Lehekülgi: 1 2 |
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.08 12:06
|
|
|
Audi S2 Avant
Kuna see auto ka lõpuks hakkab varjusurmast välja tulema siis teeks ka avalikustamise
Auto ise siis:
mudel: Audi 80 Avant 1993
mootor: 2,2 turbo 20v Aby/Aan
käigukast: 6 käiku manual
vedav sild: nelivedu
Stockist erinevad asjad :
*välimus/sisemus: "rs2 style" esistange,porsche 968 cup peeglid,tagaspoiler hella piduritulega,tumedaks värvitud s2 originaal veljed,bmw 7 seeria
sport/recaro esi istmed,boosti ja a/f kell,pigimatid ustes,ees 3 way kõlarid koos passiivsete croosoveritega ,tagaustes 2 way systeem,toonklaas
külgedel
*tehniline pool: "st 3" chip+ 300kpa map sensor(väline),Rs2 pihustid,Rs2 kütuserõhu regulaator,porsche 968 maf,3 tolline custom summuti simonsi
resoga,mootor on kokkusobitatud Aan-st Aby-ks kuna originaal läks kunagi laiali,koni kollased amordid,taga reguleeritavad
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.08 22:21
|
|
|
Praeguseks on pikemat aega vaevanud mootori juhtimise probleemid ka lahendatud
Hetkel on veel asja kamandanas vana hea motronic,kuid see on plaanis millegi parema vastu vahetada.plaanis edasipidi veel;suurem cooler,suuremad
pihustid,teistsugune sisselase.Suuremat turbot hetkel veel plaanidesse ei pane(olemas riiulis ühe teise auto jaoks),vbl asendub see hoopiski
kompressoriga
Selleks,et jutul rohkem jumet oleks panen ka mõnen vanad pildid
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.06.08 09:28
|
|
|
Kas tegu on algupärase S2-ga või on turbomootor ise paigaldatud? Kui esimene variant, siis paluks see ka pealkirja märkida. Samuti väljalaskeaasta.
Tänaval lambanahas hundina hiilimise vastu pole mul midagi, aga foorumi pealkirjad olgu ikkagi ülevaatlikud.
Või tegelikult, kas see ei ole mitte inc13 ex S2?
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.08 09:34
|
|
|
Tundub, et tegu peaks olema kastuaja inc13 vana s2-ga.
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 12.06.08 09:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Tundub, et tegu peaks olema kastuaja inc13 vana s2-ga. |
inc ongi tilkur
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.08 14:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kas tegu on algupärase S2-ga või on turbomootor ise paigaldatud? Kui esimene variant, siis paluks see ka pealkirja märkida. Samuti väljalaskeaasta.
Tänaval lambanahas hundina hiilimise vastu pole mul midagi, aga foorumi pealkirjad olgu ikkagi ülevaatlikud.
|
Sry,aastaarvu panemine läks meelest.
Passis on kirjas audi 80 ,mootor 2,2 ja 162kw
Tegemist siis algse s2 avandiga
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.08 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tilkur
Passis on kirjas audi 80 ,mootor 2,2 ja 162kw |
Kas mitte ei peaks olema 169kw?
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 12.06.08 17:06
|
|
|
Mind huvitab, kui pikk on selle isendi ajalugu Eesti pinnal, ehk kuna on see isend esmaselt banaanivabariigis regatud?
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.08 17:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Mind huvitab, kui pikk on selle isendi ajalugu Eesti pinnal, ehk kuna on see isend esmaselt banaanivabariigis regatud? |
Aktsiisi ajastul toodud
ei viitsi passi välja kaevata hetkel,ma ostsin selle enne EU tulekut
Tsitaat: |
Kas mitte ei peaks olema 169kw? |
Peaks küll olema aga eetsi on arkil omad kw-d jne
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.08 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Mind huvitab, kui pikk on selle isendi ajalugu Eesti pinnal, ehk kuna on see isend esmaselt banaanivabariigis regatud? |
Numbrimärgi järgi pakuks, et 1999.a lõpp - 2000.a algus. Nüüd inc otsib oma auto passi üles ja vaatame, palju ma mööda panin
|
|
|
|
rau1
huviline
Registreerunud 22.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b5 Avant
|
postitati 16.06.08 20:02
|
|
|
neist eesmistest 3 way kõlaritest ei viitsi lähemalt rääkida, et kuidas lahendatu see polstri külge ehitus just?
ise nuputan juba paar nädalat, et kuidas saaks paremini teha(niisama visata ei ole ka mõtet). kas kõlar on vaid polstri küljes või on kuidagi ka
uksepleki külge aretatud?
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.08 08:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rau1
neist eesmistest 3 way kõlaritest ei viitsi lähemalt rääkida, et kuidas lahendatu see polstri külge ehitus just?
ise nuputan juba paar nädalat, et kuidas saaks paremini teha(niisama visata ei ole ka mõtet). kas kõlar on vaid polstri küljes või on kuidagi ka
uksepleki külge aretatud? |
Uste sees on midbassid eraldi kastiga mis on polstri külge pandud,mid ja tweeterid on armatuuris.Uksepleki külge pole midagi peale crossoverite
pandud
Tsitaat: | Algselt postitas: pprz
Numbrimärgi järgi pakuks, et 1999.a lõpp - 2000.a algus. Nüüd inc otsib oma auto passi üles ja vaatame, palju ma mööda panin |
Hea oli,et jutuks tuli...hakkasin otsima dokumente sellepeale,ning avastasin,et 4 auto dokid kadunud.Audi omad siiani kuskil kindlas kohas,viimati
olid näpuvahel kui mingid sellid käisid autot vaatamas
Peab vist ark-i sponsoreerima
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.08 15:11
|
|
|
Täna sai siis päev veedetud Ark-is,ning isegi auto sinna tassitud... lõpptulemusena ca 5 tundi hiljem sain ka uue teh passi kätte
Esmane regamine eestis oli 2000a.
Nüüd on siis auto ametlikult S2 ja 169kw ka
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 16.07.08 23:43
|
|
|
Ennem oli passis 80 Avant???
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.08 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tige Kala
Ennem oli passis 80 Avant??? |
Lihtsalt Audi 80 ja 162kw,nüüd sai Audi S2 ja 169kw mis ongi õige
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 17.07.08 19:25
|
|
|
Mismoodi sa neile selgeks tegid, et see S2 on ja mitte 80 avant? Äkki ma saaks oma sedaani ka arvele kuidagi sirget nägu tehes. Mismoodi sa tõestasid
või mis? Võid privasse panna kui vaja.
|
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 17.07.08 20:55
|
|
|
Te pole ainsad, kes teada tahaks. Kas tegelikult on omaniku jaoks mingi vahe ka, mis passis kirjas on või on lihtsalt hea vaadata? Kui tänu Sulle
Tilkur on nüüd selline protsess kergem ja päris miljon krooni ei maksa, võiks ju lasta omal ka ära muuta.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.08 05:41
|
|
|
Karel, kui peaks juhtuma liiklusõnnetus, siis mis sa arvad, kas raha pakutakse selle eest, mis sul auto tegelikult on, või selle jagu, mis passis
kirjas? Püüa sa kindlustusele selgeks teha, et sul auto on 4x kallim kui
tavaline b4 avant.
|
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 18.07.08 08:44
|
|
|
Seda kindlustusevärki ma tegelikult arvasin ka. Kunagi rääkisin sellest klubilisega Robinson ka, kes nägi vaeva, et kohe siia jõudes auto õige nimega
registreerida. Tookord arvasime, et kui juba korra on Audi 80 Avant passi kirja pandud, on väga raske kunagi hiljem sinna hoopis Audi-Porsche RS2 või
Audi S2 Avant kirjutada lasta. Nüüd tundub, et kuidagi on see ikka võimalik.
Tilkur kui viitsid, palun kirjuta mida ja kuidas teha. Huvilisi on kindlasti rohkem kui kolm ja kõige õigem oleks vist üldse näiteks S-cars Üldisesse
uus teema teha. Kui soovid, võin oma postitused siit teemast ära ka kustutada, sest muidu läheb jutt natuke teemast kõrvale juba.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.07.08 09:47
|
|
|
Pole seal keerulist midagi, lähed ARK'i ja enne ära ei tule, kui õigete andmetega pass käes. Minu B4q VIN oli näiteks eelmise omaniku passis volksi
algusega. Pool tundi ragistasid seal angaari nurgas olevas kontoris oma andmebaase, lõpuks sain õige VIN-iga passi kätte. Kui auto on tehasest tulnud
RS2-na, siis peab see ka passis olema. Kui auto ametlik nimi on Porsche 911 Turbo ja ARK on passi kandnud vaid 911, siis lähed ja lased selle Turbo ka
passi kanda, kui tahad. Tasuta muuseas. Kui uhkem mees oled, lased neil veel vabandada ka.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 18.07.08 10:08
|
|
|
Nojah, siin ongi see erinevus, et minu ettevõtmine oleks selgeks teha, et need ümberehitused mis tehtud, väärivad masina mudelinimetuse muutmist.
Selle jutuga saadavad nad mu kuupeale, pärast pean veel ise ka vabandama
|
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.08 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Karel
Tilkur kui viitsid, palun kirjuta mida ja kuidas teha. Huvilisi on kindlasti rohkem kui kolm ja kõige õigem oleks vist üldse näiteks S-cars Üldisesse
uus teema teha. Kui soovid, võin oma postitused siit teemast ära ka kustutada, sest muidu läheb jutt natuke teemast kõrvale juba.
|
Asi hakkas sellest pihta,et tahtsin uut teh passi saada,saadeti mind selle peale teh. osakonda kuna sillakaalud olid passi valesti märgitud.Seal
hakati ajama,et nad tahavad autot näha(pole tüv ega kindlustust).. keelduti ka mõne teise samasuguse andmetest vaatamisest.See ajas parasjagu närvi
kuna kogu see jama oli Arki enda tehtud,miks pean siis mina selle eest ponnistama ,ning autot oma kuludega sinna tassima ja tagasi.Tekkis mõte ,et kui
juba ..siis paneks õiged andmed ka passi,üks maksmine jne.Selle jutu peale aeti muidugi sõrad vastu ja autodata (wtf,mõttetu kollane
kirjandus) kataloogi abil üritati mulle selgitada,et pole olemas 169 kw S2 või S2 avanti kui sellist.Lisaks lolli juttu,et miks ma tahan ikka passis
kw suuremaks muuta.Minu jutu peale keelduti ka internetist vaatamisest väitega ,et seal on igasuguseid asju kirjas.Noh sai siis lõpuks koju auto järgi
mindud,see jama võttis ca 2tundi.Ära minnes lubasin neile tuua web aadressi kus on auto andmed kirjas.Kodus siis trükkisin rsmodels.net-ist auto
andmed(õiged) välja ning tagasi minnes esitasin need.selleks ajaks oli noorem tegelane (spetsialist,just see kes oma suhtumisega sõrad vastu ajas)
lahkunud,vanem meesterahvas oli ka maha rahunenud ning võttis asja reaalselt... vaatas auto üle ja pani passi õiged andmed.S2 avanti ta panna ei
saanud kuna andmebaas sellist ei tunnista,seega jäi lihtsalt S2 mis samuti ka sobib tegelikult
Järmistel ,minejatel soovitaks näiteks revalist teha mingi väljatrükk auto kõikide andmetega ja kui tekib mõttetu vaidlus soovitaks arki
spetsialistil revalisse ntx helistada ja lasta üle kontrollida
ps. kui kellegil on välja pakkuda mingi asjalik kataloog kus on Kõik mudelid õigesti kirjas andmetega siis andke ka arki spetsialistile sellest teada
kuna ma jäin vastuse võlgu,et mida autodata asemel siis kasutada
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.08 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Nojah, siin ongi see erinevus, et minu ettevõtmine oleks selgeks teha, et need ümberehitused mis tehtud, väärivad masina mudelinimetuse muutmist.
Selle jutuga saadavad nad mu kuupeale, pärast pean veel ise ka vabandama
|
mul on soovitus selle peale,aga seda ainult privas
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.07.08 17:09
|
|
|
Niih,nüüd siis Tüv ka tehtud ,ning kangem aju installitud tagasi.Järgmisest nädalast siis jälle liikluses
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |