Lehekülgi: 1 2 |
urr
huviline
Registreerunud 22.03.08
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.08 10:38
|
|
|
Audi S2 Coupe
Tekkis mõte osta endale audi s2
Sellega seoses sooviks targemate soovitusi,kas üldse on mõtet osta s2 igapäevaseks kasutamiseks või kaasnevad autoga liiga suured kulutused.jah,ja
nüüd kindlasti ütlete et jõuad osta s2 jõuad ka ülalpidada,ülalpidamine ülalpidamsieks,aga ei tahaks ka lihtsalt raha matta auto alla et igapäeva
sõite sõita saaks.
Sooviks siis häid ja halbu külgi auto kohta(vastupidavus,varuosad,kütusekulu jne) teisi 2.2 turbo mootoriga autod ei sobiks,sest just meeldib audi
coupe kooslus koos turbo ja nelikveoga.
Ette tänades
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 22.05.08 10:50
|
|
|
Satud raipe otsa ,siis jäedki sinna raha matma. Korraliku ( hästi hooldatud, väikse LSga ) masinaga vaid regulaarhooldused ning kulged pikalt. Vaat
saksaturgu, märksõnaks: väike ning originaal Ls.
ABY e. 169KW mootor on mõttekam soetada kui 3B 162KW
Nn. otsesüüde vs jagajasüüde.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 22.05.08 10:57
|
|
|
minuarust pole ma veel kuulnud ega näinud kedagi, kes S2´ega lihtsalt kalla ja talla stiilis sõita saab.
"puhaste kätega" nendega juba ei sõida....ehk siis minuarust kindlasti tunduvalt kallim pidada kui mistahes vabalthingavat.
teema algatajale soovitaks lugeda erinevate S2´tede teemasid, juhul kui ligipääs on muidugi...saab pildi ette asjast.
edu!
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 22.05.08 11:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
minuarust pole ma veel kuulnud ega näinud kedagi, kes S2´ega lihtsalt kalla ja talla stiilis sõita saab.
"puhaste kätega" nendega juba ei sõida....ehk siis minuarust kindlasti tunduvalt kallim pidada kui mistahes vabalthingavat.
teema algatajale soovitaks lugeda erinevate S2´tede teemasid, juhul kui ligipääs on muidugi...saab pildi ette asjast.
edu! |
'
on sul olnud mõni 2,2 20vt? Kui saad korraliku auto, jätad ta stockiks, siis ei ole seal mitte midagi kallimat/keerulisemat hooldada kui suvalisel
vabalthingaval. Kui saia ostad, siis loomulikult on käed 24/7 õlised - sama käib ka mistahes vabalthingava kohta.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 22.05.08 11:05
|
|
|
Teemaalgatajale veel, loe siit erinevaid teemasid:
http://foorum.audiclub.ee/forumdisplay.php?fid=35
Amordid, sillapuksid ei ole kallid, pmts sama hind, mis vabalthingaval B4 quattrol.
120 000km täishooldus ca 7Keeki.
Katsu vältida läbiajatud masinaid, hiljem lihtsam.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 22.05.08 14:00
|
|
|
Ma kujutaks ette, et stock auto korralikult hooldatud peab ikka päris hästi vastu. Samas on selle autoga see häda, et tihti ei jää ta kaua stockiks.
Algab tavaliselt chippimisest ja lõppeb kurat seda teab, kus.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 22.05.08 14:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
minuarust pole ma veel kuulnud ega näinud kedagi, kes S2´ega lihtsalt kalla ja talla stiilis sõita saab.
"puhaste kätega" nendega juba ei sõida....ehk siis minuarust kindlasti tunduvalt kallim pidada kui mistahes vabalthingavat.
teema algatajale soovitaks lugeda erinevate S2´tede teemasid, juhul kui ligipääs on muidugi...saab pildi ette asjast.
edu! |
'
on sul olnud mõni 2,2 20vt? Kui saad korraliku auto, jätad ta stockiks, siis ei ole seal mitte midagi kallimat/keerulisemat hooldada kui suvalisel
vabalthingaval. Kui saia ostad, siis loomulikult on käed 24/7 õlised - sama käib ka mistahes vabalthingava kohta. |
Alusta näidetest palun. Mitu stock konditsioonis klubis olevat 20VT sina tead äss?
