Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 2.8 Q C4 ? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2382)
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 03.06.08 08:24 Tsiteeri
A6 2.8 Q C4 ?



Tervitus!

Olen siis endale sellise välja valinud: LINK
Kas on väärt valik? Võrdlus 2.8 128kw motoga? Ülalpidamiskulud? Endisel sigari omanikul võtab hinge kinni? Soovitusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 03.06.08 09:28 Tsiteeri


Minu arust on hea valik küll. Võrdlus 2,8 128kw vs 2,8 142kw on vast see et sellel tiba rohkem jõudu ja väänet, mis on selle auto juures hea on manual kk. minu arust. Ega need ülalpidamis kulud nii suured nüüd ka ei ole, kuid jah veits kulukam kui rida motol. Näiteks h. rihma vahetus koos sinna kuuluvate juppide ja tööga on kusagil 7500.- eek (flameko auto servises) enda oma just on seal. Mootori koha pealt vaata üle õlilekked, sellel motol on see nõrk koht, klapi kambri kaane tihendid, kettipingutite tihendid kipuvad lekkima. Muidugi kõige parem lase teha ostueelne ülevaatus kas revalis või flamekos (400.- eek).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 03.06.08 11:03 Tsiteeri


Leidsin kodu lähedalt (hiiumaalt) ka ühe aparaadi - muidu sama ainult et universaal ja automaat kast. Kas on mingi põhjus (peale isiklike eelistuste) miks eelistada manuaali?
EDIT: surfasin veits ja leidsin et manuaaliga kiirendus 0-100 on 7,9 sekki, automaadiga 10.0 :S On tõesti nii suur vahe?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 03.06.08 11:40 Tsiteeri


Võib olla küll nii, automaat on rohkem sellise laisema inimese auto, rahulikuks kulgemiseks. Kui aga meeldib rohkem paugutamine siis manual. Kuigi annab seda aut. kastiga masinat ka õpetada selliseks agresiivsemaks sõiduks. Võta ja proovi nendega sõita, küll siis aru saad.
Mis võks veel lisada on et manual võtab sutsu vähem kütust, oleneb muidugi sõidu stiilist.:D:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 03.06.08 18:57 Tsiteeri


Käisin seda hiiumaa oma katsumas. Tagaluugi alaserv ja vasakpoolne esimene koopaäär jummala roostes :S Airbag-i tuli põleb, juhiuks ära vajunud - käib vasta keret sulgemisel. Mootor teeb kahtlaselt valju tärinat kiirendusel. Muidu seest suht korralik ja vaikne teine. SN 250 kilo. Olevat viimased pool aastat pmst seisnud - uus auto ammu olemas. 4 aastat naisterahva kasutada olnud auto. Homme lähme koos tehnokontrolli tegema. Tahetakse 60 kilo. 50nega tasub ära võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.08 20:51 Tsiteeri


Airbagi tuli võibolla laheneb nullimisel ära aga see juhiuks näitab küll kõvale kasutusele.. pole kohanud ise küll ühtegi C4 A6-t sellise SN juures millel uks nii logadi oleks. Kast peab toimima ideaalselt. Kontrolli üle. Uks vajab tõesti võibolla reguleerimist.
142kw manual kastiga on päris muhe pill. Olen ise sõitnud ja võrdlusmoment 128kw-ga on ka olemas. Särtsakam ja suurema väändega. Küttekulud samad ja hooldekulud ka praktiliselt va vist võibolla plokikaante remont.

