Deprecated: Implicit conversion from float 257529.99999999997 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - autoalarm cobra
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: autoalarm cobra (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 4414)
gobra
huviline

Avatar


Registreerunud 11.06.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 27.06.08 19:52 Tsiteeri
autoalarm cobra



tere küsimus selles mul on autol peal autoalarm cobra koos immo pulgaga.mul mure selline et kui panen signa autole peala siis tuled vilguvad aga piiksu ei käi kuidas saab selle piiksu peale kui signa peale panen või maha võttan.ja siis veel teine küsimus selline on see immo pulk enne igat käivitust pean seda immo auku panema siis kustub väike tuluke ära ja saan käivitada kas on võimalik midagi teha et ma ei peaks iga kord seda sinna toppimi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 27.06.08 19:54 Tsiteeri


mis sest immost siis üldse kasu on, kui ta on diseiblitud?
ja ega see peale/maha piiks ei tee signat paremaks... pigem käib kaaskodanike kõrva pihta oma ininaga


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 27.06.08 21:21 Tsiteeri


Seda piiksutamist saab tavaliselt reguleerida puldist.Sinu oma puhul pole muidugi kindel,kuna ei tea milline cobra sul on.Mõnel vanemal pidi vist sinna signa aju kallale minema ja seal miskit ümbertõstma


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 27.06.08 21:45 Tsiteeri


niipalju kui mina cobra alarmiga kokku olen puutund siis ei saa seda piiksu pannagi see pidi euroopa liidu seadustega keelatud olema. Eelmise töökohaga seoses puutusin siis sellise teemaga kokku.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 27.06.08 21:50 Tsiteeri


Euroopa liidus pidi olema keelatud see nn põrutusandur vms,et kui keegi autole pihta läheb,siis kukub karjuma....kahtlen,kas see valvestamise piiks keelatud ikka on...Kui on,siis mina ja veel vääääga paljud rikuvad seda keeldu:D


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 27.06.08 21:58 Tsiteeri


see piiks ja põrutusandur on aind nn hiina alarmidel. Kunagi sai sel teemal vesteldus peris cobrat maaletoovate inimestega kliendi soovil. Kuidagi jebides pidi vist saama aga samas on see siis vajalik?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 27.06.08 22:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
niipalju kui mina cobra alarmiga kokku olen puutund siis ei saa seda piiksu pannagi


Nii ei saa päris väita.

Alustuseks oleks hea teada mis cobra alarmiga on tegu - kompaktalarmi puhul pasuna pealt number vaadata.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 28.06.08 09:17 Tsiteeri


Cobra alarmidel on see piiks täitsa olemas ja seda saab sisse/välja lülitada, juhendis peaks kirjas olema kuidas see käib. Mul on kahe erineva kobra juhendid olemas, otsi oma alarmi mudel välja ja ütle, vaatan kas minu juhendites on sellest juttu või mitte. Üldjuhul cobradel käib progemine puldist. Disable'ida ja Enable'ida saab ka suunakate vilkumise. Meil kontoris on umbes 50 autot millel on Cobra alarm peal ja osad piiksuvad ja vilguvad ja osad on vait.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
gobra
huviline

Avatar


Registreerunud 11.06.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 28.06.08 14:30 Tsiteeri


cobra 7910 peaks mark olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 28.06.08 16:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: gobra
cobra 7910 peaks mark olema.


Proovi alarmil toide katkestada ja kui tagasi paned, siis 5 sekundi jooksul vajuta puldil suuremat nuppu. Nii ta osadel vanematel kompaktidel käis selle piiksu aktiveerimine ...


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 28.06.08 19:05 Tsiteeri


Omal ka vanemat tüüpi cobra alarm(mark juhendis 978 ja 3030) peal ja ei piiksu, kui käisin einduses teist pulti sebimas siis sealt sain ka juhendi ja seal pole midagi kirjas kuidas piiksuma saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 29.06.08 11:42 Tsiteeri


Mul on ühel autol Cobra peal pea 10a. ja töötab ideaalselt. Need piiksud on valitav funktsioon ja firmaesinduses saab selle sisse lülitada. Immo peaks maha tulema puldist ka ilma ,et peaks pulka toppima. On võimalik seadistada immot automaatselt aktiveeruma teatud aja möödudes jne. Cobral on väga palju funktsioone mida seadistada. Kõige selle seadistamiseks on vaja teada pin koodi (igal signal oma) ja sisestatakse see sellesama pulgaga. St. võta kaasa pin kood ja pulk mine esindusse ja nad panevad sellised seadistused nagu soovid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 28.06.16 21:11 Tsiteeri


Kaevan vana teema üles.
Nagu ma teada sain, on mul autol Cobra 7910 alarm, ning see on viimasel ajal lolliks läinud - sisuliselt vahetpidamata kisendab.
On kellegil kokkupuuteid sellega või on ehk pakkuda elektriskeemi, mille järgi saaks järge ajada ning viga otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 29.06.16 06:32 Tsiteeri


No pole ju keeruline.
Ja otsingust valid ntx selle.

Aga üldisemalt rääkides - signa, eriti Cobra, ei lähe mitte kunagi lolliks, pigem on seesamune auto omanik.
Kui signa karjub, siis on selleks mingi põhjus - vaata sissejuhatuseks oma auto kapoti- ja ukselülitid üle.
Kapotilüliti on eriti mädanemisaltis, sest need, mis alarmidel kaasas on, meie kliimas (ehk soolapilves) kasutamiseks pole mõeldud.

