Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: s4 2.2T kõrin käigukastis esimese käiguga? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2550)
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 27.04.08 15:58 Tsiteeri
s4 2.2T kõrin käigukastis esimese käiguga?



Vahetasin nädalavahetusel vana käiguasti teise vastu kuna eelmisega oli esimese käiguga sõites tugevat krõginat kuulda. Paraku oluliselt see olukorda ei muutnud, krõgin on ikka alles ka uue kastiga ainult natuke teistsuguse helina.

Krõgin ise on kõrvaga kuulates oma olemuselt selline nagu mingi asi käiks kusagile vastu või mingi asi ei hambuks.
Krõgin on kuulda ainult esimese käiguga hoogu kogudes, käiguga pidurdades on kõik kenasti vait, samuti teiste käikudega kõik ideaalne.
Praegune kast mis all on, tundub muidu väga heas korras olevat, käigud lülituvad ilusti ja väga pehmelt.

Kas on võimalik, et krtõgin on põhjustatud millestki muust kui käiguasti rikkest? Mõistus puha otsas!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 07.05.08 05:27 Tsiteeri


Esimese käigu hammasrattad kulunud. Mul omal 6 käigulisega täpselt sama teema. Kiskusin isegi kasti laiali (sünkrod ka läbi st käigud lülituvad raginaga) ja hammakad päris kenasti kulunud. Pole muud kui uut peavõlli vaja jms..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 07.05.08 17:37 Tsiteeri


Vahepeal sai isegi natuke asja uuritud ja samuti pakuti peavõlli viga, paraku maksab to võll nõksa üle 13000.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.05.08 17:46 Tsiteeri


Kummaline, kui kahel kastil täpselt üks anomaalia. Kas kontrollisid hooratta seisukorda kastivahetusel? Kui seiskad mootori, kas see hetk ei kostu kummalist heli?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 07.05.08 17:47 Tsiteeri


See on alles asja algus, sinna juurde lähevad veel laagrid,tihendid vb veel mõni sünkro(lülitusmuhv jne) poolikut tööd pole mõtet teha...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.05.08 17:51 Tsiteeri


Mul olid RS4 esimesekäigu hammasratas ja peavõll kulunud, undas kui trolliga sõit:D Kriginat/kraginat ei olnud. Lahtivõttes olid hammasratta hammaste kulg/hõõrdpindadel mustad laigud - karastatudpind auklik, nii 1. käigu hammakas kui peavõll. Üksinda 1. käigu hammaka vahetusest ei piisanud, kuna too on otse hambumises kasti peavõlli küljes ( ühes tükis ) oleva hammakaga.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.08 18:06 Tsiteeri


käigukastidele spetsialiseerinud Forssi töötaja olevat rääkinud, et need tolleaja 6käigulised manuaalid lähevadki läbi kõik varem või hiljem, kuna peavõll kulub ära...

Samas, et kaks kasti mõlemad just esimese käiguga kõrisevad... kahtlane


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 07.05.08 18:20 Tsiteeri


Väljendasin ehk ennast esimeses postituses natuke valesti. Vana kast hakkas pigem sellist kolksuvat heli tegema mitte kõrinat. Aken lahti sõites kogemata kuulsin, tegin lahtisel pinnasel paar äkkilisemat minekut ja kolks läks hullemaks. Vana kastiga esimene käik undas samuti.

Kolks kostus pikema intervalli vahelt, kõrin teise kastiga nigu pidev

Niisiis teine kast alla, esimene käik kenasti vaikne muidu aga kolksu asemel nüüd siis selline hammasrataste kõrin.

Kuna esimene kord kasti vahetada ja venis pikale, oli suht tüdimus peal ja tõesti hooratta seisukorda ei kontrollind. Samas nigu loogika ütleb, et mis iganes käik parasjagu veab ei muutu hooratta töös ju midagi, kõrin ometigi ainult esimese käiguga ja just hoogu kogudes mitte käiguga pidurdades.

Samas kui mõlemad kastid maas olid sai võlli kuhu sidur otsa istub loksutatud. Mõlemail oli loks sees, vanal küll märksa suurem kui uuemal. Peabki see nii olema - võta nüüd kinni

Mootori seiskamisel pole mingit kummalist heli täheldanud, küll aga on tühikäigul vahest kuulda samuti kõrvalist heli mis siduri lahutades kaob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 12.05.08 13:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim5
Tühikäigul on vahest kuulda samuti kõrvalist heli, mis siduri lahutades kaob.
Lisaks hammasrattale ka laagrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: 2xAllroad

postitati 23.05.09 16:20 Tsiteeri


Selline näeb välja sõbra S2'e 1. käigu hammakas, esimesega sõites tegi sellist hõõrduvat heli ja naksus :D
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4a1821eb6b59d.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]