Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 80 b4 93.a 2.6 (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1940)
Stoky78
huviline



Registreerunud 03.11.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Platsipeal veel

postitati 06.06.08 14:33 Tsiteeri
Audi 80 b4 93.a 2.6



Olen ikka enda auto otsingutel ja mõtted liiguvad sinna ja tänna. Vaatan,et juba jupp jupp aega on üks selline auto müügis http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/752/auto_php-id=422752-www_auto24_ee.html
ja ära teda keegi ei taha osta ning hind läheb aina odavamaks. kaugel ,et vaatama ka minna. Kas keegi teab, miks auto nii kaua müügis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
C20XE
huviline

Avatar


Registreerunud 01.09.07
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 525TD

postitati 07.06.08 08:49 Tsiteeri


Kaua müügis võib-olla selle pärast, et 2,6 V6 mootor on mõttetu. Targem oleks siis juba võtta 2,8 V6. Küttekulud põhimõtteliselt samad, aga 2,8-l minek parem.

Karl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.06.08 09:00 Tsiteeri


Mina panin selle lingi järel avanenud akna automaatselt klõps kinni, kui ma esiakna väntasid silmasin. V6 mootori korral ootaks juba ka veidi lisasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 07.06.08 11:06 Tsiteeri


Hind väheneb sellel autol ilmselt seetõttu, et niisugust masinat on väga raske müüa.
V6 ja Quattro küll, kuid need võivad peale sõidumõnu tähendada ka kohutavat peavalu ning rahalisi väljaminekuid. Lisaks kütusekulu, mis kipub sedasorti aparaatidel üle 10l sajale olema...

Samuti varustus - vändaga aknad ning on/off tüüpi konditsioneer... Lisaks kerkib küsimus, kas see rool seal on ikka originaal ja kui ei ole, siis mis põhjusel on seda vahetatud - ega see masin äkki väga ära ruunatud ei ole...

Vaatan seda pilti: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/752/auto_php-id=422752-view=40-www_auto24_ee.html
Tundub, et mootor töötab, samas paistab silma käsipiduri tule kohal olev kollane tuli. See võib tähendada lihtsalt seda, et pildi tegemise ajaks on tagadiferentsiaal lukku pandud, kuid võib tähendada ka seda, et ABS'iga on probleeme.

Minu jaoks vähendavad auto väärtust tublisti veel need kolm näidikut seal keskkonsoolis - mitte mingit praktilist väärtust nad tänavasõidul autole ei lisa, kuid väga mugava koha, kuhu telefone jms. kola panna, võtavad ära.

Teisalt, positiivse poole pealt võib välja tuua selle, et salongis pole kuskil kasutatud seda rõvedat puitimitatsiooni, mida sageli igale poole topitakse.

Webi kaudu ei saa auto kohta öelda muud, kui seda, välimus (seest ja väljast) ning olemas olev varustus tunduvad sobivat või mitte. Auto tegelikku korrasolekut saab tuvastada ainult autot ennast vahetult uurides.

Seega, kui see auto selle varustusega sulle meeldib, siis lase kuskil pädevas kohas üle vaadata ja kui ikka veel meeldib, osta ära. Igaks juhuks mõtle enne siiski ka sellele, kas sul õnnestub seda masinat hiljem müüa (noh, kui autost kopp ette saab vms)...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.08 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Hind väheneb sellel autol ilmselt seetõttu, et niisugust masinat on väga raske müüa.
V6 ja Quattro küll, kuid need võivad peale sõidumõnu tähendada ka kohutavat peavalu ning rahalisi väljaminekuid. Lisaks kütusekulu, mis kipub sedasorti aparaatidel üle 10l sajale olema...


Selline küttekulu kus? Maanteel või linnas?
2,8 v6 quattro, maanteel 7-8 kui enamvähem kiirusepiiranguid jälgida.
Mis peavalust ja rahalistest välja minekutest sa räägid? Mille võrra esivedu odavam on? okei, tagadiffri õli ei pea vahetama ja ei ole ka mõnda lisasimmerit mis kuluda võiks, ka ei pea pukse just ülepäeviti vahetama, et nende hinnad hinge kinni tõmbaks.

Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Samuti varustus - vändaga aknad ning on/off tüüpi konditsioneer... Lisaks kerkib küsimus, kas see rool seal on ikka originaal ja kui ei ole, siis mis põhjusel on seda vahetatud - ega see masin äkki väga ära ruunatud ei ole...


