taritz
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005
|
postitati 15.03.04 15:47
|
|
|
spidos üks üleliigne pirn
Point selles,et kiskusin spido kellad armatuurist välja ja mulle jäi pihku üks juhtmeotsas olev pirn mis peaks teoreetiliselt minema kuskile spido
kelladesse a kuhu see ongi küsimus kas ta on nüüd airbag (sest see on olemas ) või mingi muu staff ja point veel selles et ta ei tahagi käivitamisel
ära kustuda kui airbagi oma siis on jummala mõtetu airbag mis ei funka kui vaja
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 15.03.04 16:08
|
|
|
Tegemist võib siis olla nii airbag'i kui ka kärupistiku suunatulede signaallambiga. Aga kuna see Sul süüte sisse keeramisel põlema hakkab ning ei
kustugi ära, siis ilmselt tegu jah airbag'i tulukesega. Jälile peaksid Sa sellele jõudma niimoodi, et vaatad, kuhu selle pirni taga olevad
juhtmekesed jooksevad. Kui need suunduvad sinna roolisambasse, siis nagu juba õeldud- airbag. Kui aga ka kõrvalistujal AB on, siis võid ka sinna poole
kiigata.
|
|
|
taritz
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005
|
postitati 15.03.04 16:16
|
|
|
Kärukonks on küll taga a a nii põhjalikult ei uurinudki kuhu otsad viivad
ja ainult juhil on airbag (vähemalt rool on airbagiga)ja kui jooksevadki siis on jama kui palju et tööle saada või lüüa käega ja sõita edasi
|
|
|
jottess
huviline
Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI
|
postitati 15.03.04 16:39
|
|
|
No seda on raske õelda, palju selle airbagi töölesaamisega jama on, sest see sõltub konkreetselt Sinu juhtumist. Tähendab, et airbag võib lihtsalt
reset'i vajada, mis iseenesest ei tohiks kuigi kulukas olla. Juhul kui Sul endal näiteks OBD interface olemas, piisab vaid adapteri pookimine aju
külge ning VAG-COM softiga või mõne analoogiga reset teha- üldse ei maksa midagi. Kui aga resetist abi pole, tähendab tuluke jääb ikka põlema, siis
ilmselt uut airbagi Sul vaja, sest olemasolev on 'ära kasutatud'. Parandage mind, kui ma eksin.
|
|
|
taritz
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005
|
postitati 15.03.04 16:58
|
|
|
Sain kohe tiba targemaks
|
|
|
Pred
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Merida Matts HFS XC 3000
|
postitati 15.03.04 17:07
|
|
|
Mul ka põleb see tuli ja seetõttu oli pesast välja võetud.DIA's öeldi, et roolilint läbi, parandus 400.- Kunagi tuleb vist lasta see korda ka
teha.
|
|
|
|
lendorav
huviline
Registreerunud 15.07.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 16.03.04 05:59
|
|
|
juhul, kui airbag on lahti läinud ja pole plaanis uut panna, siis võib airbagi juhtmele takisti vahele panna ja tuli armatuuris ei põle enam. airbagi
enda takistus on kusagil 3 - max 10 oomi. selles vahemikus siis taka vahele ja tuli kustunud
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 18.03.04 08:58
|
|
|
jah "jottes" ilmselt Sul õigus!
Mina küsiks, kust ostsid selle aoto ja mis seisus oli, kuhu laksu saanud? Tihtipeale tehakse avariilisele autole iluvigade parandus ja tehn. osa jääb
nii nagu on. See et lamp seal ripub ja põleb on ka loogiline, see ei kustu enam ära kui puudub andur või padi ise. Pirni armatuurist eemaldamine on
kõige lihtsam lahendus. Muidugi ei oska arvata, kus asub def.andur aga kipun arvama et, kui on saanud esiotsa kõksu, on see andur jäänud avariilise
detaili külge, seda ei vaevunud pleksepp vahetama?! Olen selliste juhustega kokku puutunud. Kontrolli enne kas padi on olemas ja siis lahka edasi.
|
|
|