agrish
huviline
Registreerunud 06.06.08
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.08 06:45
|
|
|
Milline A3 osta? (2003 - 2006)
Tere Foorumlased!
On plaanis lähiajal soetada omale Audi A3 aastast 2003 - 2006, viimased 2 aaastat olen omanud A3-me aastast 1996 ja olen sellega väga rahul olnud.
Uuem keremudel on aga silma jäänud ja väga meeldima hakanud..
Valikusse on siis järgmised autod:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/631/auto_php-id=501631-www_auto24_ee.html
ehk siis tavaline 1,6 bensiinimootoriga auto. Ostetud uuena Eestist ja seega peaks ajalugu jälgitav olema? Läbisõit on mõistlik ja ka lisavarustus.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=488256&cache_missing=1
Põhimõtteliselt sama mis eelmine, ainult et kuulutuses on infot oluliselt vähem..
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/582/auto_php-id=437582-www_auto24_ee.html
FSI mootoriga auto, olen kuulnud et see on küll ökonoomsem ja kiirem, kuid tundlik bensiini kvaliteedi suhtes. Teadupärast on see meie maal kõikuva
kvaliteediga..
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/781/auto_php-id=437781-www_auto24_ee.html
2,0 diiselmootoriga auto, toodud Itaaliast ja väidetavalt on viimasel hooldusel mootoririhmad jne vahetatud. Kas väiteid saab päris tõepäehe võtta ja
läbisõitu reaalseks pidada, ma ei tea..
Diisliga on suhteliselt väheseid kokkupuuteid ja siiani olen eelistanud bensiinimootorit. Samas paneb kütusehindade meeletu tõus mõtlema säästlikule
autole. Kas diisel oleks mõtekas, kui põhisõidud on mul linnas ja lühikesed otsad? Aastane läbisõit pole ka eriti suur.
Millise Teie neist valiksite ja miks? Nõuanded väga teretulnud, tegemist on arvestatava väljaminekuga ja auto ostan vähemalt järgmiseks neljaks
aastaks.
Tänud!
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 06.06.08 07:44
|
|
|
Endale tundub nendest siis kas see FSI või TDI atraktiivsena, FSI on väga hea minekuga samas TDI on samamoodi tundlik kütusele, see trend, et
diiselkütus hetkel kallim on, peaks siiski olema ajutine nähtus. Diisli dünaamika meeldib mulle isiklikult väga ja toorest jõudu peaks jätkuma (ka 6
käiku on öko seisukohalt hea). Alcantara sisu on muidugi omast klassist- teistel pole ka käetuge.
Kindlasti peab kontrollima ka kõike mida räägitakse kuna see jutt, et "just vahetatud" ei pruugi alati tõsi olla ja hammasrihma purunedes öeldakse:
"ei tea miks ei vahetatud".
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 06.06.08 07:50
|
|
|
Vot kui sind minu subjektiivne arvamus huvitab, siis mina valiksin neist 1. Ehk siis ajaloo kontrollimise võimalus on minujaoks üsna oluline.
Samamoodi on ka läbisõit väike. TDI oleks kindlasti mõnus aga kuna garantii on läbi, siis kodumaise kütusekvaliteediga suht maitse asi. Ja kindlasti
pole diisel linnavahel lühikeste otste jaoks sobivaim ma arvan.
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 06.06.08 07:51
|
|
|
Ise vaataksin samuti viimast. Veidi aega tagasi sai piilutud Tartus, Tehaseautos ühte A3, millel diisel mootor ja nelivedu. Korralik varustus
jne..Kuid nagu ikka- oma tanki ei suutnud nii kiirelt maha müüa.
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 06.06.08 08:18
|
|
|
See diisli mõtekus linnas ja tasuvus jms on subjektiivne arvamus tegelikult, eks loomulikult annab diisel oma suure eelise pikki otsi põristades aga
siiski uute diislite dünaamika on asi mida enne proovimist ei saa teada (väändemoment on väga hea), ning linnas talda andes rüüpab samapalju kui
bensukaski.
