Lehekülgi: 1 2 3 4 |
S-line
huviline
Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C
|
postitati 06.03.04 08:35
|
|
|
20vT tavahooldus
Kas turbo mootoriga autole läheb sama õli mis ilma turbota omale st.täissünt?
Ettetänades
S.M
|
|
|
|
S-line
huviline
Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C
|
postitati 06.03.04 12:01
|
|
|
Küsin sellepärast ,et keegi ütles nagu turboga mootoril on eraldi õli!
S.M
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 06.03.04 12:34
|
|
|
Soovitan soojalt: LiquiMoly 10W60.
|
|
|
S-line
huviline
Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C
|
postitati 06.03.04 12:38
|
|
|
Tänan soovituse eest,kust seda aga saab?On seda suuremates kauplustes?
S.M
|
|
|
|
peep
klubiliige
Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 07.03.04 19:34
|
|
|
Iga kvaliteetne täissünt sobib, ehk ei ole turbo autodele eraldi õli.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 07.03.04 20:07
|
|
|
kui päris aus olla, siis ükski audi manual ega autodata, mis mulle näppu on sattunud ei nõua sünteetilist õli. Sünteetiline ei tähenda automaatselt ka
kvaliteeti. Vanasti näitas õli kvaliteedi klassi bensiinimootoritele ikka täheühend SF, SG, SH, SJ( praegu kõige kvaliteetsem).
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.04 07:46
|
|
|
mina kasutan castroli RS 10W60 ja olen siiani rahul
|
|
|
S-line
huviline
Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C
|
postitati 08.03.04 08:03
|
|
|
Ühesõnaga vahet ei ole,kas on turbo või mitte! Turbomootoril eraldi õli ei ole!
Proovin siis Valvoline õli ära!
S.M
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 08.03.04 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja S-line
Ühesõnaga vahet ei ole,kas on turbo või mitte! Turbomootoril eraldi õli ei ole!
Proovin siis Valvoline õli ära! |
mina ise kasutan kolmandat aastat Valvoline Turbo V 10W-40 SJ kvaliteedi klassi õli, mis on muide mineraalõli.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.04 08:44
|
|
|
Mina kasutan seda sama...
|
|
|
pkuldsaar
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S80
|
postitati 08.03.04 12:39
|
|
|
mees vales rubriigis
mina kasutan valvoline täissünt turbodiesel õli. millegipärast turbodieselile pakuvad eraldi õli.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 08.03.04 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja pkuldsaar
mina kasutan valvoline täissünt turbodiesel õli. millegipärast turbodieselile pakuvad eraldi õli. |
turbodiisel audiga on teine teema, sinna soovitatakse täissüntõli. Seal oli mingi loogiline põhjendus ka aga ma ei viitsi seda foorumis pikalt lahata.
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 08.03.04 13:57
|
|
|
Mina kasutan Valvoline DuralBlendi 10W-40 sünteetiline. Valitud on see Valvoline kataloogist vastavalt autole.
Jaks
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 08.03.04 15:13
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jaks
Mina kasutan Valvoline DuralBlendi 10W-40 sünteetiline. Valitud on see Valvoline kataloogist vastavalt autole.
Jaks |
Lasin ka täna kevadise hoolduse autole teha filtrid, õid jne.
Huvitav mis moodi sealt kataloogist see õli valimine käib - mu masinale määrati sama õli - Valvoline DuralBlendi 10W-40 sünteetiline (selline mulje
jääb, et nad 2,2T ja 2,5TDi-l vahet ei tee )
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.04 15:48
|
|
|
Suurt vahet ei olegi ju...
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 08.03.04 16:35
|
|
|
Mina vaatasin kataloogi ise ja otsustasin selle kasuks.
Tegelt pakkus kataloog veel täissünt SycPoverit ja mineraal Turbo V, vist oli nii kui ma ei eksi.
Aga minu valik oliesialgu selline.
Jaks
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 08.03.04 18:58
|
|
|
täissünt. Valvoline SynPower 5W-40
Tegin oma 200-l just õlivahetuse ja seekord otsustasin siis selle kasuks. Eelmise tsükli sõitsin mingi Neste täissündiga ja see muutus hirmus ruttu
mustaks. Nüüd tegin enne vana õli välja laskmist mootoripesu (mingi vist petroolil põhineva keemiaga) ja seejärel loputasin veel puhastusõliga ka läbi
ning alles siis Synpower 5W-40 sisse. Praegu sõidetud umbes 1000 km ja õli pole veel värvi muutnud. Vaatan, et siin keegi teine nii vedelet õli ei
kasuta... huvitav miks? On sel äkki mingi kahjulik efekt, millest ma teadlik pole?!
