tamps
huviline
Registreerunud 30.09.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,5 TDi 1995
|
postitati 18.03.04 07:44
|
|
|
Audi A6 95 (sedaan) tagasild
Tere,
Talvel miinus kraadide juures kui august läbi sõidan käib taga mõlema ratta juures päris kõva kolks. Nüüd kui väljas pluss kraadid on kolksumie kohe
kõvasti vaiksemaks jäänud. Milles võib olla probleem?Mingid puksid? Amordid?
Tänan
|
|
|
raivu
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW
|
postitati 18.03.04 12:29
|
|
|
Mul oli sama lugu, nüüdseks sai ära vahetatud tagasillas õõtsa/kiige puksid ja nüüd on vaikus majas. See pidi nendel ainuke ja põhiline viga olema.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 21.03.04 12:42
|
|
|
Kas siin ei ole pigem tegu õli amortidega? Kus talvel õli hangub?
Omal ka samad sümptomid, aga enne ei hakka rabelema, kui hooldesse minek (4 k veel).
|
|
|
raivu
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW
|
postitati 21.03.04 20:40
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja andres
Kas siin ei ole pigem tegu õli amortidega? Kus talvel õli hangub? |
Jah ka see on täitsa reaalne, kuid see tähendab seda, et need sul siis omadega läbi ja sa saad ju seda kontrollida kui auto seisab mõnda aega ja siis
kiigutad seda tagaotsa, ning siis on ju näha kas jääb edasi kõikkuma või mitte.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 22.03.04 07:35
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja andres
Kas siin ei ole pigem tegu õli amortidega? Kus talvel õli hangub?
|
Väga huvitav lähenemine. Mis seal amordis siis olema peab, kui mitte õli. Kui oleks sinna sattunud vesi, siis sellest ma saaks aru.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 22.03.04 11:21
|
|
|
Tule taevas appi.
Pea iga vedelik hangub miinus temperatuuril, samuti õli.
KUI välja on MIINUS ning ÕLI on HANGUNUD olekus ja AMORT korralikku TÖÖD ei tee, kas sellest ei või tulla sellist paukuvat heli?
Sõites loomulikult hõõrde tulemusel erituv soojus soojenab õli ning töö taastub paremini.
Ja väga loll küsimus
Mis seal amordis siis olema peab, kui mitte õli
- kas gaasiamordis on ÕLI?
Harige palun.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 22.03.04 12:02
|
|
|
amortisaatoriõli hangumistemp on nii madal, et meie kliimas seda küll ei õnnestu saavutada. Teine teema on see, kui tihend on hävinud ja vesi amordis
ning jäässe läinud. "Gaasamordid" töötavad samuti õliga, selle vahega, et nendel surve sisse lastud. Päris amortidel (reiger, öhlings,
bilstein jne) on õli ja gaas eraldatud, et nad ei seguneks ja ei pärsiks tööd. Panen ühe lingi http://www.bilstein.com.au/
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 22.03.04 14:50
|
|
|
Ei oska vaielda, kuna teadmised puuduvad :-)
Lihtsalt omale on jäänud mulje, et korraliku miinusega sõitma hakates on auto jäigem, kui peale 50 km läbimist.
Jäätumist olen esimesel jaapanlasel kogenud, tean seda puuvankri tunnet
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 22.03.04 15:16
|
|
|
külmaga on loomulikult jäigem aga ega sellepärast amort pees ei ole. Õli on lihtsalt vähe paksem - hangumine tähendab aga et õli enam ei voola.
|
|
|
m7000
huviline
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 228KW Q
|
postitati 13.04.04 07:11
|
|
|
teema läheb juba imelikuks...
esmalt vaadake ikka puksid järele, kui ise ei oska siis...
www.autopartner.ee
|
|
|