S2 igapäevakasutusse on võimalik, aga kas nii head asja on mõttekas nii kasutada - see jäägu teemaalustaja enda välja mõelda. Ma muidugi tahaks
täitsa ise saksast tulnud 100k km tehasekonditsioonis S2 oma silmaga näha. Ja siis hinnalipikut kah sinna juurde.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 22.05.08 15:21
|
|
|
stock = chipitud 
Seda peaks iga turboga essimees teadama!
Head asja on kindlasti mõtekas ka igapäevasõiduks kasutada. Mehed ju ka ei vaata koledaid naisi, ega joo Pärnu õlut näiteks. Teoretiseerima ja
keskkonnasäästlikkusest rääkima ei viitsi hakata.
PS. mats nagu ma olen, unustasin kõik essinaised sootuks.
|
|
|
Firehead
huviline
Registreerunud 08.07.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S2 coupe
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 22.05.08 15:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
stock = chipitud 
Seda peaks iga turboga essimees teadama!
Head asja on kindlasti mõtekas ka igapäevasõiduks kasutada. Mehed ju ka ei vaata koledaid naisi, ega joo Pärnu õlut näiteks. Teoretiseerima ja
keskkonnasäästlikkusest rääkima ei viitsi hakata. |
Nojah - eelmine oli kohe täitsa stock, praegune aga vastab sellele siinmainitud konditsioonile. Samas peab tunnistama, et sellele vaatamata tundub
praegune auto oma mõõdukalt järgiaidatud olekus tehniliselt paremas konditsioonis olema kui eelmine kupee oli. Ilmselt oleneb palju eelmisest
omanikust ja sellest, kus autoga liigutud on - saksamaisel bahnil täiega andmise (ikka 200+ km/h) pealt mauhti kohvipeatusi tehes just tehnika eriti
ei rõõmusta soojal ajal 
Ehk siis mingigi väljavaade on, et mujalt maalt saadud oluliselt ümberehitamata autol VÕIB tehnika olla parema tervise juures.
Veermiku osas kattub enamus osasid sama kerega tavaquattroga, jõuülekande tugevusvaru on oluliselt ümberehitamata tehnika jaoks rohkem kui piisav -
kui just oskamatu sõitmisega pole käigukasti ära rikutud jne. (nagu mistahes muul autol).
Keskkonnasäästlikkuse koha pealt pole korras tehnikaga autole ka midagi ette heita - kui tänapäeva "CO2-emissioonide-mõõdistamise-debiilsus/hullus"
kõrvale jätta 
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.08 17:46
|
|
|
S2 igapäevaseks kasutamiseks, mhh. See on mõeldav, kuid nagu teisedki ütlesid, siis nende suur häda seisneb selles, et nad ei jää originaaliks. Kuniks
pidada autot mõistusega, saab ilusti hakkama. Toon näiteks enda 1994a RS2-e, mille turbo oli veel eelminel aastal väga heas korras (seda vilet seal
pole enam).
Marko
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 22.05.08 18:16
|
|
|
Mul näiteks on oma teada täiesti tehasekonditsioonis auto. Tegemist on muidugi Avnadiga, mis juba oma olemuselt on natuke praktilisem ja seetõttu
natuke väiksema rallisõidupotentsiaaliga.
Auto on mul olnud natuke vähem kui kaks aastat ja tegemist on ikka küll olnud, muidugi olen ma ka autopede ja mõne arvates kindlasti natuke üle
pingutanud. Ma soovitan autot, mida ostma hakkad, väga korralikult uurida ja kokku arvutada kui palju raha temasse panna tuleb. Pigem kuluta mõni
tuhat ostueelsele ülevaatusele kui hiljem näiteks 30000 juppidele, mis lähemal ajal ära tuleb vahetada. Ma ei tea, mis autodega sõitnud oled, kuid
minu kogemusi arvestades on tegu ikka väga tujuka autoga. Tujukus on põhjustatud just sellest, et tegemist pole väga lihtsa autoga. Tal on turbo,
igasugused voolikud ja varasemate autodega võrreldes natuke rohkem elektroonikat, lisaks sellele tavaliselt ka natuke rikkalikum varustus. Seda
elektroonikavärki ma oma oskamatuse tõttu eriti ei kommenteeriks, kuid muus osas on tegemist nagu väga pirtsaka tüdrukuga, kes võib lihtsalt suvalisel
hetkel sõitmisest keelduda. Kõige olulisem vahe lihtsamate autodega on minu jaoks olnud see, et ta ei hoiata kui järsku jälle pirtsutama hakkab ja ei
näita kuidagi juba kolm kuud varem, et varsti oleks aeg mõni jupp ära vahetada või midagi korrastada. Nõiteks kui tuleb lahti mõni turboga seotud
voolik, jääb auto lihtsalt seisma ja kui ei saa või ei oska seda ära parandada, sõidab ära alles kui köiega keegi tõmbab. Täiesti ootamatult läks
näiteks katki hooratas. See saab muidugi ainult ABY mootoriga juhtuda. Saan rääkida ainult oma kogemustele toetudes, kuid suurem osa juppidest, mille
olen ära vahetanud, ei sobi eriti muudele autodele ja seetõttu on ka hind natuke kallim olnud.
Jutu võtaksin kokku nii, et kui Sa just autopede ei ole ja Sul on võimalik kuskil hoida ja hoolitseda mitme auto eest, osta hoopis mõni soodsate
ülevalpidamiskuludega auto ja lisaks mõni pühapäevaauto, mis võib muidugi võimalusel ka Audi S2 olla. See on lihtsalt minu soovitus.
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 22.05.08 20:31
|
|
|
Tegelikult lihtsa ehitusega auto. Peale rõhu lekete ja nõrga kasti+siduri muud karta polegi. Kui tahad kunagi jääd või kruusa sõita, siis arvesta
sellega, et audi 4 wd on hulkuv. Omal kogemus chipitud 3b-ga ja maantee kulu oli u 9l 100km.
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 22.05.08 20:46
|
|
|
Kütusekulu lihtsalt ära vaata sellel autol. Sportautol lihtsalt ei tohiks vaadata ja võrrelda kütusekulu väikese mootoriga autodega või üldse
diislitega. Maanteel on võimalik ka vähem kui 9 l/100 km kätte saada. Linnas vähem kui 12 l/100 km on ikka rets pingutamine. Mõned päevad tagasi
resettisin huvi pärast kompuutri ära ja praegu näitab vist 11,2 l/100 km. Kuskil pool on linnasõitu. Kui reseti olin ära teinud, käisin Kristiinest
Viimsis ja tagasi. Üritasin võimalikult ühtlaselt sõita ja sain vist 10,8 l/100 km.
Kütusekulu pole vaja karta, sest see on prognoositav, karta tuleb ootamatuid hoolduskulusid.
Kõige lihtsam oleks tegelikult ju arvutada, mitme krooni eest kütust hoiab aastas säästlikuma autoga kokku. Kui veel arvesse võtta hoolduskulud,
saabki teha otsuse, kas osta praktiline sportauto Audi S2 või kaks erinevat autot.
