kalm
huviline
Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 S-line
|
postitati 15.06.08 11:23
|
|
|
2.5tdi V6 jõuetu.
mure 2.5 v6-ga,tiptronic.kohapeal pööre üle 4000 ei lähe ,4000 peal ajab tagant sinist suitsu,vahest rohkem,vahest vähem,kui õhulugeja järelt ära
võtta on kõik sama,kuni 4000rpm,aga sinist tunduvalt rohkem ja mootor läheb natuke paremini pöördesse.tõmmet ei ole absoluutselt.nullist sajani läheb
vist pool minutit.nukad+muu juurdekuuluvaga vahetatud,sisselaske mingi andur vahetatud,turbo vaakumklapp on uus,süüde reguleeritud,dignostika näitas
sisseimetava õhukoguse viga,katki see oli mingi voolik,mis oli karterituulutuse oma ja läks turbolõdvikusse-see sai ka vahetatud.Õlikõrgi mahavõtmisel
töötava mootoriga käib "pssst".
Ei tea enam mida teha.On kellegil sarnaseid jamasi olund??
|
|
|
|
kalm
huviline
Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 S-line
|
postitati 16.06.08 16:50
|
|
|
võib seda tekitada"karterituulutusfiltri" ummistumine??
|
|
|
|
kalm
huviline
Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 S-line
|
postitati 25.06.08 15:11
|
|
|
see filter vahetatud,kuid ikka tulemusteta...auto üle 70 ei sõida.Eelsüütemärgutuli vilgub ka terve aja sõites.(hakkas peale süüte
reguleerimist),käigukast on koguaeg avariire˛iimis,mootor kohapeal üle 3000pöörde ei lähe.
see viga on süvenenud pikapeale.
Kas sellel autol on mingi väntvõllipöördeandur?
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.06.08 15:21
|
|
|
Diagnostika tehti arvutiga või silma järgi? Tasuks ehk koode lugeda, kui seda veel tehtud pole.
Väntvõlli pöörete andur on pea igal moodsal autol. Selle näitu kajastatakse pahatihti lausa juhi silmade all tahhomeetril. Üsna kindlasti juhindub ka
aju oma tegemistes väntvõlli pööretest.
|
|
|
|
kalm
huviline
Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 S-line
|
postitati 25.06.08 23:35
|
|
|
diagnost tehti flamekos,arvutiga ikka.(samuti süüte regull.turboklapi vahetus ja veel nipetnäpet.)
leidsin selle anduri,homme võtan ära ja puhastan,tuttaval oli diiselmootoriga(küll mitte audi) sama jama,see väntvõlliandur oli metallipuru täis
,puhastas ära ja auto töötas nagu peab.Kuid kui see ei aita,ma tõesti ei tea enam mida teha.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.08 07:25
|
|
|
Too ta meile siis tagasi, uurime asja põhjalikumalt, see et korra juhe taga käis ei tähenda veel seda, et viga üles ei leia.
Eks seal peab hakkama ükshaaval asja läbi käima/vaatama ning siis näeb ka mis viga on.
Samuti võib olla tegemist ka kõrgsurve pumba mehaanilise veaga, ehk tootlikus on nõrk ja autol pole jõudu aga enne välistaks ikka väiksemad vead.
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 21.12.08 19:16
|
|
|
Mul 2,5 TDI r5 hakkas eelsüüteküünla tuli vilkuma ja jõud läinud. Küttefiltril andurit pole. Kui tuluke lõpetab vilkumise ühel suvalisel hetkel, tuleb
natukese aja pärast jõud tagasi. Kui mootor jõuetu ja gaasi tallata ning kui järgi anda, siis järgi andmise hetkel läheb korra kergemalt edasi. On
keegi leidnud mingi lahenduse ka? Otsingus leiab vaid, et mitmel selline viga aga lahendusest pole keegi midagi teada and. Oleks väga tänulik
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 22.12.08 04:32
|
|
|
tasub kontrollida ka seda, ega nukad uuesti seletamatul põhjusel kulunud pole ja osasid nookureid vahelt välja visanud
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 22.12.08 18:26
|
|
|
R5-l pole nukkadega probleeme, see rohkem v6 pärusmaa. Ei tahtnud uut teemat teha ja panin v6 alla oma sarnase probleemi.
Veakoodide lugemine andis tulemuseks:
00542
01117
00552
Peale veakoodide kustutamist tuli tagasi vaid 00542
IDEID?
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 22.12.08 20:20
|
|
|
sorades klubis ringi, leidsin et põhjuseks võib olla juhtpihusti, vigane juhe, õhk süsteemis, küttetase madal.
Mul autol ta siis nii, et külmalt kõik korras, soojalt kui tuluke vilkumahakkab on jõud läind, natuke vilgutab ja kustub. Mingil hetkel tuleb jõud
tagasi. Tühikäigul jääbki vilkuma, sõites on hooti. Kas kohe pihustit vahetama?
|
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 27.12.08 10:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
sorades klubis ringi, leidsin et põhjuseks võib olla juhtpihusti, vigane juhe, õhk süsteemis, küttetase madal.
Mul autol ta siis nii, et külmalt kõik korras, soojalt kui tuluke vilkumahakkab on jõud läind, natuke vilgutab ja kustub. Mingil hetkel tuleb jõud
tagasi. Tühikäigul jääbki vilkuma, sõites on hooti. Kas kohe pihustit vahetama? | ei no juhtpihusti ei tee seal muud kui regullib
süüdet, mul näitas juhtpihusti veakoodiks minumeelest g80 needle lift sensor.... ja sellega kulges edasi küll mu püss ilma problata, niiet lampi ei
soovitaks küll uut ostma hakata, suht kallis lõbu
|
|
|
sidruniklapp
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.11.08
Kasutaja on eemal
Auto: audi80
|
postitati 14.01.09 13:17
|
|
|
sõbral audi 2001 a, a6 on ka v6 ja 2,5 ja jäi ka jõuetuks järjest ja sellel oli 1 klapp oli kõver ja nukvõill oli ära kulutanud nii et klappid ei
avanend nii palju kui vaja remont peaaegu kp remont läks maksma 50.oookr
|
|
|