Soovitaks ise pigem korraliku A6t kui mingit roigast ehitama hakata. Roimadega on sellised lood, et kui need minema hakkavad siis ei jõua sa mütsi kinni hoida mis kõik sul ära laguneda võib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 04.06.08 06:47 Tsiteeri


See niiöelda tärin kiirendamisel viitab sellele et katil on kärg sees lahti, ja varsti on ees oodata kattide vahetust, endalgi varsti sama asi ees. ja selle koha pealt on antsu´l õigus et kui raipe otsa sattud siis, sa muud ei saagi teha kui remontida.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 04.06.08 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dants
juhiuks ära vajunud - käib vasta keret sulgemisel.


kere võib kaa kõver olla (s.t. paugu pärast käib uks vastu kere)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 04.06.08 08:19 Tsiteeri


Ei-ei, sel uksel on alumine hing lihtsalt lahti või läbi. Igatahes unustan ma selle kohaliku asja ära ja täna võtan Tallinna tee jalge alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.08 18:07 Tsiteeri


Ahjaa mis veel meelde tuli. Sõber ostis enda 142kw C4 2.8Q ca kaks aastat tagasi ja nende hinnad pole kopika eestki langenud.Kui seda Tallinna oma kiikama lähed siis ürita saada kas Hitehis või revalis või audihoolduses ostueelse ülevaatuse aeg (saad autoline omadega vast kokku leppida ilusti). Pole just 10 tonnine auto mida niisama osta.


Parimat,
Antsu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 05.06.08 18:26 Tsiteeri


Mul ka a6 c4 müügis. Ise sõitsin sellega 4,5 aastat. Ei mingeid muresid. Värvi kahjustusi on aga ei midagi hullu. Auto regulaarselt hooldatud. Ees uued piduriklotsid ja kettad. Taga 2 kuud tagasi vahetatud. 20k tagasi vahetatud rihmad, veepump, termostaat rullikud ühesõnaga kõik mis rihmavahetuse juures vaja teha on. Vaja oleks veel käsipiduri tross vahetada ja võiks hea olla.


NB! Kui luba olemas vaata ka siia


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
steiss
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: viljandi ja pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 2001 1.9 tdi. Avandt

postitati 05.06.08 19:27 Tsiteeri


Tervist.
Ise sõidan sama autoga ja julgen küll soovitada. Olen vahetanud alkselt ka rihmad rullikud. Aga midagi ulmelist pole pidanud küll tegema, välja arvatud korapärased hooldus tööd. Ja nagu mainutud juba sai hind püsib neil masinatel väga hästi.
Edu ostul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dants
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0 tdi

postitati 05.06.08 19:53 Tsiteeri


Tõin ära :)
LINK

Väga sile masin, kõik rihmad-rullid kõikvõimalikud õlid just vahetatud. Aku oli otsas ja koju jõudes oli kati tagant sumpa puru. Tallinnas sõites tegi väga siledat häält, koju jõudes lörises nagu mu vana summutita sigar:) See sai kinni keevitatud ja kõik ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiin21
huviline



Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 05.06.08 20:06 Tsiteeri


Juba eile nägin seda ringi vuramas;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 05.06.08 21:26 Tsiteeri


kui nende rihmade/rullikute vahetamise kohta on paberid olemas siis on hästi - vastasel juhul lase üle kontrollida. Enda oma ostes (2,8i) oli nii, et oli ka rihmaring tehtud (paberit ei olnud ette näidata kuna oli mustalt tehtud), kuid rullikud olid vahetamata jäetud (mis selgus peale suht kulukat intsidenti) ning ühel hetkel lendas geneka rihm teadagi kuhu ning klapid jooksid pähe. Seda läbielamust ei soovita kellegile :p

Loodame, et siis teenib hästi ;)


Tsitaat:
Algselt postitas: dants
Tõin ära :)
LINK

Väga sile masin, kõik rihmad-rullid kõikvõimalikud õlid just vahetatud. Aku oli otsas ja koju jõudes oli kati tagant sumpa puru. Tallinnas sõites tegi väga siledat häält, koju jõudes lörises nagu mu vana summutita sigar:) See sai kinni keevitatud ja kõik ok.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 06.06.08 17:54 Tsiteeri


Mul oli veepump viimase piiripeal. Kõik toimis tiptopp aga veepump käis väga tuugalt ringi. Niiet vaheta kindlat ka veepump ära. Võib tunduda ,et on korralik aga kahte rihmavahetust veepump vastu ei pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 36.7% - SQL: 63.3%]