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 22.05.08 20:52
|
|
|
kiireks sõiduks oma hinnaklassis päris kiire...seda ainult otse sõidul
sellist autot ostes ei tohi vaadata küttekulu, vaid seda mida ta oskab ja kuidas vastu peab.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.05.08 22:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Kas Sinu Oopel Kadett gsi võtab kurve kiiremini või ? |
Kuna Kadett GSi on S2 Coupe'st samade mõõtmete juures pool tonni kergem, siis ma ei imestaks.
|
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 23.05.08 04:19
|
|
|
Ärme hakka siin võrdlusi tooma Opeliga. Ma ei hakka seda autot maha tegema, hea oli küll õppida 4wd-d. Audi ikka rohkem asfaldi masin. Häirima hakkas
hulkuv vedu. Kord on vedu taga, siis mölla et vedu rohkem ette saaks. Mina võrdlen seda näiteks Impreza wrx või sti-ga, millega on sõit nagu
lapsemäng. Üks on maanteele mõeldud, teine jällegi rallimaailmale ehitatud. Mind huvitas S2 juures ikkagi see kas on võimalik kiiresti
rahvarallit/sprinti sõita. Kahjuks ei olnud. Seda tõestab hetkel ka selles sarjas osalev hr. Steinfeltd. Alajuhitavus(liiga raske nina) , pikad käigud
jne, turbo tuleb korralikult taha alates 3000 p/min.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.08 06:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kas2par
Seda tõestab hetkel ka selles sarjas osalev hr. Steinfeltd. Alajuhitavus(liiga raske nina) , pikad käigud jne, turbo tuleb korralikult taha alates
3000 p/min. | Täiesti nõus. Selleks on osa inimesi ette pannud märksa laiemad rattad (rehv+velg), kui taha. Lag'i puhul on abiks
vasaku jalaga pidurdamine.
Marko
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 23.05.08 07:04
|
|
|
Aga igapäevaseks tänavasõiduks siiski igati tore ja tehnoloogiliselt edumeelne auto. Hunt nunnus kestas. Tahaks isegi kunagi tulevikus ABY-ga Coupe ära proovida.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 23.05.08 07:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Aga igapäevaseks tänavasõiduks siiski igati tore ja tehnoloogiliselt edumeelne auto. Hunt nunnus kestas. Tahaks isegi kunagi tulevikus ABY-ga Coupe ära proovida. |
Väga korralikud ABY Couped rsk krõbeda hinnaga, alates ca 7Keur ja ülesse.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.08 08:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Kas Sinu Oopel Kadett gsi võtab kurve kiiremini või ? |
Kuna Kadett GSi on S2 Coupe'st samade mõõtmete juures pool tonni kergem, siis ma ei imestaks. |
Ja just nii ongi. Sauga kolmnurga suurel ringil sõidan mina ja nt ka uus honda S2000 1,07 aegasid, 85KW opel kadett 1,09 aegasid. Nii minul kui hondal
on omajagu juba vedrustuses ka tehtud, stock vedrustusega S2 sõitis seal 1,11-12 jne aegasid. Ehk siis seal tuleb see kaaluvahe välja tõesti ning
rinkal saad opel kadeti käest normaalselt s*** 
|
|
|
|
urr
huviline
Registreerunud 22.03.08
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.08 20:27
|
|
|
Tänan kõikki vastajaid asjalike vastuste eest,eks peab ikka tõsisemalt järgi kaaluma s2 ostu,muidu võib hiljem kahetsema hakata kui raha matmiseks
läheb.
|
|
|
Dust Rocket
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal
Auto: avataris on mälestus!!!!
|
postitati 27.05.08 03:43
|
|
|
Noh mina olen oma autoga sõitnud iga päev (v.a Aava juures veedetud aeg), selle soetamisest saadik.
Mõtle nii, need autod on kõik ehitatud ammu (90-ndad), kui ostad sama vana ükskõik millise auto, kas sa oled kindel, et teda remontima ei pea?
Kannatab temaga igapäeva sõite teha küll. Peale uhamist tuleb ainult ümber kvartali sõita, et turbot jahutada. Pukse ja muid junne ikka läheb.
Ainuke miinus selle auto juures, minu jaoks on lõputuna näiv tagaluugi krigin.
Kindlasti on neid autosid eesmärgi päraselt kasutatud ja ronte liigub aga kui ta on enam vähem stock siis ei ole hullu.
Muidugi kui on veoauto turbo ja rõhk metsik võib jamasid juhtuda.
PS, mul on 3B moto.
Edu ostul
Satan will claim my soul.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |