Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 17.03.04 15:00
|
|
|
Sooviks õli infot?!
Kas keegi ütleks, mis õli kasutada 92.a quattro käigu- ja vahekastis?
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.04 15:04
|
|
|
vahetasin hetk tagasi ja paninCastrol SAE 75W-90 Kallis aga hea
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 17.03.04 17:41
|
|
|
Valvoline GL-5 75W90 synt. Võib ka teisi kaubamärke kasutada aga viskoossus peab olema eelpool mainitud.
Nt. Reval Auto kasutab Shelli praegu.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 18.03.04 08:59
|
|
|
Panin sügisel käima kasti Valvoline 75W-90 ja külmadega käigukang liikus ikka siga raskelt.Nüüd kanalipeal olles avastasin et käima veovõlli otstest
on ka õli välja ajama hakanud- liiga paks õli?
|
|
|
|
S-line
huviline
Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C
|
postitati 18.03.04 09:12
|
|
|
Kui tihti on soovitatav sealt õli vahetada?
S.M
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 18.03.04 11:08
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jõuvanker
Valvoline GL-5 75W90 synt. Võib ka teisi kaubamärke kasutada aga viskoossus peab olema eelpool mainitud.
Nt. Reval Auto kasutab Shelli praegu. |
Kindel, et GL-5? Kas mitte keskel GL-4 ei käinud ja taga GL-5?
Ulvar
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 18.03.04 18:40
|
|
|
GL-5 nii käigukastis kui ka tagasillas.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 22.03.04 13:12
|
|
|
See pärast küsingi, et alul kui selle auto soetasin, immitses õli käimari ühe otsa vahelt, vahetasin tihendi ära ja vahetasin õli, panin statoili
täissündi sisse, nüüd kõik otsad õlised, ka uus tihend. Süsteem ei jookse aga teeb murelikuks, kui tumedaid kohti näed. Ei oska praegu muidugi selle
õli viskoossust öelda, pean jaamast uurima?!
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.03.04 20:06
|
|
|
Vaata ka seda kas käigukasti tuulutus on lahti.Kasti peal peab olema üks plastikust kork mis ringi keerleb vabalt ja liigub ka üles alla mingil
määral.Vahest on juhtunud et on see kinni jäänud ja soojuspaisumisest tingituna on halvematel juhtudel ka simmerid pesast välja lükanud,rääkimatta
siis veel immitsemisest.Kusjuures see et simmeri juurest on kergelt niiske on normaalne nähtus.Simmeri oma tööpind tahab ju ka mingil määral õli
saada,muidu kuluks ta ise ja kulutaks ka võllile sooned sisse.Nii et´kergelt higine simmeri ümbrus ärgu veel paanikat tekitagu.
|
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 23.03.04 10:05
|
|
|
Tänu!
Tõesti suur tänu selle tuulutuse osas! Miski päralt usun, et mul teema selles just ongi, et tuulutus umbes! Kontrollin järela ja tänud!
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 24.03.04 10:01
|
|
|
Õli mark, mis sees on teada!
Õliks, mis ma sisse panin on siis GL5 80W-90. Kas selline siis tegelt sobib kastidesse?
|
|
|