Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Genekas ei lae, kuigi aku märgutuli kustub (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 4215)
jyrkaee
huviline



Registreerunud 15.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.08 20:12 Tsiteeri
Genekas ei lae, kuigi aku märgutuli kustub



Autoks '87 Audi 90 (2,3 100kw)

Boschi genekas, mis hakkas jamama. Äkitselt ei jaksanud enam aku mootorit käivitamisel ringi ajada. Laadisin aku uuesti täis ja kontrolisin geneka laadimispinget, mida polnud. Tester näitas mootori töötamise ajal akupingest veits madalamat näitu (tänu tarbijatele) ning isegi pöördeid tõstes ei hakanud see näit tõusma.

Kummaline on, et kui mootor käivitada, kustub armatuuris kenasti laadimise kontrolltuli ja annab märku geneka tööle hakkamisest, mis ühesõnaga valetab.



Geneka harjasid on järgi veel umbes peaaegu sentimeetri jagu ning üleüldse peaks nende kulumisest märku andma ju armatuuri märgutuli.

Klemmid genekal puhastasin ära, kuid miskit ei muutunud. Rootori mähis on korras (kontaktrõngastevaheline takistus oli 4 oomi kanti), staatorit kontrollinud pole.

Milles võiks viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.04.08 20:16 Tsiteeri


see märgutuli ei anna endast enne märku kui akusse on jäänud ca 8 volti.
Täiesti haige süsteem on selle kohapealt, ise kasutan alati kõigil autodel lisavoltmeetrit-ampermeetrit, kui seda juba tehasepoolt ei ole.
Kontaktrõngad juba tekstoliidini kulunud ei ole?
50% juhtudest on tablett ise invaliid, kivis suitseb miskit ära ja laadimine kaob või tekib laadimine kuskile 20V kanti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jyrkaee
huviline



Registreerunud 15.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.08 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
see märgutuli ei anna endast enne märku kui akusse on jäänud ca 8 volti.
Täiesti haige süsteem on selle kohapealt, ise kasutan alati kõigil autodel lisavoltmeetrit-ampermeetrit, kui seda juba tehasepoolt ei ole.
Kontaktrõngad juba tekstoliidini kulunud ei ole?
50% juhtudest on tablett ise invaliid, kivis suitseb miskit ära ja laadimine kaob või tekib laadimine kuskile 20V kanti.


Kontaktrõngad on küll veits kulunud, kuid päris läbi nad minu arvates igatahes pole. Testri otstega sai veel kontaktpindadelt rõngastevahelist takistust küll mõõta.

Pingeregulaatori tööd kontrollida ei saa, kuna genekast ei välju hetkel mingisugust voolu. 20 voldist rääkimata :P Samas kui ta võib rikke korral ka laadimise täielikult katkestada, tuleks vast poest uus vaadata.

Aga kui pikad üldsegi peavad sellel genekal harjad olema, et see veel normaalselt töötaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 24.04.08 07:07 Tsiteeri


Harja pikkus laadimisele ei mõju,olgu siis 5mm või 15mm.Tähtis on et nad ulataksid kontaktkõngasteni.Sinul võib viga olla kehvas massis.Ühesõnaga võta krokodillid ja pane üks ots generaatori korpusesse ja teine ots aku - klemmile ja mõõda kas laadimine muutub.Kui jah siis on massi viga.Kehva massi tulemusena aku tuli ei süttigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrkaee
huviline



Registreerunud 15.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.08 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Harja pikkus laadimisele ei mõju,olgu siis 5mm või 15mm.Tähtis on et nad ulataksid kontaktkõngasteni.Sinul võib viga olla kehvas massis.Ühesõnaga võta krokodillid ja pane üks ots generaatori korpusesse ja teine ots aku - klemmile ja mõõda kas laadimine muutub.Kui jah siis on massi viga.Kehva massi tulemusena aku tuli ei süttigi.


Harjade pikkuse all mõtlesin seda, et milline on miinimum, et hari veel kontaktrõngani ulatuks?

Ja halva massi viga see samuti olla ei saa, kuna süüdet sisse lülitades läheb akutuli põlema, mootori käivitumisel kustub.
Pealegi vedasin juba katsetuseks paksu juhtme akult genekale.

Täna lähen toon uue pingeregulaatori koos harjadega, näis mis saab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.08 09:27 Tsiteeri


kui pingeregulaatori vahetus ei aita, siis genekas maha ja stendi - kui annab voolu, siis tuleb viga kuskilt mujalt otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Krooniline
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.08
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC; Volvo V70

postitati 24.04.08 09:41 Tsiteeri


Enamus geneka juhtudest on süüdi tablett !
Oleneb auto akust ja lisavarustusest, aga alla 14 V tabletti ei soovita kellegile :D Kunagi vanale Ford Scorpiole panin 14,4 V tableti ja enamus probleeme lahenes :D isegi kütte kulu langes väheke, sest küünalde jaoks jäi ka voolu rohkem järgi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.08 16:12 Tsiteeri


Sellise nähu järgi pakuks et kas dioodid läbi, või annab geneka +juhe halvasti kontakti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrkaee
huviline



Registreerunud 15.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.08 20:52 Tsiteeri


150.- eest uus tablett koos harjadega ja probleem lahenes. Laadimispinge püsib kenasti 14 voldi juures.

Kusjuures uued harjad polnudki väga palju pikemad kui vanad. Ju vist siis oli pingeregulaator lõppenud....


Suured tänud siiski kõikidele abi eest
!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.04.08 19:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Sellise nähu järgi pakuks et kas dioodid läbi, või annab geneka +juhe halvasti kontakti.


dioodi suremise tõttu üldiselt ei kao laadimine täielikult vaid jääb selline "poolkõva" 12, millegiga.
Dioodi probleemid on rohkem need kui auto aku hakkab tühjaks jooksma seistes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.08 08:37 Tsiteeri


b4 85kw talvel aku tühjeneb iseenesest suvel kõik ok. Kahtlustasin akut ja ostsin uue aku, sama lugu. Kas see võiks olla dioodi viga? Genekas laeb 14, w :omillekagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]