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 08.03.04 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kaits
Eelmise tsükli sõitsin mingi Neste täissündiga ja see muutus hirmus ruttu mustaks. |
Üks teadjam mees rääkis, et head õlid tõmbavad mootorist kõikvõimaliku saasta enda sisse ja seetõttu muutuvadki teinekord kiiresti tumedaks. Ju siis
enne Sind pole õlivahetusele selles mootoris nii palju tähelepanu pööratud.
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 08.03.04 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kaits
Tegin oma 200-l just õlivahetuse ja seekord otsustasin siis selle kasuks. Eelmise tsükli sõitsin mingi Neste täissündiga ja see muutus hirmus ruttu
mustaks. Nüüd tegin enne vana õli välja laskmist mootoripesu (mingi vist petroolil põhineva keemiaga) ja seejärel loputasin veel puhastusõliga ka läbi
ning alles siis Synpower 5W-40 sisse. Praegu sõidetud umbes 1000 km ja õli pole veel värvi muutnud. Vaatan, et siin keegi teine nii vedelet õli ei
kasuta... huvitav miks? On sel äkki mingi kahjulik efekt, millest ma teadlik pole?! |
Osa spetsialiste väidavad, et üle 10 aasta vanale autole pole mõttet täissünti panna. Vähemalt mina olen asjast nii aru saanud. Aga samas oleks
soovitav sõita koguaeg ühte marki õliga.
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 08.03.04 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jaks
Osa spetsialiste väidavad, et üle 10 aasta vanale autole pole mõttet täissünti panna. Vähemalt mina olen asjast nii aru saanud. Aga samas oleks
soovitav sõita koguaeg ühte marki õliga. |
Olen ka seda kuulnud aga arvan, et see sõltub ikka autost (mootorist) ka.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 08.03.04 19:17
|
|
|
minul sees Q8 0W50 kuigi õli võtsin ikkagi klassi järgi mitte selle järgi mis need numbrid ees on.Ja täissünt on minul sellepärast et auto saab
enamuse ajast ajast ainult lühikesi otsi,tehase manuaal näeb ette mineraalõli,kuid peale klapikambrikaane tihendi vahetust kummist tihendi vastu ei
ole enam ka ühtegi leket.ja mootor ei võta õli mitte üks gramm, seega lasen sama asjaga ka edasi.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 08.03.04 19:53
|
|
|
Valvoline Syn Power 5W40 SL kvaliteet!!!mitte enam SJ, see siis S4-s sees praegu...
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 08.03.04 20:15
|
|
|
see leht harib õlide vallas päris hästi:
http://www.1st-in-synthetics.com/articles28.htm
(turbolax küll pole aga ise kasutan Castroli Magnatec GTX 10W-40 õli, kvaliteeditähisega SL / CF, sobib ka turbokonedele minuteada + diisel kah isegi
vist )
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 03.07.04 13:27
|
|
|
Odavad õlid enamus mineraal õlid põletavad turbo võlli ümber musta tahi (musta slämmi kihi ) ja varsti on heataega turbo võll. Õpi selgeks õli tähised
500vw/501vw/502vw/505vw ja kui S-AUDI mootor toodab liiga palju NM tuleb mootorile kuiv raua jüramise hääl eriti külmalt hommikul (nagu oli
hannese-200-l aastaid tagasi). Siis lõppeb õli kvaliteet (0w-50 ) ja appi tuleb täis sünt tifriplokiga manuaal kasti õli (sama kehtib ka üle kulunud
mootorile) näiteks castrol 90w-140 J (J= lisand on tifri hammas plokile) TÕSTA 0w sellega 15w ja mootor talub täit laksu vaikse surinaga
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.04 05:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja forsin
odavad õlid põletavad turbo võlli ümber musta tahi (musta slämmi kihi ) ja varsti on heataega turbo. õpi selgeks õli tähised 500vw/501vw/502vw/505vw
ja kui kui S-AUDI mootor toodab liiga palju NM tuleb mootorile kuiv raua jüramise hääl (nagu oli hannese-200-l )siis lõppeb õli kvaliteet (0w-50 ) ja
appi tuleb täis sünt tifriplokiga manuaal kasti õli näiteks castrol 90w-140 J (J= lisand hammas plokile) TÕSTA 0w sellega 15w ja mootor talub
täit laksu vaikse surinaga |
kas nii rohkete kirjavigadega kirjutamine on lahe või sa ei oska teisiti?
Õlidest soovitaks 10w60 "racing" õlisid, vähemasti neile, kes on asja tehasekonditsioonist edasi arendanud.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |