Lehekülgi: 1 2 |
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.03 13:26
|
|
|
tühikäigu pöörete vaakumregulaator
Tere jälle..
Kas keegi teab, kas neid vidinaid ka remonditakse, või mis tal üldse põhimõtteliselt juhtuda saab...? Ilmnes, et see ikka vist läbi on, uus maksab
5614 krooni !!!, mida loomulikult selle eest maksma ei hakka.. Kas romulatest on asja mõtet otsida või siis nagu juba küsisin, kas
neid ka remonditakse ?
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 16.01.03 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Maqu
Tere jälle..
Kas keegi teab, kas neid vidinaid ka remonditakse, või mis tal üldse põhimõtteliselt juhtuda saab...? Ilmnes, et see ikka vist läbi on, uus maksab
5614 krooni !!!, mida loomulikult selle eest maksma ei hakka.. Kas romulatest on asja mõtet otsida või siis nagu juba küsisin, kas
neid ka remonditakse ? |
hea kysimus, kõigepealt tuleb mõelda, kuskohas ta yldse asub?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.03 14:37
|
|
|
Minul on ta kohe klapikambrikaane lõpus.. kohe silmaga nähtavas kohas, kui eestpoolt vaadata.. selline u 10 cm pikkune väiksemat sorti silinder
(läbimõõt ca 5 cm), sinna läheb siis mingi pistik külge, kui see ära võtta, käib mootor ühtlasemalt, aga pisut kõrgetel tuuridel ning gaasi andes ei
lange pöörded päris sinna kuhu peab. Lisaks ei lähe minul ta ilma selle krdi regulaatorita käima, täna hommikul käiasin ca pool minutit, enne kui väga
madalatel pööretel plödisema mõtles hakata, siis tuli meelde, et eile õhtul sai see juhe lahti kakutud - pistik tagasi ning tõmbas pöörded jälle sinna
900-950 kanti..
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 16.01.03 14:46
|
|
|
tuleb meelde kyll, see on vanematel mootoritel(enne 88.a) minul ta alati undas kui syyde sees oli. kysi romulatest seda saad raudselt mingi parisaja
eeqga kätte. äkki on sul hoopis mõni toru vigane sealtkandist?
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.03 15:20
|
|
|
quattro soovitas mul see nödinas maha kiskuda ja puhtaks pesta (mitte veega muidugi) et see pidi kah aitama... mul sama case autol
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 16.01.03 15:39
|
|
|
Mul endal masinal sama jama!
Kui sa just mõtled seda nö surve regulaatorit!?
Ma ise ühe laiali ka lammutanud ja seisab mul see kodus, nii et kui keegi on huvitatud siis võin näidata milline ta seest välja näeb, kaks põhiviga
neil mix nad ei tööta on kahe vedru väsimine ja siis membraani kulumine. Kui sa selle auto küljest lahti võtad ja suuga proovid ning ta vaakumit ei
pea siis on asi nässus ja remontida seda minu teada pole võimalik. A kui asi vedrudes siis võid proovida neid vahetada. kuid seda ma öelda ei oska kui
jäik või kõrge see uus vedru peax olema.
Sain endale romulast ühe ja see maxis 350 eeku aga sellel pmst sama viga, masin paremini käib kui enne a käivituda ei taha ikka hästi nii, et
tõenäoliselt pean uue ostma!
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 16.01.03 21:25
|
|
|
no tere jälle.
sel nn.tühikigu mootorisse tekib tavaliselt õlipõlemisest siuke tagi moodi asi.Nüüd ma su jutust ei saanud aru kas su pöörded ujuvad ka või on täitsa
gluhha.
tavaliselt on aidanud selle mootori eemaldamine ja brake cleaneriga puhtaks pesemine.Kui oled tln. siis astu homme õhtul Marja tänavalt läbi ja ma
pesen sul selle puhtaks ja kontrollin ka üle ühtlasi.uue ostmine on aga suht mõtetu tegevus,kuna romulates on neid ka piisavalt,tuleb aint hind normi
saada.
'
Kui huvi on siis helista 055 34 250 või 053 405 616 ja küsi Kaurit
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.03 19:07
|
|
|
tere tere !
lidsin netist pildi... hinna ka..
http://catalog.thepartsbin.com/?year=1986&make=AU&imageField.x=34&imageField.y=12
214.68 taala.. Iseenesest päris hea kataloog, pilte juppidest päris palju, mõnikord abiks. Postitan igaksjuhuks ka sellise lingi : http://www.elcats.ru/audivw/nn/
Ka sealt saab päris palju skeeme jm sellist. Ps, kas kellelgi on audi 100; 200; 5000 service manuali CD peal, või DBF-ina kõvakettal või veel mõnel
kolmandal moel.. oleks abiks.. Endal oleks välja pakkuda Volkswagen GTI, Golf, Jetta
Service Manual 1985-1992 - Electronic Edition
Gasoline, Diesel and Turbo Diesel Including 16V
by Bentley. Päris asjalik asi... näiteks oma eelmisel a100-l võtsin selle kataloogi järgi autom. kasti aju lahti ning panin kokku tagasi..
