ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.08 09:39
|
|
|
K: S2 asenduslõdvik MAF - Turbo vahele?
Olen läbi lapanud mitmeid silikonlõdvikute tootjate lehti kuid mitte ükski ei paku S2-le asendust originaalile, ainus mis on ligilähedane natukenegi
on 034 motorspordi oma http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_73&products_id=140 aga nagu aru saan on asi mõeldud suurema turbo
jaoks kui originaal?
Kas keegi teab veel mõnda tootjat kel sarnane asi olemas oleks siinpool lompi?
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.08 09:56
|
|
|
What about this one?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.08 20:07
|
|
|
Siin on ka midagi.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.08 05:50
|
|
|
Too paistab olema suurema turbo jaoks, ehk siis originaal K24 otsa teda ei pane 
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.08 05:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Too paistab olema suurema turbo jaoks, ehk siis originaal K24 otsa teda ei pane | Lugesin ise ka seda. Ehk leidub neil ka K24 tarvis midagi. Saada meil.
Marko
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 12.08.08 15:14
|
|
|
034 lõdviku ühendamiseks originaal turboga on ka lahendus 
Originaal 56mm imuava peale treid kasvõi hokilitrist rõnga, litter on väljast juba originaalis ca 3", niiet ...
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 20.08.08 13:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Too paistab olema suurema turbo jaoks, ehk siis originaal K24 otsa teda ei pane |
teine võimalus on osta jämedam lõdvik
(ja ära otsi peenemat)
müün sulle jämedama 60 mm alu turbo otsa korpuse ~700.-
http://www.album.ee/node/16712720/50029951
http://www.album.ee/node/16712732/50029951
oleks ka loogilisem, et enne turbot oleks toru jämedam, sest peale turbo õhu kokku surumist voolab kokku pressitud õhk ~55 mm torustikus.
Miks teha imu toru sellest peenem (mina arvan, et enne õhu kokkusurumist turbo poolt, võiks olla toru õhu lugeja jämedune. )
|
|
|