Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: kolin mootoris (kuskil jagaja kandis) (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2189)
kelder66
huviline



Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89

postitati 06.03.04 10:18 Tsiteeri
kolin mootoris (kuskil jagaja kandis)



Tervist!
Otsisin foorumist, aga selliste sümptomite järgi nagu mul on, on väga raske midagi leida.

Probleem: Peale geneka mahavõtmist ja laagrite vahetamist (ei tea kas seotud, sest hääl tundub tulevat tagantpoolt jagaja kandist), on tekkinud vali kõrin (selline hääl nagu mingi kõristi teeb, või nagu krediitkaart teeks kui see ventilaatori vastu toppida), mis avaldub teatud pööretel (miski 2-3 tuhande kandis tavaliselt), aga mitte alati (ei tundu sõltuvat motori temeperatuurist).

Mootoriks siis 2,3.

Olen päris mures kuna teeb ikka väga kõva lärmi (mitte et ma lärmi pärast muretseksin).

Kas kellelgi on aimu milles asi võiks olla?
Või äkki viitsib keegi Tallinna inimene ise kuulata? Ma libiseks läbi.

Tnx!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 09.03.04 07:22 Tsiteeri
Ma loodan et viga pole saaledes



Kui tühikäigul on siis mootor töötab norm häälega. Kui rakendada veidi pöördeid nii 2000rpm siis tavaliselt kulunud saaled hakavad veidi peksma, kui väga väsinud on siis kuuled klõbinat ka blokkikaane pealt. Kui gaasi annad oane käsi blokikaanele siis tunned kas klabin käib sealt. Kui jah siis mõtle mootori remondile, mis pole odav eriti. Saaled ise on mingi 5-700 aga töö oi oi oi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kelder66
huviline



Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89

postitati 09.03.04 16:17 Tsiteeri


Tnx.

Sinu kirjeldus kõlab küll väga sarnaselt minu probleemi sümptomitele...

terv,
kelder


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kelder66
huviline



Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89

postitati 09.03.04 19:50 Tsiteeri


Samas, kas saaled ei peaks pidevalt häält tegema.
Mul nagu seda häält pole kui mootor päris külm või juba normaalselt soe. Hääl ilmneb just soenemise ajal, siis kui mootor poolsoe. Soojalt on ka, aga mitte pidevalt ja kui on, siis on vaiksem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 09.03.04 21:24 Tsiteeri


paljudel 2,3 on probleemiks vaakumpump mis koliseb.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kelder66
huviline



Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89

postitati 10.03.04 08:41 Tsiteeri


Endal jäi ka selline mulje foorumites ringi kolades, et võib olla vaakumpump vms.

Tuleb mingi eksperdi juurde minna. Eks ma annan teada mis oli, kui korda saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 10.03.04 09:51 Tsiteeri


võta vaakumpump pl.kaane küljest ära- seal sees on tõukur, viska see välja ja pane pump tagasi ning vaata mis siis teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kelder66
huviline



Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89

postitati 12.03.04 07:21 Tsiteeri


Tere jälle! samrul ja lynx'il oli õigus. Kuna ma ise ei uskunud, et pumbas asi, siis läksin igaks juhuks Speedsterisse. Seal oli miski konkreetne papi, kes ilma pikemalt mõtlemata selle tõukuri sealt välja rebis ja mu minema saatis. Sellest ajast saati on kolin tõesti kadunud.

Speedsteri papi mainis veel, et seda pumpa vaja polegi kui kõva rallimees just pole nii et siit ka küsimused:

1.Mis on selle pumba otstarve?
2.Kas tasub ilma töötava pumbata sõita?
3.Kuidas seda remontida (mingist "naha" vahetamisest oli juttu) ja palju see "nahk" maksta võiks...

Tänud kõigile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 12.03.04 08:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kelder66
Tere jälle! samrul ja lynx'il oli õigus. Kuna ma ise ei uskunud, et pumbas asi, siis läksin igaks juhuks Speedsterisse. Seal oli miski konkreetne papi, kes ilma pikemalt mõtlemata selle tõukuri sealt välja rebis ja mu minema saatis. Sellest ajast saati on kolin tõesti kadunud.

Speedsteri papi mainis veel, et seda pumpa vaja polegi kui kõva rallimees just pole nii et siit ka küsimused:

1.Mis on selle pumba otstarve?
2.Kas tasub ilma töötava pumbata sõita?
3.Kuidas seda remontida (mingist "naha" vahetamisest oli juttu) ja palju see "nahk" maksta võiks...

Tänud kõigile.


selle pumba otstarve on küsitav, me oleme sellisel viisil neid kümneid remontinud, kuna tegemist on kolbpumbaga, siis mingit nahka seal sees ei ole. Kui midagi targemat teha ei ole, siis võid selle pumba lahti võtta ja korralikult ära puhastada - mõneks ajaks jääb vaikseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.3% - SQL: 56.7%]