Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: B4 sidur (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 4198)
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 09.03.04 20:03 Tsiteeri
B4 sidur



mure siis selline, et:

varem hakkas sidur ilusti ca peadaali kesk asendist vedama aga nüüd

ühel ilusal päeval, lambist, hakkas siduri pedaal suhteliselt põhjast vedama

käiguvahetus pole enam normaalne vaid peab pedaali ikka päris põhja vajutama kui tahan käiku vahetada nii, et hammas rattad häält ei teeks

on kellelgi selline probleem olnud või oskab keegi öelda kuda sellest problast lahti saab, milles point on ?:(

sidur on vedelikuga

ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 09.03.04 20:08 Tsiteeri


kas pedaal hakkas kergemini käima ka? vedelikku pole anumast kaotsi läinud?...proovi süsteemi õhutada vaata kas on abi ja kontrolli üle et leket poleks


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 09.03.04 20:16 Tsiteeri


pedaal kergemini ei käi!

ja vedelikku justkui ka pole vähemaks jäänd! see silinder mis nüüd seal käigukasti küljes on see igastahes ei leki ka kuskilt see oli kuiv!

rooli alla pole veel jõudnud vaadata
homme äkki jõuab

õhutamist mõtlesin ka korra et äkki õhu vahele tõmmand kuskilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 10.03.04 17:01 Tsiteeri


parandan ennast pedaal siiski käib kergemini!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 10.03.04 19:02 Tsiteeri


Tere!
Pea töösil. ilmselt peetis, laseb õli surumise ltagasi imi poolde!


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 10.03.04 19:48 Tsiteeri


see on siis see silinder mis käigukasti küljes on jah?

seal siis ilmselt mansetid läbi nagu jah?:(

seda silindrit vist suht raske kätte saada:(
ei pääse nagu eriti ligi sinna:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 10.03.04 21:23 Tsiteeri


Ee, pea töö sil. on pendaali (siduri) juures, võimalik, et ka moto ruumis--kahtlen. :)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.03.04 06:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
Ee, pea töö sil. on pendaali (siduri) juures, võimalik, et ka moto ruumis--kahtlen. :)


Niipalju siis veel,et peatöösilindrit pole olemas.
On olemas peasilinder(salongis või torpeedopleki küljes) ja töösilinder (asub siis käigukasti sidurikoja küljes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jann1
huviline



Registreerunud 22.05.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 '1,8 '88

postitati 11.03.04 15:30 Tsiteeri
sidur



Mul sama asi et sidur vajus põhja ära ja võtab nüüd põhjast.Tahaks isegi teada milles asi praegu saab veel käigu sisse:D ja pole probleemi süvenenud.Räägitud on ka mingist kontra mutrist pedaali juures aga mina küll midagi ei näinud seal.:mad::mad::mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 11.03.04 18:26 Tsiteeri


ok nüüd saime selgeks kus on pea silinder ja töösilinder:P aga oskab keegi nüüd öelda ka kummas siis viga võib olla:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 11.03.04 20:59 Tsiteeri


pakun et to mis on pedaali juures....samas käigukasti poolse leket ei pruugi ilma silindrit maha võtmata näha kuna ots on siduri koja sees...


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 11.03.04 21:56 Tsiteeri


töösilinder ei saa ju läbi olla, kui tal vedelik ei kao. Teine palju kulukam jama võib olla siduri korvis. Kui taldrikvedru katki läheb on samad sümptomid - sidur kerge ja ei lahuta aga samas kipub ka libisema? Kui peasilinder pees, siis peaks pedaal alla jääma kui teda pikalt hoida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 11.03.04 22:01 Tsiteeri


mis mõttes alla jääma et nagu üles ei tule enam või?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 11.03.04 22:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Driver
mis mõttes alla jääma et nagu üles ei tule enam või?


jah, kui varbaga tõmbad, siis tuleb ja järgmise vajutusega toimib jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 11.03.04 22:15 Tsiteeri


homme läen proovin!

kui kulukas see siduri korvi vahetus on?
oskad äkki hinna öelda

vaja ainult toote hinda, vahetatud saan ma ta ise!

kas sellel siduri pedaalil siis mingit vedru ei ole seal mis pedaali üles tagasi tõmbab?

