendid olemas, otsi oma alarmi mudel välja ja ütle, vaatan kas minu juhendites on sellest juttu või mitte. Üldjuhul cobradel käib progemine puldist.
Disable'ida ja Enable'ida saab ka suunakate vilkumise. Meil kontoris on umbes 50 autot millel on Cobra alarm peal ja osad piiksuvad ja vilguvad ja
osad on vait.
|
|
|
gobra
huviline
Registreerunud 11.06.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 28.06.08 14:30
|
|
|
cobra 7910 peaks mark olema.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 28.06.08 16:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: gobra
cobra 7910 peaks mark olema. |
Proovi alarmil toide katkestada ja kui tagasi paned, siis 5 sekundi jooksul vajuta puldil suuremat nuppu. Nii ta osadel vanematel kompaktidel käis
selle piiksu aktiveerimine ...
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 28.06.08 19:05
|
|
|
Omal ka vanemat tüüpi cobra alarm(mark juhendis 978 ja 3030) peal ja ei piiksu, kui käisin einduses teist pulti sebimas siis sealt sain ka juhendi ja
seal pole midagi kirjas kuidas piiksuma saada.
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 29.06.08 11:42
|
|
|
Mul on ühel autol Cobra peal pea 10a. ja töötab ideaalselt. Need piiksud on valitav funktsioon ja firmaesinduses saab selle sisse lülitada. Immo peaks
maha tulema puldist ka ilma ,et peaks pulka toppima. On võimalik seadistada immot automaatselt aktiveeruma teatud aja möödudes jne. Cobral on väga
palju funktsioone mida seadistada. Kõige selle seadistamiseks on vaja teada pin koodi (igal signal oma) ja sisestatakse see sellesama pulgaga. St.
võta kaasa pin kood ja pulk mine esindusse ja nad panevad sellised seadistused nagu soovid.
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 28.06.16 21:11
|
|
|
Kaevan vana teema üles.
Nagu ma teada sain, on mul autol Cobra 7910 alarm, ning see on viimasel ajal lolliks läinud - sisuliselt vahetpidamata kisendab.
On kellegil kokkupuuteid sellega või on ehk pakkuda elektriskeemi, mille järgi saaks järge ajada ning viga otsida.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 29.06.16 06:32
|
|
|
No pole ju keeruline.
Ja otsingust valid ntx selle.
Aga üldisemalt rääkides - signa, eriti Cobra, ei lähe mitte kunagi lolliks, pigem on seesamune auto omanik.
Kui signa karjub, siis on selleks mingi põhjus - vaata sissejuhatuseks oma auto kapoti- ja ukselülitid üle.
Kapotilüliti on eriti mädanemisaltis, sest need, mis alarmidel kaasas on, meie kliimas (ehk soolapilves) kasutamiseks pole mõeldud.
Kui kapotilüliti on ok ja salongivalgustus töötab kõikide ustega sünkroonis, on abiks on veakoodide lugemine - saad aimu, millisest ahelast täpsaemalt
viga otsima hakata, on siis mõni salongiandur vigane või kõigub pardapinge liialt vms.
Ja üldiselt kvaliteetalarmid nagu Cobra, ikkagi jäädavalt karjuma ei jää, nii luukide kui salongiandurite häired teevad 3 - 6 tsüklit karjumist ja
siis jäävad vait.
Erandiks vaid süüteplussi pealetulek alarmile, aga see on vaid juhul kui on tõsine ärandamiskatse või süüteluku põhja totaalne lühis.
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 30.06.16 09:49
|
|
|
Ja sellist üldist infot ma soovisingi.
Karjumise kohta niipalju, et karjus ta kindlasti rohkem kui kuus tsüklit kõige pikemalt.
Järgmine rumal küsims, et sai mainitud veakoodide lugemist - see siis kehtis cobra enda kohta või üldiselt auto kohta?
Hetkel on kõige suurem kahtlus tagaluugil, kuna salongivalgus toimib nii nagu peab uksi avades ning sain ka teada, et kapotilüliti toimib (sain ka
tehasealarmi pasundama imekombel).
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 30.06.16 09:56
|
|
|
Ikka signa enda veakoode tuleks lugeda.
Kui ta karjub ja signa puldiga maha võtta, siis salongidiood jääb ju viga vilgutama. Kuni süüte sissekeeramiseni.
Nende vikumiste tähendused leiab internetist üles, enamus Cobradel peaks nad samad olema ka.
Minu Bridge koodid on sellised:
4.5 - ALARM MEMORY
If an alarm trigger has occurred the buzzer (even if it is not
programmed ON) and the turn indicators will give four signals
instead of one when the system is disarmed.
The alarm trigger description is displayed by LED blinking, which
will be shown until the ignition key is turned ON. See the table
below.
LED SIGNAL ALARM DESCRIPTION
1 blink doors, bonnet, boot have
been opened
2 blinks additional sensor triggered
3 blinks ultrasonic volumetric sensor
triggered
4 blinks attempts to start
(ignition key)
5 blinks drop voltage sensor triggered
(not for 8100)
6 blinks vehicle’s power supply
interruption
7 blinks external engine cut off
comunication error
8 blinks external siren comunication
error
Kahjuks ta ei tee vahet luukidel ega ustel ja need pannakse kõik ühte patta.
Aga luukide omad saad ju lahti ühendada ning uuesti testida, kas karjub. Kui jah, on mõnes ukselülitis ikkagi viga.
...
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 30.06.16 10:00
|
|
|
Vilgutab ta tõesti.
Tänud info eest
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 30.06.16 10:06
|
|
|
Tõenäoliselt üks vilkumine pikema aja tagant?
|
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 30.06.16 12:39
|
|
|
Kah Cobra peal, aga mul üüranud ka siis, kui aku tühjaks hakkab saama.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 30.06.16 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heihei
Kah Cobra peal, aga mul üüranud ka siis, kui aku tühjaks hakkab saama. |
Tõenäoliselt see viga:
5 blinks drop voltage sensor triggered
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 30.06.16 16:52
|
|
|
Pimesi öeldes panustaks vähemalt 90% tõenäosusega kapoti või pagasiruumi luugi lülitile. Mul on 9 aasta jooksul olnud korduvalt valehäireid ja KÕIK
nendest on seotud olnud mainitud lülititega.
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 14.07.16 13:06
|
|
|
Sain nüüd enda auto kohta targemaks.
Peale häiresse minemist tuli kolm vilgutust. Eelpool olnud juhendi järgi siis võiks olla viga mahuandurites. Kas siis andurid on rumalaks läinud või
tõesti tuvastavad nad siis suletud autos liikumist? Proovisin ka andurite pimedaks tegemist ning hetkeseisuga ei ole veel häiresse läinud.
Mõtteid?
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 14.07.16 14:22
|
|
|
Kontrolli kas juhend on ikka vastav su alarmi mudeliga. Mul 3 vilgutust on kapoti avamise lüliti.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 14.07.16 15:14
|
|
|
Jah. täpselt signa mudeli järgi uuri need vilgutuste tähendused välja. Kui muidu ei leia, siis abiks Cobrat paigaldavad ettevõtted. Mõni vast Eestis
veel on.
Google aitab ka.
Kui kõik tõesti viitab salongiandurile, siis ühenda ta (nad) lahti.
Salongiandurid mõnikord lähevad peeti, mõni on juba uuena vigane, see on suht tundlik teema. (mesilase lendamist salongis tunnetada - no ei ole vist
haamritöö...)
P.S. Tavaline on see, et aken jäetakse praoga lahti ja siis on häire normaalne, õhk ju liigub. Eriti suvel, kui õhk on kuum.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 14.07.16 21:07
|
|
|
Kui õiget juhendit ei leia, võid ka lihtsalt katse-eksituse meetodil järgi uurida millise vilkumise koodi mingi andur/lüliti annab.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |