Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9tdi kõrgsurvepump asendada 1,9td pumbaga (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2160)
tants
huviline



Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td

postitati 23.04.08 22:20 Tsiteeri
1,9tdi kõrgsurvepump asendada 1,9td pumbaga



tere tegu kül vw golf3`mega kuid ega see mootor audi omast ei erine ni et äkki on kellegil kogemusi.
säärane teema kül ka vw klubi foorumis mul püstitatud kuid küsiks siis audi meeste käest ka nõu.

probleem nimelt selles et oma 1,9td 55kw`sel isendil plokikaan õhtal kuid oli mõte asendada tdi (66kw) omaga kuid uurimisel selgus et plokikaaned erinevad ning ümber oleks vaja vahetada aind tegelikult kolvid kuid mul td`l juba esimene remont sees kuid tdi`l originaalid.tuligi mõte siis kogu mootor (tdi oma) tõsta omale kerele kuid tdi mootoril kõrgsurvepump erineb sellega et tal pole trossiga ajam pedaalilt vaid sammmootoriga ning pedaali all reostaat.mõte oli et aendaks tdi kõrgsurvepump td omaga kuid pole kursis et kas peab midagi pumbas ümber seadistama või monteerima ning et kas tdi pihustid (kuna pihustid ka plokikaanes erinevad) töötavad sama survega mis td omad.
on äkki kellegil tegemist olnud säärase probleemiga või siis oskab nõu anda et kas pihusti surved ning pumba surved samad.

masinateks siis hetkel olev mootor 1,9td 55kw 91. aasta
ning peale monteeritav mootor 1,9tdi 66kw 94. aasta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
miku33
huviline



Registreerunud 18.12.05
Asukoht: Tõravere
Kasutaja on eemal

Auto: 2.0 16vT d ja 1.8T d

postitati 25.04.08 06:31 Tsiteeri


pihusti surved on erinevad, tdil 190-210 vist midagi ja td l oli 130 midagi selles suhtes otse ei saa td pumpa tdil kasutada aga kahest saab ühe kokku teha.Td pumbale tuleb tdi pumba pea ja nukkplaat panna koos süüte regullimis süsteemiga ja stendis paika häälestada.
Ise teinud ei ole veel aga plaan on teha tulevikus üks m-tdi
rohkem infi leiad-http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=6427


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tants
huviline



Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td

postitati 25.04.08 08:38 Tsiteeri


pole veel jõudnud pumpasi laiali lammutama hakata kuid äkki tead meest kes siukse asjaga hakkama võiks saada...kardan et kui ma oma näpud külge panen teen asja veel hullemaks...küsisin diislikeskusest nii tartust kui ka tallinnast kuid kõik nad ütlesid et säärane asi võimatu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 25.04.08 10:42 Tsiteeri


Kas praegusele autole ei saa panna seda pedaali alust reostaati? Kas juhtmestiku poolest on valmidus olemas? Tdi paigaldamisel pead nagunii ju teise juhtmestiku panema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tants
huviline



Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td

postitati 25.04.08 14:57 Tsiteeri


reostaadi paigaldus on kah muidugi võimalus kuid tahaks ikka mehhaanilist asja...mida vähem elektroonikat seda vähem peavalu, mitte et mul selle kamarajura vastu otseselt midagi on kuid pole selle elektroonilise poolega eriti "sina" peal.
miks peaks ma uue juhtmestiku vedama?...ma ju tõstan mootori peale kuid kui kõrgsurvepump ka mehhaanilise juhtimisega oleks siis poleks mul midagi vaja ümber muuta...ühendaks samamoodi nagu vanal mootoril...pumpa kütuse pealeandmist ehk siis seiskamis klapp, eelsüüte küünlad, temperatuuri andurid...ja ega tal rohkem midagi keerulist polegi.

tean et tdi`l muidugi ette nähtud igasugused vänvõlli asendiandur ning õhulugeja ning muu ning need kõrvale heites ei saa ma kindlasti nii efektiivset tulemust kuid usun et ega ta ka halb olema ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
miku33
huviline



Registreerunud 18.12.05
Asukoht: Tõravere
Kasutaja on eemal

Auto: 2.0 16vT d ja 1.8T d

postitati 26.04.08 17:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tants
pole veel jõudnud pumpasi laiali lammutama hakata kuid äkki tead meest kes siukse asjaga hakkama võiks saada...kardan et kui ma oma näpud külge panen teen asja veel hullemaks...küsisin diislikeskusest nii tartust kui ka tallinnast kuid kõik nad ütlesid et säärane asi võimatu.


Kahjuks ei tea sellist meest aga endal on plaan ise ringi tõsta ja siis stendis kuskil paika timmida.Varjant on ka sobitada fiat croma tdi pump peale too manuaalne ja otsepritse mootorile


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tants
huviline



Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td

postitati 26.04.08 17:46 Tsiteeri


kui tegema hakkad võiksid kui viitsimist teha eraldi teema ning mõned pildid ka sekka selle m-tdi pumba tegemise kohta...arvan et eestis neid huvilisi oleks veel kuid kogu materjal mis netis saadaval on ingliskeelne.
siuke teema sobiks hästi DIY teemade hulka nt.
aga loodetavasti saan ise ka sellise asjaga hakkama kuid arvatavasti esindan siis vw klubi.

igatahes edu ning jõudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.08 20:06 Tsiteeri


Miks peaks pumpasid peeneks võima.Need põhimõtteliselt ühesugused.Ainult juhtimise vahe.Küllap jõuab td pump ka 200 survet arendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tants
huviline



Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td

postitati 27.04.08 07:59 Tsiteeri


neil on juhtimise vahe ja ka see et tdi pump arendab üle 200 surve kuid td pump kuskil 160...jah on tehtud kül td pumpasid ümber (tuunitud) tdi surve peale kuid see ei pidanud siiski see kõigeõigem olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.08 14:17 Tsiteeri


Axial-piston distributor pumps for engines
with indirect injection (IDI) generate pressures of as much as 350 bar (35 MPa) at the nozzle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miku33
huviline



Registreerunud 18.12.05
Asukoht: Tõravere
Kasutaja on eemal

Auto: 2.0 16vT d ja 1.8T d

postitati 27.04.08 15:44 Tsiteeri


põhimõtteliselt on jah võimalik aga td pumpa kasutada aga td pumbal on erinev plunseri tõusu profiil ja selle tõstetud survega läheb dünaamiline süüte regull ka paigast ära
selleks ongi tdi pumbast vaja õigeid asju td pumbale


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tants
huviline



Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td

postitati 27.04.08 18:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: miku33
põhimõtteliselt on jah võimalik aga td pumpa kasutada aga td pumbal on erinev plunseri tõusu profiil ja selle tõstetud survega läheb dünaamiline süüte regull ka paigast ära
selleks ongi tdi pumbast vaja õigeid asju td pumbale


aga oled sa iseenesest täitsa kursis et see tdi pumba sisu istub td pumbale ja kas selle sisu vahetamisega saab isegi minusugune sosssepp hakkama?
pärast tuleb muidugi pump stendis parlanksi viia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
tants
huviline



Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td

postitati 29.04.08 19:25 Tsiteeri


täna korjasin siis kahest pumbast ühe terviku.vaja viia stendis lasta kontrollida ja kui kõik õnneks läks siis saab varsti pillile hääled sisse lüüa.kuigi tööd veel ikka natu on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
tants
huviline



Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td

postitati 04.05.08 21:11 Tsiteeri


ei hakanud uue küsimusega uut teemat tegema kuna tegu sama mootoriga.
küsimus siis selline et milleks sellel tdi mootori turbol see ülerõhuklapp mis on ühenduses sisselaske kollektoriga et kui sisselaske kollektoris surve teatud hetkel mingi piirini jõudnud siis laseb surve välja.kas siis siuke väike turbo arendab sellist survet?
pole ju tavalise turbodiislil siukest asja vahel ning turbod neil ju samad põhimõtteliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.9% - SQL: 69.1%]