Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.08 19:07
|
|
|
Autol vool pikemalt ära,pärast kütusekulu suurem?
Tsiteerin teisest foorumist:
Teema algataja:
"Nii. Probleem selline, et auto seisis 2007augusti keskpaigast 2008 märtsi keskpaigani. Ennem seismajäämist oli bensiinikulu maanteel u 8l/100km.
Nüüd tundub see olevat topelt - 16l/100km. Iseasi, see võib mulle ainult tunduda nii, sest selle vahepealse aja ma sõitsin ju autoga mis võttis
5l/100km. Aga kas selline asi on võimalik, et peale seismist mootor tahab jälle sisse töötamist või midagi ?"
Üks kommentaaridest:
"Kusagilt kunagi sellist asja kuulnud, et kui aku maas olnud ja vool pikemalt järelt ära, siis uuesti sõitma hakates pidi aju või midagi seal n.ö
õppima esialgu, et kuidas mis reziimidel toimida.
Ei tea kui õige see jutt on, aga kusagilt on midagi sellist kõrva jäänud"
Kui õige see kommentaar võib olla?
Enda Audil olen nüüd peale viimast pikemat seismist ja voolu ära olekut suuremat kütusekulu täheldanud.Kulu vähe pole küll nii suur,kui Teema
algatajal,aga siiski enne näitas kompuuter peale paagi täis laskmist sõidupikkuseks 600 ja + km (ka reaalselt sõitsin),nüüd aga 480-490 (eelmine
nädalavahetus reaalselt sõidetud).Eile sai paak jälle täis,sõidu pikkuseks kompu kirjutas taas 490.
Või oskab keegi muud viga pakkuda?Küünlad võivad sellise kütusekulu tekitada?
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 22.05.08 06:03
|
|
|
Minu autol kukkus ka ööga aku lambist ära, auto oli ilma vooluta alla 24h ja uue aku paigalduse järel sain auto käima. Peale seda tühikäik lonkas
meeletult (1000-500) ja käis üldse kehvalt... kuulsin ka kuskilt, et aju "õpib" sõitsin maanteed 20-30km ja sai pöördesse lastud (ligi piiraja) ja
peale seda masin nagu enne... et siis mingi tõetera siiski olemas.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 22.05.08 08:49
|
|
|
EI OLE
1,8T ei õpi ise tühikäiku! voolu mahaühendamise abil ei toimu maagilist reseti ja vekoodide unustamist...
1,8T tahab saada kaablit ja throttle body alignmenti
elementaarne - kui omal kaablit pole, siis vut-vut töökoja poole.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 22.05.08 08:55
|
|
|
Ai kurja, siis peaksin siiski viima kuskile kohendamisele? Aeg-ajalt siiski tühikäik lonkab ja väiksed vapruse-värinad sees- võik aidata
tühikäigumootori puhastamine ja kalibreerimine ?
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 20.08.08 08:49
|
|
|
Aga kas see õppimise jutt mingi mootoriga peab paika ka või on lihtne BS?
Mul oli ka vooluga jama ja nüüd on nii, et peale gaasi vabastamist minnes üle tühikäigule kõiguvad pöörded 500-1000 vahel paar-kolm korda. Seejärel
jääb tühikäik normaalseks.
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.08 14:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: smi
Aga kas see õppimise jutt mingi mootoriga peab paika ka või on lihtne BS?
Mul oli ka vooluga jama ja nüüd on nii, et peale gaasi vabastamist minnes üle tühikäigule kõiguvad pöörded 500-1000 vahel paar-kolm korda. Seejärel
jääb tühikäik normaalseks. |
mul läks kütusekulu mõne aja pärast ikka väiksemaks.Nüüd saab jälle paagiga ca. 600 km läbida,mitte alla 500.
Tühikäigul pööretega probleemi ei olnud.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 15.10.08 16:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: smi
Aga kas see õppimise jutt mingi mootoriga peab paika ka või on lihtne BS?
Mul oli ka vooluga jama ja nüüd on nii, et peale gaasi vabastamist minnes üle tühikäigule kõiguvad pöörded 500-1000 vahel paar-kolm korda. Seejärel
jääb tühikäik normaalseks. |
Nüüd umbes 2 kuud mööda läinud ja enam tühikäigu pöörded ei kõigu. Kusjuures ma ei olegi seda hetke ära tabanud millal viga kadus. Täitsa kummaline
värk.
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 16.10.08 05:55
|
|
|
Mina olen enda autol (1.8 ADR) tähele pannud seda, et kui on aku juhe maas käinud, siis ca 20-30km jätab auto 1200-2200rpm juures vahele, jõuetu ja
mingil hetkel tuleb jõud tagasi. Enim annab tunda foori tagant 1. käiguga startides, kui hoog sees ja kasvõi 2. käiguga 1000rpm, siis seda jama pole.
Tundub, et tuleb just siis kui auto on foori taga tühikäigul seisnud mõne aja. Samas aastaid tagasi aku juhe maas käimisele pole sellist jama olnud,
seega ma arvan, et päris nii vist olema ei pea.
Ise olen arvanud, et siiski mootor või midagi õpib? Peale mõningast sõitmist on jälle kõik normaalne, seega ei ole ma sellesse teemasse ka süvenenud.
|
|
|