Originaalist see rool seal kindlasti ei ole. Rooli on nagunii vahetatud sellel põhjusel, et originaalist on väga paljudel väga kole rool, selle vahetamiseks ei pea midagi puruks sõitma.

Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Minu jaoks vähendavad auto väärtust tublisti veel need kolm näidikut seal keskkonsoolis - mitte mingit praktilist väärtust nad tänavasõidul autole ei lisa, kuid väga mugava koha, kuhu telefone jms. kola panna, võtavad ära.


Väga praktilised asjad on ja lisavad kindlasti lisaväärtust - endal kindlam kui näidud korras. Arvestades auto vanust, siis laadimise jälgimise võimalus on väga hea lisa...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VipMan
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8 Turbo, Audi S4 4,2 V8

postitati 07.06.08 11:40 Tsiteeri


Alati kui mingi auto kuskil portaalis on müüa, on seal alati ära mainitud ,et vigadeta naisterahva auto või siis ,et selle autoga on sõitnud vanem inimene


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 07.06.08 12:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Selline küttekulu kus? Maanteel või linnas?

Valdavalt pealinnas. Maanteel saab tõesti oluliselt vähemaga hakkama.
Ehk ma väljendasin end pisut valesti - V6 on hea mootor (mumeelest ka 2.6, ehkki 2.8 on ilmselgelt parem), kuid võrreldes mingi suvalise R4'ga on selle remont kulukam. Kui aga mootor on heas korras ja ei nõua remonti, on sõita sellisega mõnus...

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Mis peavalust ja rahalistest välja minekutest sa räägid? Mille võrra esivedu odavam on?

Neljaveoline on esiveolisest kulukam pidada just selle sama tagasilla pärast - tagasilla detailid ei ole väga odavad. Samas, kui seal kõik korras on, siis sõida ja naudi.

Sellise auto ostab kodanik, kes tahab Quattrot, saab omale lubada 40kEEK väljaminekut ent ei taha maksta liisingut. Niisuguseid tegelasi tundub aga olevat maru vähe...

Ülejäänud, kes ei taha maksta liisingut, paistavad leidvat, et:
V6 - võrreldes R4'ga kulukam, Quattro - võrreldes esiveoga kulukam ja nõnda edasi - järelikult liiga kulukas.

Tulles tagasi algse küsimuse juurde, et miks see masin nii kaua müügis on olnud, siis ma leian endiselt, et kui müüja jutt tõele vastab ja auto tõesti on heas korras, siis just seetõttu, et "seda on raske müüa"...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 07.06.08 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Minu jaoks vähendavad auto väärtust tublisti veel need kolm näidikut seal keskkonsoolis - mitte mingit praktilist väärtust nad tänavasõidul autole ei lisa, kuid väga mugava koha, kuhu telefone jms. kola panna, võtavad ära.

telefonid mahuvad kenasti sinna tuhatoosi katte peale, vähemalt minul pole siiani sealt ükski telefon veel putku suutnud panna(tuhatoosi autos niikuinii kasutada pole vaja)

Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
Teisalt, positiivse poole pealt võib välja tuua selle, et salongis pole kuskil kasutatud seda rõvedat puitimitatsiooni, mida sageli igale poole topitakse.
see pole imitatsioon, see puit mis tolla aja 80-tes ja 100des leidub peaks päris kindlasti ikka ehtne olema, või siis on minu auto imelik.

see kas meeldib või mitte on puhtalt maitse asi, aga imitatsiooniks pole mõtet sellegipoolest sõimata


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rockkk
huviline



Registreerunud 19.08.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 07.06.08 20:56 Tsiteeri


Mäletan, et see auto oli juba siis müügis, kui ma enda 2,6Q maha müüsin.


oooo
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 08.06.08 07:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
see pole imitatsioon, see puit mis tolla aja 80-tes ja 100des leidub peaks päris kindlasti ikka ehtne olema, või siis on minu auto imelik.

Huvitav... Minu B4's on küll imitatsioon...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stoky78
huviline



Registreerunud 03.11.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Platsipeal veel

postitati 08.06.08 13:32 Tsiteeri


aitäh kõigile vastajatele. tahaks ise küll väga vaatama minna. Kui auto mõneajapärast veel alles siis tallinnasse minek, ning asi ülevaadata. Siis mõni targem mees autodesuhtes kaasavõtta ka. Niisama praegu helistada ma ka ei leia mõtet, sest ainuke tekst mida sa sealt kuuled on ka,et mega heas korras ja ainult sõida, parem ikka kohale minna ja siis asju rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]