To: Quattro, eks helistan Sulle !
|
|
|
100 sigar
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: ei ole hetkel audi
|
postitati 22.01.03 07:33
|
|
|
Ka mul on probleemid tühikäiguga, ei ole ühtlased. pöörded küll ei tõuse ega lange, aga mootori käik on selline lünklik, välja muidugi ei sure. Nüüd
avastasin, et mul on sellelt samalt hallilt jullalt pistik lahti ühendatud. Nüüd, kui selle järgi panin, siis mootori käik oli ilus ja ühtlane, aga
pöörded tõusid väga kõrgele. Kas see ongi märgiks, et see on läbi? Või aitab selle puhastamine ka? Või mida edasi peaksin tegema või proovima?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.01.03 08:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja 100 sigar
Ka mul on probleemid tühikäiguga, ei ole ühtlased. pöörded küll ei tõuse ega lange, aga mootori käik on selline lünklik, välja muidugi ei sure. Nüüd
avastasin, et mul on sellelt samalt hallilt jullalt pistik lahti ühendatud. Nüüd, kui selle järgi panin, siis mootori käik oli ilus ja ühtlane, aga
pöörded tõusid väga kõrgele. Kas see ongi märgiks, et see on läbi? Või aitab selle puhastamine ka? Või mida edasi peaksin tegema või proovima?
|
Kõigepealt võta see junn maha ja keera tükk paberit ümber selle otsa mis on mootori telje suunas ja proovi sealt sisse puhuda.Kui õhk käib läbi siis
on asi kuskilt ikkagi umbes ja nõuab puhastamist.Ja kontrollimaks kas element ise on korras,võta sõber appi ja las paneb oma käe sinna junni peale kui
see mootori küljes on ja ise keera süüdet ja käivita(klapp peaks tegema urisevat häält või vibreerima)
|
|
|
|
100 sigar
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: ei ole hetkel audi
|
postitati 24.03.03 07:30
|
|
|
Nii, võtsin selle julla maha. Oli jah jumala must (tahmane) ja tugevalt puhudes otsast lasi õhku ka läbi. Puhastasin siis ära selle seest nii palju,
kui sain (see ie käi ju lahti kuidagi). Ja peale puhastamist enam ei lasknud õku läbi, eh siis jäi pidama korralikult. Kui juhtme järgi ühendasin ja
süüte sisse panin hakkas see vaikselt urisema nagu väike elektrimootor. Järelikult peaks see ju töötama. Nii. Panin siis selle julla jälle peale
tagasi ja panin auto käima. Alguses tõstis pöörded korraks ülesse ja siis lasi natuke allapoole, aga mitte päris alla. Töötas umbes minuti natuke
kõrgematel pööretel ja järsku käis klõps ja pööärded kukkusid järsult alla normaalse peale. Lasin natuke käia ja suretasin välja. Mõne aja pärast
käivitasin uuest ja asi toimis ilusti, korraks (1-2 sec) tõstis pöörded üles ja kohe lasi alla tagasi. Mõtlesin, et jess, töötab. AGA. Hommikul
rõõmsalt käivitasin ja ei tahtnud pöördeid alla laste. Ei viitsinud ka eriti kaua oodata ja sõitsin minema. Sain mõnda aega ringi sõita (mööda linna
poode) kui tagasi tulles autot parkides hoidis tuure üleval ja ei lasknud enam alla (sumparist tuli ka üsna sinist suitsu, ju oli segu väga rikas).
Pidin nördimusega jälle julla lahti ühendama. Võtsin jälle maha ja kõik oli nagu korras, pidas õhku ja urises ka.
Mis siis nüüd viga??? Kuidas see üldse töötab ja ka see mootor on pidevalt järgi. Kui ei ole, siis kust see oma info saab. Mida ma peaksin veel
proovima või testima (ka puhastama)
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.03.03 07:57
|
|
|
see junn peaks olema ühenduses nii külmkäivituspihusti,mootori termoanduri ,kui ka juhtrõhuregulaatoriga-ühesõnaga kogu külmkäivitus süsteem.
Ise ma kahtlustan et sul on kuskil lihtsalt pistikutes kehv kontakt.