Muidugi võiks teised diisliomanikud kirjutada kuidas nende mootorite soojaksminemisvõime talvel on, kui sama nagu 1,9 tdi-delgi siis tasuks mõelda
webasto peale.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.06.08 09:36
|
|
|
Mina valiksin ka sellest reast viimase, diisliga auto. Nagu juba ülalpool välja toodud, siis teistest parem sisu ja momendirikas, kuid ökonoomne
mootor. Mul endal pole väikemate Audi diislitega kogemusi olnud, kuid sõber sõidab juba ligi aasta suht raske 2003 BMW 320d touringuga (ligi 1600 kg)
ja saab keskmiseks linnakuluks 7L, maanteel kuskil 4.5L. Ma ei imestaks, kui A3 mõistliku sõidustiili korral kuni liitri võrra vähem võtaks. Kütus
võta lihtsalt alati ühest kindlast tanklaketist, hoia tsekid alles ja märgi pärast tankimist hetke SN tsekile.
|
|
|
|
agrish
huviline
Registreerunud 06.06.08
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.08 10:01
|
|
|
Tänud nõuandjatele.
Hinna poolest vaatasin ma seda kõige esimest linki, millel on ka Eestis hooldusajalugu olemas.. Siin üks kommenteerija märkis ka, et see oluline pluss
auto ostmise juures.
Diisel on juba jupp maad kallim, see pakutav ainuke alla 200 tuhande, teised kõik juba kõvasti üle..
Kas Tallinnas mõni hea ja soodne koht on soovitada, kus saaks auto enne ostmist lasta üle vaadata ja kus on asjalikud töömehed?
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 06.06.08 11:13
|
|
|
Ise viiks esindusse kus teostatakse 50 punktiline ülevaatus, et hiljem oleks ka pretsensiooni esitamise võimalus kui mingi eriline pläkk ikka maha
pannakse ja esindusest saab ka hooldusajalugu vaadata, kui esinduses käinud (väidab ju nii).
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 06.06.08 11:35
|
|
|
Ma soovitaksin võimalusel ikkagi mõelda ka sellele, mis saab sellest autost 3-4-5 aasta pärast? Vali mõttega ja mõtle ka tulevikule. Kas 4 aasta
pärast ainult konditsioneerist ja 2 turvapadjast piisab, et "võrgutada" ostjat? Ise ma kaalun pikalt -pikalt kõiki auto oste ja siiani-
ptüi-ptüi-ptüi olen ma kõikide ostudega väga rahule jäänud ja olen "heas hinnas" püsinud. Hea hind siis tähendab seda, et olen müünud auto sama
hinnaga 2-3 aasta pärast maha. Kaotad sa kõikide autodega, aga kui palju, selles on küsimus.
Tahtsin jõuda sinnani, et mõtle,kas kõige soodsam ost on ka 3 aasta pärast soodne?
|
|
|
bazarre
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2,8 1999(sodi), Ford Focus08 STW Ghia
|
postitati 06.06.08 11:59
|
|
|
Selle 2.0 FSI oleks äärepealt ise ära ostnud, aga ajalugu kontrollides tuli välja, et ta on avariiline ja palju osasid vahetatud või korda tehtud,
siis nagu kadus isu ära. Tulevikus võib pauk tunda anda ja siis hakka aga järjest lappima. Kliima ka hetkel ei võtnud konti järele.
Muidugi mootor avaldas küll muljet väänet oli rohkem kui C5 2.8-l oli 
|
|
|
Konrad
klubiliige
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider
|
postitati 06.06.08 12:19
|
|
|
Kuigi ma suur diislisõber pole ja seda sinu pakutud FSId ka vaatamas olen käinud (bazarre on lähemalt uurind nagu näha), siis selle TDI varustus on
suuremat sorti pluss.
Disla kehvast kvaliteedist on juttu küll, aga mulle tundub, et see läbiläinud pumpade ja pihustite jutt sarnaneb lennukiõnnetuste kajastamisele - ehk
ikka juhtub aga võrreldes läbitud summaarseid kilomeetreid on tegemist imeväikese tõenäosusega.
Kui Revalist rohelise tule saad siis on väga mõnus linnaputukas.
|
|
|