või õli peakski teda tagasi suruma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 11.03.04 22:29 Tsiteeri


seal pedaalil peaks olema servomehanism st. alguses pressib vastu aga poolepealt edasi aitab vajutada. Üks võimalik jama tuli veel meelde, et kui peasilindrisse on sattunud mingit saasta, siis võib ummistada ära selle täiteava kust õli kolvi ette satub. See ava on nõelaotsa suurune.
Korvi hinda praegu peast ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 12.03.04 06:12 Tsiteeri


komplekt..korv, ketas, laager.....ca 2-3kilo

selleks et silinder ei toimi ei pea ta veel õli läbi laskma;) kui to mansett mis õli surub väsinud on siis laseb osa lõlist endast mööda....sellest väheneb silindri effektiivsus ja pikeneb pedaali käik


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 12.03.04 08:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Eints
komplekt..korv, ketas, laager.....ca 2-3kilo

selleks et silinder ei toimi ei pea ta veel õli läbi laskma;) kui to mansett mis õli surub väsinud on siis laseb osa lõlist endast mööda....sellest väheneb silindri effektiivsus ja pikeneb pedaali käik


mis silindrit sa silmas pead - kui töösilindrit , siis see õli, mis mansetist mööda läheb voolab õue


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 12.03.04 14:58 Tsiteeri


pedaal igastahes alla ei jää!

vaatan kisun äkki nädalavahetusel siin üht teist laiali vaatab siis kas leiame vea:D

aga vea võimalusi ootan ikkagi teie poolt:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
atss
huviline



Registreerunud 24.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 avant 1.9TDI,A6 Avant 110 kw

postitati 12.03.04 15:48 Tsiteeri


Mul oli sama mure tekkis talvel peale teise mehe kraavist välja sikutamist.Võtsime kasti maha ja kettal vedru pesad meeletult suureks kulunud.Kogu komp. vahetusse.Laki Autos 2001eeku. JÕUDU KASTI MAHAVÕTMISEL!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 12.03.04 18:22 Tsiteeri


:D seda läheb vist vaja jah siis!

aga kas see on nagu reaalne et üleöö selline asi juhtub?

ma mõtlen seda et kas need vedrud siis saavad nii üleöö ära surra/väsida või siis ära kuluda?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 13.03.04 01:42 Tsiteeri


niisiis alustuseks võta ja vaata üle siduri õliajam..kui lekkeid ei esine ja peale õhutamist midagi paremaks ei muutu tuleks mõtlema hakata siduri vahetusele...


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 13.03.04 09:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jann1
Mul sama asi et sidur vajus põhja ära ja võtab nüüd põhjast.Tahaks isegi teada milles asi praegu saab veel käigu sisse:D ja pole probleemi süvenenud.Räägitud on ka mingist kontra mutrist pedaali juures aga mina küll midagi ei näinud seal.:mad::mad::mad:
hmm.... 100 ma ei tea aga b3 l on küll pedaali juures see kontramutter, millest saad regullida pedaali asendit. see on kohe pedaalist edasi mineva võlli vms küljes. seda muidu ei näind, kui pidi kindalaeka välja viskama. Enadal oli sama jama ja pidi varbaga ülespooole sikutama peadaali et töötaks:P see nii lihtne asi vaadata et soovitan soojalt enne siduri vahetust pilk peale heita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 13.03.04 12:34 Tsiteeri


hmm.... 100 ma ei tea aga b3 l on küll pedaali juures see kontramutter, millest saad regullida pedaali asendit. see on kohe pedaalist edasi mineva võlli vms küljes. seda muidu ei näind, kui pidi kindalaeka välja viskama. Enadal oli sama jama ja pidi varbaga ülespooole sikutama peadaali et töötaks see nii lihtne asi vaadata et soovitan soojalt enne siduri vahetust pilk peale heita.




kas kinda laegas mitte kõrvalistuja silme ees ei asu?

või käib jutt sellest laekast mis rooli all asub:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 13.03.04 13:33 Tsiteeri


Tsitaat:
kas kinda laegas mitte kõrvalistuja silme ees ei asu?

või käib jutt sellest laekast mis rooli all asub:D
Jah sa oled õigel teel:p minu jaoks on see kõrvalistuja poolne pardatshjok:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.6% - SQL: 34.4%]