Kui kapotilüliti on ok ja salongivalgustus töötab kõikide ustega sünkroonis, on abiks on veakoodide lugemine - saad aimu, millisest ahelast täpsaemalt viga otsima hakata, on siis mõni salongiandur vigane või kõigub pardapinge liialt vms.
Ja üldiselt kvaliteetalarmid nagu Cobra, ikkagi jäädavalt karjuma ei jää, nii luukide kui salongiandurite häired teevad 3 - 6 tsüklit karjumist ja siis jäävad vait.
Erandiks vaid süüteplussi pealetulek alarmile, aga see on vaid juhul kui on tõsine ärandamiskatse või süüteluku põhja totaalne lühis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 30.06.16 09:49 Tsiteeri


Ja sellist üldist infot ma soovisingi.
Karjumise kohta niipalju, et karjus ta kindlasti rohkem kui kuus tsüklit kõige pikemalt.
Järgmine rumal küsims, et sai mainitud veakoodide lugemist - see siis kehtis cobra enda kohta või üldiselt auto kohta?
Hetkel on kõige suurem kahtlus tagaluugil, kuna salongivalgus toimib nii nagu peab uksi avades ning sain ka teada, et kapotilüliti toimib (sain ka tehasealarmi pasundama imekombel).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 30.06.16 09:56 Tsiteeri


Ikka signa enda veakoode tuleks lugeda.
Kui ta karjub ja signa puldiga maha võtta, siis salongidiood jääb ju viga vilgutama. Kuni süüte sissekeeramiseni.

Nende vikumiste tähendused leiab internetist üles, enamus Cobradel peaks nad samad olema ka.

Minu Bridge koodid on sellised:

4.5 - ALARM MEMORY
If an alarm trigger has occurred the buzzer (even if it is not
programmed ON) and the turn indicators will give four signals
instead of one when the system is disarmed.
The alarm trigger description is displayed by LED blinking, which
will be shown until the ignition key is turned ON. See the table
below.

LED SIGNAL ALARM DESCRIPTION
1 blink doors, bonnet, boot have
been opened
2 blinks additional sensor triggered
3 blinks ultrasonic volumetric sensor
triggered
4 blinks attempts to start
(ignition key)
5 blinks drop voltage sensor triggered
(not for 8100)
6 blinks vehicle’s power supply
interruption
7 blinks external engine cut off
comunication error
8 blinks external siren comunication
error

Kahjuks ta ei tee vahet luukidel ega ustel ja need pannakse kõik ühte patta.
Aga luukide omad saad ju lahti ühendada ning uuesti testida, kas karjub. Kui jah, on mõnes ukselülitis ikkagi viga.

...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 30.06.16 10:00 Tsiteeri


Vilgutab ta tõesti.
Tänud info eest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 30.06.16 10:06 Tsiteeri


Tõenäoliselt üks vilkumine pikema aja tagant?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 30.06.16 12:39 Tsiteeri


Kah Cobra peal, aga mul üüranud ka siis, kui aku tühjaks hakkab saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 30.06.16 14:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
Kah Cobra peal, aga mul üüranud ka siis, kui aku tühjaks hakkab saama.


Tõenäoliselt see viga:

5 blinks drop voltage sensor triggered


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 30.06.16 16:52 Tsiteeri


Pimesi öeldes panustaks vähemalt 90% tõenäosusega kapoti või pagasiruumi luugi lülitile. Mul on 9 aasta jooksul olnud korduvalt valehäireid ja KÕIK nendest on seotud olnud mainitud lülititega. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 14.07.16 13:06 Tsiteeri


Sain nüüd enda auto kohta targemaks.
Peale häiresse minemist tuli kolm vilgutust. Eelpool olnud juhendi järgi siis võiks olla viga mahuandurites. Kas siis andurid on rumalaks läinud või tõesti tuvastavad nad siis suletud autos liikumist? Proovisin ka andurite pimedaks tegemist ning hetkeseisuga ei ole veel häiresse läinud.
Mõtteid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 14.07.16 14:22 Tsiteeri


Kontrolli kas juhend on ikka vastav su alarmi mudeliga. Mul 3 vilgutust on kapoti avamise lüliti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.07.16 15:14 Tsiteeri


Jah. täpselt signa mudeli järgi uuri need vilgutuste tähendused välja. Kui muidu ei leia, siis abiks Cobrat paigaldavad ettevõtted. Mõni vast Eestis veel on.
Google aitab ka.

Kui kõik tõesti viitab salongiandurile, siis ühenda ta (nad) lahti.
Salongiandurid mõnikord lähevad peeti, mõni on juba uuena vigane, see on suht tundlik teema. (mesilase lendamist salongis tunnetada - no ei ole vist haamritöö...)

P.S. Tavaline on see, et aken jäetakse praoga lahti ja siis on häire normaalne, õhk ju liigub. Eriti suvel, kui õhk on kuum.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 14.07.16 21:07 Tsiteeri


Kui õiget juhendit ei leia, võid ka lihtsalt katse-eksituse meetodil järgi uurida millise vilkumise koodi mingi andur/lüliti annab.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.1% - SQL: 52.9%]