Kui ei ole siis,siis tuleb ära mõõta juhtrõhuregulaatoris asuv mähis,mille takistus peaks olema ligikaudu 20-22 oomi
Muidugi elektriskeem oleks abix,siis on võimalik täpselt vaadata,mis ja kus.
|
|
|
|
100 sigar
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: ei ole hetkel audi
|
postitati 24.03.03 08:24
|
|
|
Kus asub see juhtrõhuregulaator? Milliseid kontakte soovitab läbi käia ja puhastada?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.03.03 09:10
|
|
|
juhtrõhuregulaator asub mootori vasakul küljel,siuke alumiiniumist kalbakk,kuhu jooksevad sisse nii kaks kütusetoru kui ka üks vaakumvoolik ja
elektripistik.kui pistiku ära võtad siis juhtrõhu regulaatori klemmide takistus peab olema see millest enne rääkisin.ja seesama pistik mis sinna otsa
istub kipub olema seest oksüdeerunud.
btw,asi võib olla ka nii et keegi on sul need pöörded niiöelda sunniviisiliselt peale keeranud kuna ennist oli see lisaõhuklapp sul ilma
juhtmeta.prooni nii et keera tühikäigu reguleerimis kruvist veic pöördeid maha ja vaata mis siis saab. tühikäigukruvi asub sisselaske kollektoris
segusiibrite juures kohe,sissepoole pöörates pöörded langevad,väljapoole keerates tõusevad.
|
|
|
|
100 sigar
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: ei ole hetkel audi
|
postitati 24.03.03 09:25
|
|
|
Tühikäigu pöörete kruvist niipalju, et kui see lisaklapp järgi oli ja pöörded peale jäid, siis keerasin ma selle pöördekruvi täitse põhja (kinni), aga
ikkagi olid pöörded liiga kõrgel.
Kas sa mõtled seda alumiiiumist jullat, mis asub kohe küünalde all mootori küljes või?
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 24.03.03 09:51
|
|
|
Seesama jah see regulaator on!
|
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
postitati 24.03.03 18:17
|
|
|
seal kipub see vaakum regulaator läbi olema.omal sama jama, külmalt tõmbleb
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 24.03.03 21:43
|
|
|
mul kaa sama jant tyhikäiguga vahel.
aga probleem selles et mootor NF seega siinsed õpetused pole minu mootori kohta. kas NF-i tyhikäiguregulaator asub seal mootori eesotsas, u. samal
joonel õlikorgiga? ja kas seal saab kah kuidagi puhudes asja kontrollida? kas võib ka sellest jullast olla tingitud see jant et kylmalt kõik ok aga
kui moto soojaks läeb siis pöörded yleval.ja alati aitab restart mõne foori taga-pärast restarti kohe pöörded ok.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.04.03 12:30
|
|
|
tere. NF mootoril on ta seal 1-sil. juures,saab puhastada jne.
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 08.10.03 06:12
|
|
|
Mul A100 2,3 90a. NF ütles vaakum regulaator töölepingu üles, kui vahetasin endal külmkäivituspihusti ära . Panin vana tagasi ei midagi, ikka pöörded üleval. Nüüd siis väheke uurisin seda reg.t ja tekkis küsimus, et kui
reg. i ühest toru otsast sisse vaadata, näeb mingit sulgurit vms. Ja seda ei anna kuidagi liigutada kuigi mingi paarimilline ava on tal sees.
Ja kus otsast kuhu puhuda ja kust ei tohi tohib õhk läbi tulla??.
Marko
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 08.10.03 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Varuosad
Mul A100 2,3 90a. NF ütles vaakum regulaator töölepingu üles, kui vahetasin endal külmkäivituspihusti ära . Panin vana tagasi ei midagi, ikka pöörded üleval.
ww, kui üleval sul need pöörded on? 2000?
3000?
reix |
|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 09.10.03 05:02
|
|
|
mul peax nii see vaakumregulaator kui ka surveregulaator olemas olema(mis korras nad on ei oska kahjux kommenteerida kuna kacetamis võimalus puudub),
nii et kui kellelegi uvi pakub siis u2u abx!
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 09.10.03 05:34
|
|
|
>>ww, kui üleval sul need pöörded on? >>2000?
>>3000?
Nii 2000 ja nii külmst peast vähe madalamad, siis järk järgult tõuseb ca 300 pm. Ja külmast peast läheb sigaraskelt käima.
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 13.10.03 05:48
|
|
|
Panin uue vaakumregu , ei midagi. Siis hakkasin lähemalt kontrollima ja uurima juhtmeid jne.. TUli välja , et hoopis kaitse oli läbi
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.03 16:36
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Varuosad
Panin uue vaakumregu , ei midagi. Siis hakkasin lähemalt kontrollima ja uurima juhtmeid jne.. TUli välja , et hoopis kaitse oli läbi |
siis mille kaitse?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |